1. #1
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Offtopic

    Citaat Geplaatst door Truebeauty. Bekijk reactie
    Wie niet?
    Wie is niet de ex van jou, laten we het daar het eens over hebben...

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door tunes_27 Bekijk reactie
    beetje vreemde deze fierl
    Niet echt. Ik sta op het punt mijn eerste defriend-actie ever uit te voeren.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door tunes_27 Bekijk reactie
    the rising of the planets of the apes wil ik gaan zien.. t liefst in antwerpen..
    Hebben ze daar meer apen dan?

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door tunes_27 Bekijk reactie
    ik denk dat t tijd is om je te confronteren met de waarheid...

    27 is niet waar.. wat wel waar is... dat armstrong eigenlijk zei... i can see a dick from here..
    ipv dan a small step for mankind.. bla bla
    Maar wat'ie dan weer niet zei is I can see Tunes dick from here.

    Tja, daar moet je het dan maar weer mee doen...

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door led_zeppelin Bekijk reactie
    Je reet naar de klote gooien.

    Grappig gezegde.
    Klinkt vooral erg gay, moet ik zeggen.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door tunes_27 Bekijk reactie
    waarom neem je mijn dick in je mond a asexuele zwammmert... en je defriend shit mag je ook nog wel uitleggen..
    Zeg, er zijn grenzen...

    Zo da's twee vliegen in een klap.

  7. #7
    Wereldvrede!

    Reacties
    5.007
    14-11-2010

    ik ben terug. en ja natuurlijk moet een man zijn oksels scheren.. kom op zeg!
    Groen.. groen... groen.......!
    Love me for who i am! Respect creeer je doordat je zelf respect toont voor een ander ongeacht (on)geloof of afkomst....
    Als de gedegouterden (zij die walging hebben) gaan blijven de degoutanten (zij die walgelijk zijn) over! (Si tous les dégoûtés s'en vont, il ne restent que les dégoûtants)

  8. #8
    Wereldvrede!

    Reacties
    5.007
    14-11-2010

    Citaat Geplaatst door Pist_Aches Bekijk reactie
    Ja op de armen en benen,en voor de rest harsen die handel.
    Ik heb een neef die meer dan "normaal" gezegd is met lichaamsbeharing en dat is echt geen zicht.
    Echt zielig.
    dat kan ie gewoon harsen of defitnief laten ontharen middels de laser..... overal is een middel voor tegenwoordig!
    Groen.. groen... groen.......!
    Love me for who i am! Respect creeer je doordat je zelf respect toont voor een ander ongeacht (on)geloof of afkomst....
    Als de gedegouterden (zij die walging hebben) gaan blijven de degoutanten (zij die walgelijk zijn) over! (Si tous les dégoûtés s'en vont, il ne restent que les dégoûtants)

  9. #9
    Wereldvrede!

    Reacties
    5.007
    14-11-2010

    Citaat Geplaatst door Mathijs Bekijk reactie
    Moslims scheren hun oksel, snijden hun piemel..nog meer???
    dat noem je hygiene mathijs...
    Groen.. groen... groen.......!
    Love me for who i am! Respect creeer je doordat je zelf respect toont voor een ander ongeacht (on)geloof of afkomst....
    Als de gedegouterden (zij die walging hebben) gaan blijven de degoutanten (zij die walgelijk zijn) over! (Si tous les dégoûtés s'en vont, il ne restent que les dégoûtants)

  10. #10
    Wereldvrede!

    Reacties
    5.007
    14-11-2010

    Citaat Geplaatst door Besbousa Bekijk reactie
    bahhh ubergay!!!
    als zo;'n man zoveel last heeft van haargroei.. wat moet ie dan?? ik vind het niet bestemd voor alles plekjes, maar als er echt hinder door bestaat moet hij het zeker doen.
    en als je echt goed advies wilt.. lasertechniek verdwijnt pas na minimaal 5/6 behandelingen.. dus als hij gewoon 2/3 keer middels laserbehandlingen onthaart wordt het haargroei minder.. dus draaglijker voor hem!

    gratis tip!

    en besbousa... zo heeft hij nog gewoon haar alleen geen woud! ;
    Groen.. groen... groen.......!
    Love me for who i am! Respect creeer je doordat je zelf respect toont voor een ander ongeacht (on)geloof of afkomst....
    Als de gedegouterden (zij die walging hebben) gaan blijven de degoutanten (zij die walgelijk zijn) over! (Si tous les dégoûtés s'en vont, il ne restent que les dégoûtants)

  11. #11
    Wereldvrede!

    Reacties
    5.007
    14-11-2010

    Citaat Geplaatst door Pist_Aches Bekijk reactie
    Je hebt harsen en harsen.
    Bij hem kan alleen een grasmaaier helpen,vrees ik.
    zie mijn laatste reacite aan besbousa.. dan moet hij gewoon laseren en dan heeft hij straks verminderd haargroei.. dat is een openbaring voor zo iemand!
    Groen.. groen... groen.......!
    Love me for who i am! Respect creeer je doordat je zelf respect toont voor een ander ongeacht (on)geloof of afkomst....
    Als de gedegouterden (zij die walging hebben) gaan blijven de degoutanten (zij die walgelijk zijn) over! (Si tous les dégoûtés s'en vont, il ne restent que les dégoûtants)

  12. #12
    Wereldvrede!

    Reacties
    5.007
    14-11-2010

    Citaat Geplaatst door oeps Bekijk reactie
    Nou, je kunt ook overdrijven. Dieren hebben veel meer haar en die zijn ook niet vies. Ik ben niet besneden, maar toch ruikt mijn piemel heerlijk. En al die ontharing vind ik een beetje eng.

    Hoewel vrouwen eigenlijk geen haar op hun benen horen te hebben. Dat dan weer wel.
    ga je jezelf nou vergelijken met een dier? oh oh oh.... hahaha
    ik zeg niet dat ergens tegen ben, maar hij was een beetje negatief.. maar het is ook hygienisch. heb niet gezegd dat jou onbesneden piemeltje niet hygienisch zou zijn.. gewoon goed wassen! "

    Citaat Geplaatst door Besbousa Bekijk reactie
    Ja.. je hebt gelijk.. als hij er last van heeft.. dan snap ik het...

    sommige hebben echt een donsdekje ja.. das zielig
    ik zat een keer op een terrasje en ik kreeg de kriebels toen een man voor me zat.. haren in de nek en zijn haarrug kwam boven zijn schirt uit in zijn nek.. dat was echt heel erg.. een aap leek het wel. zoiets vind ik echt afschuwelijk! knip het dan even van boven weg ofzo.. doe iets, maar niet dat.. ik kon het niet aanzien. heb mijn plek gewisseld op het terras..
    Groen.. groen... groen.......!
    Love me for who i am! Respect creeer je doordat je zelf respect toont voor een ander ongeacht (on)geloof of afkomst....
    Als de gedegouterden (zij die walging hebben) gaan blijven de degoutanten (zij die walgelijk zijn) over! (Si tous les dégoûtés s'en vont, il ne restent que les dégoûtants)

  13. #13
    Wereldvrede!

    Reacties
    5.007
    14-11-2010

    Citaat Geplaatst door Mathijs Bekijk reactie
    ow..nou dan ga ik maar met onhygenische stinkende voorhuidragende kadaver maar ff ergens anders stinken.

    of noem ik dan toch gewoon overdreven nadoenerij, of misschien gewoon simpele ijdelheid..en ga ik ergens anders ff fijn verder stinken.
    kom op mathijn.. ik heb niet gezegd dat je stinkt omdat je niet besneden zou zijn.. jij kraakte het een beetje stom af.. dus ik gaf een reactie dat het ook hygienisch is.. heb niet gezegd dat een onbesneden leuter niet hygienisch zou zijn.. je moet gewoon goed wassen, zoals elk mens moet.. man of vrouw!
    Groen.. groen... groen.......!
    Love me for who i am! Respect creeer je doordat je zelf respect toont voor een ander ongeacht (on)geloof of afkomst....
    Als de gedegouterden (zij die walging hebben) gaan blijven de degoutanten (zij die walgelijk zijn) over! (Si tous les dégoûtés s'en vont, il ne restent que les dégoûtants)

  14. #14
    Wereldvrede!

    Reacties
    5.007
    14-11-2010

    Citaat Geplaatst door Pist_Aches Bekijk reactie
    Tja,das idd wel een mogelijkheid.
    Laseren is best duur dus denk niet dat dat iets voor morgen zal zijn.
    als hij heel erg veel last van heeft moet hij naar de dokter en vragen om een verwijzing en dan via zijn zorgverzekeraar toestemming proberen te vragen voor vergoeding..

    ik laat mijn benen en oksels defitief ontharen maar dat wordt niet vegoed helaas..
    Groen.. groen... groen.......!
    Love me for who i am! Respect creeer je doordat je zelf respect toont voor een ander ongeacht (on)geloof of afkomst....
    Als de gedegouterden (zij die walging hebben) gaan blijven de degoutanten (zij die walgelijk zijn) over! (Si tous les dégoûtés s'en vont, il ne restent que les dégoûtants)

  15. #15
    Wereldvrede!

    Reacties
    5.007
    14-11-2010

    Citaat Geplaatst door Mathijs Bekijk reactie
    nee je zegt dat het hygenisch is om je oksel te scheren....taliban doet de rest...eerder die salmea ook.

    nou veel plezier met de hygiene dan maar.
    ik weet neit waarom je nu ineens vaag doet.. maar het scheren van oksels kan hygienisch zijn ja.. en dat jij ze niet scheert wil niet zeggen dat je vies bent.. gewoon wassen.. mensen die oksels scheren moet alsnog oksels wassen!..
    Citaat Geplaatst door oeps Bekijk reactie
    De mens is ook een soort dier. En wij zijn net als de naaktslakken zonder schubben, vacht of veren. Welk dier trekt er nou kleren aan in de winter ?

    Hoe kan dat toch, dat wij ons niet kunnen redden zonder kleren ? Is dat nou de invloed van Allah ?
    je hebt ook dieren met kleding. ze gaan zelfs naar dierenarts en krijgen op maat gemaakte pakjes.. dus hallo..
    Groen.. groen... groen.......!
    Love me for who i am! Respect creeer je doordat je zelf respect toont voor een ander ongeacht (on)geloof of afkomst....
    Als de gedegouterden (zij die walging hebben) gaan blijven de degoutanten (zij die walgelijk zijn) over! (Si tous les dégoûtés s'en vont, il ne restent que les dégoûtants)