+ Reageer
Pagina 155 van 477 EersteEerste ... 105 130 145 153 154 155 156 157 165 180 205 ... LaatsteLaatste
2.311 tot 2.325 van 7147
    Just me.

Reacties
    1.899
    25-04-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AMIINAAATJE Bekijk reactie
    Hoe kan ik een foto uploaden via iPhone? Weet iemand dat..
    Dat is niet mogelijk je moet ze eerst op je lap/computer zetten.

Beschadigd.

Reacties
    3.738
    31-05-2004

Citaat Geplaatst door Zwervertje Bekijk reactie
    Vandaag staan krabben !

Haha, serieus jij blijft toch wel de Gedoezj die ik op begin leerde kennen. De luie donder !!! Ik ga em wel uitproberen Inscha allah, heb recept en foto's nog in mijn mail staan.. Dus ooit zie je die taart hier langs komen..

Allahibarekfiek!
    Niet over auto's hebben, de mijne heeft me vandaag zoo chaggie gemaakt! Ik was bezig met taart maken en dacht ff snel met de auto naar de supermakt, nou dat ff snel duurde 4 uur lang, me taart is half mislukt, ik had ook geen zin meer en begon met alles te smijten.
    En daarbovenop was ik vergeten dat ik mijn abonnement heb laten beeindigen dus zit ik zonder PING! *zucht*

Maar verder alles prima hoor

Too long I've been afraid of losing love, I guess I've lost...Well, if that's love, it comes at much too high a cost!

MVC Lid

Reacties
    8.007
    16-06-2004

Zwervertje: Weet jij misschien ook hoe je flan moet maken?

MIjn ouders komen vandaag eten en mijn pa vind het heerlijk..

Δℓℓαн ιяα7мɛκ ℓιɛʌɛ ʓʋƨ!De mooiste bloemen worden het eerste geplukt, jij was niet mooi maar prachtig!20/08/2011

Mijn schat! 14-01-11

Reacties
    1.168
    08-11-2010

Desertflower, heb je pakjes flan? Als je ze hebt, maak je de melk warm dus niet echt heel heet laten koken dan doe je 2 pakjes flan in dan word tie lekker hard.. En suiker, ik doe er zoetjes in omdat het even lekker is.. en dan op laten stijven in de koelkast! xx

De lach die mij doet smelten I love my baby!

Mijn schat! 14-01-11

Reacties
    1.168
    08-11-2010

eeey zwervertje, ik kom ff dieken.. ik had gister hier op jou topic recept opgezocht van de gevulde inktvisjes. Hmmmmmmmmm ik heb ze gister gemaakt maar ipv rijst heb ik Mie gebruikt en had er garnaaltjes en surumisticks en koolvisfile in gedaan en ze waren echt vet lekker!

Duss shokraaan bezef a tbo7bert inou!
    xx

De lach die mij doet smelten I love my baby!

Alhamdoullilah ♥

Reacties
    1.790
    13-12-2008

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Zwervertje Bekijk reactie
    Aardappelschotel II.

Recept volgt.

Hier zou ik graag het recept van willen. Je maakt me gek met al dat eten pfff ! Tbark'allah 3liek.

Je lot staat vast, alleen jij bepaalt de weg er naar toe.

MVC Lid

Reacties
    8.007
    16-06-2004

Citaat Geplaatst door vrouwtjevanap Bekijk reactie
    Desertflower, heb je pakjes flan? Als je ze hebt, maak je de melk warm dus niet echt heel heet laten koken dan doe je 2 pakjes flan in dan word tie lekker hard.. En suiker, ik doe er zoetjes in omdat het even lekker is.. en dan op laten stijven in de koelkast! xx
    Shoukran lieve meid, ja heb de pakjes. Hij heeft een hele doos gekocht en had er een paar gepakt.

Δℓℓαн ιяα7мɛκ ℓιɛʌɛ ʓʋƨ!De mooiste bloemen worden het eerste geplukt, jij was niet mooi maar prachtig!20/08/2011

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zeejunk Bekijk reactie
    Ik heb dat altijd als er familie op bezoek is, en dan kook ik zelf niet eens. Alleen tafels dekken en serveren..

Ik heb het zeker ergens staan. Dat kan ook, je brengt me op ideeën..
    Haha, dan ben je idd gesloopt aan het einde van de avond! Heb ik ook hoor..

Als je het vind plaats het voor me als je wilt, dan maak ik het aankomende week Inscha allah..

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gedoezj Bekijk reactie
    Niet over auto's hebben, de mijne heeft me vandaag zoo chaggie gemaakt! Ik was bezig met taart maken en dacht ff snel met de auto naar de supermakt, nou dat ff snel duurde 4 uur lang, me taart is half mislukt, ik had ook geen zin meer en begon met alles te smijten.
    En daarbovenop was ik vergeten dat ik mijn abonnement heb laten beeindigen dus zit ik zonder PING! *zucht*

Maar verder alles prima hoor
    Dat is echt een k*tdag!! Welke taart heb je gemaakt ? Me3lisch shem volgende keer beter !!

Ooh, jij en zonder ping.. Dat zullen een paar chagerijnige dagen voor jou zijn !!

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door vrouwtjevanap Bekijk reactie
    eeey zwervertje, ik kom ff dieken.. ik had gister hier op jou topic recept opgezocht van de gevulde inktvisjes. Hmmmmmmmmm ik heb ze gister gemaakt maar ipv rijst heb ik Mie gebruikt en had er garnaaltjes en surumisticks en koolvisfile in gedaan en ze waren echt vet lekker!

Duss shokraaan bezef a tbo7bert inou!
    xx
    Besa7a eh zine !!

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door A-AMAZIGHIA Bekijk reactie

Hier zou ik graag het recept van willen. Je maakt me gek met al dat eten pfff ! Tbark'allah 3liek.
    Allahibarekfiek! Ik zal het straks uittypen Inscha allah.

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Vandaag; Rostï met wortels & kipvleugeltjes uit de oven.

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Kipvleugeltjes uit de oven.

Kipvleugeltjes

Thl kipkruiden
    Thl paprikakruiden
    Thl harrisapoeder
    Kosbar
    Geraspt uitje
    Scheutje olie

Al je kruiden bij elkaar mengen met je olie, kipvleugeltjes erin marineren.

Ik heb mijn vleugeltjes in folie gewikkeld en in de oven gezet voor ong. 30min op 180graden. Ik heb van een lid tehoren gekregen dat dit schadelijk is voor je gezondheid als je dit vaak doet. Dus ik zou geen folie meer gebruiken maar gewoon in een ovenschotel zetten.

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Rostï met wortel.

2 grote aardappels
    1 grote zoete aardappel
    2 wortels
    1 ui

Zout
    Peper
    Gember
    Ei

Verwarm je oven vooraf op 180graden.

Aardappels, zoete aardappel , wortel en ui schillen en raspen.. In een handdoek / vergiet om alle sap/vocht eruit te laten lopen/uitdrukken.

Doe alles in een diepe kom en klop je eitje en giet dit eroverheen, breng het op smaak met zout/peper en gember.

Leg alles in een ingevette bakvorm van ong. 20cm en druk het goed aan met de achterkant van een lepel.

Zet je bakblik voor ong. 20/30min in de oven tot de bovenkant / zijkanten goudbruin zijn. Ik heb mijn rostï 20min in de oven gezet, vervolgens omgedraaid en terug in de oven gezet voor 15min. Zo heb ik aan beide kanten een lekkere krokante kant !

..

Reacties
    1.352
    18-03-2007

MVC Premium MVC Premium
    Superrr

Meerdere gebruikers

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport