1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    435
    07-05-2003

    Van harte gefeliciteerd meid!!!

    Ik heb zelf ook vraagje, heb je voor je zwangerschap ook foliumzuur tabletten ingeslikt? Dat voorkomt dat de baby geen open ruggetje krijgt. Ik hoorde van mijn huisarts dat het goed is om die tabletten te slikken voordat je zwanger wilt worden of tijdens je zwangerschap. Ik wil ook meteen zwanger raken als ik ga trouwen insha allah.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    436
    22-09-2003

    Voor mij was het een verassing dat ik zo snel zwanger werd (1 maand na dat ik gestopt was met de pil). Inmiddels slik ik foliumzuur, het kan helpen voorkomen dat jouw baby een openruggetje krijgt.

  3. #18
    Metaphoric Déjà Vu

    Reacties
    720
    30-03-2003

    Aaaah wat leuk voor je meid, geniet geniet geniet,, Het is tijd om gepampert te worden door je man

    Allah ikemel begier!

  4. #19
    GELUKKIG

    Reacties
    659
    09-04-2004

    Citaat Geplaatst door btisaaam
    van hartelijk madame ik ben ook bijna 2 maanden zwanger maar ik geniet niet er van wegen problemen thuis ik wens je veel geluk met aanstand kindje
    insha'Allah zullen die problemen zo snel mogelijk opgelost worden zodat je van je zwangerschap kan genieten.
    Mabrouk.
    Profeet (vrede zij met hem) zei: "Niemand van jullie gelooft totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst"

  5. #20
    GELUKKIG

    Reacties
    659
    09-04-2004

    oor alle dames die zwanger zijn
    MABROUK
    geniet van jullie zwangerschap en veel geluk met de baby insha'Allah
    liefs
    Profeet (vrede zij met hem) zei: "Niemand van jullie gelooft totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst"

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    199
    21-09-2004

    Citaat Geplaatst door Leila1982
    Zorg voor voldoende rust en drink veel water. Ook kun je nu al je borsten gaan stimuleren voor de borstvoeding. Ik had platte tepels, maar ik heb er geen moment aan gedacht dat ik daar problemen mee zou krijgen. Hierdoor heb ik mijn kindje maar 6 weken gevoed. Ik moest dag en nacht kolfen en dat ging niet meer.

    Anyway geniet van je slaap, want na je zwangerschap kun je het voorlopig wel vergeten.

    Je kunt ook een boek bestellen over zwangerschap waarin je echt alles kunt lezen, superhandig, want tegenwoordig heb je niet veel aan die verloskundigen en dokters. check ook eens www.kindjeopkomst.nl of www.zwangerenzo.nl of www.oudersvannu.nl www.babybox.nl.

    Vanaf de vijfde maand ga je je kindje ook voelen en dat is echt sooooooooooooooo een mooi gevoel, onbeschrijflijk gewoon, geniet ervan!!!
    Zo leuk! Lijkt me zo heerlijk zwanger zijn.

    Mabrouk trouwens.

    Ik zou als ik jou was inderdaad genieten van de dingen die je nu nog kan doen zonder je kindje. Ga lekker uit eten met je man, ga naar de film met je man, en ja... eet lekker en gezond.

    Lijkt me zo leuk om dan van die mooie jurken te dragen waarin je je buik zo goed kan zien, helemaal als je langer dan 5 maanden zwanger bent.
    ....

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    8
    05-11-2004

    het is een hele mooie ervaring, de zwangershap volgens mij de mooiste dat er is. Toen ik net bevallen was vond ik het zoo vreemd me buik was gewoon leeg en zo voelde ik me ook en de eeste paar weken na de bevalling bleef ik maar mijn buik aaien terwijl mijn kind gewoon lekker in haar bedje lag te slapen haha. Dames geniet lekker van deze momenten want voor je het weet is het zo voorbij en ligt je kind inshallah in je armen in plaats van in je buik. Oh ja en heeeel veel succes thallah