1. #316
    Tatouzint

    Reacties
    2.469
    31-05-2004



    Amziew!!!

    Eet smakelijk, ik ga geitenkaas eten

  2. #317
    Aker3i

    Reacties
    2.262
    16-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gedoezj Bekijk reactie


    Amziew!!!

    Eet smakelijk, ik ga geitenkaas eten
    tnxx e tamshisht , Shab feta kaas bye bye

  3. #318
    MVC Premium

    Reacties
    11.390
    13-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gedoezj Bekijk reactie
    Oeef, takresht is gewoon da3weth. Als we die krijgen, dan heeft iemand gewoon zo een gemene dua gedaan voor ons Jaa... is wel teveel moeite en uiteindelijk eet bij ons niemand koekjes, de meesten lusten dat niet eens bij ons Ik zie wel, 3arie tijd teveel

    Ach arm kind! Lekkere dokter dan! mies n ra7ram, dat kan echt erg zijn, mijn zusje lag een maand in het ziekenhuis, terwijl de arts zei ach niks aan de hand joh! De dag voor ze werd opgenomen, gewoon hard aanpakken! Als het nou verkeerd zou aflopen, allah ie hfed?

    Je broer heeft dit keer wel gelijk....
    Echt htekka dajie a3oefie jedjies n ra7ram, met haar meneer.
    Sowieso gaan we leven haten, ik zie je smsje zondag wel tegemoet.. .. Koekjes gaan wel weg hier, maar ik ga ze gewoon niet maken, totaal geen zin.. Teveel tijd ? Ga lekker slapen zou ik zeggen..

    Tjah dokters, ik heb mijn lesje al geleerd met hun ie3jer.. Meneer A. klinkt wel vreemd maargoed

    13.04.'13


  4. #319
    metalsiaa!!

    Reacties
    28
    01-05-2009

    Stel je voor kom je stinkend je bed uit begin je met dansen ewa mlih

    Gelieve geen PM's van mannelijke leden te ontvangen.


    Speel geen maffia of drugsdealer, terwijl je nog krantjes bezorgt op je driewieler

    Ibdarsen In Hart En Ziel!!

    Is_lam


  5. #320
    Tatouzint

    Reacties
    2.469
    31-05-2004

    Ik zal je zondag vroeg smsen, over hoe fijn het wel niet allemaal is
    Slapen, mera thgesj ghafie jemma, dan ath3edregh slapen.

    Qeh dokters n yitha meh th dokters, qeh defasjen weha. ik mag vrijdag naar het ziekenhuis voor het wegsnijden van mijn verstandskiezen Heb ik eindelijk goeie reden om geen swa te eten met el3ied

  6. #321
    -

    Reacties
    1.610
    25-09-2009

    leuk bedacht.
    Maar zo zit het leven niet in elkaar

  7. #322
    MVC Premium

    Reacties
    11.390
    13-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gedoezj Bekijk reactie
    Ik zal je zondag vroeg smsen, over hoe fijn het wel niet allemaal is
    Slapen, mera thgesj ghafie jemma, dan ath3edregh slapen.

    Qeh dokters n yitha meh th dokters, qeh defasjen weha. ik mag vrijdag naar het ziekenhuis voor het wegsnijden van mijn verstandskiezen Heb ik eindelijk goeie reden om geen swa te eten met el3ied
    Het zal wel fijn beginnen maar als de middag nadert zal het schaapje ook wel komen, dan begint leven haten ..

    Mag ik met je mee ?Ik wil ook goede reden hebben om geen shwa te eten ..

    13.04.'13


  8. #323
    Tatouzint

    Reacties
    2.469
    31-05-2004

    Zie je ons al aankomen: Dokter, mogen mijn verstandskiezen ook weg? Of in ieder geval een prik dat ik een dikke wang heb? Alsjeblieeeft? :$

  9. #324
    MVC Premium

    Reacties
    11.390
    13-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Prik nigh waloe prik, shwa gaat er niet in, waga binden ze mij vast

    Melleg oeff, me neefje irriteerde me vreselijk, die heb ik op bed gelegd en die slaapt nu. Nu moet ik menu bedenken, mijn broer blijft straks eten grr.

