1. #1
    ex-marokkaan

    Reacties
    44
    16-09-2011

    Lightbulb de citroensapkuur 5 tot 10 kilo afvallen

    In 1 woord GEWELDIG, waarom?


    Ik las over deze kuur hier ergens in een topic, ik raakte nieuwschierig en ging op onderzoek uit. Toen ik er achterkwam dat het echt werkt, ben ik naar de tuinen gegaan en heb alle benodigheden gehaald. De overige benodigheden vond ik bij de alberheijn.

    De tuinen:

    - Eeen boekje met instructies genaamd : De citroensapkuur
    - Ahornsiroop C+ madalbal
    - groene poeder
    - (heerlijke) Thee van celestial seasonings
    - multivitamine

    Albertheijn:

    Chayenne peper
    Citroen
    Bronwater spa (Bronwater wordt beter door het lichaam opgenomen als normaal water omdat de moneculen heel klein zijn en het water zuiverder.)


    In totaal was ik rond de 80 euro kwijt. De Ahornsirooop is vrij duur maar dat is heel logisch het is een duurzaam product en het is HEERLIJK.


    waarom ik zo blij ben met deze kuur? Het is een vasten kuur je mag niet eten alleen drinken. Nou door de ingredienten lijst dacht ik jakkie wat vies!! maar nee het is overheerlijk nog lekkerder dan fanta of wat voor frisdrank dan ook want het smaakt gewoon naar punch of frisdrank!! ik ben pas begonnen maar voel me super. En nee het is niet slecht de ahorn siroop ALLEEN CATEGORIE C+!!!! bevat alle esenciele voedings middelen. Het is een detox ontslakkings kuur de mooie bijkomstigheid is afvallen af zijn van verslavingen roken etc. LET OP! alleen als je ook in je psygiche gestopt bent maar na de behandeling vraag je lichaam bijvoorbeeld niet meer om nicotine. JE lichaam is na de behandeling helemaal zuiver je lever nieren etc is allemaal gereinigd een mooie stap voor een nieuwe life style!


    ik neem snel nog een slokje van mijn mengsel het is echt over heerlijk alles over de kuur staat in het boekje die kan je gewoon inlezen in de tuinen het is een dun boekje met alle benodigde informatie. En voor de wijzneuzen die zouden zeggen als het zo gezond is waarom heb je dan vitamine suplementen nodig. Dat is voor na de kuur het opbouw proces omdat je dit max 10 dagen moet doen en met de opbouw dagen is het ong 14.

    lieve mensen hebben jullie vraagjes etc. stel ze ben meer dan berijd jullie te helpen na de kuur plaats ik hier een verslag dus uppen s.v.p.


    xxx

    he tal he dope he might sell coke. Butt most girls don't care they say it's better then beeing broke. So they stay they say buy me stuff anyway but it's haram your dumb, your day of paying back wil come!©


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.613
    14-05-2011

    Ahornsiroop C
    Is zeker een aanrader veel zijn er mee gevallen in mijn omgeving!
    'Het ergste is voorbij. ik begin opnieuw. het is nog niet te laat, ik ben nog jong'

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.613
    14-05-2011

    Wel lief van je dat jij het wilt delen met ons. Een bekende van mij heeft het ook gedaan (want de ingredienten kocht ze ook) maar deed er heel geheimzinnig over en wou het niet delen met mij. Maar nou vallen alle puzzels op hun plekje
    'Het ergste is voorbij. ik begin opnieuw. het is nog niet te laat, ik ben nog jong'

  4. #4
    ex-marokkaan

    Reacties
    44
    16-09-2011

    Citaat Geplaatst door Anoniem12345 Bekijk reactie
    Wel lief van je dat jij het wilt delen met ons. Een bekende van mij heeft het ook gedaan (want de ingredienten kocht ze ook) maar deed er heel geheimzinnig over en wou het niet delen met mij. Maar nou vallen alle puzzels op hun plekje
    \
    jammer joh

    het werkt super goed en is lekker gezond ik gun het iedereen!!

    wollah het is zo lekker als ik stop met de kuur blijf ik dit gwn 1 x per dag drinken:P heeeeerlijk voel me super energiek!!

    he tal he dope he might sell coke. Butt most girls don't care they say it's better then beeing broke. So they stay they say buy me stuff anyway but it's haram your dumb, your day of paying back wil come!©


  5. #5
    ex-marokkaan

    Reacties
    44
    16-09-2011

    ik gun het iedereen wollah

    ik ben heel gelukkig met deze kuur

    he tal he dope he might sell coke. Butt most girls don't care they say it's better then beeing broke. So they stay they say buy me stuff anyway but it's haram your dumb, your day of paying back wil come!©


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.613
    14-05-2011

    Citaat Geplaatst door 5sterren Bekijk reactie
    \
    jammer joh

    het werkt super goed en is lekker gezond ik gun het iedereen!!

    wollah het is zo lekker als ik stop met de kuur blijf ik dit gwn 1 x per dag drinken:P heeeeerlijk voel me super energiek!!
    Citaat Geplaatst door 5sterren Bekijk reactie
    ik gun het iedereen wollah

    ik ben heel gelukkig met deze kuur
    Mooizo! hoeveel is de ahornsiroop en waar te koop?
    'Het ergste is voorbij. ik begin opnieuw. het is nog niet te laat, ik ben nog jong'

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    4.395
    22-02-2006

    heeel erg lief dat je dit met ons deelt meid ik ga dit onthouden

  8. #8
    .

