1. #31
    Oud-lid..

    Reacties
    1.039
    17-06-2004

    hahahahha Genoeg van dat gezien

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    1.248
    13-03-2004

    [QUOTE=khouribgia20]
    Citaat Geplaatst door Raihana
    [B]Stel je loopt in de blokker en je ziet een Marokkaan stelen, geef je het aan of niet?
    Is mij namelijk overkomen... wat doen jullie?
    WHahah nou 1 keer zag ik 2 surinaamse meiden stelen(pennen nog wel)bij de Hema ik werkte daarzo, en ik keek hun aan en zeials je die pennen wil afrekenen,daar is de kassa,met een knipoog

    >> een groep meide ware aan het stelen(marokaanse meiden) en toen liep ik de winkel gewoon uit d8 whiooooooo domme wijven en de beveiligingman zag gewoon niks,
    Opeens buite (meide ware allang weggegaan via steegje)kwam die beveiligning man na me toe hij zo kom jij even mee,was je net niet met vriedinne aan het stele. , ik zo als je nu niet opzout en je werk eens goed doet i.p.v mij te store .Hij zo sorry want hij zag gelijk hoe boos ik werd om het feit dat hij mij beschuldigde

    Echte Nederlanders!!!

    1 keer in de albert heyn kwas koekjes gaan halen voor thuis bij de koffie komt man die daar werkt naar me toe hij zo mag ik in je zakken kijken ......hoe boos wordt je dan ik zo NEEJ!!!!!!!

    Hij keek me scheef aan en liep weg en haalde de manager, zo ik heb een rel geschopt ik had een jas aan met kleine zakken,vroeg me toen echt af waar ik een pak koek in meost stoppen

    En ze gaven me ook gelijk zelfs de nederlanders vonden het egt belachelijk

    dat was t
    dats f.u.c.k.t.
    en ik zelf zou die gene de hele tijd aankijken en hoofdje schudden...in de hoop dat ie gaat stoppen.... naja hoop... hoop voor hemzelf, maar ik zou niks zeggen is niet mijn busnis. en uit eindelijk....allesh komt got

  3. #33
    Liefste Lid

    Reacties
    3.817
    04-11-2002

    Citaat Geplaatst door Raihana
    Stel je loopt in de blokker en je ziet een Marokkaan stelen, geef je het aan of niet?
    Is mij namelijk overkomen... wat doen jullie?
    Mij ook, Ook bij de blokker, 2 Marokkanen: dvd's. Ik deed niets, wou me er niet mee bemoeien.

    En die dombo's deden ook zo opvallend, dat die vrouw het zelf niet was opgevallen verbaasde me.

    ยป Het leven is als een roos: mooi, maar vol met gevaarlijke en pijnlijke stekels..


  4. #34
    Bijna Lid

    Reacties
    1.006
    05-12-2002

    wel duidelijk maken dat ik diegene gezien heb, maar zeker niks van zeggen.Geen zin in problemen!

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    126
    05-11-2004

    Ik zou ook niks zeggen, geen zin in problemen... enzo, wel dom eigenlijk Maar stel je zegt tegen de bewaking dat die mensen stelen, en je komt ze later tegen in een steeg...

  6. #36
    travestiet

    Reacties
    405
    24-05-2004

    wat wil je doen dan als je een marokkaan ziet stelen????

    voor naaidoos spelen.... laat ze... ik laat alles toe... iedereen moet aan ze brood komen... als ie betrapt word is het zijn probleem... wereld is vol risicos toch!!!

    -enige job die ik wil, is een blow-job-


  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    1.436
    27-05-2002

    Ewa safie, is tog niet de zaak van je vader man...

    En dan heeft het ook bij mij niks te maken met de nationaileit....maar ik zou zelfs ook echt wel doorgeven als er iemand aan zou komen...

    En als het gaat om een klant, en jij werkt daar dan zou ik zeggen neem je werk niet zo serieus man...!!

    -Sammy-
    ---------------------------Meerdere gebruikers----------------------------

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    4
    30-07-2004

    ik zag ook ooit een marokaan volgens mij, hij wilde een oude marokaanse vrouw bestelen, sorry maar dat is echt schaamteloos, ik ben gewoon naar die vrouw gegaan en heb tegen haar gezegd, pas beter op iemand wil je gaan bestelen. miskina die vrouw wilde alleen wat voor haar en haar kind kopen. maar ik heb het wel gezegd. kusjes

  9. #39
    MVC Premium

    Reacties
    110
    03-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Nieuwe Topic!!!!!!!!

    Wat is dat toch met marokkaanse dieven en Blokker?

    Is stelen van de Blokker echt rendabel??
    Zoja wat kun je het beste stelen? :geld:

  10. #40
    CEO

    Reacties
    177
    04-10-2004

    Citaat Geplaatst door allure23
    Nieuwe Topic!!!!!!!!

    Wat is dat toch met marokkaanse dieven en Blokker?

    Is stelen van de Blokker echt rendabel??
    Zoja wat kun je het beste stelen? :geld:
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA wellah jij bent moeilijk
    als je voor me stond had ik je drie kussen gegeven voor deze grap..
    misschien viel ik wel bijna van me stoel van het lachen na het lezen...

    sjeeessshh..maar gelijk heeft ze, marokkanen stelen vaak bij blokker vraag me af waar de rendabiliteit ervan inzit.
    Wwwhooohooooooooo BITCHES

  11. #41
    Pm, Please Meyek

    Reacties
    568
    05-09-2004

    Citaat Geplaatst door Raihana
    Stel je loopt in de blokker en je ziet een Marokkaan stelen, geef je het aan of niet?
    Is mij namelijk overkomen... wat doen jullie?
    ik zou zeggen geef me de helft en k geefje niet aan hahahahahhaha neej hoor ik denk dat het gewoon mijn zaken niet zijn...

    diegene zou hoop ik later merken dat ie fout zat...
    Citaat Geplaatst door Heyna Bekijk reactie
    Wauw ik print al je fotos uit en neem ze met me mee
    dan sterf ik met jou in me gedachtes

  12. #42
    Bagdadees

    Reacties
    672
    06-06-2004

    Hahaha.. heb egt gekke verhalen hier gehoord...

    Ik werkte ook bij een supermarkt, en heb mensen van alles zien stelen. Van sigaretten tot Paling. Maar ik heb niks gezegd. Ik heb een keertje een kleine neger zakje pinda's zien stelen. Hij zag dat ik hem zag, maar ik zei niks. Is niet mijn probleem.

  13. #43
    Oud-lid..

    Reacties
    1.039
    17-06-2004

    Ik steel avatars van mensen..

  14. #44
    - Nesh d'Shek *

    Reacties
    3.301
    27-09-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Karrar
    Hahaha.. heb egt gekke verhalen hier gehoord...

    Ik werkte ook bij een supermarkt, en heb mensen van alles zien stelen. Van sigaretten tot Paling. Maar ik heb niks gezegd. Ik heb een keertje een kleine neger zakje pinda's zien stelen. Hij zag dat ik hem zag, maar ik zei niks. Is niet mijn probleem.

    Wahahaha je bent niet de enigste die dat allemaal heeft gezien...hahaha wat mensen allemaal wel niet kunnen stelen


    Laatst nog ben ik gaan boodschappen doen..en zag een jongen een BLIKJE stelen, niet dat het zo duur is...





  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    668
    20-08-2002

    Citaat Geplaatst door Raihana
    Stel je loopt in de blokker en je ziet een Marokkaan stelen, geef je het aan of niet?
    Is mij namelijk overkomen... wat doen jullie?
    laat hem/haar der gang gaan ze pakke tog nx van jou af
    je gaat tog niet je eige volk te schande stelle
    Summer 2006