1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.120
    29-01-2010

    Hoi dames wie van jullie gebruikt er Xenical?

    ben je erdoor afgevallen?

    ik heb er goede verhalen over gelezen, ben benieuwd of er hier iemand is die het gebruikt?
    ik ga deze week inschallah naar de huisarts voor die Xenical.

    Gr

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    481
    04-01-2007

    Me oom uit Marokko werkt in een apotheek en die heeft me idd ook verteld dat xenical goed werkt, maar Allahou a3lam.
    Kan je die gewoon krijgen bij de huisarts?
    2 lieve gebruikers

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    53
    23-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Hoi, ik heb het zelf nooit gebruikt maar ik geef hier vaak advies over. Ik ben namelijk arts. De meest voorkomende bijwerking is diaree en winderigheid. Er zit de werkzame stof Orlistat in. Xenical is op recept verkrijgbaar, omdat het 120 mg orlistat bevat. Je kan ook alli kopen zonder recept hier zit 60 mg orlistat in. Xenical wordt alleen voorgeschreven bij een hoge bmi.
    Smile, and let the world wonder why

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.120
    29-01-2010

    Citaat Geplaatst door misZ_kawtar Bekijk reactie
    Me oom uit Marokko werkt in een apotheek en die heeft me idd ook verteld dat xenical goed werkt, maar Allahou a3lam.
    Kan je die gewoon krijgen bij de huisarts?
    je kan die alleen op recept van de huisarts krijgen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.120
    29-01-2010

    Citaat Geplaatst door funkiie__ Bekijk reactie
    Hoi, ik heb het zelf nooit gebruikt maar ik geef hier vaak advies over. Ik ben namelijk arts. De meest voorkomende bijwerking is diaree en winderigheid. Er zit de werkzame stof Orlistat in. Xenical is op recept verkrijgbaar, omdat het 120 mg orlistat bevat. Je kan ook alli kopen zonder recept hier zit 60 mg orlistat in. Xenical wordt alleen voorgeschreven bij een hoge bmi.
    ooh je bent arts, komt dat even goed uit.

    heb je ook patienten gehad die er ook echt van afvielen, of is het zonde van het geld, het is namelijk wel duur

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    53
    23-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ja de patienten vallen er zeker wel van af. Alleen gaan de tabletten wel gepaard met een vetvrij dieet. Hoe vetter je eet hoe erger de bijwerkingen. Probeer het gewoon zou ik zeggen. Je hebt niets te verliezen
    Smile, and let the world wonder why

  7. #7
    Mvr_070

    Reacties
    2.049
    15-09-2007

    uppie

    Droom niet je hele leven, Maar leef je dromen!


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.120
    29-01-2010

    Citaat Geplaatst door funkiie__ Bekijk reactie
    Ja de patienten vallen er zeker wel van af. Alleen gaan de tabletten wel gepaard met een vetvrij dieet. Hoe vetter je eet hoe erger de bijwerkingen. Probeer het gewoon zou ik zeggen. Je hebt niets te verliezen

    huh, de apotheker vertelde juist dat ik ze moest nemen als ik vet heb gegeten, maar niet te veel vet anders krijg je diarree, als ik iets lichts had gegeten hoefde ik de capsule niet in te nemen. hoeveel waren je patienten ongeveer kwijt en binnen welke tijd? ik slik m nu net 1 dag, na een maand moet ik weer terug naar de huisarts.

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    53
    23-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik bedoelde met vet eten: ongezond! Een broodje met pindakaas, daar zitten ook vetten in. Bovendien kun je ook vette vis eten wel gezond. Maar het is bij xenical niet de bedoeling om naar de mac te gaan of iets dergelijks.
    Maar ik zie bij mijn patienten een gewichtsverlies van 5-10 kilo in de eerste maand.
    Alhoewel elk lichaam reageert er anders op.
    Smile, and let the world wonder why

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.120
    29-01-2010

    oke, nou ik kijk het aan, kijken of het bij mij gaat helpen

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.120
    29-01-2010

    up

    nog andere dames die het hebben gebruikt?

  12. #12
    3 meiden zelfde nick

    Reacties
    295
    30-04-2009

    Ik heb het bij een vrouw gezien die het gebruikte jakkes. Was gelijk genezen, ze liep op straat en mijn vriendin kende haar dus ze maakten een praatje, ze had witte kleding aan en opeens zag je een hele grote vlek onstaan bij haar kont. Ik schrok me dood en zei: ''O, jeetje wat erg!'' Ik gebruik sinds kort Xenical en dit is wat er gebeurt elke dag! Pfffftttt, nou ik hoef het echt niet buiten schijten waar iedereen bij staat. Ik zou door de grond zakken van schaamte en me nooit meer laten zien! het kostte toen iets van 100 gulden voor 1 week.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.120
    29-01-2010

    ik slik het nu al een paar dagen, heb nergens last van

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    415
    23-12-2010

    en ben je wat afgvallen?
    wie weet hoeveel die pillen hier in belgie kosten met doktersvoorschriftje

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.120
    29-01-2010

    Citaat Geplaatst door milkshakechoco Bekijk reactie
    en ben je wat afgvallen?
    wie weet hoeveel die pillen hier in belgie kosten met doktersvoorschriftje
    ik heb nog niks gemerkt, ik kom ook van Belgie, ben naar de huisarts geweest en die heeft een recept meegegeven voor de apotheker, heb 80 euro betaald voor die pillen