1. #31
    Allahu Akbar!

    Reacties
    217
    13-12-2009

    Citaat Geplaatst door king_alhoceima Bekijk reactie
    Ja,en ze riepen Allah oe akbar..Wollah ik walgde echt van ze.
    Waren de libiers die dat riepen. Maar ik zag staan dat kaddafi dat riep.
    Mohieem dat was de werk van Shitaan. En jammer genoeg hadden ze naar hem geluisterd

    Citaat Geplaatst door Featureless Bekijk reactie
    Ze moesten hem martelen en dan pas doden.
    Nog een harteloze.

    Citaat Geplaatst door Zoetee_Kersjee Bekijk reactie
    Wat hij die andere duizende libiers heeft aangedaan, vergeten we dat? Hij heeft ze duizend maal erger mishandeld dan wat hun bij hem hebben gedaan. Moeders waarvan hun zonen voor hun ogen gemarteld werden en daarna onthoofd werden of geschoten werden komop zeg! Hier een straf en allah swt de straf
    ZIJN wij de baas over de DOOD? Mogen wij de beslissingen nemen van wie wel of niet mag leven. Vind jij dat iemand zo erg gemarteld heeft en dus terug gepakt moet worden?
    NEEEE! Allah is de enige die Die beslissingen mag nemen. En niet wij!
    الله

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    102
    10-08-2011

    http://islaam.tv/benefiet/
    http://islaam.tv/benefiet/
    De beste mannen brengen hun vrouwen ongeschonden terug naar Allah

  3. #33
    Allahu Akbar!

    Reacties
    217
    13-12-2009

    Citaat Geplaatst door king_alhoceima Bekijk reactie
    Wie zijn hun om iemand's leven te ontnemen?
    Ik vind ze even erg als hem niemand verdiend zo'n dood niemand..


    Citaat Geplaatst door Smiile_ Bekijk reactie
    Zo had ik het nog niet van bekeken, dus toch maar nummer 2?
    denk er goed over na
    Citaat Geplaatst door Yuzar_148 Bekijk reactie
    Je neemt het voor 'm op en anders ga je 't maar navragen.
    En dus? Al nam ik het voor hem op? Vind jij het menselijk wat die mensen bij hem deden? huh?
    الله

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    742
    09-11-2009

    Heb een paar filmpjes van hem gezien.

    Eentje thuis met z'n kleindochter, (hij was vrolijk) hij vroeg aan d'r, hou je van me? hou je van me? (ze nam afstand) hij zei; Waarom niet? Ben ik slecht?

    En ze lieten een ander filmpje zien (op nieuws dus) en voordat hij doodging, zei hij; Wat jullie doen is slecht, jullie weten niet wat goed en slecht is. (ofzo? .. )


    Ik denk niet dat het nu beter wordt met Libie... al die ongelovige leiders waren blij.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    119
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door ikhouvanjou_ Bekijk reactie
    Waren de libiers die dat riepen. Maar ik zag staan dat kaddafi dat riep.
    Mohieem dat was de werk van Shitaan. En jammer genoeg hadden ze naar hem geluisterd


    Nog een harteloze.


    ZIJN wij de baas over de DOOD? Mogen wij de beslissingen nemen van wie wel of niet mag leven. Vind jij dat iemand zo erg gemarteld heeft en dus terug gepakt moet worden?
    NEEEE! Allah is de enige die Die beslissingen mag nemen. En niet wij!
    Alsnog meisje, zijn tijd was gekomen en hij is gestorven als een martelaar. Tuurlijk wat hij heeft gedaan kan hij ook terugverwachten. Gewoon zijn verdiende loon! Kleine kinderen die niet eens 10 jaar waren doodgeschoten hoeeeeeeeeeeeeeee in godsnaam kun je zoiets doenn???? Wollah vind nog dat ze hem te zielig hebben aangepakt.
    blablabla...

  6. #36
    Allahu Akbar!

    Reacties
    217
    13-12-2009

    Citaat Geplaatst door Silversin Bekijk reactie
    Heb een paar filmpjes van hem gezien.

    Eentje thuis met z'n kleindochter, (hij was vrolijk) hij vroeg aan d'r, hou je van me? hou je van me? (ze nam afstand) hij zei; Waarom niet? Ben ik slecht?

    En ze lieten een ander filmpje zien (op nieuws dus) en voordat hij doodging, zei hij; Wat jullie doen is slecht, jullie weten niet wat goed en slecht is. (ofzo? .. )


    Ik denk niet dat het nu beter wordt met Libie... al die ongelovige leiders waren blij.
    En nu kan Amerika het overnemen. Hun zijn de Oorlog veroorzakers!
    الله

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    742
    09-11-2009

    President van Venezuela zei als enige dat hij als martelaar is gestorven?

  8. #38
    Allahu Akbar!

    Reacties
    217
    13-12-2009

    Citaat Geplaatst door Zoetee_Kersjee Bekijk reactie
    Alsnog meisje, zijn tijd was gekomen en hij is gestorven als een martelaar. Tuurlijk wat hij heeft gedaan kan hij ook terugverwachten. Gewoon zijn verdiende loon! Kleine kinderen die niet eens 10 jaar waren doodgeschoten hoeeeeeeeeeeeeeee in godsnaam kun je zoiets doenn???? Wollah vind nog dat ze hem te zielig hebben aangepakt.
    DUS jij vind dat wij het recht hebben om iemand het leven te ontnemen? Het was zijn tijd nog niet. De libiers hebben zijn tijd uitgekozen. Natuurlijk heb ik meer medelijden met de kleine kinderen. Niemand verdient de dood. Maaar wat de libiers hem hebben aangedaan is gewoon weg Shitaans werk, en hun hebben hem gehoorzaamd.
    الله

  9. #39
    Out of your league!

    Reacties
    9.847
    13-10-2007

    Citaat Geplaatst door killertje_rif Bekijk reactie
    Misschien heeft Allah swt de straf wel uitgevoerd? En ja die straf moet dood zijn want Khaddafi is psygisch..
    Citaat Geplaatst door OENIEK Bekijk reactie
    zoiemand mag je dood maken, de manier hoe hij doos is gemaakt ben ik wel met je eens... maar jah van alle libiers kwam hij juist diegene uit misrata tegen wel toevallig
    “En eenieder die een gelovige met opzet doodt, zijn vergelding is het verblijf in de Hel; en de Wraak en de Vloek van Allaah zijn op hem, en een grote bestraffing wordt voor hem bereid.” [Soerah An-Nisaa 4: Vers 93]

  10. #40
    Allahu Akbar!

    Reacties
    217
    13-12-2009

    Citaat Geplaatst door Silversin Bekijk reactie
    President van Venezuela zei als enige dat hij als martelaar is gestorven?


    Citaat Geplaatst door Yuzar_148 Bekijk reactie
    Uhu, jij hebt zeker nog geen steniging meegemaakt?
    Nee, heb ik niet meegemaakt.
    الله

  11. #41
    Out of your league!

    Reacties
    9.847
    13-10-2007

    Citaat Geplaatst door Yuzar_148 Bekijk reactie
    Uhu, jij hebt zeker nog geen steniging meegemaakt?
    Als je een steniging gezien hebt betekent het niet dat je dit niet meer erg vindt.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    28
    13-04-2010

    Citaat Geplaatst door ikhouvanjou_ Bekijk reactie
    En nu kan Amerika het overnemen. Hun zijn de Oorlog veroorzakers!
    hahaha mensen die dit zeggen zijn echt domm, amerika is al daaar de baas zelfs toen kadafi nog regeerde

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    28
    13-04-2010

    Citaat Geplaatst door BentHajjAl3arbi Bekijk reactie
    “En eenieder die een gelovige met opzet doodt, zijn vergelding is het verblijf in de Hel; en de Wraak en de Vloek van Allaah zijn op hem, en een grote bestraffing wordt voor hem bereid.” [Soerah An-Nisaa 4: Vers 93]
    ga jij maar knippen en plakken dat is wat jij doet, deze kaffir heeft zich uit geroepen tot koning der koningen de de al-quran vond hij niet goed de wetten ook niet dus, hij heeft zelf een boekje geschreven, de khulafa rashidun waren ook al fout volgens hem en jij komt hem hier verdedigen

  14. #44
    Allahu Akbar!

    Reacties
    217
    13-12-2009

    Citaat Geplaatst door OENIEK Bekijk reactie
    hahaha mensen die dit zeggen zijn echt domm, amerika is al daaar de baas zelfs toen kadafi nog regeerde
    Ben ik nu dom? Omdat ik 1 ddingetje niet wist, nou dat was pas een domme opmerking
    الله

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    119
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door ikhouvanjou_ Bekijk reactie
    DUS jij vind dat wij het recht hebben om iemand het leven te ontnemen? Het was zijn tijd nog niet. De libiers hebben zijn tijd uitgekozen. Natuurlijk heb ik meer medelijden met de kleine kinderen. Niemand verdient de dood. Maaar wat de libiers hem hebben aangedaan is gewoon weg Shitaans werk, en hun hebben hem gehoorzaamd.
    Meid, wanneer je dood gaat heeft allah swt al voorgeschreven met je de libiers
    Libiers hebben dat uit woede gedaan, wat hij met het volk heeft gedaan abnormaal! Woede kan je niet 1 2 3 beheersen, vooral hun! Zij hebben echt een hel meegemaakt en dat allemaal door die die tering lyer! Je grootste vijand kan je echt alles aandoen vooral als die met zijn tengels aan je familie zit
    blablabla...