1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    8.625
    27-09-2007

    Er was laatst npg eentje doodgevonden in ons balkon ging ik em begraven.

    Khou van die parkietjes heb er echt een stuk of 8 gehad. -love-
    Meerdere gebruikers!

  2. #32
    Bijna Lid

    Reacties
    471
    10-05-2008

    Citaat Geplaatst door tweety_sweety Bekijk reactie
    Leuk gedaan hoor!
    Ja ze zongen heel de dag door en we moesten dagelijks hun kooi schoonmaken plus ze gooiden al hun eten uit de kooi dus de grond hing altijd vol vogelvoer vonden men ouders niet zo prettig dus hebben we ze naar de dierenwinkel gebracht.

    Zomaarrrr, gewoon gelijk opruimen als je het ziet ghehe , jammer dat ze terug gebracht werden
    De mijne zijn van ouderdom gestorven, k had ze +- 12jaar, de kooi stond altijd open, omdat ze erg tam waren
    Meestal chillde ze boven op de kooi en af en toe rondvliegen en in de avond gingen ze vanzelf terug in de kooi

  3. #33
    MVC Premium

    Reacties
    1.962
    04-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Push-It Bekijk reactie
    Ze is wel knap, maar kijk liever naar onze Marokkaanse dames, ondanks dat velen niet de perfecte gezichtsvorm hebben, ze laten die andere afkomsten ver achter zich liggen met hun mysterieuze/zwoele uitstraling
    , zijn er zelden knappe Marokkaanse dames met de perfecte gezichtsvorm en naturel. Zonder make-up.


    zij is ook knap.
    Innaa lillaahie wa innaa ilayhie raadji’oen. M. 11-09-'12 . Y. 21-03-'13. Uit het oog maar nooit uit het hart.

  4. #34
    Bijna Lid

    Reacties
    471
    10-05-2008

    Citaat Geplaatst door MissOurzazatia Bekijk reactie
    Er was laatst npg eentje doodgevonden in ons balkon ging ik em begraven.

    Khou van die parkietjes heb er echt een stuk of 8 gehad. -love-
    Echt zielig vind ik altijd voor die vogels buiten vooral met dit weer, laat staan voor een huisdier die verdwaald is

    Ik haal je in de toekomst wel in tot nu toe heb ik er 6 gehad , maar ook 6 dwergpapegaaien hehe

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    8.625
    27-09-2007

    Citaat Geplaatst door Push-It Bekijk reactie
    Echt zielig vind ik altijd voor die vogels buiten vooral met dit weer, laat staan voor een huisdier die verdwaald is

    Ik haal je in de toekomst wel in tot nu toe heb ik er 6 gehad , maar ook 6 dwergpapegaaien hehe
    Jaah he!

    Ik heb ook een papegaai gehad een grijsroodstaart geweldig was die (L)/

    haha 6 netjes hoor. Je zult me vast wel inhalen aangezien ik ze niet zal hebben meer, Me moeder blijkt er alergisch voor te zijn helaas dusjah dan kan je ze niet meer hebben he

    Precies die gele in je O.T was me eerste parkietje was zo gewend aan die , totdat ik een dag wakker werd en ik op hem had geslapen waardoor hij is overleden
    Meerdere gebruikers!

  6. #36
    MVC Premium

    Reacties
    1.962
    04-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Btissame_Gouda Bekijk reactie
    Ik zit er echt mee ............. Ik wil ook kuiltjes
    Jij hebt al een schattig koppie, met of zonder kuiltjes.
    Innaa lillaahie wa innaa ilayhie raadji’oen. M. 11-09-'12 . Y. 21-03-'13. Uit het oog maar nooit uit het hart.

  7. #37
    Bijna Lid

    Reacties
    471
    10-05-2008

    Citaat Geplaatst door Onzinhoekster Bekijk reactie
    , zijn er zelden knappe Marokkaanse dames met de perfecte gezichtsvorm en naturel. Zonder make-up.

    [IMG][/IMG]
    zij is ook knap.
    Eerlijk k zie best veel mooie natuurlijke Marokkaanse dames in brabant

    K deel jouw mening, M is een knappe dame, maar wat is met haar arm gebeurd, beetje rood/paarsachtig meh

    Citaat Geplaatst door Btissame_Gouda Bekijk reactie
    Ik zit er echt mee ............. Ik wil ook kuiltjes
    Mohim je hebt een mooi figuur voor een Marokkaanse, je kan niet alles hebben

  8. #38
    MVC Premium

    Reacties
    1.962
    04-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Push-It Bekijk reactie
    Eerlijk k zie best veel mooie natuurlijke Marokkaanse dames in brabant

    K deel jouw mening, M is een knappe dame, maar wat is met haar arm gebeurd, beetje rood/paarsachtig meh
    Ik woon naast brabant

    Kan best, maar de meeste meiden doen toch wat make-up ook al is het niet veel.

    Ik denk dat ze uitslag heeft ofzo.

    Btissame heeft niet alleen een mooi lichaam, maar ook een mooi koppie.
    Innaa lillaahie wa innaa ilayhie raadji’oen. M. 11-09-'12 . Y. 21-03-'13. Uit het oog maar nooit uit het hart.

  9. #39
    ♥ForeverTogether

    Reacties
    1.213
    06-12-2010

    ik zeg eerlijk he, k kan dan een meisje zijn.. maar als tatjana simic voor mij zou staan zou k der echt niet late gaan hahaha


  10. #40
    Whats Phopping?

    Reacties
    1.062
    01-03-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Push-It Bekijk reactie
    Normaal gesproken luister ik niet naar Nl talige liedjes, moet eerlijk toegeven klinkt wel goed

    Deze is ook goed
    http://www.youtube.com/watch?v=lsoyzlkhXJ8&ob=av2e
    jaah man

  11. #41
    Bijna Lid

    Reacties
    471
    10-05-2008

    Citaat Geplaatst door MissOurzazatia Bekijk reactie
    Jaah he!

    Ik heb ook een papegaai gehad een grijsroodstaart geweldig was die (L)/

    haha 6 netjes hoor. Je zult me vast wel inhalen aangezien ik ze niet zal hebben meer, Me moeder blijkt er alergisch voor te zijn helaas dusjah dan kan je ze niet meer hebben he

    Precies die gele in je O.T was me eerste parkietje was zo gewend aan die , totdat ik een dag wakker werd en ik op hem had geslapen waardoor hij is overleden
    Moest ff youtuben om te kijken hoe een grijsroodstaart eruit ziet, die zien wel erg groot uit vergeleken met een dwergpapegaai, wel trage beesten als ik die clip bekijk, maar wel schattig hehe

    Spijtig...ze brengen vrolijkheid, gezelligheid en leven in de brouwerij....
    Af en toe zijn ze wel erg luid, me vader heeft een hartoperatie gehad dus voorlopig geen huisdieren meer, totdat ik zelf een eigen gezin heb

    Wist niet dat jjij in een kooi paste haha, mohim echt erg, vooral als je daarmee een goeie band mee hebt opgebouwd

  12. #42
    offline!!!

    Reacties
    156
    10-05-2009

    Citaat Geplaatst door Push-It Bekijk reactie
    Eerlijk k zie best veel mooie natuurlijke Marokkaanse dames in brabant

    K deel jouw mening, M is een knappe dame, maar wat is met haar arm gebeurd, beetje rood/paarsachtig meh

    Mohim je hebt een mooi figuur voor een Marokkaanse, je kan niet alles hebben


    Push it : Hebberig ik moet ik willllllllllll

    Ik zit soms gewoon met een pen te boren in mijn wang

    ahahah ik ruil mijn figuur voor die kuiltjes


    DAT GAAT ZO TE VER
    off

  13. #43
    offline!!!

    Reacties
    156
    10-05-2009

    Citaat Geplaatst door Onzinhoekster Bekijk reactie
    Ik woon naast brabant

    Kan best, maar de meeste meiden doen toch wat make-up ook al is het niet veel.

    Ik denk dat ze uitslag heeft ofzo.

    Btissame heeft niet alleen een mooi lichaam, maar ook een mooi koppie.

    Jij bent ook een snoepiie sam
    Ik word verlegen hoor
    off

  14. #44
    MVC Premium

    Reacties
    1.962
    04-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Btissame_Gouda Bekijk reactie

    Jij bent ook een snoepiie sam
    Ik word verlegen hoor
    Haha bedankt, verlegen is nergens voor nodig schat. xx
    Innaa lillaahie wa innaa ilayhie raadji’oen. M. 11-09-'12 . Y. 21-03-'13. Uit het oog maar nooit uit het hart.

  15. #45
    Bijna Lid

    Reacties
    471
    10-05-2008

    Citaat Geplaatst door LIEFxMEISJE Bekijk reactie
    ik zeg eerlijk he, k kan dan een meisje zijn.. maar als tatjana simic voor mij zou staan zou k der echt niet late gaan hahaha
    Buurman wat doet u nou hahaha alleen die lijn ken ik nog van haar in die Flodder serie

    Citaat Geplaatst door Onzinhoekster Bekijk reactie
    Ik woon naast brabant

    Kan best, maar de meeste meiden doen toch wat make-up ook al is het niet veel.

    Ik denk dat ze uitslag heeft ofzo.

    Btissame heeft niet alleen een mooi lichaam, maar ook een mooi koppie.
    Beetje make up vind ik wel kunnen, zolang je je +puntjes weet te accentueren
    €500 biljetten over je body wrijven is niet zo gezond

    Dat kan