1. #1
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    zeg de waarheid!!!

    hallo allemaal!
    ik heb een vraag voor jullie maar dan moeten jullie wel eerlijk vertellen of jullie sexsuele fantasien hebben?(meisjes niet heilig gaan doen zeg het nou aan je zuster soekran).
    Volgens mij heeft iedereen wel eens daar over gefantaseerd of niet???
    Ik heb er namelijk veel last van ,maar jah wat moet ik anders, ik wil natuurlijk maagd blijven!
    jongens jullie mogen natuurlijk ook jullie antwoord geven!
    alleen antwoord en dus geen heftige verhalen


    WAAG HET OOK NIET OM MIJ VOOR IETS DERGELIJKS UIT TE SCHELDEN WANT DAN?????HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHA

    VEEL LIEFS JULLIE ZUSTER SOEKRAN!
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  2. #2
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    dom??

    luister leila als je dat dom vind is jouw mening, maar dat heb ik je dus niet gevraagd?
    en als je het echt zo dom vond dan reageerde je helemaal niet!!!

    doeg!!!
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    25
    24-02-2002

    Ze stelt een gesloten vraag. Dus een 'ja' of 'nee' als antwoord volstaat. Ze vraagt niet naar het uit de doeken doen van jullie fantasie.
    Belachelijk of niet, zij wil dit aan de orde stellen. Mocht je dit een belachelijke topic vinden, reageer niet en surf verder naar de andere topics.

    Soekran, ieder mens fantaseert op alle fronten. Hoe zou het zijn om met die beroemde acteur iets te hebben? Hoe zou het zijn om een beroemd model te zijn? Wat zou ik doen als ik de hoofdprijs zou winnen van een loterij? Of dichter bij huis - hoe kan ik Rachid de mijne maken? Hoe zou s.e.x. met deze of gene zijn? En ga zo maar door....

    Blijf wel met je beide voeten op de grond, 'cause this is reality!!!

    Salaam
    Soesia

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    31
    20-03-2002

    waarom zou iemand niet mogen vragen hiernaar?
    ik vind het een hele normale vraag. Het is in mijn ogen een beetje hypocriet om te zeggen dat dit ongepast is als zovelen fantaseren.
    En ik ben het ermee eens, als je niet tegen dit soort dingen kunt, is het beter om maar niet te reageren. Een felle reactie op deze wijze, daar is niemand bij gebaat.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    16
    13-02-2002

    Re: zeg de waarheid!!!

    Origineel gepost door soekran
    hallo allemaal!
    ik heb een vraag voor jullie maar dan moeten jullie wel eerlijk vertellen of jullie sexsuele fantasien hebben[SIZE=3]?(meisjes niet heilig gaan doen zeg het nou aan je zuster soekran) .[/SIZE] Volgens mij heeft iedereen wel eens daar over gefantaseerd of niet???
    Ik heb er namelijk veel last van ,maar jah wat moet ik anders, ik wil natuurlijk maagd blijven!
    jongens jullie mogen natuurlijk ook jullie antwoord geven!
    alleen antwoord en dus geen heftige verhalen


    WAAG HET OOK NIET OM MIJ VOOR IETS DERGELIJKS UIT TE SCHELDEN WANT DAN?????HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHA

    VEEL LIEFS JULLIE ZUSTER SOEKRAN!

    waarom komt het altijd neer op ons meiden, ik bedoel waarom "meisjes niet heilig doen" waarom geen " jongens niet heilig doen".

    dit vindt ik echt een rare gewoonte, net ook zo'n hele stomme discussie over " sinds wanneer is het normaal dat een marrokaans meisje geen maagd meer is", je zult nooit hier in dit forum zien dat ze beginnen over een man die geen maagd meer is.....jeesus get a live!!!!

    ik kan het ook mis hebben maar dit valt me gewoon telkens weer op...

    love divahollywood

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    19
    20-03-2002

    Salaam,

    Volgens mij heeft iedereen wel van die fantasien....alleen het prijs geven is een ander verhaal....en des te beter ook. ik vind dat dat iest prive's is en dat je dat niet meedeelt aan anderen.dat is gewoon ongepast,vind ik zelf.afgezien van je wettelijk echtgenoot, dan is het wel gepast....dit is mijn kijk hierop.ik zeg niet dat het zo meot,maar dat ik er zo over dnek.dat is mijn mening.en anderen kunnen wat anders denken!en daarom is het maar goed dat mensen zo verschillend zijn,dat maakt het leven interessant

    Groet,

  7. #7
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    dank je!

