Poll resultaten: Wat ben jij?

Stemmers
231. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Een stille lezer

    176 76,19%
  • Ik lees & reageer

    55 23,81%
  1. #1
    Laa Ilahaa Ilalaah<3

    Reacties
    3.943
    24-11-2011

    Familie-Liefde DRAMA (WG)

    Salaam Alaykoum,

    Ik schrijf voor het eerst een verhaal.
    Wat er in dit verhaal gebeurt, is voor een grote deel WG &
    paar dingen heb ik zelf verzonnen.

    Ik hoop dat jullie het een leuke verhaal zullen vinden.


    Pst. in het begin is het even wennen, wie wie is maar uiteindelijk ken je ze allemaal hahaa.



    Farah: 18 jaar, heeft licht blauwe ogen, krullende haren, mooi gezichtje en een pracht figuur.

    Haar zus en zusje:

    Latifa: 19 jaar, heeft grijze ogen, draagt hijjaab/abayaa.
    Laila: 17 jaar, heeft grijze ogen, krullend haar en is best dun.


    Sarah: 17 jaar, heeft bruine grote donkere ogen, style haren, mooi gezichtje en een pracht figuur.

    Haar 2 broers:

    Mohammed: 22 jaar, donkere ogen, lang en heeft een baardje.
    Samir: 20 jaar, donkere ogen, niet erg lang.


    Salim: 22 jaar, donkere ogen, lang, baartje, heeft alles op een rijtje
    Ismail: 19 jaar, donkere ogen, mooiboy.
    Sahid: 22 jaar, groene ogen, lang en breed.
    Samira: 18 jaar, draagt hoofddoek, bruine ogen, is volletjes, draagt veel make-up
    Sabrine: 17 jaar, bruine ogen, kort.



    @ verhaal komen nog velen andere personen voor.
    Maar dit zijn de personen die in het verhaal zullen blijven voorkomen!

  2. #2
    Laa Ilahaa Ilalaah<3

    Reacties
    3.943
    24-11-2011

    In het begin van het verhaal is het niet echt wauwww.
    Maar naarmate je het leest, leuker en spannender?


    (Is ook te merken aan de aantal pagina's die ik heb behaald).


    Pssst. PM sturen met je email adres erin is ook mogelijk,
    dan stuur ik alle vervolgjes die op m.nl staan daarheen x

  3. #3
    Laa Ilahaa Ilalaah<3

    Reacties
    3.943
    24-11-2011

    Farah

    Aaaaaagghhhh die stomme wekker weer, ik drukte ‘m uit en zie dat het half 7 is.
    Ik moest er aan wennen, om weer vroeg mijn bed uit te komen. De zomervakantie was net voorbij.
    Ik stond op en liep meteen naar de douche, om te gaan douchen en woedoe te doen. Toen ik klaar was, deed ik mijn blauwe badjas aan en liep naar mijn kamer.
    Ik pakte een witte lingerie en deed die aan. Mijn haar deed ik in een knotje, trok mijn gebedskleding aan en verrichte het gebed. Toen ik klaar was.. Stond ik voor mijn kast om te kijken wat ik vandaag zal aantrekken. Ik keek naar buiten en zag dat het best wel frisjes was. Ik koos voor een donkere replay broek, met een witte replay blouse erbovenop, deed mijn haar in een schuin staartje, ik bracht wat mascara op mijn wimpers, deed mijn sieraden om. Ik pakte mijn tas deed daar mijn spulletjes in en klaar was ik.
    Ten minste bijna, want ik moest niet vergeten om mijn zusje Laila wakker te maken. Die slaapkop, slaapt door haar wekker heen. Ik liep naar haar kamer, en ja hoor ze lag nog te slapen die luilak.
    Farah: ‘’Lailaaaaaaaaaaa opstaaaaaan!’’ Schreeuwde ik.
    Farah: ‘’Opstaaaaaaaan!’’ Riep ik weer.
    Laila reageerde niet. Ik liep naar haar toe, en schudde haar door elkaar.
    Laila: ‘’Hmmmmmm.’’ Zei ze slaperig.
    Farah: ‘’Opstaan, vandaag moet je naar je nieuwe school!’’
    Laila: ‘’Hoelaat is het dan?’’ Vroeg ze me slaperig.
    Farah: ‘’Half 9!’’ Loog ik.
    Laila schrok wakker ‘’Waaaaaaaaaaaat?’’ Schreeuwde ze.
    Farah: ‘’Hahaha geintje, zied opstaan.’’ Zei ik lachend.
    Laila: ‘’Pffffffff.’’ Zei ze zuchtend.
    Farah: ‘’Zied, als je met ons mee wilt rijden moet je opschieten.’’ En liep haar kamer uit.
    Laila: ‘’Oke.’’ Zei ze sacherijnig.
    Ik loop de gang op naar beneden om te gaan ontbijten. Mijn ouders en zus waren al beneden aan tafel.
    Farah: ‘’Wa salaam alaykoum.’’ Zei ik vrolijk.
    ‘’Wa alaykoum salaam.’’ Antwoordde ze tegelijk.
    Ik schoof aan tafel, smeerde brood voor mezelf en in tussentijd had mijn moeder al thee ingeschonken voor mij.
    Toen Latifa en ik klaar waren ruimde we alvast op, want we hadden nog een paar minuten.
    En ja hoor, net dat we afruimden kwam Laila nog aankaken. Ze groette ons en nam plaats aan de eettafel. Snel smeerde ze een broodje voor der zelf. Terwijl ze haar glas thee dronk, keek ze naar haar horloge.
    Wat mij deed doen lachen, altijd stress voor school.
    Het was alweer tijd om naar school te gaan. We liepen de gang op deden ons jas en schoenen aan en gingen toen de deur uit.
    Latifa bracht ons met mama’s auto naar school. Die zij tijdelijk leent, tot zij zelf een eigen auto heeft.
    Aangekomen op school, liepen we naar de aula. Daar troffen we nog een paar meiden aan en onze nicht.
    We kletsen wat bij en dan valt me op dat Sarah er niet is. Ik pak mijn telefoon en bel Sarah meteen op.
    Sarah: ‘’Salaam alaykoum habiba, ik ben al onderweg.’’ Zegt ze haastig.
    Farah: ‘’Ik miste jou al, schiet op!’’ Schreeuw ik.
    Sarah: ‘’Hahaha ik kom eraan.’’
    Farah: ‘’Wagha schatje inoe, totzo!’’
    Sarah: ‘’InshAllah, beslemaa.’’
    Farah: ‘’Bye.’’ En zo sluiten we het gesprek af.
    Nadat ik had opgehangen, kwam Samira naast me zitten. We kletsen over van alles en nog wat.
    Totdat Sarah komt..
    Farah: ‘’Schatjeeeeeeeeee, nu pas!’’ Roep ik.
    Sarah: ‘’Ewa je kent me broer toch, luilak dat hij is.’’ Zegt ze serieus.
    Farah: ‘’Hahaha aagh gosh je bent er tochhh.’’ Zeg ik vrolijk.
    Sarah: ‘’Ja Alhamdoelilah wel eh haha.’’ Antwoord ze met haar neus in de lucht.
    ‘’Maargoed, hoe gaat het met jullie meiden?’’ Vraagt ze dan.
    Iedereen groette Sarah en vroegen ook hoe het met haar gaat.
    Sarah: ‘’Gaat goed Alhamdoelilah barkelofik.’’
    Farah: ‘’Wa feekie.’’
    Sarah is mijn allerbeste vriendin. Ze is een hele goeie meid, ze liegt niet praat niet en is altijd eerlijk.
    Sarah heeft grote bruine donkere ogen, volle wimpers, mooi gezichtje, kuiltjes, lang styl haar. Ze is zo mooi dat je je zult schamen als je naar der kijkt. Ze straalt Nour uit.
    Ik heb licht blauwe ogen, lichte wimpers, mooi gezichtje, volle lippen, lang krullend haar.
    Sarah heeft veel trots. Zij laat echt zien, dat ze gerespecteerd wilt worden. Jongens daar praat ze ook niet tegen, die negeert ze keihard.
    Ik ben zo van: ieder voor zichzelf ze moeten zelf weten hoe zij zich willen gedragen ze doen maar. Zolang ik daar maar geen last van heb. Niet tegen jongens praten vind ik overdreven!


    Sarah

    Het was tijd om naar de les te gaan. Iedereen koos zijn eigen weg.
    Aangekomen in de les, kozen Farah en ik een plekje uit. We zitten altijd naast elkaar.
    Ismail: ‘’Ewaaaa ladys ’’ Hoorde ik een jongen zeggen, ik voelde me niet aangesproken dus negeerde het en ging verder met schrijven in de agenda van Farah.
    Habibaaa.
    Ik hou zoveel van jou.
    Wij zijn zolang beste vriendinnen, en insh’Allah zullen er nog velen jaren
    Tegemoet komen.
    Dikke kus Sarah (L)
    Farah keek mij lachend aan.
    Sarah: ‘’Wat?’’ Vroeg ik nietswetend.
    Farah: ‘’Hahaa niks’’ Grapte ze.
    Sarah: ‘’Oke’’ Antwoordde ik kortaf.
    Farah pakte haar agenda en las wat ik erin schreef, ze keek me aan en zei: ‘’Ik houd van je Sarah, je bent net mijn zusje!’’ Riep ze enthousiast uit.
    Ik vond het zo lief en gaf haar een kus op der wang.

