1. #16
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door onverwijderbaar
    mogen alleen joden en christenen en ongevlovigen zich verdedigen

    neem Amerika ze willen iraq aanvallen terwijl ze geen bewijzen hebben en dat noemen zich vrede stichters en noord korea schopt hun het land uit en gaat verder met het produceren van atoom wapens en amerika die kijkt daar niet naar ze willen liever de olie van iraq daar hebben ze wat aan en aan noord korea hebben ze niks en die focking AMERIKANEN PLEITEN VOOR RECHTVAARDIGHEID weet je wat rechtvaardig is dat EL-QAIDA DIE FOCKING AMERIKA PLAT MAAKT DAN PAS ZAL DE RECHTVAARDIGHEID ZEGEVIEREN
    Meneer onverwijderbaar, rustig.
    Haal diep adem en neem een slok water.

    Ik heb diep, heel diep respect voor het Palestijnse volk.
    Net zoals elk ander volk wat wordt onderdrukt in deze tijd.

    Alleen, ik vind niet dat aanslagen enige kans op vrede bieden.
    En met mij vinden een heleboel vooraanstaande Palestijnen dat ook.

    In mijn eerdere posting wilde ik alleen de absurditeit van deze aanslagen aantonen aangezien daar onschuldige illegale gastarbeiders omkwamen.

    En voor wat betreft mijn mening over Amerika.
    Ik zou zeggen, lees mijn eerdere postings maar en dan zul je merken dat ik geen fan ben van de buitenlandse politiek van Amerika.

    Maar ik probeer, in tegenstelling tot jou, dit ook duidelijk te maken in mijn argumentatie.


    PEACE

  2. #17
    Selefie

    Reacties
    84
    06-01-2003

    Origineel gepost door grendel
    Meneer onverwijderbaar, rustig.
    Haal diep adem en neem een slok water.

    Ik heb diep, heel diep respect voor het Palestijnse volk.
    Net zoals elk ander volk wat wordt onderdrukt in deze tijd.

    Alleen, ik vind niet dat aanslagen enige kans op vrede bieden.
    En met mij vinden een heleboel vooraanstaande Palestijnen dat ook.

    In mijn eerdere posting wilde ik alleen de absurditeit van deze aanslagen aantonen aangezien daar onschuldige illegale gastarbeiders omkwamen.

    En voor wat betreft mijn mening over Amerika.
    Ik zou zeggen, lees mijn eerdere postings maar en dan zul je merken dat ik geen fan ben van de buitenlandse politiek van Amerika.

    Maar ik probeer, in tegenstelling tot jou, dit ook duidelijk te maken in mijn argumentatie.


    PEACE
    oke grendel,

    kijk die aanslagen zijn niet bedoeld voor vrede maar om het palestijnse bloed te wreken

    die illigale gast arbeiders zijn niet onschuldig zoals geen enkele jood onschuldig is in palestina ze bevinden zich in een bezette land en dat weten ze zelf ook dus hebben de palestijnen het recht om zich te verzetten tegen de bezetters en aangezien ze niet de wapens hebben voor een eerlijke oorlog is dit de beste oplossing
    voorzeker de beste woorden zijn de Woorden van Allaah en de beste leiding is de leiding van Mohammed en de slechtste zaken (in de godsdienst) zijn de bid’ah (toevoegingen) en elke bid’ah is een dwaling!” En elke dwaling leidt tot het vuur!!

  3. #18
    misry4life

    Reacties
    1.330
    30-11-2002

    weet je wat `t is... hier in de media willen ze laten merken dat de acties van die jood als antwoord is op wat de palestijnen doen... maar het zijn de palestijnen die met deze aanslagen een antwoord geven op de moorden die de joden plegen
    doe Je Niet anders voor dan Je Bent

  4. #19
    Allahu Akbar

    Reacties
    567
    30-10-2002

    Sta er eens bij stil dat het Palesijnse-volk al deccenia lang onderdrukt leeft
    'Rijkdom is heerlijk en een bron van zegen voor hen die het verkrijgen; maar hen die het zoeken uit hebzucht zijn als mensen die altijd eten maar altijd honger hebben' (Hakiem ibn Hizaam -Hadieth Bucharie)

  5. #20
    Allahu Akbar

    Reacties
    567
    30-10-2002

    Noem deze topic liever: het is al tijden niet meer gezellig in Palestina geweest...............................
    'Rijkdom is heerlijk en een bron van zegen voor hen die het verkrijgen; maar hen die het zoeken uit hebzucht zijn als mensen die altijd eten maar altijd honger hebben' (Hakiem ibn Hizaam -Hadieth Bucharie)

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    194
    06-01-2003

    Wat een walgelijke reacties hier!! Hoe kun je ooit het doden van een mens Jood, of Palestijn, of wie dan oog, goedkeuren??? Ik keur zowel het Joodse geweld als het Palestijnse geweld onvoorwaardelijk af. Als het zo doorgaat, verliezen beide partijen uiteindelijk en niet zo`n klein beetje ook. Zien jullie dat niet?? De enige oplossing is dat de Joden en de Palestijnen om de tafel gaan zitten om eindelijk eens tot een tweestaten-oplossing te komen. Mijn oom is een Nederlander die in Tel Aviv woont. Tot voor de escalatie van het geweld had hij extreem goede contacten met de Palestijnse bevolking. Maar doordat zowel Joodse als Palestijnse extremisten het voor iedereen verkloten kunnen de normale mensen die vrede willen niet meer met elkaar omgaan. Stop het geweld dus!!! Dit is een oproep aan de Joden en aan de Palestijnen. het proces van wraak en weder-wraak is oneindig en zal uiteindelijk iedereen naar de hel helpen. Peace!!
    Er wordt gezegd: 'Houd van uw vrienden en haat uw vijanden.' Maar Ik zeg: Houd ook van uw vijanden! En bid voor wie u vervolgen! Als u dat doet, bent u echt zonen van uw hemelse Vader. Want Hij geeft het licht van de zon aan goede en slechte mensen. Hij laat het regenen voor schuldigen en onschuldigen. Als u alleen maar houdt van mensen die ook van u houden, krijgt u geen beloning. Dat doen zelfs bedriegers. Als u alleen maar vriendelijk bent voor uw vrienden, doet u niets bijzonders. Dat doet immers iedereen. (Mattheus 5: 43-47)

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    194
    06-01-2003

    Origineel gepost door araberber
    G-W STRIJDERS 4 LIFE!!!!

    Maar was een mooie aanslag insha'allah zullen er nog meer volgen van deze vorm maar je weettog ik moet zo loos ka tweried tijdslimiet
    Ik bedoel jou ja...Hoe kun je ooit hopen op meer aanslagen en dan ook nog als Allah het wil!!!??? Wat voor god is dat dan, Allah? Een god die blij is als er mensen sterven??? Sorry, maar voor zo`n god is er geen plaats op deze wereld. Alsjeblieft wordt een mens!!!
    Er wordt gezegd: 'Houd van uw vrienden en haat uw vijanden.' Maar Ik zeg: Houd ook van uw vijanden! En bid voor wie u vervolgen! Als u dat doet, bent u echt zonen van uw hemelse Vader. Want Hij geeft het licht van de zon aan goede en slechte mensen. Hij laat het regenen voor schuldigen en onschuldigen. Als u alleen maar houdt van mensen die ook van u houden, krijgt u geen beloning. Dat doen zelfs bedriegers. Als u alleen maar vriendelijk bent voor uw vrienden, doet u niets bijzonders. Dat doet immers iedereen. (Mattheus 5: 43-47)

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    32
    05-10-2002

    OORLOG!!!

    Origineel gepost door VanBasten
    Wat een walgelijke reacties hier!! Hoe kun je ooit het doden van een mens Jood, of Palestijn, of wie dan oog, goedkeuren??? Ik keur zowel het Joodse geweld als het Palestijnse geweld onvoorwaardelijk af. Als het zo doorgaat, verliezen beide partijen uiteindelijk en niet zo`n klein beetje ook. Zien jullie dat niet?? De enige oplossing is dat de Joden en de Palestijnen om de tafel gaan zitten om eindelijk eens tot een tweestaten-oplossing te komen. Mijn oom is een Nederlander die in Tel Aviv woont. Tot voor de escalatie van het geweld had hij extreem goede contacten met de Palestijnse bevolking. Maar doordat zowel Joodse als Palestijnse extremisten het voor iedereen verkloten kunnen de normale mensen die vrede willen niet meer met elkaar omgaan. Stop het geweld dus!!! Dit is een oproep aan de Joden en aan de Palestijnen. het proces van wraak en weder-wraak is oneindig en zal uiteindelijk iedereen naar de hel helpen. Peace!!
    Hallo MR wake up!

    Die mensen zijn in oorlog, zie in dat zij zich zelf verdedigen.
    Maar zelfs dat recht is ze kennelijk ontnomen. Jij, en tig anderen met je, willen graag zien dat de palastijnen passief toekijken wanneer hun land ingepikt wordt, familieleden en dierbaren die afgeslacht worden, hun bestaansrecht wat ze ontnomen wordt, vernederingen etc...........

