1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Assaidi speelt niet tegen Tanzania

    [ Dit is gezegd bij Arriadia, bij Arriadia hebben ze het n over de we wedstrijd Marokko Tanzania]



    YALLAH EL OESOED L ATLAS

    DIMA MAROC
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  2. #2
    Snappaz

    Reacties
    2.434
    14-08-2006

    Misschien maar goed ook, hij had al pijntjes

    Zo jonge speler niet teveel overbelasten.

    Genoeg alternatieven.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Kaartjes zijn moeilijk te krijgen voor de wedstrijd mensen moeten uren in de rij staan. En dan hebben sommige nog niks, en het is ook strenger met de kaartverkoop
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.091
    28-06-2011

    Bulshit, maar dat filmpje kan je nagaan als je voor marokko speelt word je gewoon op handen en voeten gedragen!

  5. #5
    .

    Reacties
    4.230
    24-10-2004

    Krijg kippenvel bij dat filmpje

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    560
    03-12-2010

    Als je dat filmpje ziet lijkt het net alsof er een finale is gewonnen ofzo

  7. #7
    moi

    Reacties
    3.048
    26-03-2002

    voor ons is elke wedstrijd een finale....

    en inshallah morgen winst en kwalificatie....
    .................................................. .................................................. .................................................. ....

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    560
    03-12-2010

    We moeten niet gaan overdrijven en zien dat Algerije ook erg zwak speelde..

    Zolang Marokko zich niet kwalificeert voor een WK valt er niks te juichen vind ik, al sinds 98 afwezig..

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.623
    11-09-2007

    Hij heeft wel gewoon meegetraind gisteren.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.813
    21-10-2006

    Citaat Geplaatst door Infamous.. Bekijk reactie
    We moeten niet gaan overdrijven en zien dat Algerije ook erg zwak speelde..

    Zolang Marokko zich niet kwalificeert voor een WK valt er niks te juichen vind ik, al sinds 98 afwezig..
    gelukkig deelt niet iedereen dezelfde mening als jij.

    Ahlu sunnah wal jama'ah


  11. #11
    moi

    Reacties
    3.048
    26-03-2002

    Citaat Geplaatst door Mocro_Styl0 Bekijk reactie
    gelukkig deelt niet iedereen dezelfde mening als jij.
    precies hoe zo valt er niks te juichen????

    ja omdat marokko sterk speelde... 3la redenatie logisch als de een zwakker is is de ander sterker...

    die avond was er strijd en geloof en hopelijk morgen ook... inshallah
    .................................................. .................................................. .................................................. ....

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.091
    28-06-2011

    Citaat Geplaatst door Mocro_Styl0 Bekijk reactie
    gelukkig deelt niet iedereen dezelfde mening als jij.
    Ind.!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.623
    11-09-2007

    Ik ben het gedeeltelijk wel met hem eens.. ik heb ook gejuichd tijdens marokko-algerije maar over het algemeen valt er nog weinig te juichen.. eerst maar eens voor een wk kwalificeren.

    MAAR ik zie onder gerets wel een duidelijke verbetering in het spel en in de teamgeest en dat is dus een teken dat ze op de goede weg zijn..

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    560
    03-12-2010

    Citaat Geplaatst door MoMo2002 Bekijk reactie
    precies hoe zo valt er niks te juichen????

    ja omdat marokko sterk speelde... 3la redenatie logisch als de een zwakker is is de ander sterker...

    die avond was er strijd en geloof en hopelijk morgen ook... inshallah
    Er valt niks te juichen simpel om het feit dat er nog niks te juichen valt. In het verleden heeft Marokko ook wel eens een paar sterke wedstrijden gespeeld en dan gaat iedereen zich plots gedragen alsof we er al zijn.. Eindstand zijn we op geen enkele eindtoernooi te bekennen, als we al aanwezig zijn op een Afrika Cup liggen we er in de eerste ronde uit.

    Heeft niks te maken met redenatie.. Als je een aantal van de doelpunten terugkijkt zie je zelf welke fouten de Algerijnen maken achterin. Marokko komt van ver en moet zich nog volop bewijzen. Deelnemen aan de Afrika Cup is 1 ding, er moet dan ook wat gepresteerd worden, in ieder geval iets beters dan de afgelopen jaren.

    Insha'Allah

  15. #15
    Milan per sempre

    Reacties
    33.913
    14-10-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Infamous heeft wel gelijk, er valt niks te juichen .. gewoon afwachten tot we een eindtoernooi halen dan kunnen we stoer doen.

    Algerije is een poep elftal zei ik al van tevoren .. hun beste speler is een reserve bij Lazio volgens mij