1. #31
    MVC Premium

    Reacties
    787
    16-12-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ahlam22
    salaam dames
    bedankt ceuta dat je me er bij hebt gezet
    ik heb ook zwaar last van maagzuur als ik rennis pak moet ik daar van over geven dus ik hou die 3 weeken nog wel even vol en hebben jullie ook alle maal gevast dames ik wel alhamdoeillah en het was helemaal niet moeilijk alleen snel moe maar dat heb ik ook als ik niet zwanger ben
    ik heb al een zoontje van 2 dus best druk in huis die vraagt nog veel aandacht maar ik maak me niet druk om wat er komen gaat
    onze moeder hebben wel 5 of meer kinderen gekregen en die is het ook gelukt toch
    of niet dames
    nou wie er tips heeft voor maagzuur
    ze zijn van harte welkom
    ma3a salama ahlam22
    Ik heb vandaag gelezen dat rennie goed schijnt te helpen bij maagzuur.
    Ik ga het morgen halen bij de apotheek.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    173
    24-12-2002

    veel succes sardina ik hoop voor je dat het een deze dagen is probeer er niet aan te denken is moeilijk ik weet het is dit je eerste kindje

    maar van mijn eerste kindje was ik zo veel aan gekomen ik leek wel een zeeleeuw hahhahaha
    ik was het ook zo beu ik wou ook zo graag bevallen en toen die dag kwam gebeurde er niks natuurlijk ik baalen meneer had het goed daar binnen hij bleef 9 dagen langer zitten
    ik was in totaal bijna 30 kilo bij gekomen ben er gelukkig 27 kilo van afgevallen heb 1 jaar lang zwaar loopen lijnen ze zeggen wel van borts voeding val je af nou echt niet dus maar dat geld niet voor iedereen
    je moet probeeren aflijding tezoeken laat je famillie je helpen
    het laatste is het zwaarst ik heb supper last van mijn bekken maar ja even door bijten inschallah komt de kleine eerder heb al klossen onder mijn bed staan
    ik mag nu ook thuis bevallen
    heb wel veel last van harde buiken en is al goed ingedaald morgen naar de voedvrouw
    kan ik mijn schatje zijn of haar hardtje weer hooren
    en weer weegen dat vindt ik minder maar ben gelukkig tot nu toe maar 10 kilo bij gekomen dus dat heb ik er zo af inschallah
    nou damens doe een doha voor sardine dat ze snel en niet met al teveel pijn zal bevallen inschallah
    als iedereen nou is naar zich zelf kijkt dan praten ze niet zo snel over anderen.
    stafiroAllah

  3. #33
    Tanger gek

    Reacties
    2.303
    20-03-2003

    Citaat Geplaatst door ahlam22
    veel succes sardina ik hoop voor je dat het een deze dagen is probeer er niet aan te denken is moeilijk ik weet het is dit je eerste kindje

    maar van mijn eerste kindje was ik zo veel aan gekomen ik leek wel een zeeleeuw hahhahaha
    ik was het ook zo beu ik wou ook zo graag bevallen en toen die dag kwam gebeurde er niks natuurlijk ik baalen meneer had het goed daar binnen hij bleef 9 dagen langer zitten
    ik was in totaal bijna 30 kilo bij gekomen ben er gelukkig 27 kilo van afgevallen heb 1 jaar lang zwaar loopen lijnen ze zeggen wel van borts voeding val je af nou echt niet dus maar dat geld niet voor iedereen
    je moet probeeren aflijding tezoeken laat je famillie je helpen
    het laatste is het zwaarst ik heb supper last van mijn bekken maar ja even door bijten inschallah komt de kleine eerder heb al klossen onder mijn bed staan
    ik mag nu ook thuis bevallen
    heb wel veel last van harde buiken en is al goed ingedaald morgen naar de voedvrouw
    kan ik mijn schatje zijn of haar hardtje weer hooren
    en weer weegen dat vindt ik minder maar ben gelukkig tot nu toe maar 10 kilo bij gekomen dus dat heb ik er zo af inschallah
    nou damens doe een doha voor sardine dat ze snel en niet met al teveel pijn zal bevallen inschallah
    dank je wel meid, erg lief van je.
    tbaaaaaarkalah 30 kilo aangekomen, en wat goed dat je 27 ervan bent kwijtgeraakt! ik d8 dat ik veel was aangekomen, ben zo'n 13 kilo aangekomen.
    dus dan valt het best mee!

    ahlam wat heb jij gedaan om die kilos eraf te krijgen?

