Vis Loempia's.
(Hoeveelheid moet jezelf aanpassen, kijken met hoeveel personen je bent)
uien
prei
paprika
wortels
mihoen
visfilet
vissticks
Snipper je uitjes, snij je paprika in dunne reepjes (en dan weer door midden) en snij je prei ook in kleine stukjes. Laat dit alvast voor koken(ik heb alles in de pizzapan gegooid en op standje 3 laten koken). Ik doe er altijd 2 lepels boter bij ipv olie.
Visfilet kruiden met viskruiden en snufje zout, je vis bakken in olie en laten afkoelen / uitlekken. Je vissticks in olie bakken en ook laten afkoelen / uitlekken.
Als je klaar bent met je vis ga je terug na je groente en kruid je dit, ik gebruik altijd beetje peper, lehrissa (of sambal), gemalen kerrie, snufje gemalen nootmuskaat en een beetje zout. Roer alles goed door elkaar heen en laat dit nog even koken.
Wortels schillen ern raspen, miehoen in warm water leggen ze voor zo'n 10min in stukjes knippen. Je vis in grove stukken snijden en voeg dit samen met de wortels/mihoen bij de groente en roer dit goed door elkaar heen.
Leg het in een bord zodat de vulling kan afkoelen zodat je daarna je loempia'vellen kan vullen.
Loempia's rollen.
![]()

, ze moeten mij gewoon met rust laten !
hen verblijden in de toekomst met een vrome vrouwtje Inscha allah.. Ik sla over

! Hoe is het met jou en je kleine prinsje ?

.. Je woont zker aan de andere kant van de wereld, anders had je wel 2 eitjes van mij gehad! Met dit weer is thuis zitten het lekkerst vooral na een warme douche