Degenen die het meest beproefd worden zijn de profeten en daarna de rest van de mensen afhankelijk van hun goedheid. Een persoon wordt beproefd aan de hand van zijn geloof. Hoe sterker zijn geloof is, des te meer hij beproefd wordt. En hoe zwakker zijn geloof is, des te minder hij beproefd wordt. En het beproeven van een persoon duurt voort en laat hem niet los totdat hij rondloopt en niets van zijn zonden meer met zich meedraagt.”

Ik ben morgen wel vrij, gelukkig.. Ik was vandaag zo boos op werk hé, ik heb de manager er flink er van langs gegeven. Ik heb erbij vermeld dat ik voor niemand inval als diegene vrij wilt omdat ze dat ook niet voor mij willen doen ook niet buig als ik extra werk wil doen want zij houden ook geen rekening met mij.. Te3enent is officieel begonnen..
Ze ligt al op bed, morgen stage van 8 tot 5!

Degenen die het meest beproefd worden zijn de profeten en daarna de rest van de mensen afhankelijk van hun goedheid. Een persoon wordt beproefd aan de hand van zijn geloof. Hoe sterker zijn geloof is, des te meer hij beproefd wordt. En hoe zwakker zijn geloof is, des te minder hij beproefd wordt. En het beproeven van een persoon duurt voort en laat hem niet los totdat hij rondloopt en niets van zijn zonden meer met zich meedraagt.”

Dorade
2 grote schoongemaakte dorade
Geschilde, aardappelen in plakjes
Geschilde, zoete aardappels in plakjes
Geschrapte wortel, in plakjes
1 gesneden ui
1 grote tomaat, in plakjes
Marinade;
olijfolie
3 teentjes knoflook
koriander
2 thl paprikapoeder
2 thl komijnpoeder
1 thl zwarte peper
zout naar smaak
citroensap van 1/2 citroen.
Smeer de dorade van binnen en van buiten goed in met je marinade, laat dit even intrekken voor ong 15min.
Vermeng de aardappelplakjes en de stukjes wortel met elkaar en vermeng dat alles met de rest van de marinade.
Ik heb dit keer mijn vis gewoon in een grote pan gekookt ipv in de oven. Ik heb eerst bakpapier op de bodem gelegd, gevolgd door de wortels en daarop de aardappels ( zoete/normale) De vis er bovenop en ui/tomaat bovenop gesnipperd.
Je kunt em natuurlijk ook gewoon in de oven zetten in een ovenschotel.
Gebruik de nog niet afgespoelde schaal waar de marinade in is bereid en doe daar 100 ml. water in. Giet dat water met de marinaderestanten in een ovenschotel- of schaal.
Anderhalf uur tot 2 uur op het vuur laten staan, op een laag vuurtje! In de oven ong 1uur op 180graden.

Tonijn pakketjes.
Ui
Paprika
Cham.
Olijven
Tonijn
Uitjes snipperen, paprika in kleine blokjes snijden, champ in kleine blokjes snijden. Voeg dit samen toe in een pannetje doe er wat olie bij.
Snij je olijven in kleine stukken, blikje tonijn uitlekken en bij je olijven toevoegen.
Kruid je groente met paprikapoeder, zout en wat marokkaanse kruiden.
Voeg daarna je tonijn/olijven hieraan toe. En laat dit even op het vuur staan.. Afgieten en aflaten koelen.
Vervolgens kun je bladerdaag vullen. Zie foto hoe. 1 plakje bladerdeeg, doormidden snijden, boven insnijden met mes en onderin vulling.
![]()

ja toch gezellig.
pfff tot nu toe heb ik nog geen 2schiften achter elkaar gewerkt dus zal wel even zwaar zijn..ik ga me kleine echt missen..als ik s'avonds werk..en ik kom thuis sluit ze me meskina meteen huilend in de armen dat is wat minder..ik hoop dat ze er nu aan heeft kunnen wennen anders heeft me man een drukke dag voor de boeg
ik ga me nest in lieverd...slaap lekker alvast en we spreken elkaar gauw..![]()

@Zwervertje
Kan je zo een taart voor de bruiloft van mij en Zoubida maken?![]()