Poll resultaten: TVD is niet alleen voor meiden!

Stemmers
80. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Eens!!!

    62 77,50%
  • Ik ben homo!!!

    18 22,50%
  1. #406
    <3

    Reacties
    846
    13-03-2011

    Citaat Geplaatst door FattyFatima Bekijk reactie
    Wie is Dean? Ik kan hem me niet meer herinneren.
    Die andere jongen is van Supernaturale. Geen idee waarom ze het zo hebben gemaakt?

  2. #407
    -

    Reacties
    736
    01-07-2011

    Citaat Geplaatst door Nour. Bekijk reactie
    She's so pretty!
    Ja he, ze speelt echt leuk ook!

    If I could turn back time rewind
    If I could make it undone
    I swear that I would
    I would make it up to you
    Mum I'm all grown up now


  3. #408
    -

    Reacties
    736
    01-07-2011

    Citaat Geplaatst door Nour. Bekijk reactie
    Die andere jongen is van Supernaturale. Geen idee waarom ze het zo hebben gemaakt?
    Oh echt waar, ik denk al heb wat gemist.

    If I could turn back time rewind
    If I could make it undone
    I swear that I would
    I would make it up to you
    Mum I'm all grown up now


  4. #409
    Qalob inta (L)!

    Reacties
    20.725
    24-04-2004

    Oh my godddddd zooo spannend.

    Ik denk dat de vader van 'die blonde, ben er naam vergeten' een vampier is. Dus die vampier jager.. Hij had echt iets geheimzinnig. En hij was zo van zijn zaak dat hij 't vampier zijn tegen kon gaan. Dus die michael die ze gevonden hebben, dat s volgens mij niet de echte michael.
    I refuse to judge you based on your sin because it can be wiped out in a flash. I'd rather search for the good you've done and appreciate it - Mufti menk

  5. #410
    -

    Reacties
    736
    01-07-2011

    Tyler. -love-

    If I could turn back time rewind
    If I could make it undone
    I swear that I would
    I would make it up to you
    Mum I'm all grown up now


  6. #411
    -

    Reacties
    736
    01-07-2011

    Citaat Geplaatst door sweety_neda Bekijk reactie
    Oh my godddddd zooo spannend.

    Ik denk dat de vader van 'die blonde, ben er naam vergeten' een vampier is. Dus die vampier jager.. Hij had echt iets geheimzinnig. En hij was zo van zijn zaak dat hij 't vampier zijn tegen kon gaan. Dus die michael die ze gevonden hebben, dat s volgens mij niet de echte michael.
    Ja het is nu echt spannend he. Nee maar die Michael was al eerder in beeld gekomen toch, toen Stefan die flashbacks had. En dat was niet de paps van Caroline. Ik denk niet dat haar vader vampier is, denk alleen dat hij echt jarenlang heeft lopen trainen om dat compellen dus tegen te gaan. Vandaar dat hij ook Caroline wou trainen en iedere keer die luiken opendeed voor de zon. Zodat ze daar uiteindelijk aan zou gaan wennen ofzo en geen vampier meer hoefde te zijn.

    If I could turn back time rewind
    If I could make it undone
    I swear that I would
    I would make it up to you
    Mum I'm all grown up now


  7. #412
    -

    Reacties
    736
    01-07-2011

    -

    If I could turn back time rewind
    If I could make it undone
    I swear that I would
    I would make it up to you
    Mum I'm all grown up now


  8. #413
    Qalob inta (L)!

    Reacties
    20.725
    24-04-2004

    Citaat Geplaatst door FattyFatima Bekijk reactie
    Ja het is nu echt spannend he. Nee maar die Michael was al eerder in beeld gekomen toch, toen Stefan die flashbacks had. En dat was niet de paps van Caroline. Ik denk niet dat haar vader vampier is, denk alleen dat hij echt jarenlang heeft lopen trainen om dat compellen dus tegen te gaan. Vandaar dat hij ook Caroline wou trainen en iedere keer die luiken opendeed voor de zon. Zodat ze daar uiteindelijk aan zou gaan wennen ofzo en geen vampier meer hoefde te zijn.
    Alsnog heb ik echt het gevoel dat die vader van die caroline een grote rol gaat krijgen. Want hij was gewoon zoo zeker van zijn zaak dat het kan.. Want de vampier waar claus bang voor is een vampier en jager.. En de vader van caroline wilde caroline zo trainen dat mensenbloed haar niks meer deed. Maar spannend, en ben benieuwd naar wat vicky van plan is. Want anna had jeremy al voor haar gewaarschuwd.. ZOOOOOOOOOOOOOOO SPANNEND
    I refuse to judge you based on your sin because it can be wiped out in a flash. I'd rather search for the good you've done and appreciate it - Mufti menk

  9. #414
    Qalob inta (L)!

    Reacties
    20.725
    24-04-2004

    Citaat Geplaatst door FattyFatima Bekijk reactie
    Tyler. -love-
    Smelt!! !
    I refuse to judge you based on your sin because it can be wiped out in a flash. I'd rather search for the good you've done and appreciate it - Mufti menk

  10. #415
    -

    Reacties
    736
    01-07-2011


    -

    If I could turn back time rewind
    If I could make it undone
    I swear that I would
    I would make it up to you
    Mum I'm all grown up now


  11. #416
    Qalob inta (L)!

    Reacties
    20.725
    24-04-2004

    Anna en jeremy vind ik veel leuker samen !
    I refuse to judge you based on your sin because it can be wiped out in a flash. I'd rather search for the good you've done and appreciate it - Mufti menk

  12. #417
    -

    Reacties
    736
    01-07-2011

    Citaat Geplaatst door sweety_neda Bekijk reactie
    Alsnog heb ik echt het gevoel dat die vader van die caroline een grote rol gaat krijgen. Want hij was gewoon zoo zeker van zijn zaak dat het kan.. Want de vampier waar claus bang voor is een vampier en jager.. En de vader van caroline wilde caroline zo trainen dat mensenbloed haar niks meer deed. Maar spannend, en ben benieuwd naar wat vicky van plan is. Want anna had jeremy al voor haar gewaarschuwd.. ZOOOOOOOOOOOOOOO SPANNEND
    Klopt. Denk ook wel dat hij een grote rol gaat spelen nog, maar sowieso is het die mikael niet. Want die was nog in beeld gekomen toch? Tenzij hij dat niet was. En ja inderdaad, Vicky vertrouw ik ook niet, weet ook niet hoe dat zit. Maar denk dat ze er sowieso niet word ingelaten door Jeremy, tenzij het Matt is maar hij kan verder ook niet meer zien toch? Ik wil dat Anna terug komt en zij wat met Jeremy gaat krijgen. Bonnie en Matt moeten dan een koppel vormen.

    If I could turn back time rewind
    If I could make it undone
    I swear that I would
    I would make it up to you
    Mum I'm all grown up now


  13. #418
    -

    Reacties
    736
    01-07-2011

    Citaat Geplaatst door sweety_neda Bekijk reactie
    Anna en jeremy vind ik veel leuker samen !
    Jeeeeej, zelfde gedachte. Jeranna.

    If I could turn back time rewind
    If I could make it undone
    I swear that I would
    I would make it up to you
    Mum I'm all grown up now


  14. #419
    MVC Lid

    Reacties
    183
    08-07-2011

    Citaat Geplaatst door FattyFatima Bekijk reactie
    Ik had echt een dikke hekel aan Caroline vroeger, nu is ze één van mijn favo karakters geworden uit de serie.
    ja he, vroeger was ze zo een dom blondje

  15. #420
    MVC Lid

    Reacties
    183
    08-07-2011

    Citaat Geplaatst door FattyFatima Bekijk reactie
    Klopt. Denk ook wel dat hij een grote rol gaat spelen nog, maar sowieso is het die mikael niet. Want die was nog in beeld gekomen toch? Tenzij hij dat niet was. En ja inderdaad, Vicky vertrouw ik ook niet, weet ook niet hoe dat zit. Maar denk dat ze er sowieso niet word ingelaten door Jeremy, tenzij het Matt is maar hij kan verder ook niet meer zien toch? Ik wil dat Anna terug komt en zij wat met Jeremy gaat krijgen. Bonnie en Matt moeten dan een koppel vormen.
    bonnie & matt? neee !! die passen totaal niet samen