  4. #4
    Laa Ilahaa Ilalaah<3

    Reacties
    3.943
    24-11-2011

    Ismail

    Ik kwam de les in en groette alle meiden uit de klas, ik zag ze mij allemaal verliefd aankijken. In mijn zelf, lachte ik ze uit. Tot ik 2 mooie meiden zag zitten, mashaAllah! Ook hun wilde ik groeten, zo zelfverzekerd was ik.
    Ismail: ‘’Ewaaaa ladys ’’ Zei ik vol kapsones.
    Meisje met style haren was bezig in een agenda en negeerde mij totaal. Dat andere meisje met licht blauwe ogen keek mij vriendelijk aan en antwoordde kortaf ‘’Hey’’.
    Was dat het? Dit was ik totaal niet gewend!
    Ik trok een beledigd gezicht en wilde er verder niet op in gaan.
    Ik liep verder achter in de klas, en zag een meisje met hoofddoek kijken. Ik keek terug en groette ook haar. In haar ogen zag ik gewoon dit ' '
    Ik moest alleen stuk lachen om zulke wijfen, ze kennen je niet eens zien jou uiterlijk en je kunt ze zo om je vinger krijgen.
    Tijdens de lessen kon ik mijn hoofd er niet bijhouden. Die 2 meiden zijn oowh zo mooi. Ik hoorde net dat die ene met krullend haar / blauwe ogen Farah heette en met style haar Sarah.


    Samira

    Wejoooow wat was die jongen (Ismail) mooi zeg!
    Hij had pik zwarte ogen, grote wimpers, had een mooi postuur, mooi gezichtje en style had hij zeker. Ik kon mijn ogen niet van deze jongen afhouden, zo mooi was hij. Maar het viel mij op dat..
    Nee niet weer eh!!
    Weer kregen Sarah en Farah aandacht zonder dat het ze wat kon schelen. Waarom moeten wij altijd moeite voor jongens doen? Lelijk zijn we niet!
    Naoual en ik hebben allebei een mooi gezichtje, allebei zijn we volletjes. Ik draag hoofddoek, Naoual niet. Het is wel een type die zichzelf niet echt verzorgd. En ik juist wel!


    Laila

    Sabrine: ‘’Wejoooow heb je gezien wat voor lekkere jongens hier op school zitten DEAAAAAM!’’ Schreeuwde ze het uit.
    Ik keek haar zuchtend aan en zei: ‘’Jij met je jongens.’’ Ik kan jongens niet uitstaan, allemaal players!
    Sabrine is mijn nichtje. We zijn allebei 17, en hebben altijd bij elkaar in de klas gezeten. Vandaar dat we altijd samen zijn.

    Na schooltijd..
    Ik was in de stad met Sabrine, Oumaima en Hayet. We gingen winkelen en beetje rondzwerven, wat niks voor Sabrine en mij was. Maar we waren niet alleen.
    Oumaima en Hayet hoorde je alleen maar zeggen ‘’Kijk die lekkere jongen, wejoow als hij niet van mij word.’’ Schreeuwde ze het bijna uit. Ik was dit totaal niet gewend, dus keek ze scheef aan.
    Laila: ‘’Ewa saffie jullie houwed met jullie jongens.’’ Zei ik geirriteerd.
    Oumaima: ‘’Ze3ma jullie hebben nooit vriendjes gehad?’’ Probeerde ze me uit te dagen
    Sabrine: ‘’Nee?’’ Reageerde ze vragend. Duuuh wij zien het probleem niet, het is toch alleen maar goed?
    Hayet: ‘’Jajaaa.’’ Probeerde ze..
    Ik keek ze met opgetrokken wenkbrauwen aan en toen pas namen ze me serieus.
    Hayet: ‘’Soosoo netjes.’’ Zei ze serieus.
    Oumaima: ‘’Zijn jullie niet aantrekkelijk genoeg ofzo, kifach?’’ Zei ze met een grijns op der face.
    Sabrine: ‘’Jongens kunnen wij zo krijgen.’’ Antwoordde ze met der neus omhoog.
    Dit had Sabrine nooit moeten zeggen!!
    Oumaima ging stuk van het lachen bij de woorden van Sabrine. Ik schaamde me dood. Want eerlijk, ik was inderdaad niet aantrekkelijk nee.


    Oumaima

    Hoorde ik nou dat deze 2 meiden nooit een relatie hebben gehad? Het zijn mooie meiden, eerlijk waar.
    Maar toen Sabrine me zei ‘’Jongens kunnen wij zo krijgen.’’
    Liet ze mij wel lachen, grappemaker. Ik kan elke jongen krijgen, wie wilt hun nou…..?


    Laila

    Laila: ‘’Meiden ik ga er vandoor, want ben nog niet thuis geweest. We zien elkaar morgen wel weer insh’Allah.’’ Zei ik snel. Ik voelde me zo ongemakkelijk en wilde hier zo snel mogelijk weg.
    Oumaima: ‘’Oke tot morgen.’’ Reageerde ze vol kapsones.
    Hayet: ‘’Insh’Allah.’’ Zei ze ongeintresseerd.
    En zo liepen Sabrine en ik richting onze huis. Na wat bij gekletst te hebben moesten we alweer afscheid nemen.
    We groetten elkaar en zouden elkaar nog bellen. Daar liep ik dan alleen naar huis.
    Thuis aangekomen, liep ik meteen door naar de keuken. Ik had zo een honger gekregen van al dat lopen, gepraat en gelach.
    Farah: ‘’Heeey zusje, was het gezellig met de meiden?’’ Vroeg ze vrolijk.
    Laila: ‘’Jawel het was wel gezellig, we hebben gelachen dus.’’ Antwoordde ik.
    Farah: ‘’Hahaha goedzo!’’ En richt zich weer op de tv.
    Mijn moeder en zussen zaten met zijn 3e achter de tv. Vrouwen onderling. Totdat me vader thuis kwam..
    Mama stond op en schepte het eten op. Latifa liep mijn moeder achter na en bedekte de tafel. We gingen met zijn alle aan tafel, en gingen volop vreten.
    Nadat we klaar met eten waren. Ruimde Latifa, Farah en ik op. Mijn moeder ging bij mijn vader op de bank zitten. Ze zijn nog steeds gelukkig samen Alhamdoelilah!
    Toen we klaar waren ging ik met me zussen naar boven en keken gtst. Nadat gekeken te hebben, ging ieder zijn eigen kamer weer in.
    Ik was moe en viel in slaap.

  5. #5
    Love Jou (l)

    Reacties
    337
    16-02-2010

    Leuke begin.
    Up voor je!

    Ben benieuwd hoe die verhaal zal verlopen. Vooral hoe die titel al is.
    Je Kan Je Hart Niet Sluiten Voor Gevoelens Die Je Niet Wilt Voelen...

  6. #6
    Laa Ilahaa Ilalaah<3

    Reacties
    3.943
    24-11-2011

    Farah

    Ik merkte op dat mijn zusje niet meer met Sabrine omgaat. Hoe kan dat nou? Ze zijn al zolang vriendinnen, het zijn eigenlijk nichten maargoed.
    Me zusje was nou bevriend met een irakees meisje. Me gevoel vertelde mij, dat zij goed was. Dus ik was wel blij dat mijn zusje niet met die andere meiden omgaat. Ik zag mijn zusje ook veranderen. Ze zorgde goed voor haar zelf en volgens mij hielp dat irakees meisje haar. Want ze was ook vaak bij ons thuis.


    Sarah

    Na school bracht mijn broer mij naar huis. Zoals altijd word ik gebracht en opgehaald. We kletsen onderweg over van alles. Ik heb een goede band met mijn broers, Alhamdoelilah.
    Ik kijk even uit het raam en schrik bij het zien van..
    NEEEE dit meen je niet? Ik kon mijn ogen niet geloven. Als het kon rolde ik met mijn oogballen en kwamen ze weer terug.
    Oooow shit eh. Dit heeft mijn broer toch niet gezien? Dacht ik geschrokken bij mezelf.
    Ik keek mijn broer aan (om te kijken of hij iets heeft gezien) en deed toen alsof er niets aan de hand is.
    Ik zag Sabrine met Oumaima en Hayet met paar jongens in een groep staan. Hoe kan dit? Zij was altijd zo rustig.. Hoe kan zij nou bij een groep jongens zitten?
    Gelukkig zag mijn broer dit niet, dacht ik opgelucht.
    Samir: ‘’Meiden van tegenwoordig..’’ Riep hij uit.
    Of zou hij het toch wel gezien hebben? Vroeg ik mezelf af.
    Sarah: ‘’Hoe bedoel je?’’ Vroeg ik alsof ik niet weet waar hij het over heeft.
    Samir: ‘’Mensen veranderen snel..’’ Zei die en bleef voor zich uitstaren.
    Ik knikte alleen maar. Wat bedoelde hij nou precies?
    Hoe reageert Laila, als ik haar dit vertel? Of moet ik dit voor me houden?


    Sabrine

    Ik was beter geworden met Oumaima en Hayet.
    Laila liet mij gewoon in de steek. Ze moet niet denken dat ik haar ga missen, al hoewel ik dat wel doe. Maargoed..
    Samen met Oumaima en Hayet zaten we bij een paar jongens.
    Oumaima stond tegen een jongen (Oualid) aan en ineens zoende ze hem. Ik schrok daar wel van. Hayet zat op de schoot van een jongen (Hakim) en zij zaten ook te zoenen.
    Tfoeeee wat doe ik hier eigenlijk? Een andere jongen zat naast me en keek mij vragend aan. Ik keek terug, ik slikte en begon te blozen, ik keek in 2 donkere ogen, oowh wat is hij mooi!
    Ismail: ‘’Heey ik heet Ismail.’’ Stelde hij zichzelf voor.
    Ik keek hem aan en voelde me wangen gloeien.
    Sabrine: ‘’Ik ben Sabrine.’’ Zei ik zachtjes.
    Ismail: ‘’Mooie naam.’’ Antwoordde hij en gunde me een knipoog.
    Oefff hij knipoogde.
    We kletsen nog wat en dan vraagt hij ineens..
    Ismail: ‘’Hoe ken je deze meiden?’’
    Sabrine: ‘’Ze zitten bij mij in de klas.’’ Antwoordde ik.
    Ismail: ’’Oke.’’ Zei hij kortaf.


    Ismail

    Tfoe yeah hoeren. Ze willen alleen maar ge***** worden, ieeegh ik walg gewoon van ze.
    Mijn vrienden en ik waren altijd met meiden, elke meid zocht aandacht en wilde haar kontje weggeven.
    Het viel mij op dat Sabrine best wel rustig is.
    Ismail: ‘’Je bent rustig!’’ Zei ik maar eerlijk tegen Sabrine.
    Oumaima: ‘’RUSTIGGGG? Hahahahhaa’’ Typisch Oumaima! Zekerweten dat ze haar gaat afkraken!
    Ismail: ‘’Wat dan?’’ Vroeg ik.
    Hayet: ‘’Ze heeft nog nooit een vriendje gehad!’’ Riep ze.
    Ismail: ‘’Goed van je!’’ Zei ik enthousiast tegen Sabrine.
    Sabrine blooste en zei: ‘’Dank je.’’ En richtte haar hoofd naar de grond.
    Ze schaamde zich meskiena. Oumaima keek Sabrine dreigend aan.
    De jongen die met Oumaima bezig was, drukte haar dichter tegen zich aan.
    Ik vroeg Sabrine om met mij hier weg te gaan.. Ze vond het goed en wij liepen samen weg.
    Sabrine en ik hebben wat gekletst. Nou weet ik meer over haar en andersom ook. Het begon laat te worden voor Sabrine en besloot om haar naar huis te brengen.
    Aangekomen in haar straat. Zag ik haar dromend naar me kijken. Ik mocht haar wel en gaf haar een kus op der wang en besloot toen maar om weg te gaan.
    Ik liep richting mijn vrienden. Opeens realiseerde ik me dat ik lang weg was, dus belsloot ik om te bellen en vragen waar ze zijn.
    Ik pakte mijn telefoon uit mijn zak en belde Hakim op.
    Na 3 keer overgaan, nam hij op.
    Hakim: ‘’Ewa mattie waar ben jij?’’ Vroeg hij meteen.
    Ismail: ‘’Ik loop richting pleintje nu, waar zijn jullie?’’
    Hakim: ‘’Wij zijn met de meiden a broerder.’’
    Ismail: ‘’Saffie is goed, bel mij als jullie alleen zijn.’’
    Hakim: ‘’Komt goed.’’ En hing op.
    Ik liep naar huis.
    Thuis aangekomen, deed ik de deur open..
    Ismail: ''Salaam alaykoum.'' Riep ik.
    Ik liep meteen door naar de keuken om te kijken of er wat te eten is. Mijn zusje kwam naar me toe.
    Loubna: ‘’Heeey broer.’’ Riep ze vrolijk.
    Ismail: ‘’Heeey zusje.’’
    Loubna: ‘’Gaan we samen een film kijken?’’ Vroeg ze me.
    Ismail: ‘’Dat is goed.’’ Antwoordde ik.
    Samen gingen we naar mijn kamer en keken een film. Voor ik het wist, viel ik in slaap. Loubna was ondertussen al naar haar kamer gegaan.
    Loubna is 15, ze is lief en rustig. Mensen vinden dat zij op mij lijkt, qua uiterlijk.

  7. #7
    Love Jou (l)

    Reacties
    337
    16-02-2010

    niet wetend dat.. zied ga verder hahaha

    Jou eerste fan
    Je Kan Je Hart Niet Sluiten Voor Gevoelens Die Je Niet Wilt Voelen...

  8. #8
    Laa Ilahaa Ilalaah<3

    Reacties
    3.943
    24-11-2011

    Citaat Geplaatst door faatjeuh Bekijk reactie
    niet wetend dat.. zied ga verder hahaha

    Jou eerste fan

    Shoukran habiba.
    Ik ga zo voor jou een vervolgje plaatsen x

  9. #9
    Laa Ilahaa Ilalaah<3

    Reacties
    3.943
    24-11-2011

    Weken gingen voorbij..

    Laila

    Ik keek in de spiegel naar mijn mooie figuur. Wouuuuw wat zie ik er mooi uit zeg.
    Ik heb Tbark’Allah altijd wel een mooi gezichtje gehad, alleen zag ik er niet aantrekkelijk uit doordat ik heel dun was. Ik droeg toen alleen maar wijde kleding.
    Nu kleed ik me netter, waardoor mijn prachtige figuur zichtbaar is. Ik ben hier heel erg blij mee.
    Ik moest me nog aankleden.
    Ik deed mijn dieselbroek aan, met een zwarte blouse. Liep naar mijn zus de kamer, koos een bijpassende riem en uiteindelijk nam ik de Gucci riem. Ik liep terug naar mijn kamer. Ik deed mijn haar los, ik deed mijn sieraden om. Ik pakte mijn Gucci handtas en stopte daar de benodigde spulletjes. Klaar is kees!
    Ik liep naar beneden.
    Farah: ‘’Had ik al gezegd hoe mooi je bent?’’ En keek mij van top tot teen aan.
    Laila: ‘’Hahaa nee, maar bedankt.’’
    Farah: ‘’Compliment!’’ Riep ze vrolijk uit.
    Laila: ‘’Dank je schat. Jij bent ook prachtig zus!’’
    Farah gaf me een kusje.
    Ik pakte Gucci schoentjes en deed ze aan. Ik zei gedag tegen iedereen en was onderweg naar me beste vriendin.
    Zij is de enige die zag dat ik mooi ben, maar moest volgens haar wat aankomen. En wat aan mijn kledingstyle doen en beetje opmaken.
    Ze wilde mij daarbij helpen. Ik vond het best en liet haar, haar gang gaan. Alhamdoelilah met zo een vriendin!
    Sabrine sprak ik bijna nooit meer. Terwijl wij altijd samen waren en elkaar hadden beloofd nooit uit elkaar te gaan.
    Die belofte was nou verbroken. Sabrine was meer met Oumaima en Hayet, ik vind mezelf te goed voor die meiden. Ik ben geen meeloper, ik doe gewoon mijn ding. Sabrine die veranderde ook en begon op haar vriendinnetjes te lijken. Helaas!
    Ik leerde een nieuw meisje kennen, ze is irakees en zit bij mij in de klas. Ze was rustig en had manieren.
    Ik nam haar vaak mee naar mijn huis en andersom ook. We maakte samen huiswerk en zij hielp mij ook om mijn onzekerheid weg te krijgen.
    Ik was heel onzeker over mezelf. Ik was een dun meisje. Ik viel meestal niet op.
    Meer eten, veel water drinken, sporten en mijn kledingstyle aanpassen.
    Nog geen leggins/skinnybroeken mogelijk. Maar wel begie broeken leuk combineren met een truitje en een blazer erover heen.
    Ik begon in mezelf te geloven en dat is het belangrijkste!
    Ik had het gevoel dat Farah wel te vrede was met Tolaza (irakees meisje). Maar ik denk wel dat ze met vragen zit over Sabrine en mij..
    Ik was bijna bij Tolaza (irakees vriendin).
    Weer werd ik lastig gevallen door jongens uit de buurt. Ik begrijp niet dat die jongens mij niet met rust willen laten.
    Ik weet nog dat ik hiervoor geen aandacht kreeg van jongens. En nou krijg ik van elke soort aandacht.
    Vreemd maar het is waar, het doet me niets. Geen een van die jongens trekt mijn aandacht..
    Meerdere gebruikers


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    35
    25-01-2011

    upupupup mooi verhaal

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    55
    22-05-2011

    Uupp uupp
    Allah subhana wa taála gave you 86.000 seconds today, have you used onse second to say hamdoulilah?

    2 Gebruikers hassana&nisrine.

  12. #12
    Laa Ilahaa Ilalaah<3

    Reacties
    3.943
    24-11-2011

    Ismail

    Sabrine zag ik steeds vaker. Ze is bevriend met Oumaima en Hayet. Ik dacht dat Sabrine verstandig was, maar volgens mij had ik me vergist.
    Als je haar zou zien, zou je denken dat ze een hoertje is geworden. Ze kleedde zich een beetje bloot, gebruikt veel make up. Ze versiert mij.
    Iets in me zei dat ze net als Oumaima en Hayet word. Maar toch kon ik dit niet geloven of ik wilde het niet geloven.
    Ik was met mijn vrienden aan het chillen.
    Ineens zaten de jongens te fluiten als hyena’s. Er liep een meisje langs ons, ik zag niet wie het was maar het was wel een meid met een leuke kledingstyle. Ze negeerde dit en liep gewoon door.
    Redouane: ‘’Yeah lekkere chick..’’ Riep hij.
    Morad: ‘’Wie is zij dan?’’
    Nassir: ‘’Zusje van die 2 mooie meiden die bij Ismail op school zitten.’’
    Ismail: ‘’Welke?’’ Vroeg ik bedenkelijk.
    Nassir: ‘’Ik weet niet hoe ze heten.’’ Antwoordde hij.
    Zo bleven de jongens nog door praten. Totdat mijn telefoon afging,
    Ik liep weg toen ik zag wie er belde..


    Sabrine

    Ik was met Oumaima en Hayet. Bij Hayet thuis op de kamer. Ze zaten met mij te praten. Het onderwerp was weer ‘Jongens’!
    Oumaima: ‘’Weet je hoe lekker het is om het te doen met een jongen.’’ Vertelde ze dood normaal.
    Hayet: ‘’Kapot lekker!’’ Schreeuwde ze het uit.
    Sabrine: ‘’Ik zou het niet weten..’’ Reageerde ik onzeker.
    Oumaima: ‘’Doen zou ik zeggen! Geniet van je leven, voordat je een man hebt. We trouwen zo ie zo!’’ Zei ze lachend.
    Hayet: ‘’Hahaha jaaaatoch!’’
    Oumaima: ‘’Hahahaha.’’
    Ik was veel veranderd. Ik kleedde me bloot, ik droeg veel make up. Terwijl ik nooit zo was.
    Oumaima: ‘’Pssst regel Ismail, hij heeft vast een oogje op je!’’ Riep ze uit.
    Ik voelde de vlinders hun werk doen. Die jongen maakt mij gek!
    Hayet: ‘’Ja, vanaf dag 1 al!’’
    Oumaima: ‘’Jaaaaa regel regel. Bel hem nu op!’’
    Sabrine: ‘’Neeeeee! ’’ Riep ik uit. Ik voelde me hart te keer gaan.
    Oumaima pakte mijn telefoon en drukte al op [Bellen]. Shit wat doet zij nou, o god wat moet ik zeggen?
    Ismail: ‘’Hallo met Ismail.’’ Hoorde ik aan de andere kant.
    Sabrine: ‘’Heeej.’’ Fluisterde ik.
    Ismail: ‘’Hallo, met wie heb ik een genoegen?’’ Vroeg hij zich af.
    Sabrine: ‘’Met Sabrine.’’ Antwoordde ik en beet op mijn lippen.
    Ismail: ‘’Oowh ewa Sabrine..’’
    Sabrine: ‘’Heeej.’’
    Ismail: ‘’Gaat het goed met jou?’’
    Sabrine: ‘’Jawel en met jou?’’
    Ismail: ‘’Lekker..’’
    Sabrine: ‘’Mooi.’’
    Toen was het even stil, totdat Oumaima fluisterden wat ik moest zeggen.
    Zonder erbij na te denken..
    Sabrine: ‘’Uhhh Ismail?’’
    Ismail: ‘’Ja?’’
    Sabrine: ‘’Wat doe je morgen?’’
    Ismail: ‘’Dat weet ik nog niet, waarom?’’
    Sabrine: ‘’Kan je morgen afspreken?’’
    Ismail: ‘’Is goed, zeg me hoe laat en waar?’’
    Sabrine: ‘’Morgenavond om 6 uur, bij parkje.’’
    Ismail: ‘’Is goed, beslemaa.’’
    Voordat ik gedag wilde zeggen, hing hij al op..
    Toen pas dacht ik na over wat ik eigenlijk heb gezegd en dat we morgen een date hebben. Oooow shit! Nee NEEE OMGGGGGG!
    Sabrine: ‘’Ik heb morgen een afspraakje!!!’’ Schreeuwde ik het uit.
    Hayet: ‘’Jaaaaaaaa!!’’
    Oumaima: ‘’Kom schat.’’ Ze sleurde mij mee naar haar kast en pakje een lingerie. Het was een rode lingerie.
    Ze koos nog een leuke jurkje uit voor me die ik moest aandoen met zwarte legging. Mijn haar moest ik losjes doen. En mooi opmaken.
    Ik was blij met deze meiden, omdat ik dacht dat ze het beste met me wilde.
    Oumaima: ‘’Schat, morgen ga je seks hebben met een lekkere jongen en ga je genieten.’’
    Sabrine: ‘’Ben benieuwd..’’
    Hayet: ‘’Het komt goed, vooral met zo een figuur als die van jou.’’
    Sabrine: ‘’Thanks.’’ Reageerde ik beschaamd.


