1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    26
    08-03-2002

    Waarom!!!!!!!

    Waarom vertrouwen de marok. jongens de marok. meisjes niet. Ze denken dat het allemaal ........ zijn.
    Ze zeggen dat vrouwen een en al politiek zijn.

    Waarom......

  2. #2
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    Omdat hun hoofden vol zaagsel zit en ze niks beters kunnen verzinnen om hun zusters weer eens zwart te maken. (niet allemaal overigens).

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    132
    21-02-2002

    hallo kadd

    Het klopt niet wat je zegt, dat alle Marokkaanse jongens slecht over Marokkaanse meisjes denken. Jij moet zelf bewijzen dat het niet zo is, praat er met die jongens erover..(niet iedereen aanspreken op straat natuurlijk) ik en mijn broer praten er regelmatig over en hij had ook altijd zoiets van Marokkaanse meisjes zijn zus en zo.
    Maar door erover te praten dan kom je echt heel ver!!
    Het ligt eraan hoe je zelf overkomt bij die jongens, ik kan altijd heel goed met Marokkaanse jongens opschieten en ze weten ook hoe ik ben, dat met mij niet valt te spelen en dit merken ze gewoon aan je manier van doen en praten.

    En sommige Marokkaanse jongens zijn niet heilig...dit weet iedereen...(maar het probleem is dat zij ook allemaal over 1 kam worden geschoren) Er zijn wel goeie...
    En voor de rest moeten ze meer rekening houden met hun zusters. Misbruik geen meisjes, behandel ze zoals je wilt dat je zus of moeder of nicht etc behandeld wordt.

    Doei...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    26
    08-03-2002

    Dag said..

    Ik wil geen ruzie..

    Maar de marok. jongen gestudeerde/niet gestudeerde denken allemaal dat marok. meisjes drinken, roken, uitgaan en alles doen wat god verboden heeft.

    Voor de duidelijkheid dit is niet zoooooooo....

    Terwijl wij ons gewoon aan de huiselijke regels houden.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    132
    21-02-2002

    sorry hoor,

    Het ligt eraan hoe jezelf opstelt. Als je heel losbandig overkomt..ja dan weet je dat je zo behandeld zal worden. En we moeten leren niet te gaan generaliseren. Tenslotte we zijn allemaal broeders en zusters en we moeten proberen het goeie voorbeeld te geven, elkaar te corrigeren, elkaar te steunen. Mekaar te herinneren aan Allah enz.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5
    04-03-2002

    Ahlan,

    Maar je kunt ook niet ontkennen dat de gemmiddelde relatie, kennismaking, vriendschap met een marokkaanse... vaak omgeven is met leugens en achterdocht.....

    Niet allemaal natuurlijk... maar wel een redelijk groot aantal...

    How come....?

    M3a Sallama
    Mijn smaak is heel eenvoudig....... ik hou alleen van het allerbeste...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    26
    08-03-2002

    Het zijn de losbondige meisjes die maling hebben aan het geloof/cultuur/ouders die ons slecht doen overkomen.
    En niet iedere relatie is omgeven door leugens en achterdocht.

    Is Tanger 2000 een vrouw of een man?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5
    04-03-2002

    'Tanger2000 = een Man.

    Laat ik vooropstellen dat ik absoluut niet wil stellen dat het bij alle marokkaanse relaties/ kennismakingen....etc. er zo aan toe gaat..

    Maar het valt me wel echt op dat ik bij mijn vrienden en om me heen voornamelijk achterdocht hoor. Dat ze bij alles wat ze vertellen c.q. horen er eerst over gaan filosoferen.... want het zal toch niet waar zijn dat hij of zij echt eerlijk is vanuit zijn of haar hart....

    En nee ... die vrienden zijn geen players.. het zijn dood normale hardwerkende jongens / meiden.....

    Ben benieuwd naar de overige meningen.
    Mijn smaak is heel eenvoudig....... ik hou alleen van het allerbeste...

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    23
    08-03-2002

    ik denk zelf omdat ze zelf misschien (ook) wat te verbergen hebben!
    en omdat ze zelf misschien ook wel niet te vertrouwen zijn!

    ik wil niemand aanvallen hoor even voor de zekerheid!!!!!!!!1

  10. #10
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    Emshoom....

    je laat wat doorschemeren in je tekst hierboven, beetje vaag....of is het bescheidenheid ?

    nou, zal ik het dan maar zeggen, ik moet ook alles voor je doen....(zucht)

    'Dames, deze Emshoom is een echte man.' (vindt ie zelf, nu nog BEWIJZEN!) gna gna!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    80
    27-02-2002

    he cina...ik denk dat het hem wel aardig gelukt is......
    Het leven is een examen, er is wel 1 verschil je hebt geen herexamen

  12. #12
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    hmmm...denk je?

    volgens mij is hij ergens in z'n kinderjaren blijven steken

    maar goed, iedereen heeft wat kinderlijks in zich he...

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    80
    27-02-2002

    nee...ik denk het wel.......het lijkt alleen maar zoo........
    Het leven is een examen, er is wel 1 verschil je hebt geen herexamen

  14. #14
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    wagga....

    ik ben de kwaadste niet, ik geef hem het voordeel van de twijfel!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    Origineel gepost door Tanger2000
    Ahlan,

    Maar je kunt ook niet ontkennen dat de gemmiddelde relatie, kennismaking, vriendschap met een marokkaanse... vaak omgeven is met leugens en achterdocht.....

    Niet allemaal natuurlijk... maar wel een redelijk groot aantal...

    How come....?

    M3a Sallama
    Maar waarom liegen sommigen er op los?????

    Omdat marokkanen onderling meestal niet te vertrouwen zijn,.

    En de jongens staan altijd klaar met hun oordelen.
    Een voorbeeld:

    Je ontmoet een jongen op een donderdag avond in een cafeetje, het eerste wat ie denkt is:
    * wat doet zij zo laat nog hier?

    * Tazz, ze heeft zeker tegen haar ouders gelogen waar ze is.

    * het zal wel zo'n ****tje zijn

    * Zoooo, als het mijn zusje was geweest, ik zou haar de tering slaan(niet wetend dat zijn zusje ergens in een cafeetje verderop zit op het zelfde moment!!)

    En ga zo maar door, en ik vind het raar dat ze dit tegenwoordig nog denken, hoeveel meisjes gaan tegenwoordig wel nie naar schooltijd zelfs, naar een cafeetje??!
    Zijn al die meisjes nou werkelijk "slecht"?
    Ik dacht het niet!

    En trouwens, hier kun je een eindeloze discussie over voeren, pffff.
    NIZNO ED POTS!!!