1. #16
    B

    Reacties
    11.288
    25-05-2010

    is het al bekend van wie we bang moeten zijn na de moslims? bedoel russen hebben we gehad,molukkers volgens mij ook etc. wil alvast beginnen met haten. dus weet iemand toevallig wie de volgende boze groep is?
    Citaat Geplaatst door As-Sa7ab Bekijk reactie
    Aoudhu billah, ik heb gedroomd dat ik jou aan de telefoon had.

  2. #17
    Lid in ruste

    Reacties
    51.595
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door TMarok.. Bekijk reactie
    Ik scheld veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder als vroeger hoor...

    Tegenwoordig doe ik sommige alleen een beetje virtueel pijn maar meer met "lieve" woordjes zeg maar..



    Btw, jou soort mag jou niet zo omdat jij ons moslims/marokkanen mag...
    mijn soort mag mij wel, mijn soort geeft niet om de religie, afkomst of kleur van mensen..maar hoe ze zijn tegenover andere mensen, de mate van compassie en redelijkheid ten toon spreiden.

    en ja moslims, marokanen zijn veelal ook redelijke compassievollle mensen, ook naar niet marokanen en moslims toe, dit geld overigens natuurlijk ook voor white trashers

    Ps dat gescheld is inderdaad minder...vind dat ik het zelf ook niet slecht doe
    Liefde voor iedereen, haat voor niemand.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    66.580
    29-12-2004

    Citaat Geplaatst door Bokitoo_ Bekijk reactie
    is het al bekend van wie we bang moeten zijn na de moslims? bedoel russen hebben we gehad,molukkers volgens mij ook etc. wil alvast beginnen met haten. dus weet iemand toevallig wie de volgende boze groep is?
    Dan zal je een groep moeten vinden die zich erg moeilijk aanpast in andere landen. Een groep die altijd vindt dat zij gelijk hebben. Een groep die, als er iets fout gaat, snel wijst naar anderen. Een groep die vindt dat haar geloof boven alles en iedereen staat.

    Lijkt mij moeilijk.
    Respect moet je verdienen.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    24.757
    29-04-2008

    Citaat Geplaatst door Bokitoo_ Bekijk reactie
    is het al bekend van wie we bang moeten zijn na de moslims? bedoel russen hebben we gehad,molukkers volgens mij ook etc. wil alvast beginnen met haten. dus weet iemand toevallig wie de volgende boze groep is?
    Jij blijft achter we zijn al druk bezig om de Chinezen te haten en daarna India. Want we gaan ons pas druk maken om het milieu en Afrika nu de Chinezen rijker en machtiger worden.
    Citaat Geplaatst door Drommel Bekijk reactie
    Wees gerust meid, dat hard-to-get houd je niet veel langer vol en dan geneest deze kaffir je wel van de Islam en zal ik je wel beschermen tegen de boze moslims. Er is dan geen enkele reden meer om bang te zijn.


  5. #20
    Lid in ruste

    Reacties
    51.595
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door Fhamator Bekijk reactie
    Waarom? Ik was er voor 'de dag dat de wereld veranderde' ook gewoon hoor. Toen las ik ook de krant en kwam ik op straat enzo
    waarom dat boek lezen?

    omdat het een intressante beschouwing is van na 9-11 en de Nederlandse politiek..en omdat efshain elian het boek heeft afbevolen natuurlijk
    Liefde voor iedereen, haat voor niemand.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    66.580
    29-12-2004

    Citaat Geplaatst door TMarok.. Bekijk reactie
    Wtf?...


    Waar heb jij het in godsnaam over?...
    Dat 'ik weet even niet waar je het over hebt...." Rustig maar. Ik vraag je niet mee uit.
    Respect moet je verdienen.

  7. #22
    B

    Reacties
    11.288
    25-05-2010

    Citaat Geplaatst door TMarok.. Bekijk reactie
    Poolse mensen msaken..


    Tenminste, dat hoor ik dagelijks op de radio en tv..
    ja ik hoor die geluiden ook. al een paar tokies horen zeggen dat de polen hun banen jatten. alsof die roze speklap zelf ook aardbeien wil gaan plukken.
    Citaat Geplaatst door As-Sa7ab Bekijk reactie
    Aoudhu billah, ik heb gedroomd dat ik jou aan de telefoon had.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    66.580
    29-12-2004

    Citaat Geplaatst door Bokitoo_ Bekijk reactie
    ja ik hoor die geluiden ook. al een paar tokies horen zeggen dat de polen hun banen jatten. alsof die roze speklap zelf ook aardbeien wil gaan plukken.
    Nee. Maar daarvoor kun je dan weer allochtonen gebruiken die de taal niet leren en een uitkering hebben.
    Respect moet je verdienen.

  9. #24
    Lid in ruste

    Reacties
    51.595
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door Globi Bekijk reactie
    Nee. Maar daarvoor kun je dan weer allochtonen gebruiken die de taal niet leren en een uitkering hebben.
    polen dus.



    Vooral de positie van Poolse jongeren tussen 15 en 25 jaar is ongunstig. Zij hebben vergeleken met hun oudere herkomstgenoten een laag opleidingsniveau en kennen een hoge werkeloosheid.
    http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Neder...moeilijk.dhtml
    Liefde voor iedereen, haat voor niemand.

  10. #25
    B

    Reacties
    11.288
    25-05-2010

    Citaat Geplaatst door Templar___ Bekijk reactie
    Genoeg werkschuwe kut-marokkanen hoor, die leven van een uitkering en het verrotten om aardbeien te plukken.
    ik haat aardbeien laat je ma anders ze plukken. scheelt weer een een pool die je aldi bier uit het rek weghaalt
    Citaat Geplaatst door As-Sa7ab Bekijk reactie
    Aoudhu billah, ik heb gedroomd dat ik jou aan de telefoon had.

  11. #26
    ja dat ook

    Reacties
    16.267
    08-06-2010

    Oh leuk m.nl op TV...
    HET DOEL VAN DE STAAT IS DE VRIJHEID (Spinoza)

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    37.329
    30-06-2007

    9/11 is gewoon een grappige dag. de dag dat de jankende amerikanen huilen .

    ze laten zien hoe zielig je el niet zijn. smeerlappen . zelf hebben ze miljoenen mensen vermoord en nu beetje huilie huilie doen.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    5.661
    31-01-2009

    Citaat Geplaatst door Templar___ Bekijk reactie
    Genoeg werkschuwe kut-marokkanen hoor, die leven van een uitkering en het verrotten om aardbeien te plukken.

    dus jij en je familie plukken aardbeien, ga vooral door

    Do not do evil to those who do evil to you, but you deal with them with forgiveness and kindness

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    66.580
    29-12-2004

    Citaat Geplaatst door Mathijs Bekijk reactie
    Ik heb het over een veel grotere groep allochtonen die hier al veel langer wonen.
    Respect moet je verdienen.

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    37.329
    30-06-2007

    Citaat Geplaatst door Globi Bekijk reactie
    Ik heb het over een veel grotere groep allochtonen die hier al veel langer wonen.
    globi loop niet zo te janekn om deze dag idioot. want je jankt ook niet op de dagen dat de indianen werden weg gejaagd en uitgemoord door de bzetters van de amerikanen.