+ Reageer
Pagina 759 van 759 EersteEerste ... 709 734 749 757 758 759
11.371 tot 11.385 van 11385
    MVC Lid

Reacties
    185
    06-03-2011

Hoi mama's,

Hoe is t met jullie? En met de bolletjes?

Ik lees dat er een aantal vakantiegangers zijn, veel plezier meiden geniet ervan. Wij gaan inshallah als t goed is in augustus allah ya7yiena.

Ayoub die krijgt zijn tandjes boven door, hij heeft er dit keer meer last van dan de vorige keer. De twee ondersten heb ik nauwelijks gemerkt totdat ik ze zag staan hihi. Maar de bovenste maskien hij wordt er zo vaak wakker van en is zo hangerig en voelt zich niet lekker. Inshallah is het snel over. Voor de rest zit ie zelfstandig maar kruipen dat wilt ie niet, hij rolt wel en gaat naar achteren maar kruipen zit er niet in. Hij vind de loopstoel geweldig en racet ermee ik beperk het wel tot 1 uur op één dag, maar toch denk dat ie door de loopstoel en het zelfstandig zitten het kruipen niet meer leuk vindt wel jammer vind het wel schattig babys die kruipen maar wat er niet is kan nog komen. Het staan gaat nog niet hij wiebelt op zijn beentjes maskien hihihi wel grappig om te zien. Voor de rest groeit ie goed, hij wordt wel zwaarder om m te dragen, hihi zelfs de mannen zeggen hij is zwaar aan het worden!! Daaaggg zwaaien en zeggen gaat hier ook heel goed, hij zegt dan daaaa of aaaggggg een hele woord vormen lukt hem niet. Hij geeft een kusje als je het vraagt en haren trekken is ie ook heel goed in hij trekt altijd aan mamas haren haha. Voor de rest hebben we het echt gezellig met hem, de dagen vliegen voorbij.

Nou dames tot spreeks...

Groetjes ambtenaartje!!!

Oem Romaissa

Reacties
    2.337
    18-05-2006

Hallo dames!
    hoe is het met iedereen? hier goed hoor!
    ik geniet er echt van maar de tijd gaat veels te snel hihi
    www.moslim-baby.nl

MVC Lid

Reacties
    949
    19-12-2011

Ambtenaartje@ zooo herkenbaar dat tepel vastpakken haha. Doet die van mij ook en er soms mee spelen, stopt het in zijn mond en dan weer eruit. Het drinken op een dag wordt wel minder inderdaad dus inchaAllah zullen we de 2 jaar voltooien.

Aicha@ tijd vliegt met een kleintje in huis! Hamdoelilah dat wij allen gezegend zijn met gezonde kinderen.

Vandaag naar het cb geweest! Mijn dikkertje dap is goedgekeurd weer hamdoelah. Arts wilde hem even nakijken met zijn ooglampje en die luisterding en mijn bolletje pakte steeds alles af haha. Hij woog 10800 gram en 75cm. Tbarkalah hij is flink gegroeid dus dacht nu ga ik de preek weer aanhoren dat hij te dik is maar dat viel mee omdat hij vrij lang is valt het dik zijn best mee.
    Mijn dikkertje houd van lekker eten en ik weet van mijn andere kids dat het na 1 jaar minder wordt en ze dan stil blijven hangen in gewicht. Komende periode een hoop prikken. De tuberculose prik. De bmr en twee andere. Dus 4 in totaal verspreid over 2 maanden. Dit omdat hij dat goed beschermd naar Marokko kan gaan van de zomer inchaAllah.

MVC Lid

Reacties
    12
    22-03-2013

@ sanna: oh heerlijk op vakantie ! Geniet ervan meid !!! Wat huilen betreft misschien toch beter om nu speentje af te bouwen ? (Hoef je ook niet meer zo vaak uit bed?) het is even investeren. Laten huilen ken ik maar al te goed, hier delen ze ook een kamer.

@ ambtenaartje: wat lief zeg, de mijne trekt zichzelf op zijn knieën . Verder durft hij niet hoger hahaa. Op vakantie is hij los geslagen, als hij t ergens niet mee eens is gaat ie keihard krijsen. Echt een bijdehandje !!!

@ brusje: Mashaallah wat groeien ze hard ! Hier zijn we lang niet bij t cb geweest. Ben benieuwd !!!

