Hij heeft ook de macht om mensen te inspireren.hiermee wil ik jullie waarschuwen.de duivel is geen doetje.Hij is enorm slim sluw en hij kan veel zaken die de mens niet kan vatten.dat is mijn ervaring die ik wil delen met jullie zodat jullie meer weten.ik kan hier nog veel dingen vertellen die voor mij door mijn ervaring er mee nog maar net te vatten zijn.zo kan hij u het gevoel geven dat je ergens echt niet graag bent.eenmaal je die plaats verlaten bent voel jij je terug goed.dat is de duivel.de duivel beheert u gemoedstoestand.hij kan er mee doen wat hij wilt.je kan hem verslaan door er niet aan toe te geven.en zodat na een poosje die gemoedstoestand niet meer op treed omdat hij het zinloos vind.het probleem bij mij is ik kan het niet trainen want ookal wil ik iets absoluut niet mijn lichaam doet het .ik sta er bij en kijk er na.eigelijk zou er jacht op mij gemaakt moeten worden.maar ik waarschuw u .als jullie mij vinden.kan ik zomaar zeggen "wat moeten jullie van mij,ik ben normaal "dat is dan de duivel dan die vanuit mijn tong spreekt.

jou genezen!! Ik vind het echt heel erg voor je..