Poll resultaten: wat voor lezer ben je?

Stemmers
115. Je mag niet stemmen op deze poll
  • een stille lezer

    86 74,78%
  • lezer die reageerd

    29 25,22%
  1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    247
    29-10-2011

    Hij liet me gebroken achter! WAARGEBEURDE VERHAAL!

    Hey mensen ik wil graag mijn verhaal met jullie delen, het is een waargebeurde verhaal. De hoofdpersonen zijn Soumia 18 jaar oud, Yassine 20 jaar oud! Er komen nog meer mensen voor maar die kom je van zelf tegen!

    Tringgg tringgg tringgg pff daar gaat me wekker weer. Met een slaperige gezicht pak ik me bb en zet ik de wekker uit. Ik kijk naar de tijd en zie dat het 7.15 is. Wajouuuuhhh is toch veeels te vroeg om wakker te worden!! Aah waarom bestaat school. Met een chagerijnige/slaperige gezicht loop ik naar de douche toe. Ik doe wodoe en poets me tanden. Ik heb echt geen zin om naar school te gaan! Zal ik me ziek melden? Nee niet doen soumm je bent al vaak afwezig geweest in de less! Dacht ik bij me eigen. Ik loop naar me kamer toe en zie dat ik word gepingd! Bahbah wie pingt me nou zo vroeg op! Ohhhh yess ik zie dat Yassine me heeft gepingd
    *schoonheid van me ben je al wakker??
    *PING!!!
    *soumm soumm jallah zied wakker worden

    Yassine is echt een schat, hij is een goeie jongen en verlegen! Hij heeft nog nooit iets slechts gedaan, hij is echt een engeltje! Maar jammer genoeg rookt hij wel! We hebben nu 1jaar een relatie.

    #schatje sorry was ff me tanden aan het poetsen
    #hoelaat zie ik je op station?
    *nee ik haal je op met auto oke? Ik zie je wel bij de C1000! Om 8 uur ben je daar!
    #okee schatt tot zo xxx

    Snel pakte ik wat uit de kast en kleedde me om! Ik liep snel naar benede en ging een boterham smeren! O shit bijna vergeten om me hoofddoek om te doen! Snel liep ik weer naar boven toe en deed me hoofddoek om. DOE EENS RUSTIG A GRA! Hoorde ik me broer Samir roepen! Ik negeerde het en pakte me tas en liep zo richting de C1000. Het was al 8uur, dus ik rende maar daarheen. Ik vind het wel zielig voor Yassine want hij moet altijd op me wachten! Tringgg Tringgg ik pakte me bb en zie dat youssra me beld. Youssra is mijn beste beste vriendin, ken haar al vanaf de poepluiers
    Soum; heyy schat
    Youss; hey bolle waar ben je? De bus komt zo
    Soum; ik ga vndaag niet met de buss soryy
    Youss; kifesch hoe ga je? Met vliegtuig?
    Soum; haha nee gekkie, ik ga met auto Yassine brengt mij.
    Youss; neee waarom? Dat doe je nou altijd bij me he flasher! Jij kiest hem altijd wollah jij flasht mij laatste tijd vaak! Maar is goed ik onthoud dat wel doeii exxx vriendin!
    Voordat ik iets terug wou zeggen hing ze op. Oke waar kwam dat nou weer vandaan? Opeens doet ze raar, en nog exx vriendin? Bdoel ze z3ma dat we geen vriendinne meer zijn! TOET TOEETTT! Ik keek achter me en zag Yassine in zijn auto. Zonder wat te zeggen stapte ik in. Kifesch zelfs geen kusje? Zei yassine. Ga rijden mongool! Zei ik heel chagerijnig. Wat zeg jij allemaal? Ik zeg toch ga rijden! Anders ga ik wel met de bus! Shitt wat doe ik allemaal, waarom schreeuw ik tegen hem! Yassine deed maar wat ik zei en reed weg! Het was de hele tijd stil in de auto. Tot dat yassine de stilte brak. Wat is er schat? Heb ik wat verkeerds gedaan? Ik keek hem aan en zei nee niet jij maar die hoerr youssra! Shitt waarom zeg ik dat !! Weer heb ik spijt van wat ik zei! Waarom jullie zijn net zussen van elkaar? Hebbe jullie ruzie? Ja zo te zien wel ze is jaloerss dat ik altijd alleen maar bij jou ben. Yassine keek me aan en zei; schat ga maar strakss naar haar toe en ga samen wat leukss doen in het weekend!! Aah hij is echt een schatt! Normaal ben ik elke weekend bij hem! Ach een weekendje zonder hem kan geen kwaad! We kwamen aan bij school hij parkeerde zijn auto ergens en we stapte uit. Hij trok mij dichtbij hem bleef me wat aan staren en zei; ik hou van jou jij bent mijn ware! En hij begon me te zoenen! Samen liepen we naar school toe. Hij tikte me aan en zei; kijk daar is ze loop naar haar toe. Ik keek achter me en zag Youssra staan. Ik liep haar richting op...