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    173
    24-12-2002

    ik heb veel gelijnt sardina
    geen tusse doortjes en 3 keer perdag eeten dus smorgens smiddag savons en daar na niks meer als het eeten echt tevet was dan maakte ik voor me zelf iets gezond
    veel groentes met kerry en katyap saus chinees eeten is gezond noudels enz
    maar als je bevallen bent en de kilos willen er niet af mail me maar en ik geef je wel wat resepten en dieeten
    het helpt echt van maatje 48 terug naar mijn eigen maat 42 dus ik was zwaar tevreden ik ben ook lang 1.74 das dan wel fijn
    maar 13 kilo is echt niet veel
    dat is er zo af 3 en halve kilo baby 2liter vocht en wat dacht je van bloed en die plasenta og meid het is er zo af
    veel succes
    boesa en is dit je eerste zwangerschap
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx
    als iedereen nou is naar zich zelf kijkt dan praten ze niet zo snel over anderen.
    stafiroAllah

  5. #35
    MVC Premium

    Reacties
    787
    16-12-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sardina
    ik heb ook de hele ramadan meegevast, en ben nu heel blij dat ik niks hoef in te halen! ik heb er zelf ook geen last van ondervonden, alleen dorst was moeilijk.

    ik heb vanaf het begin, echt vanaf het begin ontzettende last gehad van maagzuur. totdat ik op een gegeven moment een ontstoken slokdarm kreeg van al dat maagzuur, NOU DAT IS PAS EEN RAMP, JE STAAT GEWOON IN VLAMMEN, zelfs als je ademhaalt voel je die slokdarm, en dan crepeer je.

    ik heb altijd gaviscon gedronken, is in principe een goed middeltje, zodra je het drinkt gaat de maagzuur gelijk weg. te verkrijgen bij de apotheek.
    alleen de laatste tijd wil ook gaviscon me weleens in de steek laten.

    ik ben vandaag uitgerekend dus ik ben beniuewd wanneer het gaat gebeuren.
    ik heb een joekel van een buik, dus ik hoop dat ik niet zo lang meer hoef, want snachts is echt een ramp.
    hamdoulilah.

    gr. sardientje.

    Wejooooooooo wat jij hebt meegemaakt.
    Ik zou gaan flippen.

  6. #36
    Tanger gek

    Reacties
    2.303
    20-03-2003

    mammie chulla,

    het was idd geen pretje!!

    en ahlam, ik zal je zeker mailen als de kilos er niet af willen, dank je.
    dit wordt inchaAllah mn 1e kindje, dus xtra spannend.

  7. #37
    mIJN gEzIN nuM 1

    Reacties
    7.956
    30-03-2004

    Mammie_chulla ik heb ook alhamdoelillah heel de maand mee gevast,echt fijn hoef niks in te halen zit er aan te dneken om ook deze maand 6 dagen Asaar te vasten maar voel me echt missnelijk oschtends ik wacht wel af tot volgende week of het wat minder is Inchallah.

    Ahlam_22 en sardina echt knap hoor dat jullie helemaal hebben meegedaan allah tikoem sah7aa!!!!!

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    13
    30-09-2004

    salam allemaal,

    Dinsdag 9 november om 13.12 ben ik bevallen van mijn mooie dochter Dounia.
    De bevalling is hamdoelilah goed verlopen en ben nu weer een beetje op de been. Ik zal in de loop van de tijd mijn bevallings ervaring hier neer zetten.
    Hoe is het met jou Sardina ik hoop incha allah dat jou bevalling ook goed zal verlopen.
    Groetjes Felouze

  9. #39
    Tanger gek

    Reacties
    2.303
    20-03-2003

    Citaat Geplaatst door felouze
    salam allemaal,

    Dinsdag 9 november om 13.12 ben ik bevallen van mijn mooie dochter Dounia.
    De bevalling is hamdoelilah goed verlopen en ben nu weer een beetje op de been. Ik zal in de loop van de tijd mijn bevallings ervaring hier neer zetten.
    Hoe is het met jou Sardina ik hoop incha allah dat jou bevalling ook goed zal verlopen.
    Groetjes Felouze
    felouze gefeliciteerd meid!!!!!

    je bent op dezelfde datum bevallen als oem abdullah!!
    geniet van je kleine en we w8ten zeker op je verhaal!

    gr. sardientje.

  10. #40
    Zusterke lief

    Reacties
    6.105
    04-11-2004

    salaam alaykoum

    MashaAllah al die bevallingsverhalen etc..ik ben eerlijk gezegd best wel bang voor de bevalling. Ik ben nu 18 weken zwanger van de 1e alhamdoelilah, ik heb de laatste week erg veel last van rugpijn is dat normaal??

    Mijn buikje is nog helemaal niet dik hihi maarjah dat komt wel inshaAlah,succes meiden!!

    Moge Allah swt onze zwangerschappen en bevallingen makkelijk maken alahoema amin.

    wa salaam liefs oem_mujahid

  11. #41
    LOVE YOU MOESS 4EVER

    Reacties
    4.714
    26-04-2004

    sardina je bent nu uitgetelt he!!

    het is nu zeker heel spannend voor je denk ik!

    wens je alvast veel sterkte

  12. #42
    mIJN gEzIN nuM 1

    Reacties
    7.956
    30-03-2004

    Citaat Geplaatst door felouze
    salam allemaal,

    Dinsdag 9 november om 13.12 ben ik bevallen van mijn mooie dochter Dounia.
    De bevalling is hamdoelilah goed verlopen en ben nu weer een beetje op de been. Ik zal in de loop van de tijd mijn bevallings ervaring hier neer zetten.
    Hoe is het met jou Sardina ik hoop incha allah dat jou bevalling ook goed zal verlopen.
    Groetjes Felouze


    Gefeliciteerd doe het rustig aan meid en geniet er van!!!

  13. #43
    MVC Premium

    Reacties
    787
    16-12-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door felouze
    salam allemaal,

    Dinsdag 9 november om 13.12 ben ik bevallen van mijn mooie dochter Dounia.
    De bevalling is hamdoelilah goed verlopen en ben nu weer een beetje op de been. Ik zal in de loop van de tijd mijn bevallings ervaring hier neer zetten.
    Hoe is het met jou Sardina ik hoop incha allah dat jou bevalling ook goed zal verlopen.
    Groetjes Felouze
    Mabrouk met je kleine engel felouze
    Ik ben blij te lezen dat het goed is verlopen en ben benieuwd naar je bevallings
    verhaal. Geniet van je dochter mooie naam trouwens

  14. #44
    MVC Premium

    Reacties
    787
    16-12-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ceuta
    Mammie_chulla ik heb ook alhamdoelillah heel de maand mee gevast,echt fijn hoef niks in te halen zit er aan te dneken om ook deze maand 6 dagen Asaar te vasten maar voel me echt missnelijk oschtends ik wacht wel af tot volgende week of het wat minder is Inchallah.

    Ahlam_22 en sardina echt knap hoor dat jullie helemaal hebben meegedaan allah tikoem sah7aa!!!!!
    Ik heb ook de hele ramadan mee gevast en wou ook 6 dagen meedoen.
    Alleen ik ben afgelopen maandag begonnen met mijn nieuwe baan en ik weet dat mijn collega's continu eten en drinken en dan krijg ik ook trek dus ben ik maar niet gaan vasten. Volgend jaar beter inscha allah.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    333
    05-03-2002

    Citaat Geplaatst door felouze
    salam allemaal,

    Dinsdag 9 november om 13.12 ben ik bevallen van mijn mooie dochter Dounia.
    De bevalling is hamdoelilah goed verlopen en ben nu weer een beetje op de been. Ik zal in de loop van de tijd mijn bevallings ervaring hier neer zetten.
    Hoe is het met jou Sardina ik hoop incha allah dat jou bevalling ook goed zal verlopen.
    Groetjes Felouze

    Mabroek Felouze!!! Van harte voor jou en je man met jullie meid Dounia!!!

    En natuurlijk wachten we nog met spanning af op de bevaliingsverhalen!!!


    Verder hoop ik dat het goed gaat met de rest van de zwangere vrouwen onder ons!! sommigen gaan spannende dagen tegemoet. Inchallah ay koun al gheir!!

    Ik heb zelf ook de hele ramadan mee gevast maar ik moet zeggen dat het van mij niet langer had mogen duren!! Ik merkte dat ik het steeds zwaarder kreeg.

    Maar nu gaat het alhamdulilah goed alleen begin ik wel te merken dat de baby nu wel wat zwaar begint te worden. En ik voel het dan vooral in mijn onderbuik.

    Ik heb de laatste tijd ook vooral last van mijn bekken en onderrug en het lijkt wel soms of mijn navel op springen staat!! Hebben jullie dat ook??