1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    175
    09-11-2011

    Wink Pas of een tijd gestopt met de pil? Klets mee nieuwe topic 2012

    Salaam medeforum leden.

    Zijn hier vrouwen die pas of een tijd al gestopt zijn met de pil en willen gaan voor een baby? Aangezien andere topics al langer lopen en die vrouwen elkaar al een beetje kennen, leek het me leuk om een nieuwe topic te openen voor vrouwen die nog niet echt mee kletsen op een topic maar wel gestopt zijn met de pil en het ook gezellig lijken om te babbelen hierover. Iedereen is welkom, of je nu voor je eerste gaat, of tweede of derde of vierde, of vijf+
    !


    Tips en tricks
    Down momenten
    Vrolijke momenten
    Lachen en huilen
    Elkaar oppeppen en bemoedigen
    Gezellig kletsen
    Elkaar leren kennen viritueel
    Alles omtrent het baby gebeuren en wat erbij komt kijken en veel meer.




    KLETS MEE!, laten we er een leuke gezellige topic van maken.

    Laat even weten (als je wilt, moet niet), wanneer je gestopt bent met de pil, en je leeftijd, je cyclus of ongeveer hoe lang die is. Is wel leuk om van elkaar te weten.

    Ik ben zelf al moeder, maar we willen nu gaan voor nog een bibi7 insallah. xx
    Car on ne sait jamais ce qui arrivera demain

    Mars 2011


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    175
    09-11-2011

    Lijstje van de vrouwen die gestopt zijn met de pil. Geef even door als je er ook bij wilt staan!


    * Witteroosje : 26jr - 11 december 2011
    * bumbaloe : -- 17 mei 2011
    * MotherToBe: 19jr - 17 december 2011
    * Lina25 -- 19 december 2011
    * kook_tajine -- ZWANGER!!!!!!
    * bruidje2010--
    * Tahamoesht77-- gestopt met de pil 1 september 2011
    * missmaroc --
    * Tamsoemt -- juli 2011
    * Mirjam17 -- 23jaar - 23 november 2011
    * Loubna899 -- augustus 2011
    * madame_moiselle 23jr -
    * miss-berkane -- 24jr - 18 november 2011
    * moheida --- 10 december 2011
    * vrouwtje23 -- oktober 2011
    * rayan2010 -- januari 2012
    * gewoonik82 -- januari 2012

    Car on ne sait jamais ce qui arrivera demain

    Mars 2011


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    175
    09-11-2011

    ZWANGER!!!!

    * Kook_tajine
    Car on ne sait jamais ce qui arrivera demain

    Mars 2011


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.157
    29-04-2006

    Ik probeer zwanger te worden al heb ik nog niet zolang geleden de pil weggedaan. Na mijn laatste cyclus op 11 december slik ik de pil niet meer, maar eerlijk gezegd slikte ik de pil de laatste tijd niet meer zoals voorhee: zelfde tijdstip etc af en toe vergat ik em expres.
    Mijn man en ik willen graag een kind, maar ik werk (uitzendbasis) en me man werkt niet, daarom hebben we de stap niet eerder genomen. Nu kan het me eerlijk gezezgd niet meer schelen wel of geen baan...ik ben gewoon toe aan een baby!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.157
    29-04-2006

    Oja ik ben 26 jaar. Wilde altijd al jong moeder worden!!!!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    175
    09-11-2011