Vandaag wakker geworden in ons eigen bed (wat ook lekker is) we hebben een top vakantie gehad elhamdolilah ! Vluchten waren vermoeiend, ik heb twee opdonders die niet zomaar in slaap kunnen vallen. Maar eenmaal in Marokko hebben we genoten!!! Heerlijk bruin geworden , goed en vaak gegeten . Wat een leven !!! Helaas weer zeven dagen voorbij. Maar ook wel weer lekker om wakker te worden in eigen huis ipv apartement . Nog een paar dagen bijkomen dat begint t dagelijks leven weer.

Oja officieel nu Huismama. Eindelijk geen gezeik meer. Ik wil nog wel ooit werken maar wanneer zien we dan wel . Dit bevalt me wel !

Tickets in de zomer zijn nog steeds niet geboekt ! Prijzen zijn nog echt te duur, we hopen op last minute prijzen en anders geen vakantie iemand ideeën waar we goedkoop kunnen boeken last minute ?

Fijne dag meiden xx

MVC Lid

Reacties
    12
    22-03-2013

Up

Elhamdoelilah!!!!!

Reacties
    4.061
    16-08-2010

Salaam mama's

Hoe gaat het met jullie en de kleintjes? ook aan het aftellen tot hun eerste verjaardag.. wat gaat dat snel he. Nog 2 maandjes en dan is mijn bolletje 1 jaar.. hbiba djellie het gaat echt allemaal veel te snel.. ze is al zoo veranderd en groeit hmdl als kool

We hebben een super vakantie gehad in Turkije. Alles is heel goed gegaan hmdl. Ze at gewoon met ons mee en ze vond alles lekker Het was er zooooo warm. We zijn in de juiste week van de mei vakantie gegaan want laatste dag dat we daar waren kwamen er opeens heel veel russen en paar dagen later alleen maar bewolking en regen. Wij hadden temperaturen boven de 40 graden en vollop zon en geen wolkje aan de lucht. Was heeerlijk maar af en toe dacht ik echt pfffff tee warm. We hebben 3 excursies gedaan en dat is heel goed gegaan met de kleine. Ze is ook zo heerlijk kind en past zich overal aan. Slapen is er hmdl ook goed gegaan. Kortom een top vakantie. We waren gister aan het kijken om weer te boeken voor de mei vakantie maar dat kan nog niet.. zodra dat kan gaan we weer gelijk boeken. Het was zoo geweldig.
    Over 5 weekjes gaan we paar dagen naar Corsica en Spanje en daar kijk ik ook heel erg naar uit. Nog effe vakantie voor de ramadan. Heb trouwens echt zin in de ramadan.. ben echt aan het aftellen!!

Gister naar het cb geweest voor spuitjes.. voorlopig zijn we er vanaf! Ik kijk er echt elke keer weer tegenop. Maar dit keer viel het echt heel erg mee. Ze huilde maar heel effe. De arts was verbaasd over haar ontwikkeling maschaAllah. Ze doet het echt heel erg goed. In turkije heeft ze haar eerste stapjes gezet en sindsdien helaas niet meer.. ze is nu bang. Ze loopt wel stapjes als we haar handjes vasthouden. Ze is dol op de kinderliedjes en doet alles na wat wij ook doen. Echt kei schattig. Kwa voeding gaat het hmdl ook goed. Ze eet alles wat wij ook eten en smorgens en savonds krijgt ze een papfles.

Vinden jullie dit ook niet een heel leuke leeftijd.. ik geniet er echt volloppp van. Ze geeft me soms onverwachts kusjes.. hoe geweldig is dat De meeste kusjes krijgen papa en haar grote zus hier in huis. Daar is ze echt helemaal dol op maar als ze er niet zijn dan ben ik alles voor haar

Ik hoop dat het met de rest hier ook goed gaat.. ik weet niet meer wie dat was die ook naar turkije ging.. wat vond je ervan en in welk hotel zat je?
    Wij weten nog niet naar welk hotel we volgend jaar zullen gaan.

Vele kusjes pm

MVC Lid

Reacties
    949
    19-12-2011

Pregnant en pm@ wat heerlijk dat jullie genoten hebben tijdens jullie vakantie!! 40 graden?! Wooow zitten wij hier met onze 10 graadjes ahum
    Het gaat indd erg snel, ik kan mij niet eens herinneren dat ik zwanger was van mijn kleine dikkidik
    Hamdoelilah kan het niet vaak genoeg zeggen maar wat zijn wij gezegend!!

Deze kleine doet nu niet alleen optrekken maar loopt ook rondjes langs tafel, bank en bed. Niks is veilig meer als het op zijn grijp hoogte staat. Hij is gek op de plantenbak, aarde eruit vissen en blaadjes plukken. En Jaaa hij weet hoe een la open gaat pffff dusssss druk druk in huize brusje
    Hij begint te huilen als we de trap op lopen naar boven haha want hij weet dat hij 9 van de 10x naar bedje moet om te slapen protesteren joh..... De deken met zijn benen weg schoppen zich weer optrekken tot staan
    Wie zei dat ook alweer dat dit een leuke leeftijd is??!?!???? Hahaha nee hoor grapje love mijn bibih!!!! het is een deugnietje maar wel een leuke deugnietje waar wij soms van een deuk liggen. Oja wat hij nu ook heeft , als wij hard lachen onderling doet hij mee haha echt heel hard mee lachen ze3ma alsof hij begrijpt waar wij het over hebben. Wat een lekkerding is het ook!

Elhamdoelilah!!!!!

Reacties
    4.061
    16-08-2010

Citaat Geplaatst door Brusje Bekijk reactie
    Hij begint te huilen als we de trap op lopen naar boven haha want hij weet dat hij 9 van de 10x naar bedje moet om te slapen protesteren joh..... De deken met zijn benen weg schoppen zich weer optrekken tot staan
    Wie zei dat ook alweer dat dit een leuke leeftijd is??!?!???? Hahaha nee hoor grapje love mijn bibih!!!! het is een deugnietje maar wel een leuke deugnietje waar wij soms van een deuk liggen. Oja wat hij nu ook heeft , als wij hard lachen onderling doet hij mee haha echt heel hard mee lachen ze3ma alsof hij begrijpt waar wij het over hebben. Wat een lekkerding is het ook!
    heeeeerlijk om het te lezen!! wat een schatjee is die van jou toch.. echt een lieverd

en dat van lachen komt me ook bekend voor ahhaha.. als wij lachen lacht ze ook kei hard mee.. ze gaat dan echt stuk
    De mijne vind planten zand etc echt heeeeel vies.. toen we op het strand liepen keek ze heeeel vies naar haar voetjes die onder het zand zaten.. ik moest het dan ook gelijk eraf wassen en haar optillen haha. Ze keek zoooo vies toen ik een beetje strandzand in haar handje deed.. dat moest er gelijkk af

Ik denk dat Amanah bij de weinige behoort die het heeeel leuk vindt om naar bed te gaan.. ze laat het me echt weten.. dan moet ik haar optillen en dan doet ze haar tutje in haar mond en legt ze haar hoofdje op mijn schouders.. dan zeg ik wil je noenoe doen en dan lacht ze.. als ik haar in bedje leg dan gaat ze ook gelijk slapen.

sinds vandaag doet ze zoiets grappigs.. ik moet er echt de hele tijd om lachen.. ze zegt tegen alles en iedereen dada en dan zwaait ze maar ook toen we uitstapte net uit de auto . Toen zwaaide ze naar haar autostoel en zei ze dada
    Normaal als ze gaat slapen zwaait ze naar iedereen en zegt ze dada maar nu was er niemand dus ze zei net da... keek rond en hield haar handje in de lucht en dacht ooh dan zwaai ik maar naar de televisie heb echttt gelachen

MVC Lid

Reacties
    2.562
    20-12-2005

Citaat Geplaatst door ProudMommy Bekijk reactie
    Salaam mama's

Hoe gaat het met jullie en de kleintjes? ook aan het aftellen tot hun eerste verjaardag.. wat gaat dat snel he. Nog 2 maandjes en dan is mijn bolletje 1 jaar.. hbiba djellie het gaat echt allemaal veel te snel.. ze is al zoo veranderd en groeit hmdl als kool

We hebben een super vakantie gehad in Turkije. Alles is heel goed gegaan hmdl. Ze at gewoon met ons mee en ze vond alles lekker Het was er zooooo warm. We zijn in de juiste week van de mei vakantie gegaan want laatste dag dat we daar waren kwamen er opeens heel veel russen en paar dagen later alleen maar bewolking en regen. Wij hadden temperaturen boven de 40 graden en vollop zon en geen wolkje aan de lucht. Was heeerlijk maar af en toe dacht ik echt pfffff tee warm. We hebben 3 excursies gedaan en dat is heel goed gegaan met de kleine. Ze is ook zo heerlijk kind en past zich overal aan. Slapen is er hmdl ook goed gegaan. Kortom een top vakantie. We waren gister aan het kijken om weer te boeken voor de mei vakantie maar dat kan nog niet.. zodra dat kan gaan we weer gelijk boeken. Het was zoo geweldig.
    Over 5 weekjes gaan we paar dagen naar Corsica en Spanje en daar kijk ik ook heel erg naar uit. Nog effe vakantie voor de ramadan. Heb trouwens echt zin in de ramadan.. ben echt aan het aftellen!!

Gister naar het cb geweest voor spuitjes.. voorlopig zijn we er vanaf! Ik kijk er echt elke keer weer tegenop. Maar dit keer viel het echt heel erg mee. Ze huilde maar heel effe. De arts was verbaasd over haar ontwikkeling maschaAllah. Ze doet het echt heel erg goed. In turkije heeft ze haar eerste stapjes gezet en sindsdien helaas niet meer.. ze is nu bang. Ze loopt wel stapjes als we haar handjes vasthouden. Ze is dol op de kinderliedjes en doet alles na wat wij ook doen. Echt kei schattig. Kwa voeding gaat het hmdl ook goed. Ze eet alles wat wij ook eten en smorgens en savonds krijgt ze een papfles.

Vinden jullie dit ook niet een heel leuke leeftijd.. ik geniet er echt volloppp van. Ze geeft me soms onverwachts kusjes.. hoe geweldig is dat De meeste kusjes krijgen papa en haar grote zus hier in huis. Daar is ze echt helemaal dol op maar als ze er niet zijn dan ben ik alles voor haar

Ik hoop dat het met de rest hier ook goed gaat.. ik weet niet meer wie dat was die ook naar turkije ging.. wat vond je ervan en in welk hotel zat je?
    Wij weten nog niet naar welk hotel we volgend jaar zullen gaan.

Vele kusjes pm
    Oh mashallah wat gaat de tyd snel lah i hfadha , oh heerlijk ik lees warm weer heerlijk turkije ik ga nchallah in de zomer direct als de vakantie begint dit keer wordt royal holiday palace antalya nchallah, ik heb er zo zin na een moeilijk zwaar jaar lekker relaxen en ontstressen
    Je ging toch vorige keer naar royal wings wat vond je beter delphin of royal want we willen de volgende keer naar de delphine palace gaan xxxx

Elhamdoelilah!!!!!

Reacties
    4.061
    16-08-2010

Citaat Geplaatst door imane02 Bekijk reactie
    Oh mashallah wat gaat de tyd snel lah i hfadha , oh heerlijk ik lees warm weer heerlijk turkije ik ga nchallah in de zomer direct als de vakantie begint dit keer wordt royal holiday palace antalya nchallah, ik heb er zo zin na een moeilijk zwaar jaar lekker relaxen en ontstressen
    Je ging toch vorige keer naar royal wings wat vond je beter delphin of royal want we willen de volgende keer naar de delphine palace gaan xxxx
    amin schat

hoe gaat het met jou en je kids?? lang geleden he

Ohhh meid wat superrr.. je gaat een superrr tijd tegenmoet.. we reden ook langs royal holiday palace.. wowww wat een superr hotel is dat zeg wij twijfelen tussen royal holiday palace en royal dragon in side. Maar ik ben verliefd op lara haha.. lekker dichtbij airport en de stad ken ik er goed enz. We hebben weer auto gehuurd en zijn erop uit gegaan.. echtt een aanrader! Je komt op super mooie plekken zoals mooiste strand van Turkije

Delphin was leuk voor 1 keer maar ga ik zeker niet meer naar terug. We werden te verwend bij royal wings Delphin viel wat eten betreft echt heel erg tegen. royal wings had elke avond een thema avond. bijvoorbeeld maandag japans, dinsdag mexicaans, woensdag turks etc.. delphin had dat dus niet!! Elke dag kreeg je in grote lijnen toch wel hetzelfde eten. Af en toe zag je iets nieuws ertussen. Ontbijt en lunch was helemaal elke dag hetzelfde..!
    Personeel is bij royal wings ook vriendelijker. We hebben wel een super vakantie gehad maar ik zou er niet meer naar terug gaan. Het hotel stond zo hoog aangeschreven maar vindt het tot nu toe slechte hotel waar ik naartoe ben geweest. De medewerkers gaven het zelf ook toe.. delphin is niet meer zoals het was. De medewerkers zeiden dat de eigenaar is overleden en sinds het is overgenomen alles helemaal verwaarloosd wordt en dat merk je gewoon echt.

Mijn man wil zelf terug naar royal wings.. dat was echt gewoon een dikke 10. Alles was perfect!! Maar ik wil iets anders proberen.. Dus twijfel tussen royal holiday palace en royal dragon. Sowieso een royal hotel en ik denk royal holiday palace want ik wil in lara blijven en shoppen in Antalya

Heeeeeeel veel plezier schat maar dat gaat zeker goedkomen. Turkije is superrr!!

Elhamdoelilah!!!!!

Reacties
    4.061
    16-08-2010

weet je wat het is.. mijn man zei het ook al.. als je nooit naar Turkije bent geweest en je gaat voor het eerst naar delphin palace.. dan geef je je vakantie een 10.. maar als je vergelijkingsmateriaal hebt dan ben je toch kritisch. We vergeleken het met royal wings snap je. Dus eigenlijk moet je eerst naar Turkije naar delphin.. dan heb je een TOPP vakantie. Maar voor de tweede keer zou ik het niet doen want dan valt het wel beetje tegen

MVC Lid

Reacties
    949
    19-12-2011

Citaat Geplaatst door ProudMommy Bekijk reactie
    heeeeerlijk om het te lezen!! wat een schatjee is die van jou toch.. echt een lieverd

en dat van lachen komt me ook bekend voor ahhaha.. als wij lachen lacht ze ook kei hard mee.. ze gaat dan echt stuk
    De mijne vind planten zand etc echt heeeeel vies.. toen we op het strand liepen keek ze heeeel vies naar haar voetjes die onder het zand zaten.. ik moest het dan ook gelijk eraf wassen en haar optillen haha. Ze keek zoooo vies toen ik een beetje strandzand in haar handje deed.. dat moest er gelijkk af

Ik denk dat Amanah bij de weinige behoort die het heeeel leuk vindt om naar bed te gaan.. ze laat het me echt weten.. dan moet ik haar optillen en dan doet ze haar tutje in haar mond en legt ze haar hoofdje op mijn schouders.. dan zeg ik wil je noenoe doen en dan lacht ze.. als ik haar in bedje leg dan gaat ze ook gelijk slapen.

sinds vandaag doet ze zoiets grappigs.. ik moet er echt de hele tijd om lachen.. ze zegt tegen alles en iedereen dada en dan zwaait ze maar ook toen we uitstapte net uit de auto . Toen zwaaide ze naar haar autostoel en zei ze dada
    Normaal als ze gaat slapen zwaait ze naar iedereen en zegt ze dada maar nu was er niemand dus ze zei net da... keek rond en hield haar handje in de lucht en dacht ooh dan zwaai ik maar naar de televisie heb echttt gelachen
    Hahahaha wat een lieverd jou amanah van dat vies vinden heeft mijn andere zoon gehad en heeft dat nog steeds hij heeft volgens mij echt smetvrees. Zelfs op school is het de juf opgevallen.
    MashAllah zonder tegen stribbelen naar bed ...zooo lief

MVC Lid

Reacties
    573
    16-06-2011

Is mijn dochter de enige die niet (meer) doorslaapt?

MVC Lid

Reacties
    892
    01-05-2008

Citaat Geplaatst door Aldi Bekijk reactie
    Is mijn dochter de enige die niet (meer) doorslaapt?
    Uuuhhm nee hoor....die van ons ook nog niet hoor....dacht gaat vanzelf als we laatste papfles geven om 19.00 uur en dan pas weer om 07.00 uur in de ochtend....maar....................valt tegen. Wij noemen hem niet voor niks little terror!!

MVC Lid

Reacties
    892
    01-05-2008

Hoe gaat verder met jullie schatjes=

Hier hmdl goed. Gaat heel snel ineens. Trekt zich aan alles op...loopt rond tafel en andere meubelen. Als ik begin te zingen of hij hoort muziek op tv gaat ie dansen....
    Gister cb geweest. is 76,5 cm en weegt 10400 gram.
    Sinds de vakantie hoeft hij mij maar te zien en hij wil dat ik hem optil.....probeer hem dat af te leren anders kom ik nergens aan toe......

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport