1. #1
    *Sweety20*

    Reacties
    4.475
    16-06-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Stel je voor....

    Salaam,

    Stel je voor je hebt een geliefde waar je zielsveel van houdt, je zou alles voor hem/haar opgeven, want zoveel betekend hij/zij voor jou.. En dan wanneer jullie op het punt staan om te trouwen, zegt hij/zij tegen jou: Ik kan geen kinderen krijgen!!!

    Wat is jou reactie dan? Ik bedoel zou je dan toch met diegene trouwen of denk je 'Ja daag, ik wil kinderen ik vind wel iemand anders...'

    Graag jullie mening, ben benieuwd..

    Ma3a Salama,
    Sweety20

    Be Sure Before You Close That Door


  2. #2
    Amin; my №¹. ❤

    Reacties
    10.026
    16-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    No meid, laat hem niet gaan, je houdt van hem en jij van hem, het enigste probleem is dat kinderen krijgen, je ken ng altijd kinderen adopteren , zowel marokaanse als andere uit moslimlanden, uit plasetina ofsow, maar je houdt van hem, waarom van hem weg gaan alleen omdah hij geen kinderen ken krijge, het is wel een negatiefe punt, maar geef niej laat hem niet gaan meissie... (Als het bij jouw is overkomen) Succes:blauwkus:

    Amin, the love of my life!


  3. #3
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Vlak voor het trouwen is wel een beetje laat om zoiets te vertellen!

    Verder hangt het er vanaf hoe je zelf tov kinderen staat of je nog wel of niet wilt trouwen.
    Mij zou het niet uitmaken, want ik wil absoluut geen kinderen.

  4. #4
    Dienares Van Allah

    Reacties
    303
    30-08-2004

    Moeilijk, volgens mij zou ik niet met hem trouwen dan, ik hou te veel van kinderen. of ik zou wel met hem trouwen maar dan gewoon een paar kinderen adopteren, wat heel moeilijk is.
    je kan niet hup 1,2,3 een kind nemen van palestina hoor

    "لاَ إِلَهَ إِلاَّ الله، إِنَّ لِلْمَـوْتِ لَسَكَـرَاتٌ."


    Vandaag Is Het Daden Verrichten Zonder Ondervraagd Te Worden, En Morgen Is Het Ondervraagd Worden Zonder Daden Te Kunnen Verrichten..


  5. #5
    Dienares Van Allah

    Reacties
    303
    30-08-2004

    Citaat Geplaatst door tonk
    Vlak voor het trouwen is wel een beetje laat om zoiets te vertellen!

    Verder hangt het er vanaf hoe je zelf tov kinderen staat of je nog wel of niet wilt trouwen.
    Mij zou het niet uitmaken, want ik wil absoluut geen kinderen.
    jij wilt niet eens een man, dus voor jou maakt het niets uit toch

    "لاَ إِلَهَ إِلاَّ الله، إِنَّ لِلْمَـوْتِ لَسَكَـرَاتٌ."


    Vandaag Is Het Daden Verrichten Zonder Ondervraagd Te Worden, En Morgen Is Het Ondervraagd Worden Zonder Daden Te Kunnen Verrichten..


  6. #6
    *Sweety20*

    Reacties
    4.475
    16-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Alhoceimagek,

    Zijn lieve woorden :blauwkus: Het is mij niet overkomen, ik had wel laatst zo een droom gehad en telkens denk ik eraan. Maar als het realiliteit was, zou ik toch voor hem gaan kiezen, maar wat zegt de islam over adopteren, weten jullie dat misschien? Want van de een paar mensen hoor ik dat ik het niet mag, vanwege achternaam ofzo?

    Tonk,

    Kinderen zijn juist harstikke lief, ik ben helemaak gek op kinderen...

    Be Sure Before You Close That Door


  7. #7
    *Sweety20*

    Reacties
    4.475
    16-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tetouania_00
    Moeilijk, volgens mij zou ik niet met hem trouwen dan, ik hou te veel van kinderen. of ik zou wel met hem trouwen maar dan gewoon een paar kinderen adopteren, wat heel moeilijk is.
    je kan niet hup 1,2,3 een kind nemen van palestina hoor

    Inderdaad, ben ik helemaal met je eens.

    Ik ben ook helemaal gek op kinderen, maar ik zou denk ik toch voor hem gaan kiezen

    Be Sure Before You Close That Door


  8. #8
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tetouania_00
    jij wilt niet eens een man, dus voor jou maakt het niets uit toch
    Onder wat voor steen woon jij?
    Twee vrouwen kunnen prima kinderen krijgen hoor!

  9. #9
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sweety20
    Tonk,

    Kinderen zijn juist harstikke lief, ik ben helemaak gek op kinderen...
    Mijn nichtje van 3 vind ik ook geweldig! Ik zorg met plezier 1 dag per week voor haar. En binnenkort ook voor haar nieuwe broertje of zusje.
    De kinderen van vrienden vind ik ook prima, maar zelf hoef ik ze echt niet. Dan heb je ze namelijk 24/7 in je huis. Ieks! Daar moet ik echt niet aan denken. Ik woon erg graag in mijn eentje.

  10. #10
    *Sweety20*

    Reacties
    4.475
    16-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tonk
    Mijn nichtje van 3 vind ik ook geweldig! Ik zorg met plezier 1 dag per week voor haar. En binnenkort ook voor haar nieuwe broertje of zusje.
    De kinderen van vrienden vind ik ook prima, maar zelf hoef ik ze echt niet. Dan heb je ze namelijk 24/7 in je huis. Ieks! Daar moet ik echt niet aan denken. Ik woon erg graag in mijn eentje.
    Okey meid, begrijp wel ongeveer jou situatie...

    Be Sure Before You Close That Door


  11. #11
    SweeTHeaRT

    Reacties
    137
    07-09-2002

    Nou ik zou gewoon voor hem kiezen hoor , als ik echt gewoon zeker weet dat ik met hem gelukkig kan worden..dan kies ik voor hem! Dat we geen kinderen krijgen moeten we maar mee leren leven.. want je weet maar nooit of je nog wel een man als hem tegen komt! Je kan met iemand anders gaan trouwen die wel kinderen kan nemen maar je hart blijft toch bij je eerste liefde???? Ookal ben ik heel gek op kinderen het wordt dan wel een moeilijke tijd maar zoals jullie al zeiden gewoon een kindje adopteren en als mijn echte dochter/zoon zien en opgroeien.. en gelukkig maken

    Ennuh.. misschien zou hij/zij t zelfde voor je doen hoor.. is wel zielig als jij dan nix voor hem/haar zou doen.. mohim kolchi mektab tog.. we zien wel wat er op ons afkomt

    Kusjes van je sussie !!!!!
    *...J’aime tes yeux, mais je préfère les miens car sans eux je ne verrais pas les tiens...*

  12. #12
    Amin; my №¹. ❤

    Reacties
    10.026
    16-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    :blauwkus: Yah is tg halal kindjuhs adopteren krijg je juist hasanaaat!! D8 ik dan he!!

    Citaat Geplaatst door Sweety20
    Alhoceimagek,

    Zijn lieve woorden :blauwkus: Het is mij niet overkomen, ik had wel laatst zo een droom gehad en telkens denk ik eraan. Maar als het realiliteit was, zou ik toch voor hem gaan kiezen, maar wat zegt de islam over adopteren, weten jullie dat misschien? Want van de een paar mensen hoor ik dat ik het niet mag, vanwege achternaam ofzo?

    Tonk,

    Kinderen zijn juist harstikke lief, ik ben helemaak gek op kinderen...

    Amin, the love of my life!


  13. #13
    *Sweety20*

    Reacties
    4.475
    16-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Fessia18
    Nou ik zou gewoon voor hem kiezen hoor , als ik echt gewoon zeker weet dat ik met hem gelukkig kan worden..dan kies ik voor hem! Dat we geen kinderen krijgen moeten we maar mee leren leven.. want je weet maar nooit of je nog wel een man als hem tegen komt! Je kan met iemand anders gaan trouwen die wel kinderen kan nemen maar je hart blijft toch bij je eerste liefde???? Ookal ben ik heel gek op kinderen het wordt dan wel een moeilijke tijd maar zoals jullie al zeiden gewoon een kindje adopteren en als mijn echte dochter/zoon zien en opgroeien.. en gelukkig maken

    Ennuh.. misschien zou hij/zij t zelfde voor je doen hoor.. is wel zielig als jij dan nix voor hem/haar zou doen.. mohim kolchi mektab tog.. we zien wel wat er op ons afkomt

    Kusjes van je sussie !!!!!

    Yesssss, ben het helemaal met je eens...

    Groetjes je sussie :blauwkus:

    Be Sure Before You Close That Door


  14. #14
    *Sweety20*

    Reacties
    4.475
    16-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door alhoceimagek
    :blauwkus: Yah is tg halal kindjuhs adopteren krijg je juist hasanaaat!! D8 ik dan he!!
    Okey dan, want ik hoorde iets van achternaam van het biologische ouders ofzo, heel vaag ik weet het niet zeker. Maar goed, thx anyway :blauwkus:

    Be Sure Before You Close That Door


  15. #15
    Een korreltje zout.

    Reacties
    5.016
    06-12-2002

    kinderen kan je adopteren////