+ Reageer
Pagina 149 van 477 EersteEerste ... 99 124 139 147 148 149 150 151 159 174 199 ... LaatsteLaatste
2.221 tot 2.235 van 7147
    MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zeejunk Bekijk reactie
    Je bent geweldig. Ik ga vandaag al die recepten uitprinten, en morgen de boodschappen doen. Ffkes alles uitproberen en kijken of het me redelijk lukt.

Ik wilde ze3ma ook roti maken, maar het ziet het zo goed uit.

Ben nu bezig met die roti. Ik plaats later de foto's en eventueel het recept als daar behoefte aan is..
    Jawel! Het gaat je wel lukken is gewoon plannen en optijd beginnen met alles. Als je iets wilt weten je weet me te vinden..

Roti, hmmz ik ben wel benieuwd na 't recept incl. foto ! Misschien een poging voor het weekend Inscha allah.

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    CousCous Salade II.

Couscous
    Gegrilde paprika (gele)
    Tomaat
    Rozijnen

Olijfolie
    Citroensap
    Kosbar
    Zout

Couscous stomen zoals je altijd gewend bent om te doen.

Je paprika grillen, ik heb 't gewoon boven het vuur gehouden ( op mijn oven ). Paprika vervolgens even in een zak voor 5min en dan schillen en wassen. Kleine stukjes snijden.

1 tomaatje, zonder schil en pitjes. In kleine blokjes snijden.

Na de 1e keer stomen doe je een handje rozijnen boven op je couscous en laat je deze mee stomen de laatste keer..

Je paprika, tomaat en grof gesneden kosbar in 1 kommetje, flinke scheut citroensap erbij, zout en beetje olijfolie. Geheel mengen..

Je couscous ook een paar minuten laten afkoelen vervolgens doe je de rest erbij. Voeg je couscous aan de rest, ik heb extra citroensap eraan toegevoegd.. Opscheppen en afwerken met citroen.

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Ovenschotel - Fusilli met Broccoli.

Fusilli

Broccoli
    Wortel
    Courgette

Tomatenpuree
    Harrisapoeder
    Zout
    Peper
    Kosbar

Geraspte kaas

Fusilli koken met snufje zout, afgieten en laten afkoelen.

Broccoli in kleine roosjes snijden, wortel in plakjes raspen, courgette in dunne sliertjes snijden met aardappelschiller/kaasschaaf! Beetje zout en peper erover, daarna stomen voor ong. 10min.

Tomatenpuree in een pannetje, snufje zout/peper/harrisapoeder en fijn gesneden kosbar eraan toevoegen.

Je ovenschotel eerst besmeren met wat tomatenpuree, leg vervolgens je fusilli erbovenop gevolgd door je groente en werk het af met je overige tomatensausje. Als laatst geraspte kaas erover en in de oven voor ong. 15min.

Oven voorverwarmen op 180 graden.

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Kip - Mamita

kip ( 2 kippepootjes / vleugeltje / nek )

Tomaat
    Ui

Saffraan
    Paprikapoeder
    Peper
    Zout
    Kosbar
    Olie

Spruitjes
    Sperziebonen
    Wortels

Gevulde courgette ( zie inhoudsopgave voor recept ).

Neem een pannetje doe er een flinke scheut olie in.

Je kip wassen en haartjes verwijderen als ze er nog zitten. Ik heb de kippepootjes door de helft gesneden anders heb je van die grote poten in je pannetje.

Snufje saffraan, thl. paprikapoeder, thl. peper, thl. zout over je kip en roer alles even goed. Zet het vuurtje lekker hoog en deksel op je pannetje.

Snipper je uitje en tomaat over je kip. Voeg daarna 2 theeglazen water toe aan je kip.

Bereidt je gevulde courgette zoals het moet. Leg deze daarna boven op je kip. Laat alles voor ong. 30min op een laag vuurtje rustig koken.

Ondertussen ga je de groente's ffe stomen, wortels schillen, wassen en in grove stukken snijden. Sperzibonen kontjes eraf, wassen en door 2/3 snijden, spruitjes ook kontjes eraf. Alles beetje kruiden met zout en vervolgens stomen voor ong. 20min.

Als alles gaar is neem je 3 flinke lepels van het sausje van je kip en doe deze bij je groente, meng alles goed..

Bak ondertussen frietjes, kip erop, groentjes erover beeetje van je sausje en smullen maar.

♥♥♥♥♥

Reacties
    2.152
    12-01-2009

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Zwervertje Bekijk reactie
    Jawel! Het gaat je wel lukken is gewoon plannen en optijd beginnen met alles. Als je iets wilt weten je weet me te vinden..

Roti, hmmz ik ben wel benieuwd na 't recept incl. foto ! Misschien een poging voor het weekend Inscha allah.
    Inscha'allah. Nu ik weet wat ik allemaal ga maken, verloopt het een stuk gemakkelijker qua planning. Bedankt mopske..