    Citaat Geplaatst door witteroosje Bekijk reactie
    Ik probeer zwanger te worden al heb ik nog niet zolang geleden de pil weggedaan. Na mijn laatste cyclus op 11 december slik ik de pil niet meer, maar eerlijk gezegd slikte ik de pil de laatste tijd niet meer zoals voorhee: zelfde tijdstip etc af en toe vergat ik em expres.
    Mijn man en ik willen graag een kind, maar ik werk (uitzendbasis) en me man werkt niet, daarom hebben we de stap niet eerder genomen. Nu kan het me eerlijk gezezgd niet meer schelen wel of geen baan...ik ben gewoon toe aan een baby!
    Witte roosje wat leuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk dat jullie ervoor gaan. Zo begon het bij mij ook, ik slikte de pil niet netjes vergeten enzo. En ook gaf mn man steeds hintjes dat hij een babytje wel ziet zitten. En ik kreeg ook kriebels, daarna dacht ik ik stop er helemaal mee.
    En trouwens ik werk niet, mijn man sinds kort ook niet meer helaas (omdat zn bedrijf failliet is gegaan)! Wel werkt hij hier en daar omdat hij gewoon niet stil kan zitten en omdat we toch willen blijven sparen voor de toekomst. Maar dat houdt ons niet tegen werk of geen werk om niet aan kinderen te beginnen, want uiteindelijk komen kinderen allemaal met allah's rizq!
    Car on ne sait jamais ce qui arrivera demain

    Mars 2011


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    175
    09-11-2011

    Citaat Geplaatst door witteroosje Bekijk reactie
    Oja ik ben 26 jaar. Wilde altijd al jong moeder worden!!!!!

    Ik ben 28 jaar en sinds 7 maanden gestopt. Ja insallah dat jij een jonge mama zult zijn!

    Ik ga een lijstje maken met de meiden die meedoen op dit topic, en zal jou als eerst toevoegen.
    Car on ne sait jamais ce qui arrivera demain

    Mars 2011


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    175
    09-11-2011

    Citaat Geplaatst door Astu Bekijk reactie
    Up.

    up up


    Doet astu ook mee?
    Car on ne sait jamais ce qui arrivera demain

    Mars 2011


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.157
    29-04-2006

    Citaat Geplaatst door bumbaloe Bekijk reactie
    Witte roosje wat leuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk dat jullie ervoor gaan. Zo begon het bij mij ook, ik slikte de pil niet netjes vergeten enzo. En ook gaf mn man steeds hintjes dat hij een babytje wel ziet zitten. En ik kreeg ook kriebels, daarna dacht ik ik stop er helemaal mee.
    En trouwens ik werk niet, mijn man sinds kort ook niet meer helaas (omdat zn bedrijf failliet is gegaan)! Wel werkt hij hier en daar omdat hij gewoon niet stil kan zitten en omdat we toch willen blijven sparen voor de toekomst. Maar dat houdt ons niet tegen werk of geen werk om niet aan kinderen te beginnen, want uiteindelijk komen kinderen allemaal met allah's rizq!

    dat zegt mijn man ook iedere keeer.....alleen ik ben bang dat mijn kindje wat te kort komt al weet ik dat liefde het belangrijkste is.
    Het is echt een goed gevoel om een kindje te willen ben gek op kinderen!
    Oh das wel balen maar zoals je al zei alles komt met rizq.

    Me zus is net bevallen en zon klein ventje is echt wauw!!! Kan niet wachten om mijn eigen baby vast te houden.

    En hoe oud zijn je kids?? Je bent al een tijdje bezig of valt het wel mee qua het ontpillen...ik heb er eerlijk gezegd geen verstand van.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.157
    29-04-2006

    Citaat Geplaatst door bumbaloe Bekijk reactie
    Witte roosje wat leuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk dat jullie ervoor gaan. Zo begon het bij mij ook, ik slikte de pil niet netjes vergeten enzo. En ook gaf mn man steeds hintjes dat hij een babytje wel ziet zitten. En ik kreeg ook kriebels, daarna dacht ik ik stop er helemaal mee.
    En trouwens ik werk niet, mijn man sinds kort ook niet meer helaas (omdat zn bedrijf failliet is gegaan)! Wel werkt hij hier en daar omdat hij gewoon niet stil kan zitten en omdat we toch willen blijven sparen voor de toekomst. Maar dat houdt ons niet tegen werk of geen werk om niet aan kinderen te beginnen, want uiteindelijk komen kinderen allemaal met allah's rizq!

    dat zegt mijn man ook iedere keeer.....alleen ik ben bang dat mijn kindje wat te kort komt al weet ik dat liefde het belangrijkste is.
    Het is echt een goed gevoel om een kindje te willen ben gek op kinderen!
    Oh das wel balen maar zoals je al zei alles komt met rizq.

    Me zus is net bevallen en zon klein ventje is echt wauw!!! Kan niet wachten om mijn eigen baby vast te houden.

    En hoe oud zijn je kids?? Je bent al een tijdje bezig of valt het wel mee qua het ontpillen...ik heb er eerlijk gezegd geen verstand van.

  11. #11
    Amsterdam ❤

    Reacties
    1.947
    18-12-2011

    Ik ben ongeveer een jaar geleden gestopt met de pil maar had nog geen kinderwensen, Op 17 december hebben we besloten om er voor te gaan inscha'allah.
    Op 23 januari is mijn NOD. Ik ben 19 jaar.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    387
    20-12-2011

    salaam,

    Ik maak deze maand de pil nog af en dan wil ik inshaallah ook stoppen, dus ik hou deze topic in de gaten.. Ik heb al een zoontje van bijna 13 maanden hemdoelilah, het wordt tijd voor een broertje of zusje inshaallah..inshaallah worden jullie snel verblijd met een wondertje

  13. #13
    Amsterdam ❤

    Reacties
    1.947
    18-12-2011

    Citaat Geplaatst door rayan2010 Bekijk reactie
    salaam,

    Ik maak deze maand de pil nog af en dan wil ik inshaallah ook stoppen, dus ik hou deze topic in de gaten.. Ik heb al een zoontje van bijna 13 maanden hemdoelilah, het wordt tijd voor een broertje of zusje inshaallah..inshaallah worden jullie snel verblijd met een wondertje
    Inscha'allah. Moge Allah je snel verblijden.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    175
    09-11-2011

    Citaat Geplaatst door witteroosje Bekijk reactie
    dat zegt mijn man ook iedere keeer.....alleen ik ben bang dat mijn kindje wat te kort komt al weet ik dat liefde het belangrijkste is.
    Het is echt een goed gevoel om een kindje te willen ben gek op kinderen!
    Oh das wel balen maar zoals je al zei alles komt met rizq.

    Me zus is net bevallen en zon klein ventje is echt wauw!!! Kan niet wachten om mijn eigen baby vast te houden.

    En hoe oud zijn je kids?? Je bent al een tijdje bezig of valt het wel mee qua het ontpillen...ik heb er eerlijk gezegd geen verstand van.
    Ik ken het gevoel meid, een soort van angst en onzekerheid voor de toekomst, maar echt ik zeg je eerlijk toen ik mn kindje kreeg toen was dat onze grootste rijkdom want tegelijkertijd met de geboorte kwamen er alleen maar goede dingen op ons pad, allah zorgt er gewoon voor dat je kindje niets te kort komt in alle opzichten. Echt een wonder van allah alhamdollah!

    We willen gaan voor onze tweede, mijn parel is nu 20mnd. Ben in mei gestopt met de pil en kreeg na 6 weken pas een ontrekkingsbloeding. Daarna werd ik een paar maanden om de 30 dagen netjes ongesteld, maar nu hartstikke onregelmatig, heel vervelend.

    Gefeliciteerd met je zusje haar ventje, heerlijk zo'n pasgeboren wolkje insallah dat jij en alle meiden met een kinderwens verblijdt zullen worden met wat wij wensen.
    Car on ne sait jamais ce qui arrivera demain

    Mars 2011


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    175
    09-11-2011

    Citaat Geplaatst door MotherToBe Bekijk reactie
    Ik ben ongeveer een jaar geleden gestopt met de pil maar had nog geen kinderwensen, Op 17 december hebben we besloten om er voor te gaan inscha'allah.
    Op 23 januari is mijn NOD. Ik ben 19 jaar.
    Insallah, wat leuk. En jij bent ook nog jong mashallah! Ik heb je toegevoegd aan de lijst.
    Car on ne sait jamais ce qui arrivera demain

    Mars 2011