    Reacties
    1.052
    07-06-2003

    het helpt echt en is zeker goed om je lichaam te reinigen.
    beetje vies wat ik ga zeggen maar na een paar dagen poep je darmwandslijm gewoon uit, je darmen zijn na die 10 dagen brandschoon.

    ik ben er 6 kilo mee kwijt geraakt ik had totaal geen honger dit omdat ik echt om de 2 uur een grote glas van dit mengsel dronk plus om de uur grote glas water en vitamientjes en die groene thee ook nog eens.

    Alhoewel ik er nu niet sterk genoeg voor ben wens ik je sterkte met de kuur en houd lekker voll!!!
    je word er wel moe van.

  9. #9
    .

    Reacties
    1.052
    07-06-2003

    wil nog iets toevoegen ben daarna maar 1 kilo aangekomen toen ik weer normaal ging eten dus ben het totaal niet dubbel aangekomen.

  10. #10
    Hannane

    Reacties
    1.375
    04-04-2005

    Hoelang duurt deze kuur ?

    XX
    -

  11. #11
    Verloofd (L)

    Reacties
    3.052
    15-07-2008

    Dit kan niet lekker zijn.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    905
    28-10-2011

    beyonce doet hier ook aan mee...

  13. #13
    Verloofd (L)

    Reacties
    3.052
    15-07-2008

    Citaat Geplaatst door spacitroen_12 Bekijk reactie
    beyonce doet hier ook aan mee...
    Nee ze heeft het gedaan voor een filmrol, maar dat wil niet zeggen dat het gezond is

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    265
    09-08-2011

    Citaat Geplaatst door 5sterren Bekijk reactie
    In 1 woord GEWELDIG, waarom?


    Ik las over deze kuur hier ergens in een topic, ik raakte nieuwschierig en ging op onderzoek uit. Toen ik er achterkwam dat het echt werkt, ben ik naar de tuinen gegaan en heb alle benodigheden gehaald. De overige benodigheden vond ik bij de alberheijn.

    De tuinen:

    - Eeen boekje met instructies genaamd : De citroensapkuur- Ahornsiroop C+ madalbal
    - groene poeder
    - (heerlijke) Thee van celestial seasonings
    - multivitamine

    Albertheijn:

    Chayenne peper
    Citroen
    Bronwater spa (Bronwater wordt beter door het lichaam opgenomen als normaal water omdat de moneculen heel klein zijn en het water zuiverder.)


    In totaal was ik rond de 80 euro kwijt. De Ahornsirooop is vrij duur maar dat is heel logisch het is een duurzaam product en het is HEERLIJK.


    waarom ik zo blij ben met deze kuur? Het is een vasten kuur je mag niet eten alleen drinken. Nou door de ingredienten lijst dacht ik jakkie wat vies!! maar nee het is overheerlijk nog lekkerder dan fanta of wat voor frisdrank dan ook want het smaakt gewoon naar punch of frisdrank!! ik ben pas begonnen maar voel me super. En nee het is niet slecht de ahorn siroop ALLEEN CATEGORIE C+!!!! bevat alle esenciele voedings middelen. Het is een detox ontslakkings kuur de mooie bijkomstigheid is afvallen af zijn van verslavingen roken etc. LET OP! alleen als je ook in je psygiche gestopt bent maar na de behandeling vraag je lichaam bijvoorbeeld niet meer om nicotine. JE lichaam is na de behandeling helemaal zuiver je lever nieren etc is allemaal gereinigd een mooie stap voor een nieuwe life style!


    ik neem snel nog een slokje van mijn mengsel het is echt over heerlijk alles over de kuur staat in het boekje die kan je gewoon inlezen in de tuinen het is een dun boekje met alle benodigde informatie. En voor de wijzneuzen die zouden zeggen als het zo gezond is waarom heb je dan vitamine suplementen nodig. Dat is voor na de kuur het opbouw proces omdat je dit max 10 dagen moet doen en met de opbouw dagen is het ong 14.

    lieve mensen hebben jullie vraagjes etc. stel ze ben meer dan berijd jullie te helpen na de kuur plaats ik hier een verslag dus uppen s.v.p.


    xxx
    Waarom is dit boekje zo van belang?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.275
    20-09-2010

    Dus je mag niet eten? In hoeveel tijd? Zot dat kan ik niet, niet eten.