    Oumaima

    Hahahaha van deze meid, maak ik een sletje. Zij denkt, ik ben haar beste vriendin, hahahahha doodlachen!
    Meerdere gebruikers


  13. #13
    MVC lid

    Reacties
    24
    13-11-2009

    upupupup mooi verhaal. x

  14. #14
    MVC lid

    Reacties
    24
    13-11-2009

    ben benieuwd hoe het verhaal zal verlopen

  15. #15
    Laa Ilahaa Ilalaah<3

    Reacties
    3.943
    24-11-2011

    Samir

    Ik kom thuis van voetbal. Ik groet iedereen en loop meteen door naar boven. Ik had zin in een douche, en liep de douche in. Na 10 minuten was ik klaar met werken. Ik loop mijn kamer in en kleed me aan.
    Nadat ik klaar ben loop ik richting Mohammed’s kamer. Bij de deuropening hoor ik mijn broer ‘’Ja, schatje komt goed’’.
    Kifach? Tegen wie praat hij zo?
    Ik klop op de deur. Ik hoor hem snel het gesprek afsluiten. En loop zijn kamer binnen, ik doe alsof ik niets gehoord heb.
    Samir: ‘’Ewa, wat ga je zo doen?’’
    Mohammed: ‘’Mmmoskee, ga je mee?’’ Stotterde hij een beetje.
    Samir: ‘’Nee, kom mij daarna ophalen oke?’’
    Mohammed: ‘’Oke.’’ Reageerde hij kortaf.
    Samir: ‘’Saffie. Mohiem ik ga nu eten.’’ En verliet zijn kamer.
    Wat doet hij vreemd!


    Mohammed

    Nadat ik klaar was met bidden, reed ik naar huis en haalde me broertje Samir op. Farah was ook nog bij ons thuis.
    Ik klopte op haar deur en kwam toen binnen.
    Mohammed: ‘’Hey dames, gaan jullie mee langs de Mac Donalds?’’
    Sarah keek Farah vragend aan.
    Farah: ‘’Oke.’’
    Sarah: ‘’Yess. We komen er zo aan.’’ Riep ze vrolijk.
    Mohammed: ‘’Zied opschieten!’’ Zei ik ze3ma streng.
    Ik pakte mijn telefoon en wilde mijn vrouwtje smsen.
    Schatje wat ben je aan het doen?
    Ik mis jou.
    Ik ga zo met Sarah, Farah en mijn broertje naar de Mac Donalds.
    Jammer dat jij niet mee kan. Dat zou leuk zijn.
    Ik houd van je x jouw man
    Samir, Sarah en Farah kwamen naar beneden. We zeiden gedag tegen onze ouders en reden naar de Mac Donalds. Daar aangekomen namen we allemaal een vismenu.
    Bij het zien van Farah dacht ik aan mijn vrouwtje. Ze lijken zoveel op elkaar tbark’Allah.
    Meerdere gebruikers