+ Reageer
Pagina 68 van 477 EersteEerste ... 18 43 58 66 67 68 69 70 78 93 118 ... LaatsteLaatste
1.006 tot 1.020 van 7145
    mijn meisje.

Reacties
    14.395
    20-04-2004

Citaat Geplaatst door Zwervertje Bekijk reactie
    Ewa een doel voor ogen er gebeuren niet meer zulke leuke dingen in me leven , deze hele week 05:15 opstaan hart pijn..

Haar humor valt niet te missen !!
    wayow dat is vroeg...en ik zeur nog over mijn werktijden

ja dat is essie gewoon leuk hè (ik doe nu nog een extra schepje bovenop want ze leest nu mee) essie tbarkkelaah 3liha gemsa o gmies irgaa n7andjaath tasebhaant
    Degenen die het meest beproefd worden zijn de profeten en daarna de rest van de mensen afhankelijk van hun goedheid. Een persoon wordt beproefd aan de hand van zijn geloof. Hoe sterker zijn geloof is, des te meer hij beproefd wordt. En hoe zwakker zijn geloof is, des te minder hij beproefd wordt. En het beproeven van een persoon duurt voort en laat hem niet los totdat hij rondloopt en niets van zijn zonden meer met zich meedraagt.”

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Benisaidgirl Bekijk reactie
    wayow dat is vroeg...en ik zeur nog over mijn werktijden

ja dat is essie gewoon leuk hè (ik doe nu nog een extra schepje bovenop want ze leest nu mee) essie tbarkkelaah 3liha gemsa o gmies irgaa n7andjaath tasebhaant
    Ik ben morgen wel vrij, gelukkig.. Ik was vandaag zo boos op werk hé, ik heb de manager er flink er van langs gegeven. Ik heb erbij vermeld dat ik voor niemand inval als diegene vrij wilt omdat ze dat ook niet voor mij willen doen ook niet buig als ik extra werk wil doen want zij houden ook geen rekening met mij.. Te3enent is officieel begonnen..

Ze ligt al op bed, morgen stage van 8 tot 5 !

mijn meisje.

Reacties
    14.395
    20-04-2004

Ik ben morgen wel vrij, gelukkig.. Ik was vandaag zo boos op werk hé, ik heb de manager er flink er van langs gegeven. Ik heb erbij vermeld dat ik voor niemand inval als diegene vrij wilt omdat ze dat ook niet voor mij willen doen ook niet buig als ik extra werk wil doen want zij houden ook geen rekening met mij.. Te3enent is officieel begonnen..

Ze ligt al op bed, morgen stage van 8 tot 5 !
    Gelijk heb je wat een collega.s n tazemieth ..laat ze zelf maar regelen..shem gdem jou uren safie is al zwaar genoeg..en de manager moet hier maar begrip voor hebben...

innes beni tenam succes a sahbti inoe..
    Degenen die het meest beproefd worden zijn de profeten en daarna de rest van de mensen afhankelijk van hun goedheid. Een persoon wordt beproefd aan de hand van zijn geloof. Hoe sterker zijn geloof is, des te meer hij beproefd wordt. En hoe zwakker zijn geloof is, des te minder hij beproefd wordt. En het beproeven van een persoon duurt voort en laat hem niet los totdat hij rondloopt en niets van zijn zonden meer met zich meedraagt.”

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Dorade

2 grote schoongemaakte dorade
    Geschilde, aardappelen in plakjes
    Geschilde, zoete aardappels in plakjes
    Geschrapte wortel, in plakjes
    1 gesneden ui
    1 grote tomaat, in plakjes

Marinade;
    olijfolie
    3 teentjes knoflook
    koriander
    2 thl paprikapoeder
    2 thl komijnpoeder
    1 thl zwarte peper
    zout naar smaak
    citroensap van 1/2 citroen.

Smeer de dorade van binnen en van buiten goed in met je marinade, laat dit even intrekken voor ong 15min.

Vermeng de aardappelplakjes en de stukjes wortel met elkaar en vermeng dat alles met de rest van de marinade.

Ik heb dit keer mijn vis gewoon in een grote pan gekookt ipv in de oven. Ik heb eerst bakpapier op de bodem gelegd, gevolgd door de wortels en daarop de aardappels ( zoete/normale) De vis er bovenop en ui/tomaat bovenop gesnipperd.

Je kunt em natuurlijk ook gewoon in de oven zetten in een ovenschotel.

Gebruik de nog niet afgespoelde schaal waar de marinade in is bereid en doe daar 100 ml. water in. Giet dat water met de marinaderestanten in een ovenschotel- of schaal.

Anderhalf uur tot 2 uur op het vuur laten staan, op een laag vuurtje! In de oven ong 1uur op 180graden.

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Gelijk heb je wat een collega.s n tazemieth ..laat ze zelf maar regelen..shem gdem jou uren safie is al zwaar genoeg..en de manager moet hier maar begrip voor hebben...

innes beni tenam succes a sahbti inoe..
    Ben er echt helemaal klaar mee, ze gaan nu ffe een andere Zwervertje zien. Eentje die niet zo aardig is.. Nog 5 dagen dan lekker eten :$..

Haha, jullie sporen echt niet!

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Tonijn pakketjes.

Ui
    Paprika
    Cham.
    Olijven
    Tonijn

Uitjes snipperen, paprika in kleine blokjes snijden, champ in kleine blokjes snijden. Voeg dit samen toe in een pannetje doe er wat olie bij.

Snij je olijven in kleine stukken, blikje tonijn uitlekken en bij je olijven toevoegen.

Kruid je groente met paprikapoeder, zout en wat marokkaanse kruiden.

Voeg daarna je tonijn/olijven hieraan toe. En laat dit even op het vuur staan.. Afgieten en aflaten koelen.

Vervolgens kun je bladerdaag vullen. Zie foto hoe. 1 plakje bladerdeeg, doormidden snijden, boven insnijden met mes en onderin vulling.

mijn meisje.

Reacties
    14.395
    20-04-2004

Ben er echt helemaal klaar mee, ze gaan nu ffe een andere Zwervertje zien. Eentje die niet zo aardig is.. Nog 5 dagen dan lekker eten :$..

Haha, jullie sporen echt niet!
    En zo moet dat ja jo go girl
    eg dromen nog een paar nachtjes hahaha..

wij hebben zelfde humor daarom passen wij wel bij elkaar

ik moet morgen van 1u tot 21u werken..wens me veel succes ik hoop dat ik het ga volhouden..

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Aardappel - Groente Schoteltje.

recept volgt.

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    En zo moet dat ja jo go girl
    eg dromen nog een paar nachtjes hahaha..

wij hebben zelfde humor daarom passen wij wel bij elkaar

ik moet morgen van 1u tot 21u werken..wens me veel succes ik hoop dat ik het ga volhouden..

Ik kijk er nu echt na uit, dagje doorbrengen zoals een normaal mens!!

Haha, gemeen zijn jullie samen jah!! Jawel je gaat 't wel volhouden, doorbijten en je werkdag is zo voorbij.. Morgen lekker uitslapen, lunche met je kleine..

mijn meisje.

Reacties
    14.395
    20-04-2004

Ik kijk er nu echt na uit, dagje doorbrengen zoals een normaal mens!!

Haha, gemeen zijn jullie samen jah!! Jawel je gaat 't wel volhouden, doorbijten en je werkdag is zo voorbij.. Morgen lekker uitslapen, lunche met je kleine..
    ja toch gezellig.

pfff tot nu toe heb ik nog geen 2schiften achter elkaar gewerkt dus zal wel even zwaar zijn..ik ga me kleine echt missen..als ik s'avonds werk..en ik kom thuis sluit ze me meskina meteen huilend in de armen dat is wat minder..ik hoop dat ze er nu aan heeft kunnen wennen anders heeft me man een drukke dag voor de boeg

ik ga me nest in lieverd...slaap lekker alvast en we spreken elkaar gauw..

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Kipspiesjes.

recept volgt.

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    ja toch gezellig.

pfff tot nu toe heb ik nog geen 2schiften achter elkaar gewerkt dus zal wel even zwaar zijn..ik ga me kleine echt missen..als ik s'avonds werk..en ik kom thuis sluit ze me meskina meteen huilend in de armen dat is wat minder..ik hoop dat ze er nu aan heeft kunnen wennen anders heeft me man een drukke dag voor de boeg

ik ga me nest in lieverd...slaap lekker alvast en we spreken elkaar gauw..
    Meskiena, volgens mij moet ze nog aan de hele situatie wennen. Normaal was mama altijd bij der en deden jullie alles samen.. Nu is het papa opeens ! Ghair gaat wel over inscha allah..

Inscha allah eh zine, succes morgen met werken !

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Dat was het voor vandaag, vergeten jullie mijn groene puntjes niet .

& Ghariba

Reacties
    2.277
    06-10-2008

MVC Premium MVC Premium
    @Zwervertje

Kan je zo een taart voor de bruiloft van mij en Zoubida maken?

pest jou graag

Reacties
    12.765
    03-02-2006

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Atouzine_ Bekijk reactie
    @Zwervertje

Kan je zo een taart voor de bruiloft van mij en Zoubida maken?
    zou zou zoubidaaaaaaaaaaaaaaa

hahaha die is echt goed meid

Citaat Geplaatst door Abracadaver Bekijk reactie
    Abracadaver niet abracadabra, ik goochel niet, ik google.

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport