Salaam mama's
Hoe gaat het met jullie en de kleintjes? ook aan het aftellen tot hun eerste verjaardag.. wat gaat dat snel he. Nog 2 maandjes en dan is mijn bolletje 1 jaar.. hbiba djellie het gaat echt allemaal veel te snel.. ze is al zoo veranderd en groeit hmdl als kool
We hebben een super vakantie gehad in Turkije. Alles is heel goed gegaan hmdl. Ze at gewoon met ons mee en ze vond alles lekker

Het was er zooooo warm. We zijn in de juiste week van de mei vakantie gegaan want laatste dag dat we daar waren kwamen er opeens heel veel russen en paar dagen later alleen maar bewolking en regen. Wij hadden temperaturen boven de 40 graden en vollop zon en geen wolkje aan de lucht. Was heeerlijk maar af en toe dacht ik echt pfffff tee warm. We hebben 3 excursies gedaan en dat is heel goed gegaan met de kleine. Ze is ook zo heerlijk kind en past zich overal aan. Slapen is er hmdl ook goed gegaan. Kortom een top vakantie. We waren gister aan het kijken om weer te boeken voor de mei vakantie maar dat kan nog niet.. zodra dat kan gaan we weer gelijk boeken. Het was zoo geweldig.
Over 5 weekjes gaan we paar dagen naar Corsica en Spanje en daar kijk ik ook heel erg naar uit. Nog effe vakantie voor de ramadan. Heb trouwens echt zin in de ramadan.. ben echt aan het aftellen!!
Gister naar het cb geweest voor spuitjes.. voorlopig zijn we er vanaf! Ik kijk er echt elke keer weer tegenop. Maar dit keer viel het echt heel erg mee. Ze huilde maar heel effe. De arts was verbaasd over haar ontwikkeling maschaAllah. Ze doet het echt heel erg goed. In turkije heeft ze haar eerste stapjes gezet en sindsdien helaas niet meer.. ze is nu bang. Ze loopt wel stapjes als we haar handjes vasthouden. Ze is dol op de kinderliedjes en doet alles na wat wij ook doen. Echt kei schattig. Kwa voeding gaat het hmdl ook goed. Ze eet alles wat wij ook eten en smorgens en savonds krijgt ze een papfles.
Vinden jullie dit ook niet een heel leuke leeftijd.. ik geniet er echt volloppp van. Ze geeft me soms onverwachts kusjes.. hoe geweldig is dat

De meeste kusjes krijgen papa en haar grote zus hier in huis. Daar is ze echt helemaal dol op maar als ze er niet zijn dan ben ik alles voor haar
Ik hoop dat het met de rest hier ook goed gaat.. ik weet niet meer wie dat was die ook naar turkije ging.. wat vond je ervan en in welk hotel zat je?
Wij weten nog niet naar welk hotel we volgend jaar zullen gaan.
Vele kusjes pm