    Leeuwenhart bedankt voor je antwoord en meiden jullie ook!
    ik weet waarom ze denken dat ik hun fantasien wil horen??
    MAAR DAT IS HET DUS NIET!
    ik wil wou alleen weten of ik de enige was die daar meezit?
    en voor de andere lees mijn bericht goed en zo maar wat zeggen!

    doeg
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    eerst goed lezen voordat je antwoordt!!

    en ga nou niet zeggen dat het niet zo is, want iedereen (jong en oud, getrouwd of niet getrouwd!!) fantaseert daar weleens over
    NIZNO ED POTS!!!

  9. #9
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Dit is nou de redenen waarom ik een nieuw paspoort wil.Schandalige vieze meiden die mocro's

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Nou nou nou.....sexsuele fantasien...mijn mening ik heb ze niet....heeeeerlijk he dat ik een HEILIG BOONTJE ben nu....GEWELDIG dat je dan gelijk zo een STEMPEL krijgt maar ja..
    In ieder geval...als je het hebt veel plezier ermee..en ja wat kan ik nog meer zeggen..schrijf er gelijk een boek over .. OVER...MAROKKAANSE JONGEREN MET SEXSFANTASIEN EIGENAARDIG MAAR HET BESTAAT.

    Ciaoooooooo BaByyyyy

    PS : $$ Liefde moet je niet zoeken..Liefde komt wel aanwaaien. $$

  11. #11
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Angry zijn jullie blind of kunnen jullie niet lezen!!!

    HIER KAN ME ECHT HEEL KWAAD OVER MAKEN VOORAL OM JOUW SCHEINHEILIGE KLOOTZ@K DAT JE BENT, GA IEMAND ANDERS NAAIEN WIL JE!
    IK BEN GEEN **** BEGREPEN DIT IS EEN DOODNORMAAL VRAAG EN JIJ DAAR PROBLEMEN MEE HEBT DAN MOET JE HIER NIET OP ANTWOORDEN BEGREPEN, TFOE JE DENKT ZEKER DAT JE EEN SCHEINHEILIGE!!!
    EN IK GA HIER OOK GEEN BOEKJES OVER SCHRIJVEN, MIJN GOD SOMMIGE LEVEN NOG STEEDS IN DE MIDDELEEUWEN!
    VOOR DE REST DIE WEL GOED KUNNEN LEZEN HARSTIKKEN BEDANKT!!!

    GROETJES, SOEKRAN!!!

  12. #12
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    VERGETEN

    MET KLOOTZ@K BEDOEL IK NATUURLIJK ABDENOUR!!!!!!!!1
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Nou nou kom op....doe effe rustig....maaarre was niet persoonlijk bedoeld hoor meid over die boek..ik vond het wel een leuke titel..mischien moet ik er wel echt een boek over schrijven en er een onderzoek van maken.Mischien kan je me wel helpen als je wilt natuuurlijk...niet gemeen bedoelt.

    Meid nog iets !!!!!!! Ik ben ook een meid..een meisje weet je wel....ook wel vrouw genoemd....daar ben ik zeker van sinds de laatste keer dat ik gekeken heb dus....vertrouw me maar okezzzz....

    Ciaooooooo BaByyyyyyy..

    PS: $$ Liefde moet je niet zoeken ..Liefde komt wel aanwaaien $$

  14. #14
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    vrouwen die afdwalen en anderen doen afswalen;zij zullen al -djennah niet binnegaan noch haar ruiken ofschoon het van ver geroken kan worden

    (at-Tabarany,Moeslim)

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    353
    11-03-2002

    ABDENOUR

    WAT BEN JIJ EEN ONGELOOFELIJKE ZEIKERD
    Elke topic die ik lees ben jij bezig met je broeders en zusters af te kraken. Vind je het gek dat al die joden van ons WINNEN!!!!! Ze steunen elkaar inplaats dat ze elkaar AF KRAKEN!!! Laat dat maar effe in je hoofd doordringen let: . En wil je iets voor me doen AUB. Bemoei je eerst met je zelf.............en als je volmaakt bent dan mag je van mij met de anderen bemoeien uh:

    Thala en Beslamaaaa