+ Reageer
Pagina 63 van 477 EersteEerste ... 13 38 53 61 62 63 64 65 73 88 113 ... LaatsteLaatste
931 tot 945 van 7147
    MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Zwervertje Bekijk reactie
    Fruittaart.

Biscuit.
    Ik heb bij de jamin zo'n biscuit mix gehaald. Je hoeft alleen water en eieren toevoegen. Op de achterkant staan de afmetingen voor de bepaalde bakblik die je neemt. Ik heb een vorm genomen van 26cm, dus heb de afmetingen gebruikt van 25 cm.
    335gr mix, 6 eieren ( die heb ik eerst in warm water gezet voor 2minuten ) en water. Lees goed op de achterkant van de verpakking voor de exacte hoeveelheden. Daarna in de oven voor 40/50min. Zet je oven eerst op 150graden, 20min later op 170graden. Daarna met prikker checken of je biscuit gaar is, vervolgens af laten koelen.

Bavaroise.
    Ook hier staan de aanwijzingen op de achterkant, goed lezen! Eerst je ongezoete slagroom kloppen 2 zakjes klopfix erbij.. Daarna neem je handje aarbeien in de mixer/blender. Vervolgens door de vergiet dat je sap overhoudt. Doe dit sapje bij je mix en neem een garde en maak er 1 papje van.. Neem je slagroom en doe deze bij het overige en ga er met een spatel doorheen, dus geen mixer of garde!! Je kunt het meteen gebruiken voor vulling of voor op je cupcake's!

Biscuit afgekoeld ? Neem dan een grote broodmes en snijd je biscuit door de helft, je biscuit is lekker luchtig/buigbaar dus kan niet breken.. Vulling tussenin en bovenste gedeelte er terug op. Overige vulling besmeer je gewoon de gehele taart mee.

Nadat je de cake hebt besmeerd ga je hem versieren. Je begint met de chocolaatjes die heb ik bij de AH gehaald. Je gaat de hele taart langs, voor een bakblik van 26cm heb je 4 doosjes nodig. Voor de zekerheid 1 extra nemen anders kun je last minute zoals ik naar de AH race!! Als je de chocolaatjes erop hebt gezet, neem 1 lint te verkrijgen bij de Xenos. Breng em aan op de cake en zet er een leuke strik in.

Was je aardbeitjes, besjes, frambozen en bramen. Leg deze als laatst boven op je taart.. Je kunt taart meteen aansnijden of even laten staan .

Hoop dat het zo duidelijk is =/. Recept toegevoegd..

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Agidni_Ma3ak Bekijk reactie
    Ben benieuwd naar het recept..
    Is geplaatst !

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Giftig Bekijk reactie
    Jammer wollah Hahahaha, teamwork it is! Tbarkallah 3likoum

Ps: de vulling en het biscuit zien er superzacht en luchtig uit

Ewa zo gaan tijden hé.. Awied shem msn enem be3da, dan kan ik je be3da nog ergens spreken.. Allahibarekfiek !

Hij was ook super luchtig, mijn broer was zo verbaasd !

Hamdolilah..

Reacties
    3.818
    19-02-2007

Is geplaatst !
    3afak a zine..

Ga hem inshaAllah binnenkort maken! !

Alhamdolilah, Blessed.. .

Trotse Ummi ღ

Reacties
    4.605
    23-03-2009

Ziet er echt gemakkelijk uit, is dat ook zo..?
    tbarkallah 3liek..

dus die beschuit en vullen, staat op de achterkant de gebruiksaanwijzingen..?

Kan je misschien een foto plaatsen van de bakblik die jij hebt gebruikt, weet ik ongeveer welke ik moet kopen..

Mijn Man & Zoontje...Mijn ALLES! ♥

MVC Lid

Reacties
    4.425
    24-06-2006

zwervertje heerlijk die taart ga hem insa allah met el3ied proberen te maken insa allah

Nesh d'Shek (L)

Reacties
    6.544
    16-12-2005

MVC Premium MVC Premium

Ewa zo gaan tijden hé.. Awied shem msn enem be3da, dan kan ik je be3da nog ergens spreken.. Allahibarekfiek !

Hij was ook super luchtig, mijn broer was zo verbaasd !
    Ja, aan alle leuke dingen komt een eind...... Ik ga je pm'en! Ben nu toevallig online
    Geloof ik best van je broer, hij ziet er te profi uit a amira 'n kouzina

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Agidni_Ma3ak Bekijk reactie
    3afak a zine..

Ga hem inshaAllah binnenkort maken! !

Bra zjmir ! Inscha allah.

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mvr.Faat Bekijk reactie
    Ziet er echt gemakkelijk uit, is dat ook zo..?
    tbarkallah 3liek..

dus die beschuit en vullen, staat op de achterkant de gebruiksaanwijzingen..?

Kan je misschien een foto plaatsen van de bakblik die jij hebt gebruikt, weet ik ongeveer welke ik moet kopen..
    Jaah, is super gemakkelijk! Allahibarekfiek.. Het staat op de achterkant uitgelegd is gewoon heeel goed lezen!!

Ik plaats morgen ffe foto van bakblik lig nu half gebroken op bed...

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door chahinazz Bekijk reactie
    zwervertje heerlijk die taart ga hem insa allah met el3ied proberen te maken insa allah
    Inscha allah! Je gaat bijna bevallen zie ik .. Moge allah je bijstaan tijdens de bevalling & jou een gezond kindje schenken Inscha allah...

Citaat Geplaatst door alhoceima1111 Bekijk reactie
    !

MVC Premium

Reacties
    16.660
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Giftig Bekijk reactie
    Ja, aan alle leuke dingen komt een eind...... Ik ga je pm'en! Ben nu toevallig online
    Geloof ik best van je broer, hij ziet er te profi uit a amira 'n kouzina
    Klopt!! Ik ga wachten op je pm , zid...

mijn meisje.

Reacties
    14.482
    20-04-2004

Zwervertje die taart tbarkelaah 3lik ziet er kei goed uit...

Zo'n taart mag je volgende x voor mij maken als we elkaar weer zien...
    Degenen die het meest beproefd worden zijn de profeten en daarna de rest van de mensen afhankelijk van hun goedheid. Een persoon wordt beproefd aan de hand van zijn geloof. Hoe sterker zijn geloof is, des te meer hij beproefd wordt. En hoe zwakker zijn geloof is, des te minder hij beproefd wordt. En het beproeven van een persoon duurt voort en laat hem niet los totdat hij rondloopt en niets van zijn zonden meer met zich meedraagt.”

Nesh d'Shek (L)

Reacties
    6.544
    16-12-2005

MVC Premium MVC Premium
    Klopt!! Ik ga wachten op je pm , zid...
    Heb je al toegevoegd??

Married..

Reacties
    6.432
    28-05-2007

Ik zie nu pas dat je een eigen hoekje hebt haha.. Heeeel leuk wallah want je doet t super goed.. Die taaaarttt!! Ik dacht dat ik gek werd.. Ga m inschallah volgende week maken als ik naar mn schoonzus ga.. Hoop dat ie lukt..

MVC Lid

Reacties
    4.425
    24-06-2006

Inscha allah! Je gaat bijna bevallen zie ik .. Moge allah je bijstaan tijdens de bevalling & jou een gezond kindje schenken Inscha allah...

!
    Bijna dan zie ik me wondertje amien insa allah lieverd

moge allah swt je zegenen met een superrr lieve man en veeel bibi's

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport