+ Reageer
Pagina 39 van 478 EersteEerste ... 14 29 37 38 39 40 41 49 64 89 ... LaatsteLaatste
571 tot 585 van 7161
    MVC Lid

Reacties
    4.172
    20-08-2009

Zwervertje, ik heb gisteren je appelstaafjes gemaakt. Ze zijn goed gelukt, ik plaats vanavond foto inshallah!

Dienares van Allah!

Reacties
    923
    20-05-2010

Hmmm lekker hooor.

ღღ
    Cake A Licious

MVC Lid

Reacties
    1.007
    21-03-2002

zwervertje ik hoop dat je er bent, ik zocht in jouw topic de tonijnbroodjes, die zeg maar aan de zijkant open zijn en zo mooi gevouwd, je had ze een keer geplaatst met de ramadan, kan t recept en beschrijving niet vinden onder jouw inhoudsopgave?!

MVC Premium

Reacties
    4.470
    05-03-2006

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door faatje18 Bekijk reactie
    zwervertje ik hoop dat je er bent, ik zocht in jouw topic de tonijnbroodjes, die zeg maar aan de zijkant open zijn en zo mooi gevouwd, je had ze een keer geplaatst met de ramadan, kan t recept en beschrijving niet vinden onder jouw inhoudsopgave?!

Citaat Geplaatst door Zwervertje Bekijk reactie
    Recept is van de allerliefste Giftig heb 't een beetje aangepast, thankjoe zine iedereen heeft gisteren genoten.. Foto’s zijn van mij.

Tonijnbroodjes (ong 10broodjes).
    200 gram meel
    50gram gesmolten boter
    1 theelepel zout
    1.5 theelepel gist
    50ml melk (om mee te kneden)

Meng alle ingrediënten met elkaar en kneed er een soepel deegje van. Laat het daarna rusten in een plastic zak voor ong. 1uur..

Vulling:
    2 blikjes tonijn (ik heb tonijn in tomatenpuree gebruikt)
    Handjes olijven kleine stukjes gesneden
    Theelepeltje harissa
    Theelepeltje paprikapoeder
    Geraspte kaas

Terug naar ’t deeg.

Maak er dan 10 kleine bolletjes van ter grootte van een pingpongballetje

Druk het bolletje plat, snijd dan 2x aan de buitenste randje, lepeltje vulling aan toe, doe er als laatst een klein beetje geraspte kaas op. (Zie foto hoe je broodjes moet vouwen). Haal de zijkanten door de gleufjes

Als je klaar bent broodjes nogmaals laten rijzen voor ong. 45minuten. Besmeer je broodjes met een geklutst eitje en strooi er wat sesamzaad over.

Zet ze daarna in een voorverwarmde oven van 180graden en laat ze rustig goudbruin bakken. Hoop dat het duidelijk is..
    Alsje! Heb 't even voor je opgezocht, het recept staat in de topic The Taste of Life.

MVC Lid

Reacties
    1.007
    21-03-2002

Citaat Geplaatst door Diamantje__ Bekijk reactie
    Alsje! Heb 't even voor je opgezocht, het recept staat in de topic The Taste of Life.
    thanx je bent een schat, ik had alleen hier gekeken en kon t niet vinden

MVC Premium

Reacties
    16.601
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door -CherryBlossom Bekijk reactie
    Citaat Geplaatst door Mocrokaantje18 Bekijk reactie
    We want more, we want more ... leuke topic XD
    Citaat Geplaatst door zeejunk Bekijk reactie
    .
    Citaat Geplaatst door TheQueen... Bekijk reactie
    Hmmm lekker hooor.
    Citaat Geplaatst door riffia-meid22 Bekijk reactie

Thanks dames !

MVC Premium

Reacties
    16.601
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door twee-schatjes Bekijk reactie
    :nijntje:
    Citaat Geplaatst door Alaysa1988 Bekijk reactie
    noti
    Citaat Geplaatst door alhoceima1111 Bekijk reactie
    Up!
    Citaat Geplaatst door Marokkaantje86 Bekijk reactie
    Uppppppppppppp

Thanks dames !

MVC Premium

Reacties
    16.601
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door faatje18 Bekijk reactie
    Er zijn een heleboel recepten die ik er nog op moet zetten, ik probeer alles zo snel mogelijk erop te zetten. Ik zie dat je al bent geholpen .

