+ Reageer
Pagina 19 van 477 EersteEerste ... 9 17 18 19 20 21 29 44 69 ... LaatsteLaatste
271 tot 285 van 7145
    MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door crazia22 Bekijk reactie
    Dankjeeewell ja ga nu ook gewooon mee doen or! Heb alles van hier geleerd haha
    Daar hou ik je aan! Lekker mee kletsen en plaatsen met de rest hier!

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Diamantje__ Bekijk reactie
    Kitchenqueen, mijn huisgenootjes en ik hebben gesmuld van de gevulde batbots!!

! Besa7tkoem, ze zien er heeerlijk uit! Lust er ook wel eentje.. De heren tevreden in huis ?

= BADGER1

Reacties
    13.821
    09-01-2008

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Zwervertje Bekijk reactie
    !

Je mag gerust 2 reactie's plaatsen op één dag hoor .
    nee want dan up ik je tamza inoe
    Fototopic:
    <<<<<< http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2535803 >>>>>>>
    Mijn pm box dient niet om naar recepten te vragen, wel voor prettige dingen te melden
    Ik ben begonnen met niets, en het meeste daarvan heb ik nog.

MVC Premium

Reacties
    4.520
    05-03-2006

MVC Premium MVC Premium
    ! Besa7tkoem, ze zien er heeerlijk uit! Lust er ook wel eentje.. De heren tevreden in huis ?
    Ze waren zeker tevreden alhamdoulillah, ik mag ze van 't weekend weer maken haha.

Had de ingredienten toch niet verdubbeld, dacht eerst ff weinig proberen en next time dan maak ik wel veel voor ze.

Heb er nog 2 over, stuur ze wel op

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door -kiki- Bekijk reactie
    nee want dan up ik je tamza inoe
    Mag wel .

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Ze waren zeker tevreden alhamdoulillah, ik mag ze van 't weekend weer maken haha.

Had de ingredienten toch niet verdubbeld, dacht eerst ff weinig proberen en next time dan maak ik wel veel voor ze.

Heb er nog 2 over, stuur ze wel op

Haha, je krijgt er best wel veel uit als je gaat verdubbelen etaf akashem dinie!

Inscha allah, 't deeg is zo heeerlijk zacht. Hier waren ze ook in de smaak gevallen.. Als je dat wilt doen graag .

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Aardappelschotel.

Aardappelen
    Bloemkool
    Kosbar
    Boter
    Melk
    Zout
    Geraspte kaas

Gehakt
    Paprika (geel-rood-groen)
    Champignons
    Ui
    Paprikapoeder
    Zout
    Lehrissa
    Knoflook

Geraspte kaas
    Bechamelsaus

Aardappels schillen, bloemkool in kleine stukjes snijden. Beetje zout erover en dan samen stomen..

Gehakt in pannetje rullen. Paprika´s, champignons en ui in kleine blokjes snijden. Kruiden met zout, paprikapoeder, lehrissa en mespunt knoflookpoeder. Laat het ong. 15min op het vuur staan. Voeg je gehakt aan je vulling en laat het afkoelen..

Aardappels en bloemkool stampen met aardappelstamper, voeg 1 eetlepel boter toe en beetje melk. Voeg als laatst de fijngesneden kosbar en gerapste kaas hieraan toe.. Laat het even afkoelen.

Ik heb een bakblik gebruikt van 32cm gebruikt ( denk ik ?).. Op bodem heb ik bakpapier gelegd en daarna de bodem met aardappelpuree besmeerd. Gevolgd met een schep vulling, die heb ik ook netjes verdeeld over de bakblik.. Daarna laagje aardappelpuree, laagje vulling, laagje aardappelpuree ( tevens laatste laag)..

Bechamelsaus mengen met geraspte kaas en verdelen over je aardappelschotel.

Stop het in een voorverwarmde oven op 180graden voor een 15min..

MVC Lid

Reacties
    16
    22-01-2011

Hahah zal ik doenn! xx

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Iwzan(tshisha)soepje.

4 uitjes
    6 tomaten
    kip (1 kippepootje)
    bosje kosbar
    kommetje iwzan
    zout
    paprikapoeder
    saffraan
    harrisa
    water
    Ik heb ook halve zakje tomatensoep aantoegevoegd !

ui schillen en samen met kosbar pureren met een beetje water erbij. Tomaten schillen en pureren.. Voeg dit samen in 1 pan ( zie foto )

Zet je pan op hoog vuur, als alles begint te pruttelen. Ga je het kruiden met een halve eetlepel zout (je kunt later altijd zout toevoegen als het niet genoeg is). Snufje saffraan, halve eetlepel paprikapoeder en theelepeltje harrissa. Voeg daarna water toe (iets minder als 1 liter).

Laat het op hoog vuur koken, als het begint te pruttelen voeg je kommetje iwzan toe en stukjes kip. Zet dan het vuur wat lager en laat dit ong. 30min koken. Proef zo nu en dan je iwzan en kip of ze gaar zijn, kan langer of korter als 30min duren.

Dit bijna op het eind doen.

Meng je zakje tomatensoep in een kommetje met water, met een garde er even doorheen. Voeg het dan toe aan je iwzansoepje.

Laat het dan nog ong. 15min op het vuur staan.. Je moet goed de lepel door je iwzansoepje halen anders gaat alles op de bodem plakken!!!

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Chococake met chocosiroop recept van tooto7moe ( thanks zine ! )

Vorm 20cm/kleine bestilla vorm of max 24.[size=x-small]

Ingrediënten:
    3 eieren
    150gr. Boter
    125gr. Suiker
    200gr. chocolade (naar smaak.. ik had 100gr. puur en 100gr. melk! Ik heb alleen melk genomen hou niet van puur)
    50gr. Cacao
    120gr bloem
    1tl bakpoeder
    1zakje vanillesuiker
    1 druppel/1/2 tl vanille essence/aroma/pasta
    50ml water
    50ml melk

Siroop:
    +/- 50ml water
    2 el suiker
    2 el cacao

Bereidingswijze:
    - Neem een steelpannetje en doe daar de chocolade, boter, melk en water in.Laat dat op laag vuurtje langzaam smelten. Wanneer het helemaal gesmolten is haal je het van het vuur en laat het dan afkoelen.

-Dan ga je de eieren met de suiker mixen.. gewoon heel goed mixen.

-Zeef bakpoeder, cacao en meel apart goed.

-Voeg vanillesuiker en essence en zout toe en mixen

- Voeg dan de afgekoelde gesmolten chocomengsel aan de eieren toe..terwijl je blijft mixen! Voeg dan cacao toe en tenslotte meel totje een dikke yoghurtbeslag hebt. Op laatst mix je heel kort de bakpoeder erdoorheen.
    Verwarm de oven voor.

- Smeer je vorm in met olie en cacao (dan krijg je geen witte meel vlekken op je cake!)

- Nou goed opletten.. aangezien ik het in zo’n ronde oven heb gebakken… Bedoeling is dat wanneer je satestokje in de cake drukt er geeeeeeen beslag meer aan zit.. maar vochtige cakekorrels is GOED! Anders bakt je cake te lang door (zoals bij mij) en wordt ie te droog. (alhoewel hij volgende dag wel weer wat natter was)

- Ondertussen doe je ingrediënten voor siroop in een pannetje.. opletten dat het niet overkookt. Als suiker is opgelost dan ben je klaar. Cake even laten afkoelen.. siroop erover en even netjes wachten tot ie eetbaar is.

Ik kan je dus geen tijd&graden geven.. maar uit ervaring durf ik wel te zeggen.. rond de 170graden en dan voor zekerweten een half uurtje.

MVC Premium

Reacties
    4.520
    05-03-2006

MVC Premium MVC Premium

Haha, je krijgt er best wel veel uit als je gaat verdubbelen etaf akashem dinie!

Inscha allah, 't deeg is zo heeerlijk zacht. Hier waren ze ook in de smaak gevallen.. Als je dat wilt doen graag .
    Ja, daar was ik dus bang voor. Had ze na me werk gemaakt en mama zei al als je veel gaat maken ben je met Ishaa nog niet klaar.

Zeker zacht, geslaagd alhamdoulillah. Morgen ga ik je pizzadeeg uitproberen, dus weet 't al voor morgen haha.

Razjaa, aka oesind batbots enem!

= BADGER1

Reacties
    13.821
    09-01-2008

MVC Premium MVC Premium
    nhee
    Fototopic:
    <<<<<< http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2535803 >>>>>>>
    Mijn pm box dient niet om naar recepten te vragen, wel voor prettige dingen te melden
    Ik ben begonnen met niets, en het meeste daarvan heb ik nog.

Oum oogappeltje

Reacties
    1.130
    30-01-2010

, je bent niet vervelend.

Neej niet een hele theeglas.. 1/5 theeglas stond in het recept, dat is dus ( zie tekening, ffe snel gedaan )

Maar je kunt wat meer suiker toevoegen als je dat lekker vind.
    Baraka Allahoe feeki woetsma.

Doegeg shweet denk ik.

{ Remember Me, I shall remember you. }
    Al- Baqaraah : 152

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Ja, daar was ik dus bang voor. Had ze na me werk gemaakt en mama zei al als je veel gaat maken ben je met Ishaa nog niet klaar.

Zeker zacht, geslaagd alhamdoulillah. Morgen ga ik je pizzadeeg uitproberen, dus weet 't al voor morgen haha.

Razjaa, aka oesind batbots enem!
    , ze heeft wel een punt! Zij eten en jij nog afbakken en doen..

Inscha allah ! Pizza blijft lekker .

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Moekejoe3 Bekijk reactie
    Baraka Allahoe feeki woetsma.

Doegeg shweet denk ik.
    , komt vast door de ramadan.. Het is je vergeven hoor!

Citaat Geplaatst door -kiki- Bekijk reactie
    nhee
    Nu up je toch .

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport