1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    651
    12-05-2005

    Hoi dames,

    Mijn tante heeft xenical gebruikt vorig jaar, en ze was er heeel veel van afgevallen.
    Maar ik moet wel zeggen dat ze dieet deed, en die pil innam na haar diner. Want dan
    zitten er meer vetten in. En ze sporte 3 keer in de week. Weet wel zeker dat 25 kilo is afgevallen in 3 maanden ofzo.

    Dus die pillen helpen zeker wel, maar dit betekend niet dat jullie alles kunnen eten en verwachten dat de pil al het werk doet.
    Dan waren we allemaal dun hihi

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    415
    23-12-2010

    leuk om te horen
    ik ben zo wie zo van plan om een dieet te volgen en 3x in de week te gaan fitnessen
    inshallah lukt het ons ook
    25 kilo is wel veel in 3 maanden, als ik 10 kilo afval zal ik blij zijn al mag er bij mij wel 15 kilo af
    bedankt voor het reageren
    ik heb er al zin in
    heb het vandaag niet kunnen kopen maar ga maandag zeker halen

  3. #33
    ♥ AIT-TOUZINE

    Reacties
    34.166
    04-11-2006

    Citaat Geplaatst door funkiie__ Bekijk reactie
    Hoi, ik heb het zelf nooit gebruikt maar ik geef hier vaak advies over. Ik ben namelijk arts. De meest voorkomende bijwerking is diaree en winderigheid. Er zit de werkzame stof Orlistat in. Xenical is op recept verkrijgbaar, omdat het 120 mg orlistat bevat. Je kan ook alli kopen zonder recept hier zit 60 mg orlistat in. Xenical wordt alleen voorgeschreven bij een hoge bmi.
    Verlies je bij Alli ook 5-10 kilo in een week of minder/meer?

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    415
    23-12-2010

    Citaat Geplaatst door Experience Bekijk reactie
    Verlies je bij Alli ook 5-10 kilo in een week of minder/meer?


    dat denk ik niet hoor
    die alli is meer een steuntje in de rug zeg maar
    als je zehma 2 kilo per week afvalt dan verliest je met alli nog een kilo af
    is mijn mening hoor
    ken iemand die dat heeft gebruikt en niet echt afgevallen
    maar elk mens is anders en je kan het zo bij de apoteek halen zonder voorschriftje

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    2.312
    09-07-2006

    hoeveel kost het als de dokter het voorschrijft,
    moet je er wat voor betalen bij de apotheek als je het op haalt of betaal je niks

  6. #36
    Afvalrace.

    Reacties
    2.426
    24-09-2011

    Citaat Geplaatst door flan Bekijk reactie
    Ik heb het bij een vrouw gezien die het gebruikte jakkes. Was gelijk genezen, ze liep op straat en mijn vriendin kende haar dus ze maakten een praatje, ze had witte kleding aan en opeens zag je een hele grote vlek onstaan bij haar kont. Ik schrok me dood en zei: ''O, jeetje wat erg!'' Ik gebruik sinds kort Xenical en dit is wat er gebeurt elke dag! Pfffftttt, nou ik hoef het echt niet buiten schijten waar iedereen bij staat. Ik zou door de grond zakken van schaamte en me nooit meer laten zien! het kostte toen iets van 100 gulden voor 1 week.
    HAHAHAHHAHAHAHAHHA



    Insha Allah reaching my goal.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    415
    23-12-2010

    Citaat Geplaatst door rebeca26 Bekijk reactie
    hoeveel kost het als de dokter het voorschrijft,
    moet je er wat voor betalen bij de apotheek als je het op haalt of betaal je niks


    hey
    in nederland weet ik niet hioeveel je er voor moet betalen
    maar hier in belgie betaal je voor 84 cap zo,n 80 euro

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    2.120
    29-01-2010

    Citaat Geplaatst door Bent_Larache Bekijk reactie
    Hoi dames,

    Mijn tante heeft xenical gebruikt vorig jaar, en ze was er heeel veel van afgevallen.
    Maar ik moet wel zeggen dat ze dieet deed, en die pil innam na haar diner. Want dan
    zitten er meer vetten in. En ze sporte 3 keer in de week. Weet wel zeker dat 25 kilo is afgevallen in 3 maanden ofzo.

    Dus die pillen helpen zeker wel, maar dit betekend niet dat jullie alles kunnen eten en verwachten dat de pil al het werk doet.
    Dan waren we allemaal dun hihi
    hoi meid,

    ten eerste wil ik je bedanken voor je reactie,
    dat doe ik precies nu ook , ik slik de pil en sport drie of vier keer per week, en let op mijn eten, tot nu toe ben ik nog niks afgevallen, in hoeveel tijd zag jou tante dat ze was afgevallen?

  9. #39
    ♥ AIT-TOUZINE

    Reacties
    34.166
    04-11-2006

    Citaat Geplaatst door milkshakechoco Bekijk reactie
    dat denk ik niet hoor
    die alli is meer een steuntje in de rug zeg maar
    als je zehma 2 kilo per week afvalt dan verliest je met alli nog een kilo af
    is mijn mening hoor
    ken iemand die dat heeft gebruikt en niet echt afgevallen
    maar elk mens is anders en je kan het zo bij de apoteek halen zonder voorschriftje
    Hmm, oke. En zijn er nog andere pillen op de markt die je wel helpen af te vallen?

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    415
    23-12-2010

    ik heb een paar jaar geleden reductil gebruikt maar was een beetje mee afgevallen (weet zelfs niet meer hoeveel)
    het hielp bij mij niet echt
    dus ben ik van plan vanaf morgen xenital te gebruiken
    ik hou jullie op de hoogte


    lalalina, is toch wel raar he
    je bent nu een week bezig met die pillen en met dieet en sporten en toch niets af
    hoeveel x gebruik je die op een dag
    ik ga alleen bij avondeten gebruiken denk ik
    tis te vroeg om te beoordelen mss veranderd het nu in de 2de week wel
    dus geef de moed niet op
    je bent in iedergeval goed bezig

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    2.120
    29-01-2010

    ..

    Citaat Geplaatst door milkshakechoco Bekijk reactie
    ik heb een paar jaar geleden reductil gebruikt maar was een beetje mee afgevallen (weet zelfs niet meer hoeveel)
    het hielp bij mij niet echt
    dus ben ik van plan vanaf morgen xenital te gebruiken
    ik hou jullie op de hoogte



    lalalina, is toch wel raar he
    je bent nu een week bezig met die pillen en met dieet en sporten en toch niets af
    hoeveel x gebruik je die op een dag
    ik ga alleen bij avondeten gebruiken denk ik
    tis te vroeg om te beoordelen mss veranderd het nu in de 2de week wel
    dus geef de moed niet op
    je bent in iedergeval goed bezig


    mijn lichaam is zo raar sinds ik bevallen ben, wat ik ook doe ik val niet af.
    voordat ik trouwde was ik in 3 maanden sporten 15 kilo kwijt, en het bleef ook weg, totdat ik bevallen was.
    ik maak die kuur af van xenical en als het niks helpt ga ik denk ik aan de fruta planta

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    415
    23-12-2010

    Citaat Geplaatst door lalalina Bekijk reactie
    mijn lichaam is zo raar sinds ik bevallen ben, wat ik ook doe ik val niet af.
    voordat ik trouwde was ik in 3 maanden sporten 15 kilo kwijt, en het bleef ook weg, totdat ik bevallen was.
    ik maak die kuur af van xenical en als het niks helpt ga ik denk ik aan de fruta planta


    ja ik heb na mijn 3 kids toen ook 16 kilo,s kwijt in 3 maand met een dieet en fitness maar die klik heb ik tot nu toe niet meer gehad;
    na mij vierde kleine al 2jaar geleden wil het gewoon niet lukken
    ik begin aan een dieet en na 2dagen geef ik het al op
    dus vandaag ben ik met goede moed begonnen
    heb vandaag mijn eerste xenical pilletje gepakt na het avondeten
    dus we zien wel zien na een week of ik iets af ben gevallen
    heb jij geen last van die olieachtige ontlasting waar iedereen het over had

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    415
    23-12-2010

    hey,
    tis vandaag mijn 3de dag xenical
    de eerste 2 dagen pakte ik1 pilletje na het diner maar vandaag vandaag pak ik het in de middag en avond na het eten
    en tot nu toe nergens last van gehad ook die vieze ontlasting niet waar ze t over hadden
    maar tis te vroeg om conclusies te trekken
    lalalina hoe is het met jou?

  14. #44
    ♥ AIT-TOUZINE

    Reacties
    34.166
    04-11-2006

    Ik had wat gelezen over Xenical en wil het dolgraag proberen maar de prijzen zijn echt absurd..

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    8
    02-02-2012

    Citaat Geplaatst door funkiie__ Bekijk reactie
    Hoi, ik heb het zelf nooit gebruikt maar ik geef hier vaak advies over. Ik ben namelijk arts. De meest voorkomende bijwerking is diaree en winderigheid. Er zit de werkzame stof Orlistat in. Xenical is op recept verkrijgbaar, omdat het 120 mg orlistat bevat. Je kan ook alli kopen zonder recept hier zit 60 mg orlistat in. Xenical wordt alleen voorgeschreven bij een hoge bmi.
    Wat is "alli"?? En waar kun je dat krijgen?