1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    139
    11-09-2010

    HELPPPP, hand word gevraagd ??????

    a

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    263
    21-05-2011

    wees diegene voor? en anders, als zij echt met jou verder wilt weigert ze die andere jongen wel, simpel. Ik zou vooral niet zo'n sms sturen als ik jou was

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    233
    05-02-2007

    Asjeblieft man, waar zijn je ballen! Als iemand haar hand komt vragen mag jij, nee, moet jij haar niet tegenhouden.

    Laat dat meisje met rust. Stop het contact gewoon en hou haar niet aan het lijntje.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    98
    11-07-2011

    Citaat Geplaatst door mehboula19 Bekijk reactie
    wees diegene voor? en anders, als zij echt met jou verder wilt weigert ze die andere jongen wel, simpel. Ik zou vooral niet zo'n sms sturen als ik jou was
    Wees diegene voor? Is het een wedstrijdje ofzo??

    Dat is een grote stap die je pas moet nemen als je er klaar voor bent..

    Advies: Zij vertelt het jou...jij neemt afstand. Meer kun je niet doen.. Dit is geen bollywood film..

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    15.737
    10-03-2010

    Is een tactiek bro, trap er niet in.
    En anders heb jij pech gehad!
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    263
    21-05-2011

    Citaat Geplaatst door CreativeMind Bekijk reactie
    Is een tactiek bro, trap er niet in.
    En anders heb jij pech gehad!
    hahahaha

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    263
    21-05-2011

    Citaat Geplaatst door Amsterdammert Bekijk reactie
    Wees diegene voor? Is het een wedstrijdje ofzo??

    Dat is een grote stap die je pas moet nemen als je er klaar voor bent..

    Advies: Zij vertelt het jou...jij neemt afstand. Meer kun je niet doen.. Dit is geen bollywood film..
    hij geeft toch zelf aan dat hij serieus met haar is/was. Lijkt me niet meer dan logisch dat je diegene die jij wilt zomaar voor je neus voorbij laat gaan ..

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    4
    25-12-2007

    Niet stil blijven...Je moet juist met haar gaan praten nu.

    Wat wilt zij en waarom accepteert ze het dat hij haar hand komt vragen.

    Als je praat met haar krijg je duidelijkheid... als je stil blijft niet.

    mijn advies: praat ff met haar en dan word er een hoop duidelijk. Ook al is het moeilijk om er over te praten.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    98
    11-07-2011

    Citaat Geplaatst door mehboula19 Bekijk reactie
    hij geeft toch zelf aan dat hij serieus met haar is/was. Lijkt me niet meer dan logisch dat je diegene die jij wilt zomaar voor je neus voorbij laat gaan ..
    Hand vragen om iemand voor te willen zijn is nooit een goed idee.. Als ze serieus voor diegene wil gaan die haar hand vraagt dan is dat mekteb.. Afstand nemen...zij zal dr beslissing moeten nemen..

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    255
    21-08-2011

    Citaat Geplaatst door lover32 Bekijk reactie
    Het zit zo.

    Ik ga nu ongeveer een kleine maand met een meid om, kend er al jaren daar niet van.
    Nu krijg ik van haar te horen, dat ze viavia heeft gehoord dat iemand haar hand komt vragen binnenkort?

    ik ben der stil van geworden, wat moet ik hierop antwoorden, ze smste me net et verhaal hoe en wat.

    wat moet ik terug sturen?


    Blijkbaar heb je der interesse in, anders had je wel gezegd tegen die persoon die je et vertelde dat de handvrager weg mag blijven, dat je al bezig bent met iemand anders ik dus.


    of iets anders ?

    ik ben der stil van geworden weet niet wat ik moet antwoorden, ik wilde serieus voor der gaan leuk lief meisje.

    iemand anders wat ?
    Fijn toch, gewoon laten trouwen met een ander en haar een dag voor haar huwelijk nog neúken ook.
    Offline » Geen lid meer

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    263
    21-05-2011

    Citaat Geplaatst door Amsterdammert Bekijk reactie
    Hand vragen om iemand voor te willen zijn is nooit een goed idee.. Als ze serieus voor diegene wil gaan die haar hand vraagt dan is dat mekteb.. Afstand nemen...zij zal dr beslissing moeten nemen..
    ja oke, je hebt een punt.