MVC Premium

Reacties
    16.601
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door pride_bride Bekijk reactie
    Zwervertje, ik heb gisteren je appelstaafjes gemaakt. Ze zijn goed gelukt, ik plaats vanavond foto inshallah!

Inscha allah, ben benieuwd na je foto's !

MVC Premium

Reacties
    16.601
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door -kiki- Bekijk reactie
    ff duwtje geven voor ik ga duikelen in me bed
    Thankjoe! & jij geniet ze in marrakech !

MVC Premium

Reacties
    16.601
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door midargirl_4life Bekijk reactie
    Zwervertje hoeveel vism7encha's kun je maken met 1 pak filodeeg?
    Je kunt het op 2 manieren doen.. Manier 1; Je neemt 1 vel en doet vulling erin en rolt op.. Dan moet je ffe de vellen tellen die in een pak zitten. Zijn er best veel hoor.. Manier 2; Je neemt 2 vellen vulling erin, rollen tot de HELFT en dan stoppen. Pak je schaar knip je 1 stuk eraf.. Rol je het 1e deel goed af en dat overige wat je hebt geknipt kun je nogmaals gebruiken. Ik vind manier 2 beter, want bij manier 1 scheurt je deeg 9 van de 10x bij het rollen. En als je 2 vellen neemt is het een stuk steviger.. Fehmeth ? Maar je krijgt er echt best veel uit 1 pak hoor.. Genoeg om je hongerige broer te voeden..

MVC Premium

Reacties
    16.601
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Groente Quiche.

Andere foto's.
    http://forums.marokko.nl/showthread....#post103036963

Groente Quiche.

2 paparika's (groen/geel heb ik genomen)
    6 champignons
    broccoli & bloemkool
    Courgette

Zout
    peper
    Kosbar

Pak hartige taart je kunt bladerdeeg ervan nemen maar ook gewoon een mix die je kunt maken met boter/water. De mix met water/boter zit een sausje bij daar doe je eieren bij. Je kunt bladerdeeg nemen dan gebruik je een blikje creme fraiche en eieren.

Paprika schillen kleine blokjes snijden, champignons in schijfjes snijden, courgette in dunne plakjes samen in een pannetje met een beetje olie. Ong 10min op het vuur laten staan met een beetje olie.

Broccoli en bloemkool stomen voor ong. 15min daarna kleine stukjes snijden. Doe dit bij de paprika en champignons. Bestrooi het met wat zout, peper en kosbar.. Laat het geheel afkoelen.

Bedek je ovenschotel (na keuze ) met 't deeg prik er even in met een vork dat je deeg..

Doe je Cremé Fraiche en eitje bij elkaar, goed kloppen. OF Je mix mengen met eieren..

Doe je vulling in je vorm giet je Creme Fraiche OF mix erover heen en zet dan in een voorverwarmde oven van 180 graden voor ong. 30/40min.

MVC Premium

Reacties
    16.601
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Kiprol.

Kipfilet
    2 Ui
    7 champ.
    3 geraspte wortels
    3 paprika's

Bladerdeeg ( geen roomboter)

400gr kipfilet in keukenmachine fijn malen. Voeg een handje fijn gesneden kosbar toe en snufje kipkruiden ..

Je hoeft je kipfilet niet voor te bakken. Gewoon rauw laten.

Uitje, Champ. Wortel en paprika's in kleine blokjes snijden en RAUW toevoegen aan je kipfilet.

Neem 5 vellen bladerdeeg, doe de ene op de andere en druk deze aan dat je een lange sliert krijgt.

Zie foto's hoe je bladerdeeg vult. Leg lepel vulling op je bladerdeeg, maak er vervolgens een staaf van. Vouw je bladerdeeg dicht ( links en rechts). Snij vervolgens met een groot mes schuin snijden.

Besmeren met eigeel en bestrooien met sesamzaadjes.. Afbakken op 160 graden in de oven gedurende 25 minuten..

MVC Premium

Reacties
    16.601
    13-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Turkse pizza met merkezworstjes.

Turkse pizza ( ik heb gewoon bij de Turk gehaald )
    Merkez worstjes
    Sla
    Tomaat
    Olijven
    Gekookt eitje

Knoflook
    Sambal

Je pizza vullen en rollen maar =/ !

MVC Lid

Reacties
    3.606
    26-01-2009