hahah gaat wel goed nu hamdoelilah hij is zoooo ergg geworden naa zn thara heh.. Zoo vervelend.. maar elhamdoelilah.. Nee wellou foto ik moet nog nieuwe camera halen.. weet je nog kinayi gejat in marokko..
Uhmm ik heb die amandelmaantjes gemaakt die stond in jou vorige topic.. En ik heb mazaina koekjes gemaakt en ik het die je plakt met Nestle geconsendeerde melk en dan de randjes in geplette amandelen.. En morgen ga ik inchaAllah van die briwats maken en wil dan nog een soort maken maar moet ik nog over na denken.. en misschien nog 2 soorten bij kopen..
De lach die mij doet smelten
I love my baby!

Cupcake's met frosting .
Beslag
3 eieren
1,5 vanillesuiker
1glas suiker
1 bakpoeder
2,5 glas meel
1glas olie
1glas melk
* Glas = glas met oortje.
Eieren, suiker en vanillesuiker goed mixen. Vervolgens melk en olie erbij toevoegen en goed mixen. Als laatst voeg je bloem en bakpoeder erbij.. Mix dit ong 5min tot een glad beslag.
Verdeel je beslag in tweeën. Voeg aan beide 2 druppeltjes kleurstof toe. ( te krijgen bij de toko ). Roer je beslag met een spatel zodat je een mooi kleurtje krijgt.
Zet je papiertjes in je vorm.. Ik heb losse silicone muffinvormpjes gebruikt. Doe van elke beslag lepeltje beslag, bijv eerst de groene dan de blauwe. Of een andere kleurtje als je die neemt. Oven op 150graden zetten en je muffins ong. 20 tot 30min in de oven zetten.
Frosting
Ingrediënten voor minimaal 12 cupcakes
45 gram bloem
240 ml melk
200 gram roomboter
200 gram poedersuiker
5 ml vanille extract
Methode
Doe de bloem en de melk in een steelpannetje. Klop het mensel eerst met een garde goed door, zodat je met een klontvrij beslag aan de slag kunt. Breng het geheel rustig aan de kook en zet het daarna meteen op laag vuur. Blijf steeds goed roeren zodat het beslag niet gaat aanbranden en klonteren. Het beslag wordt nu steeds dikker en na ongeveer 5 minuten (steeds blijven roeren) is het mengsel dik genoeg. Er moet een houten prikker recht op in het beslag kunnen staan. Schep het beslag in een kom en dek de kom af met plastic folie. Laat het geheel afkoelen tot kamertemperatuur.
Klop intussen in een andere kom de zachte boter flink smeuïg en luchtig. Voeg nu langzaam de suiker toe en tot slot de vanille. Als alles goed is gemengd voeg je de afgekoelde melk/bloem-mix toe en mix daarna nog eens 5 minuten op middelhoge snelheid met de mixer.
Het geheel nogmaals afdekken met plastic folie en 15 minuten in de koelkast zetten. Daarna is de frosting klaar voor gebruik! Mocht de frosting iets te dun zijn naar je zin, voeg dan wat bloem of poedersuiker toe. Laat cupcakes eerst goed afkoelen voordat je de frosting aanbrengt. Je kunt de crème kleuren, op smaak brengen en versieren zoals je wilt.
Foto's hieronder.
http://www.cupcakerecepten.nl/basisrecept-frosting

hahhahhah awollah toen ik nog geen kind had.. Deed ik alles in een keer. had ik wat nodig ging ik dat gewoon ter plekke halen.. Meshaa roggg.. kare3aas yarabiiii wanneer heb ik even tijd voor mezelf, hahhaha dan ga ik echt niet naar de mediamarkt om een camera te halen.. misschien zondagggg even weg dat ik het dan ff doe..
Een uur is toch niet vieeeeeeeeeeeeeeel![]()
I love my baby!

Mommy time yek after 10! 3am ergeck hoor ook tijd voor jezelf nemen en tot rust komen zo nu en dan.. Volgende keer als ik weer richting mijn oma ga edem ekeg laten weten.. Rij dan toch langs jou mega stad
! Enek izjen bakje en gaan we nieuwe camera zoeken ahaha.
Neej valt zker mee =/.
jaa iwollah afgelopen 2 dagen was het mommy time after 7.. heerlijk.. hij slaapt gewoon tot morgen 8 uur lovely(l)
Jaa is goed johhhhh echt gezelliggggggggg.. Echt let me know als je naar je oma komtt.. trouwens heb je shen neven of nichtjes in A a/d R.. maybe dat ik ze ken:P heb dr op school gezeten
I love my baby!