1. #16
    allah akbar

    Reacties
    942
    12-09-2004

    Citaat Geplaatst door Tijn
    Dat respect komt natuurlijk van 2 kanten.....als je leest wat heilige boeken zoals de koran allemaal over anders gelovigen preekt, dan mag je hopen dat men dit niet letterlijk neemt. Zo mag volgens de sharia een niet moslim niet tegen een moslim getuigen....stel je eens voor dat jij hier in Nederland niet tegen een kaaskop zou mogen getuigen omdat je moslim bent....is dat respectvol?

    Saoedi arabie kom je als atheist trouwens niet eens binnen

    stel je voor stel je vor, jij denkt nu dat het gelijk wij zijn beter, ik heb zo het indruk dat je alleen de ayat onthoud die je gek maken. kijk als een jood bijvoorbeel d niks gedaan heb en er is een muslim die wel watgedaan heb en hij zegt dat de jood het gedaan heb? als de jood 4 getuign heeft die muslims zijn dan is de muslim de sigaar, zoiezo als je muslim bent hou je van de waarheid, dus zul je een jood nooit naaien...
    verder jij kwam met de sharya, de sharya is in 2 compartimeneten. de sharya waar jij het over hebt is van een sekte,, het sjiieten die geen sjieten zijn als je me snapt zij hebben een eigen wereld gecreeerd. dus conclussie? dit is geen sharya.
    tijn wat mij opvalt he is ook dat je snel oordeeld, nou sorry hoor maar dat is oook niet echt islamitisch hoor. moehim sharya is de beste wet ever, er spelen geen grenzen bij. tot dat jullie westerlingen ons dwongen om grenzen te maken omdat jullie anders alles zouden pikken. jullie is met name en neem me niet kwalijk.
    wil jij een goede argument beginnen? alsjeblieft kom met sterke dingen aan, want dit is niks. kom eens met diingen als. weet je wat ik geef je een opdracht als dat maf.... lees surah nisa 4.13 tot 4.15
    ik durf te wedden dat je schrikt, als dat echt zo is? vraag dan aan mij wat de uitleg is. als je er zelf niet uitkomt althans, of negatief word.
    ok??? dag vriend

    selem elyka goede buur hihiih
    the muslim ummah. rise rise

  2. #17
    allah akbar

    Reacties
    942
    12-09-2004

    Citaat Geplaatst door visje50
    Wat ben jij erg zeg en dan wil je nog zeggen dat jouw geloof zo goed is, mensen die zo praten, ik noem het asociaal.....daar zijn geen woorden voor, hoop dat God het je ooit vergeeft......
    ok ik denk al dat ik weet waarom je het aso vind, OMDAT IK ZEI WE ZIJN AFRIKANEN NIET. jij en ik kennen hun geschiedenis, ze werden slaven omdat ze niks van oorlog kenden, en bang voor de dood waren dat ze liever slaaf zijn, maar niet allen zijn zo, mijn me3na was, kijk je heb marokanen , en je heb muslims......je heb afrikanen, en je heb muslims, je heb nederlanders, en je heb muslims...
    ok? maar goed om mijn argument goed waterdicht te maken. dit zou dus betekenen dat muslims beter zijn? ja idd dat is zo. maar daar komt geen ras bij spelen. maar dat we beter zijn bij allah, wil niet zeggen dat wij ook onszelf beter moten vinden dan hun. integendeel we zijn allen mensen en we houden van eerlijk heid. en de rest kan je zelf wel invullen visje

    slm 3lk
    the muslim ummah. rise rise