Ik raad het je echt aan. Het was verukkelijk!

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zeejunk Bekijk reactie
    Inscha'allah. Nu ik weet wat ik allemaal ga maken, verloopt het een stuk gemakkelijker qua planning. Bedankt mopske..

Ik raad het je echt aan. Het was verukkelijk!
    Inscha allah! Ik ben benieuwd na je foto's, wanneer heb je die avond ??

Je hebt kipstukjes, aardappels en groente ? Heb je deeg zelf gemaakt of gewoon wraps gebruikt? Ik wil al een lange tijd zelf dat deeg maken, maar iets doet me tegen houden =/..

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Aardappelschotel II.

Binnekant in schaal.

Aardappelen
    Wortel
    Kosbar
    Boter
    Melk
    Zout

Gehakt
    Paprika
    Champignons
    Ui
    Paprikapoeder
    Zout
    Lehrissa
    Knoflook

Spinazi

Ei
    Creme Fraiche.

Aardappels en wortels schillen, in kleine stukjes snijden. Beetje zout erover en dan samen stomen..

Gehakt in pannetje rullen. Paprika´s, champignons en ui in kleine blokjes snijden. Kruiden met zout, paprikapoeder, lehrissa en mespunt knoflookpoeder. Laat het ong. 15min op het vuur staan. Voeg je gehakt aan je vulling en laat het afkoelen..

Aardappels en wortels stampen met aardappelstamper, voeg 1 eetlepel boter toe en beetje melk... Laat het even afkoelen.

Ik heb gewoon spinazi uit een doosje gebruikt, uit de vriezer. Doosje in een pannetje, met 2 eetlepels water. Op een hoog vuurtje laten koken voor ong. 10min. Goed in de gaten houden, daarna het vuurtje wat lager zetten voor ong. 10min. Op smaak brengen met wat zout-olijfolie en als laatst 2 eetlepels bloem mengen met water en erbij toevooegen. Daarna nog ong. 10min op een vuurtje zetten.

Ik heb gewoon een ovenschotel gebruikt. 1e laag is aardappel/wortel, 2e laag is spinazie en als laatst gehaktmengsel. Daarna begin je weer opnieuw. En eindigt met aardappel/wortelpurree.

Eitje en creme fraiche samen mengen over je schotel.

Je oven voorverwarmen op 200 graden, je schotel erin stoppen voor ong. 15min.

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Noodles ( Mix & Wok ).

1x nooit meer .

Gewoon goed lezen op de achterkant van de verpakking ..

= BADGER1

Reacties
    13.822
    09-01-2008

MVC Premium MVC Premium
    En een koesje terug...
    Fototopic:
    <<<<<< http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2535803 >>>>>>>
    Mijn pm box dient niet om naar recepten te vragen, wel voor prettige dingen te melden
    Ik ben begonnen met niets, en het meeste daarvan heb ik nog.

Oum Younes❤

Reacties
    2.834
    25-04-2008

Aardappelschotel II.

Recept volgt.
    Ben benieuwd naar het recept Bsahatkoum
    Noodles ( Mix & Wok ).

[IMG]http://i56.tinypic.com/119ynhc.jpg[/MG]
    [IMG]http://i53.tinypic.com/29w9tw1.jpg/IMG]

1x nooit meer .
    ziet er wel heel lekker uit

MVC Lid

Reacties
    3.607
    26-01-2009

Noodles ( Mix & Wok ).

1x nooit meer .
    was het niet lekker? hahaha. zijn dat loempia's die je er bij hebt ?

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door -CherryBlossom Bekijk reactie
    Up!
    Citaat Geplaatst door -kiki- Bekijk reactie
    En een koesje terug...
    !

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AA_lady Bekijk reactie
    was het niet lekker? hahaha. zijn dat loempia's die je er bij hebt ?
    Ik vond de noodles beetje raar, maar het komt denk ik omdat ik zulke dingen niet gewend ben ( pakjes ).. Jah dat zijn gewoom loempia's die ik zelf heb gemaakt ( die waren wel lekker ).

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door oum_khadija Bekijk reactie
    Ben benieuwd naar het recept Bsahatkoum

ziet er wel heel lekker uit
    Allahi3tek se7ha eh zine !

Haha, dat wel.. Mijn zusje zag de foto's net en zei meteen '' nooooit meer ''.. Gelukkig is dat gevoel wederzijds..

MVC Lid

Reacties
    3.607
    26-01-2009

Ik vond de noodles beetje raar, maar het komt denk ik omdat ik zulke dingen niet gewend ben ( pakjes ).. Jah dat zijn gewoom loempia's die ik zelf heb gemaakt ( die waren wel lekker ).
    hahaha, ik houd daar ook niet van. Je loempia's zien er heerlijk uit

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport