1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.485
    13-11-2002

    Angry het is weer gezellig in Tel Aviv!

    Drie maal hoera voor de Jihad! 20 Israelische burgers opgeblazen en vrede in het MO weer verder weg...
    Ik vraag mij af of de gewone man in de Palestijnse gebieden ook zo gelukkig is hiermee...

  2. #2
    misry4life

    Reacties
    1.330
    30-11-2002

    Re: het is weer gezellig in Tel Aviv!

    Origineel gepost door Zelfkritiek
    Drie maal hoera voor de Jihad! 20 Israelische burgers opgeblazen en vrede in het MO weer verder weg...
    Ik vraag mij af of de gewone man in de Palestijnse gebieden ook zo gelukkig is hiermee...

    20????? hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?????
    echt netjes man
    doe Je Niet anders voor dan Je Bent

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    107
    02-07-2002

    Re: het is weer gezellig in Tel Aviv!

    Origineel gepost door Zelfkritiek
    Drie maal hoera voor de Jihad! 20 Israelische burgers opgeblazen en vrede in het MO weer verder weg...
    Ik vraag mij af of de gewone man in de Palestijnse gebieden ook zo gelukkig is hiermee...
    joejoejoejoejoejoe
    La illaha illallah wa ashadoe anna mohamed rasoul allah

  4. #4
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: het is weer gezellig in Tel Aviv!

    Origineel gepost door Zelfkritiek
    Drie maal hoera voor de Jihad! 20 Israelische burgers opgeblazen en vrede in het MO weer verder weg...
    Ik vraag mij af of de gewone man in de Palestijnse gebieden ook zo gelukkig is hiermee...

    Aanslag Israël treft illegalen
    van onze correspondent
    2003-01-06

    TEL AVIV - De twee knallen kort na elkaar waren gisteravond om halfzes tot in het noorden van de stad te horen. In het zuiden van Tel Aviv bij het oude busstation hadden twee Palestijnse zelfmoordenaars zich in twee nabijgelegen straten opgeblazen. Zeker tweeentwintig mensen kwamen om, naast de daders, meer dan honderd raakten gewond.



    Israëlische helikopters vuurden gisteravond laat zeker drie raketten af op doelen in Gaza-stad. Of er een verband was met de aanslagen en of er slachtoffers vielen was bij het sluiten van deze krant nog onduidelijk.

    Onder de slachtoffers in Tel Aviv bevonden zich veel illegale gastarbeiders. Het oude busstation met zijn pubs en eethuisjes is hun uitgaanscentrum. Tel Aviv telt minstens honderdduizend illegale werkers uit de hele wereld.

    Lichtgewonden maakten zich zo snel mogelijk uit de voeten, uit angst wegens hun illegale verblijf te worden uitgezet. Sommigen leverden hun gewonde kameraden af bij het ziekenhuis om terstond de benen te nemen. Weer anderen die naar het ziekenhuis waren overgebracht, vluchtten weg na een eerste behandeling. Op de radio en televisie werd in het Engels een oproep gedaan aan de buitenlandse werkers: ze hadden niets te vrezen, ze zouden niet worden uitgezet. Ze werden ook om hulp gevraagd bij de identificatie van de doden.

    De aanslag, de eerste in een Israëlische stad in vijf weken tijd, werd opgeëist door de Islamitische Djihad, een extreem-fundamentalistische groepering die de afgelopen tijd het voortouw heeft genomen in het uitvoeren van bloedige aanslagen in Israël zelf en tegen Israëliërs -soldaten en kolonisten- in de door Israël bezette gebieden. Later waren er ook telefoontjes van mensen die de aanslag opeisten namens de militaire tak van El Fatah, de groepering van de Palestijnse leider Arafat.

    Volgens ingewijden heeft het opeisen van een aanslag door een bepaalde organisatie nog nauwelijks betekenis. Israël heeft de afgelopen tijd vele leiders van de Islamitische Djihad opgepakt dan wel gedood. Het Israëlische leger heeft het grootste deel van de Westelijke Jordaanoever herbezet en zegt vele aanslagen te voorkomen. Toch lukt het ad hoc georganiseerde groepjes van tijd tot tijd tot in Israël door te dringen. Het zuiden van Tel Aviv is in een jaar al voor de derde keer doelwit. In deze drukke, armere buurt met zijn vele gastarbeiders vallen de zelfmoordcommando's minder op. ,,Het is onze achilleshiel'', aldus een politiecommandant.

    Een Israëlische tv-commentator weersprak gisteravond alle analyses waarin de dubbele aanslag in verband werd gebracht met de komende verkiezingen in Israël of de dreigende oorlog met Irak. ,,Het is simpelweg routine, de pogingen zijn er de hele tijd en soms lukt het.''

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    30
    17-12-2002

    Re: het is weer gezellig in Tel Aviv!

    Origineel gepost door Zelfkritiek
    Drie maal hoera voor de Jihad! 20 Israelische burgers opgeblazen en vrede in het MO weer verder weg...
    Ik vraag mij af of de gewone man in de Palestijnse gebieden ook zo gelukkig is hiermee...
    Waarom ga je er niet heen en het hen vragen .....

  6. #6
    Selefie

    Reacties
    84
    06-01-2003

    een dubbele aanslag inshallah zullen er meerdere volgen
    voorzeker de beste woorden zijn de Woorden van Allaah en de beste leiding is de leiding van Mohammed en de slechtste zaken (in de godsdienst) zijn de bid’ah (toevoegingen) en elke bid’ah is een dwaling!” En elke dwaling leidt tot het vuur!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    30
    17-12-2002

    Re: het is weer gezellig in Tel Aviv!

    Origineel gepost door Zelfkritiek
    Drie maal hoera voor de Jihad! 20 Israelische burgers opgeblazen en vrede in het MO weer verder weg...
    Ik vraag mij af of de gewone man in de Palestijnse gebieden ook zo gelukkig is hiermee...
    Eeeeej psssst

    Ik sta er versteld van dat nog niemand op het idee gekomen is.
    Weet je wat de oplossing voor de joden en palestijnen is???
    Allebei dezelfde wapens geven en laat de echte oorlog maar beginnen de winnaar mag het land opeisen

    Is toch een goede oplossing??

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    718
    17-05-2002

    Origineel gepost door onverwijderbaar
    een dubbele aanslag inshallah zullen er meerdere volgen

    Amien amien dit is pas goed nieuws.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.627
    11-12-2002

    Ik werk die probleemen ook graag weg.
    who the fuck heeft mijn mattie rifmanster geband. haha I kill you man!!

  10. #10
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Dat noemt zich moslims.


    Sukkels.

  11. #11
    Selefie

    Reacties
    84
    06-01-2003

    Origineel gepost door grendel
    Dat noemt zich moslims.


    Sukkels.
    mogen alleen joden en christenen en ongevlovigen zich verdedigen

    neem Amerika ze willen iraq aanvallen terwijl ze geen bewijzen hebben en dat noemen zich vrede stichters en noord korea schopt hun het land uit en gaat verder met het produceren van atoom wapens en amerika die kijkt daar niet naar ze willen liever de olie van iraq daar hebben ze wat aan en aan noord korea hebben ze niks en die focking AMERIKANEN PLEITEN VOOR RECHTVAARDIGHEID weet je wat rechtvaardig is dat EL-QAIDA DIE FOCKING AMERIKA PLAT MAAKT DAN PAS ZAL DE RECHTVAARDIGHEID ZEGEVIEREN
    voorzeker de beste woorden zijn de Woorden van Allaah en de beste leiding is de leiding van Mohammed en de slechtste zaken (in de godsdienst) zijn de bid’ah (toevoegingen) en elke bid’ah is een dwaling!” En elke dwaling leidt tot het vuur!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    22
    15-11-2002

    Origineel gepost door onverwijderbaar
    mogen alleen joden en christenen en ongevlovigen zich verdedigen

    neem Amerika ze willen iraq aanvallen terwijl ze geen bewijzen hebben en dat noemen zich vrede stichters en noord korea schopt hun het land uit en gaat verder met het produceren van atoom wapens en amerika die kijkt daar niet naar ze willen liever de olie van iraq daar hebben ze wat aan en aan noord korea hebben ze niks en die focking AMERIKANEN PLEITEN VOOR RECHTVAARDIGHEID weet je wat rechtvaardig is dat EL-QAIDA DIE FOCKING AMERIKA PLAT MAAKT DAN PAS ZAL DE RECHTVAARDIGHEID ZEGEVIEREN
    WELKOM BACK MY BROTHER!!
    Hassan zijn eerste dag in de bouw.
    Collega Hans: "Hee liever 10 Marokkanen in de spouw dan 1 in de bouw"Hassan: "Dash dishcriminashie!"
    Collega Hans: "Nee, nee dat is isolatie"
    (Najib Amhali)

  13. #13
    Selefie

    Reacties
    84
    06-01-2003

    Origineel gepost door araberber
    WELKOM BACK MY BROTHER!!
    iwa je weet toch strijders zijn niet weg te krijgen we blijven strijden tot dat de dood ons zal scheiden
    voorzeker de beste woorden zijn de Woorden van Allaah en de beste leiding is de leiding van Mohammed en de slechtste zaken (in de godsdienst) zijn de bid’ah (toevoegingen) en elke bid’ah is een dwaling!” En elke dwaling leidt tot het vuur!!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    22
    15-11-2002

    Origineel gepost door onverwijderbaar
    iwa je weet toch strijders zijn niet weg te krijgen we blijven strijden tot dat de dood ons zal scheiden
    G-W STRIJDERS 4 LIFE!!!!

    Maar was een mooie aanslag insha'allah zullen er nog meer volgen van deze vorm maar je weettog ik moet zo loos ka tweried tijdslimiet
    Hassan zijn eerste dag in de bouw.
    Collega Hans: "Hee liever 10 Marokkanen in de spouw dan 1 in de bouw"Hassan: "Dash dishcriminashie!"
    Collega Hans: "Nee, nee dat is isolatie"
    (Najib Amhali)

  15. #15
    Selefie

    Reacties
    84
    06-01-2003

    Origineel gepost door araberber
    G-W STRIJDERS 4 LIFE!!!!

    Maar was een mooie aanslag insha'allah zullen er nog meer volgen van deze vorm maar je weettog ik moet zo loos ka tweried tijdslimiet
    is goed agjoer ze3ma mercedes e klasse rijden maar geen aansluiting op Pr Hen straat hahah
    voorzeker de beste woorden zijn de Woorden van Allaah en de beste leiding is de leiding van Mohammed en de slechtste zaken (in de godsdienst) zijn de bid’ah (toevoegingen) en elke bid’ah is een dwaling!” En elke dwaling leidt tot het vuur!!