1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.120
    29-01-2010

    Hoi dames wie van jullie gebruikt er Xenical?

    ben je erdoor afgevallen?

    ik heb er goede verhalen over gelezen, ben benieuwd of er hier iemand is die het gebruikt?
    ik ga deze week inschallah naar de huisarts voor die Xenical.

    Gr

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    481
    04-01-2007

    Me oom uit Marokko werkt in een apotheek en die heeft me idd ook verteld dat xenical goed werkt, maar Allahou a3lam.
    Kan je die gewoon krijgen bij de huisarts?
    2 lieve gebruikers

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    53
    23-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Hoi, ik heb het zelf nooit gebruikt maar ik geef hier vaak advies over. Ik ben namelijk arts. De meest voorkomende bijwerking is diaree en winderigheid. Er zit de werkzame stof Orlistat in. Xenical is op recept verkrijgbaar, omdat het 120 mg orlistat bevat. Je kan ook alli kopen zonder recept hier zit 60 mg orlistat in. Xenical wordt alleen voorgeschreven bij een hoge bmi.
    Smile, and let the world wonder why

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.120
    29-01-2010

    Citaat Geplaatst door misZ_kawtar Bekijk reactie
    Me oom uit Marokko werkt in een apotheek en die heeft me idd ook verteld dat xenical goed werkt, maar Allahou a3lam.
    Kan je die gewoon krijgen bij de huisarts?
    je kan die alleen op recept van de huisarts krijgen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.120
    29-01-2010

    Citaat Geplaatst door funkiie__ Bekijk reactie
    Hoi, ik heb het zelf nooit gebruikt maar ik geef hier vaak advies over. Ik ben namelijk arts. De meest voorkomende bijwerking is diaree en winderigheid. Er zit de werkzame stof Orlistat in. Xenical is op recept verkrijgbaar, omdat het 120 mg orlistat bevat. Je kan ook alli kopen zonder recept hier zit 60 mg orlistat in. Xenical wordt alleen voorgeschreven bij een hoge bmi.
    ooh je bent arts, komt dat even goed uit.