    Moet ik dooor gaaan?????

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    691
    23-08-2009

    ja upp ga aub door xx

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    247
    29-10-2011

    Citaat Geplaatst door k.aouta.r Bekijk reactie
    ja upp ga aub door xx
    Oke meidd ik ga speciaal voor jou nog een stukje maken xx

  4. #4
    الله أكبر

    Reacties
    7.296
    06-08-2010

    Ben benieuwd naar meer..


    Uppsss

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    247
    29-10-2011

    Heyy youssie je bent toch niet boos he? Ze keek me aan en liep weg. Shit wat doet ze ik liep maar snel achter haar aan en trok aan haar arm. Donder eens op vieze flasher wat denk je zelf! Dat ik je elke keer ga vergeven, ik word echt moe door jou elke keer als we samen zijn praat je over yassine tfoee ik walg van jou souum!! Klaar nooit meer tegen mij praten! Schreeuwde ze tegen mij. Ik kon me ogen gewoon niet geloven, ik herkende youssra echt niet, normaal doet ze noooit zo. Ik keek haar aan en ik kreeg tranen in me ogen, ik liep snel naar de wc toe, ik pakte me bb en pingde Yassine!
    * schat kom aub naar me toe snell!
    * ik heb geen zin in school kom snelll!
    #waar ben je?
    *ben beneden bij winkeltje
    #oke ik kom eraan
    Ik liep snel richting de winkeltje, en stond te wachten op Yassine. Shit he waarom doet ze zo tegen mij, het lijkt echt alsof ik iets verkeerds heb gedaan. Zonder dat ik het in de gaten had liet ik tranen vallen! Shitt niemand mag me zien. Yassine moet echt opschieten. Net dat ik hem woude pingen zag ik hem al aankomen. Wat is er schat?? Zei die. Zonder wat te zeggen gaf ik hem een knuffel en ik liet tranen vallen. Hij hield me stevig tegen hem aan en fluisterde in me oor; kom we gaan naar me auto. Ik knikte ja en we liepe samen hand in hand naar zijn auto. Toen we aan kwamen stapte we in de auto en vertelde ik het hele verhaal. Hij keek me aan en gaf me een kus op me wang, het komt goed schat dat beloof ik je zei die. Ik zorg ervoor dat het goed komt! Zijn woorden raakte me echt, ik voelde me daardoor een stuk beter. Jallah zied we gaan naar school, we stapte uit de auto en we liepen samen naar school toe. Ik kwam zoals altijd weer te laat achja dat boeide me op dit moment niet zo veel. Zied ga naar je less zei Yassine. Ik gaf hem een stevige knuffel en liep zo naar me les. Tringgg ik kreeg een ping binnen van yassine pff zo snel we hadden net afscheid genome van elkaar!
    * ikhou echt van je soumm
    * en na school gaan we wat leuks doen

    Verder??????? UP

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    691
    23-08-2009

    ja upp
    nu aub xx

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    247
    29-10-2011

    Dankje meiden! Ik ga zo nog een vervolgje maken voor jullie xxxx

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    691
    23-08-2009

    yess bedankt

  9. #9
    الله أكبر

    Reacties
    7.296
    06-08-2010

    Tops meid!...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    247
    29-10-2011

    Toen ik aan kwam bij me lokaal verzinde ik een smoesje. Ik had geluk dat ik een marokkaanse leraar had hij was echt chill. ik zag 2 plaatse vrij eentje naast youssra en eentje naast Mourad. Ik woude graaag naast youssra gaan zitten maar ik deed het niet. Ik liep naar de stoel die bij mourad zat en ging naast hem zitten. Zozoo kijk eens wie naast mij gaat zitten mevrouwtje soumm soumm! Mourad is me ex we hebbe 5maande ofzo een relatie gehad. We waren nog jong ik was 16 jaar en hij 17. Toen het uit ging hadden we 3maanden niet tegen elkaar gepraat. Maar nu zijn we gewoon dikke mattie's en kunne we bijna niet zonder elkaar. Waarom ga je niet naast youss zitte vroeg hij. Gewoon niet we hebben ff soort ruzie zei ik maar tegen hem. Neee kan niet johh jullie waren vast geplaktt aan elkaar haha! Maar voor mij is het beter want nu kan je meer tijd aan mij geven zei hij geheimzinnig. Yeaah righttt mourrie en ik gaf hem een vuist op zijn arm. Trouwens yousss ik heb nieuwe ping. Hij gaf zijn ping aan mij. Hoe gaat het trouwens met jou en die ene gast? Welke gast vroeg ik? Ja die vriend van jou? Hmm die vriend van me heeft een naam, en ja het gaat heel goed met ons! Mourad mag yassine niet. Sinds dat wij een relatie hebben doet hij heel raar tegen Yassine. Ach ja jaloerss is diee. Na 2uurtje hebben we eindelijk pauze. Ik en Mourad gingen samen naar buiten toe. Het liefstt zou ik binnen blijven want het was zoo koud! Jallah schiet op rook snel een sigaretje mourriiee ik heb het namelijk super koud! Kom dan hou ik je wel warm zei die. Doe normaal mourad ik heb een vriend. Ja dus kom nou maar, hij trok me stevog tegen hem aan. Ik probeerde hem weg te duwen maar het lukte niet, mourad was veeels te sterk. Rot op jongen! Zei ik boos tegen hem. Wajouhh soumm soumm is boos. Ik negeerde hem en keek heel boos naar hem. Haha sorry wou je niet boos maken zei die. Ik keek hem aan en gaf hem een klap op zijn gezicht; eigen schuld dikke bultt zei ik tegen hem! Haha jallah zied we gaan naar binnen me sigartje is op. En zo liepen we samen naar binnen. We gingen evem zitten op een bankje. Hey soum weetje nog onze oude tijd toen we nog iets hadden. Jaa ik weet nog haha. Wist je nog toen je naar huis toe moest met de bus maar je was jou geld kwijt geraakt, en toen had ik jou gered! Owwwhja toen kwam je me ophalen met vespa! Ik had echt een leuke tijd met jou, en ik mis die tijden echt zei mourad! Ik keek hem aan en zei ja waren echt leuke tijden moeten we snel opnieuw mee maken. Safi afgesproke aanstaande weekend gaan wij wat leuks doen samen oke? Ja ik laat je wel weten zei ik we pingen wel. Na een tijdje te hebben gekletst moesten we weer terug naar de les. Aangekomen in de lokaal zag ik yousssra niet. Huh waar is die gebleven dacht ik? Echt niks voor haar om te spijbelen. Meneer waar is youssra vroeg ik? Die werd gebeld door haar ouders en ze moest naar huis komen! Oh oke zal wel dacht ik! Tringggg hmm raar ik krijg opeens een smsje van Yousss

    Soumm sorry dat ik raar deed vndaag! Maar moet je wat vertelle kom straks langs mij, het gaat echt niet goed met mij
    Kussssss Yousss

    Ik schrok wel van die smsje, ik wist wel dat er wat aan de hand wass! Aah ben echt benieuwd wat er aan de hand is, maar tegelijkertijd ben ik ook ongerust wat zou er toch aaan de hand zijn?

  11. #11
    الله أكبر

    Reacties
    7.296
    06-08-2010

    Uppss... Je doet het goed meid.. Ben nu helemaal benieuwd.. Wat zou er idd zijn..? Spannend...


    Uppssssssss

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    247
    29-10-2011

    Dankjwelll meidd!!! Ik ga proberen om vanavond een vervolgje er op te zetten! Anders doe ik het morgen!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    247
    29-10-2011

    Ik kijk naar de klok, pff het is pas 12 uur de tijd gaat echt langzaam. Ik legde me hoofd op de tafel en ik sloot mijn ogen dicht. Ik zat maar te denken aan die arme youssra wat zou er aan de hand zijn! Ik had zo'n neiging om te spijbelen voor haar. Ik dacht ik ga maar weer een smoesje verzinnen dat ik naar de dokter moet om 1uur. En dan ga ik gewoon naar haar toe. Ik stak me vinger op meneer? Ja zeg het maar soumia. Ik was helemaal vergeten om te zeggen dat ik naar de dokter moet, ik heb om 1uur een afspraak. Daar kom je wel heeel laat mee he meid! Jaa sorry ik was het echt vergeten, okee ga maar nu maar ik wil wel dat je een bewijs meeneemt van de dokter! Oke is goed. Shit hoe moet ik daar aan komen pff daar moet ik maar weer iets op verzinnen. Ik pakte me tas en liep zo richting de station. Ik ging kijken omhoelaat de bus komt, yeah net op tijdd ik zie de bus al klaar staan. Net dat ik in wou stappen voelde ik iemand aan me komen ik keek naar achter en zie opeens me broer Samir. Waar ga je heen? Je bent toch pas om 4uur uit? Uh gaat jou dat wat aan ? Ja ik ben je broer waar ga je heen gra? Ik moet ff wat belangrijkss doen dus laat mij. Ik stapte in de bus en ging snel zitten. Ik keek uit de raam en zag dat Samir een gebaar maakte dat ik moest oppassen! Ik gaf hem een glimlach en knikte maar ja! Pff broers kunnen echt irritant zijn. Na een kwartiertje was ik eindelijk aangekome bij youssra. Ik belde aan en haar moeder deed meteen de deur open. Salam 3likoum khalti kayna youssra?( Salam tante is youssra thuis?) Ah yh rah kayna a benti ( ja mijn dochter ze is er) youssra ah youssra rah soumia kayna 3nd lbeb( youssra youssra, soumia staat bij de deur) ik hoorde youusra rennend van de trap afgaaan. Ze liep op me af en gaf me eeen stevige knuffel, wajouh het leek gewooon alsof we elkaar jaren niet hebben gezien! Kom snel mee naar boven fluisterde ze in me oor. Ik deed me schoenen uit en liep zo richting haar kamer. Je kon echt aan haar gezicht zien dat er wat miss was! Ze pakte haar laptop en deed haar facebook aan ze klikte op haar berichten en liet me meteen een bericht van ene Fouad zien.

    Vieze hoerr als ik je nog een keer zie dan ben je van mij slettt kehba! Doe maar stoer enzo! Je denkt je bent van me af hahahah balhaaar ik word je ergste nachtmerriie, je kan je overal verstoppen maar ik kom erachter waar je bent, tazzz en je bent nog me ex! Ik heb je gewooon gebruiktt als vuil en nu heb ik je weggegooiddd vieze slet..

    Wajouhh ik schrok gewooon toen ik dat bericht zag! Ik was boos op hem maar ook tegelijkertijd op youssra! Ze heeft mij nooit verteldd dat ze een ex heeft gehad! Ze vetrouwde me zekker niet, wat een hekss! Maar aan de andere kant vond ik het wel zielig voor der want hij bedreigd haar gewoon! Ik keek haar aan en zei; hoe durf je? Waarom zei je niks tegen mij? Ik ben je vriendinn yousss. Ze bleef me aan kijken en zei; ja ik ik mocht het niet zeggen. Kifesch je mocht niet? Van wie mocht je niet?? Ik zag dat ze tranen had in haar ogen, ik mocht niet van hem hij zei als ik ooit aan iemand vertel over ons dan zou die iets heel ergs doen! Sorryy sorryy soummia!! Waaroomm ben je dan nog bij hem geblevenn yousssra??? Waaaroom??? Ik was verliefddd!! En dat waren haar laatste woorden die uit haar mond kwamen. Ik vond het echt zieligg voor der. Ik deed me armen om haar heen en gaf haar eeen dikke vetrouwde knuffel, miskiena ze begon opeeens helemaal te huilen! Het komt goed lieverdd ik beloof het je! Soumm beloof me dat je het tegen niemand gaat zeggen? Ik beloof het je schatt! Tringgg tringgg ik liet youss los en pakte snel me bb, pff zag dat 2 mense me hebbe gepingd ff kijken wie het zijn. Ach Yassine en mourad. Ik klikte op mourad;
    #soummie waar ben je?
    #kom je nog naar school?
    #ben je err???
    #PING!!!
    Ik antwoorde snel ff wat terug en klikte snel op Yassine;
    #schatt ik ben al uit!
    #waar ben je?
    #moet ik op je wachten, want ik moet zo even met paar vrienden ergens naar toe!
    En snel antwoorde ik ook op Yassine! Niet wetend dat er wat ergs voor mij staat te wachten........

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    7.025
    24-02-2010

    Spannend, ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

    Ups voor jou.

  15. #15
    الله أكبر

    Reacties
    7.296
    06-08-2010

    Tops meid... Uppsss