    13.04.'13


  10. #325
    Tatouzint

    Reacties
    2.469
    31-05-2004

    ach arm kind, zjieth meskien. Ik heb mijn leven voor hem opgeofferd, iet3ieza ghafie

    Meskiena, gewoon diehard huisvrouw, weet je waar ik zin in heb rijstsalade en visbestilla

  11. #326
    MVC Premium

    Reacties
    11.390
    13-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Haha, psv ! Wah eth meskien zker, hij wilde snoepje daarstraks maar hij kreeg niet van mij.. Zei tie '' ik ga oma vragen '' ni3es roegh, oefigh ie3ekbed 'g regmoe, inee '' oma wilt niet ''. Ni3es pech, eerst brood eten.. Zegt tie slim '' ik ga opa vragen ''. MIjn pa had nachtdienst gewerkt en lag te slapen, ni3es weni 3ad edesh jawie 'g tes3ien.. Ging hij zo zielig zitten zegt hij '' k wil maar eentje .. Ik keek hem zo droog aan ni3es neej je krijgt niet, brood eten.. Zegt hij '' maar jij bent lief toch ? '' Hij had niet gekregen van mij, werd me pa wkker eerste wat tie zei '' opa salaaaaaam , adam wil snoepje ''.. Mijn vader hem gegeven ..

    Visbestilla, ik ben allergisch voor vis, die ga ik dus echt niet maken.. Al die temara en dan mag je niet eten.. Mijn neefje wilde pizza, aweh kleine kinderen van 2jr kiezen ook menu tegenwoordig.. Maar ik heb geen zin oegreg van niks doen..

    13.04.'13


  12. #327
    Tatouzint

    Reacties
    2.469
    31-05-2004

    Citaat Geplaatst door Zwervertje Bekijk reactie
    Haha, psv ! Wah eth meskien zker, hij wilde snoepje daarstraks maar hij kreeg niet van mij.. Zei tie '' ik ga oma vragen '' ni3es roegh, oefigh ie3ekbed 'g regmoe, inee '' oma wilt niet ''. Ni3es pech, eerst brood eten.. Zegt tie slim '' ik ga opa vragen ''. MIjn pa had nachtdienst gewerkt en lag te slapen, ni3es weni 3ad edesh jawie 'g tes3ien.. Ging hij zo zielig zitten zegt hij '' k wil maar eentje .. Ik keek hem zo droog aan ni3es neej je krijgt niet, brood eten.. Zegt hij '' maar jij bent lief toch ? '' Hij had niet gekregen van mij, werd me pa wkker eerste wat tie zei '' opa salaaaaaam , adam wil snoepje ''.. Mijn vader hem gegeven ..

    Visbestilla, ik ben allergisch voor vis, die ga ik dus echt niet maken.. Al die temara en dan mag je niet eten.. Mijn neefje wilde pizza, aweh kleine kinderen van 2jr kiezen ook menu tegenwoordig.. Maar ik heb geen zin oegreg van niks doen..
    Arme kind, serieus, laat em lekker snoepje eten, zijn ouders doen wel streng tegen hem. Jouw vader heeft alles verpest, gewoon hier snoepje, voor niks dat gezeur gehoord hele dag

    A. is op dieet, hij mag niets zoetigs eten, maar ik vind em altijd zielig, teke3as stiekem snoepjes geven enzo, drm ben ik de coolste zus/tante. Maar ja, is eigenlijk voor hun eigen bestwil enzo.

    pak awlidieee, roegha 2 jaar en begint al beslissingen te nemen! ines awethie esh mien 3a tefeth ska!