Niet over auto's hebben, de mijne heeft me vandaag zoo chaggie gemaakt! Ik was bezig met taart maken en dacht ff snel met de auto naar de supermakt, nou dat ff snel duurde 4 uur lang, me taart is half mislukt, ik had ook geen zin meer en begon met alles te smijten.
En daarbovenop was ik vergeten dat ik mijn abonnement heb laten beeindigen dus zit ik zonder PING! *zucht*
Maar verder alles prima hoor![]()
Too long I've been afraid of losing love, I guess I've lost...Well, if that's love, it comes at much too high a cost!

Zwervertje: Weet jij misschien ook hoe je flan moet maken?
MIjn ouders komen vandaag eten en mijn pa vind het heerlijk..
Δℓℓαн ιяα7мɛκ ℓιɛʌɛ ʓʋƨ!De mooiste bloemen worden het eerste geplukt, jij was niet mooi maar prachtig!20/08/2011
Desertflower, heb je pakjes flan? Als je ze hebt, maak je de melk warm dus niet echt heel heet laten koken dan doe je 2 pakjes flan in dan word tie lekker hard.. En suiker, ik doe er zoetjes in omdat het even lekker is.. en dan op laten stijven in de koelkast! xx
De lach die mij doet smelten
I love my baby!
eeey zwervertje, ik kom ff dieken.. ik had gister hier op jou topic recept opgezocht van de gevulde inktvisjes. Hmmmmmmmmm ik heb ze gister gemaakt maar ipv rijst heb ik Mie gebruikt en had er garnaaltjes en surumisticks en koolvisfile in gedaan en ze waren echt vet lekker!
Duss shokraaan bezef a tbo7bert inou!
xx
De lach die mij doet smelten
I love my baby!

Kipvleugeltjes uit de oven.
![]()
Kipvleugeltjes
Thl kipkruiden
Thl paprikakruiden
Thl harrisapoeder
Kosbar
Geraspt uitje
Scheutje olie
Al je kruiden bij elkaar mengen met je olie, kipvleugeltjes erin marineren.
Ik heb mijn vleugeltjes in folie gewikkeld en in de oven gezet voor ong. 30min op 180graden. Ik heb van een lid tehoren gekregen dat dit schadelijk is voor je gezondheid als je dit vaak doet. Dus ik zou geen folie meer gebruiken maar gewoon in een ovenschotel zetten.

Rostï met wortel.
2 grote aardappels
1 grote zoete aardappel
2 wortels
1 ui
Zout
Peper
Gember
Ei
Verwarm je oven vooraf op 180graden.
Aardappels, zoete aardappel , wortel en ui schillen en raspen.. In een handdoek / vergiet om alle sap/vocht eruit te laten lopen/uitdrukken.
Doe alles in een diepe kom en klop je eitje en giet dit eroverheen, breng het op smaak met zout/peper en gember.
Leg alles in een ingevette bakvorm van ong. 20cm en druk het goed aan met de achterkant van een lepel.
Zet je bakblik voor ong. 20/30min in de oven tot de bovenkant / zijkanten goudbruin zijn. Ik heb mijn rostï 20min in de oven gezet, vervolgens omgedraaid en terug in de oven gezet voor 15min. Zo heb ik aan beide kanten een lekkere krokante kant !