Ik vraag me af hoe jouw echtgenoot je troost bij verdriet of ziekte/depressie? Praat hij met je of weet hij niet hoe hij zich moet gedragen?
Ik vraag me af hoe jouw echtgenoot je troost bij verdriet of ziekte/depressie? Praat hij met je of weet hij niet hoe hij zich moet gedragen?
Ja dacht ik ook, maar weinig reacties. Mijn man bijvoorbeeld heeft dagen dat hij mij gewoon een arm om mij slaat als hij ziet dat ik verdrietig ben en op die manier troost hij mij dan. Maar meestal doet hij dan afstandelijk. Terwijl je juist iemand dan nodig hebt die je weer laat lache. Hij weet niet hoe hij hij zich moet gedragen. Hebben meerdere mannen dit?
ik denk dat de meeste mannen zo zijn, dat ze daarmee niet goed om kunnen gaan.
als ik niet lekker ben dan komt mijn man altijd naar me toe geeft mij een kus en vraagt hoe het gaat.
als ik bijv verdrietig ben vraagt hij me van wat er is, en dan stelt hij me gerust hmdl.
ben je pas bevallen?
Gefeliciteerd
Mijn man troost me door me te omhelzen of door mij omtrent de islam te spreken en gerust te stellen.
Als ik over iets stoms verdrietig en, vb. zaken waarover we het al een keertje hebben gehad maar het kom me plots weer te boven, heeft hij het niet graag en zegt dan ook van we hebben dat al eens besproken, hou je sterk en thema Rabbi fie dounja.

wa3alaika asalaam
troosten door veel dua te zeggen als ik de woorden allah subhanahoe watarala word vergeet ik men verdriet
dan doet alhamdo li allah mijn lieve man
en als je ergens mee zit gewoon zeggen hoor
je zal verbaasd zijn over de reacties van vele mannen
ik bedoel je vader je broers of je ooms
echt mascha allah
فَالْمُلْقِيَاتِ ذِكْرًا عُذْرًا أَوْ نُذْرًا
Fa lmulqiyyaati dhikraa, 3odhran aw nodhraa .. 77:5&6
Noeha.
Leuke topic.
De schittering van het leven, AlhamdouliAllaah
7 augustus
Fijn dat jullie allemaal zulke begripvolle mannen hebben. Koester het zou ik zeggen. Eindelijk iets positiefs

Hij troost me altijd met lieve woorden en maakt dan van die flauwe grappen, dat ik soms door me tranen heen lach.
Maar meestal als ik verdrietig ben wil ik gewoon met rust gelaten worden. Ik irrtiteer me dan aan zijn lieve gedrag.
Ik heb geen man.
Maar als me vader ziet dat ik verdrietig ben, krijg ik een bemoedigend schouderklopje. Als mijn broer ziet dat ik verdrietig ben geeft ie een soort bemoedigend knikje, als jullie snappen wat ik bedoel. Het zijn kleine dingetjes maar het helpt me altijd weer.
Voor mijn échte verdrietjes krijg ik net zoveel huggies van mijn moeder tot ik weer rustig ben.

mascha allah
فَالْمُلْقِيَاتِ ذِكْرًا عُذْرًا أَوْ نُذْرًا
Fa lmulqiyyaati dhikraa, 3odhran aw nodhraa .. 77:5&6
Noeha.