    Wel menneer heel spijtig voor jou maar dat zijn pure verzetstrijders die alle middelen* in zetten om hun bestaansrecht voort te zetten!
    En sowieso kun je de Israelische en Palestijnse posities niet met elkaar in het gelijk stellen. Dwz dat Israel, in tegenstelling tot Plestina, zowel economische als militaire steun krijgt.

    Dus voordat jij je voortaan ergens over uitlaat, adviseer ik je eerst alles neutraal en deskundig onder het loep te nemen alvorens je jezelf als marionet ter beschikking stelt aan wat er gepropageerd wordt.

    mvg

    *middelen; hebben ze niet. (verklaart het feit dat ze zichzelf opblazen)
    schin bedriegt

  9. #24
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    Re: het is weer gezellig in Tel Aviv!

    Origineel gepost door Zelfkritiek
    Drie maal hoera voor de Jihad! 20 Israelische burgers opgeblazen en vrede in het MO weer verder weg...
    Ik vraag mij af of de gewone man in de Palestijnse gebieden ook zo gelukkig is hiermee...
    Dat kampvuurtje in Gaza , rete-gezellig , alleen de marsmallows ontbraken.

    Damn dat hele zion ideologie, is hartstikke gezellig, t brengt alleen geweld op de wereld. Vuurtje na vuurtje na vuurtje na vuurtje..dorp na dorp, na stad na stad, na vluchtelingkamp na vluchteling kamp..WOOPs, palestijnen bestaan niet meer.

  10. #25
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Origineel gepost door armie
    Het gros van de moslims spuit enkel haat en moordtaal.
    Weinigen onder de moslims voelen zich geroepen wie dan ook maar van deze haatpropagandisten terecht te wijzen.
    Men wijst liever het westen terecht..dat westen waar ze een aangenaam leven hebben opgebouwd in vergelijk met vele moslism in hun achtergestelde landen, te wijten aan hun geloof.
    Het achternahinken van de moslimcultuur met de rest van de wereld, dat achternahinken uiteraard wijten aan de westerlingen en daarom in de naam van Allah terroristische aanslagen plegen op onschuldigen.
    Velen hier en op andere forums moedigen deze praktijken aan en staan zelfs te jubelen als er weer eens zoveel koefar gedood werden.
    Ik hoop dat ze eens de rekening zonder medelijden gepresenteerd .krijgen.
    Tot een menselijke en begripvolle conversatie zal het wwarschijnlijk nooit komen, het is volgens hen toch steeds de schuld van ge weet wel wie.
    De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  11. #26
    Upper-level demon

    Reacties
    89
    21-10-2002

    HET GEWELD MOET STOPPEN. Maar hoe, HOE is de vraag. Deze shit is al lang aan de gang. Over 100 jaar is het nog steeds een zooitje voorspel ik.

  12. #27
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    Door Israel te stoppen ! VS/Wereld mag Israel niet steunen!

    Internationaal moet stelling worden genomen tegen Israel!

    Israel dient gesanctioneerd te worden!

  13. #28
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Origineel gepost door MeuslitriX
    Door Israel te stoppen ! VS/Wereld mag Israel niet steunen!

    Internationaal moet stelling worden genomen tegen Israel!

    Israel dient gesanctioneerd te worden!
    Helaas leven we in een wereld waar de DOLLAR spreekt. Je zult dus een verdomd sterke lobby moeten hebben om deze misstand aan te pakken.
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    194
    06-01-2003

    Re: OORLOG!!!

    Origineel gepost door 3lJ
    Hallo MR wake up!

    Die mensen zijn in oorlog, zie in dat zij zich zelf verdedigen.
    Maar zelfs dat recht is ze kennelijk ontnomen. Jij, en tig anderen met je, willen graag zien dat de palastijnen passief toekijken wanneer hun land ingepikt wordt, familieleden en dierbaren die afgeslacht worden, hun bestaansrecht wat ze ontnomen wordt, vernederingen etc...........

    Wel menneer heel spijtig voor jou maar dat zijn pure verzetstrijders die alle middelen* in zetten om hun bestaansrecht voort te zetten!
    En sowieso kun je de Israelische en Palestijnse posities niet met elkaar in het gelijk stellen. Dwz dat Israel, in tegenstelling tot Plestina, zowel economische als militaire steun krijgt.

    Dus voordat jij je voortaan ergens over uitlaat, adviseer ik je eerst alles neutraal en deskundig onder het loep te nemen alvorens je jezelf als marionet ter beschikking stelt aan wat er gepropageerd wordt.

    mvg

    *middelen; hebben ze niet. (verklaart het feit dat ze zichzelf opblazen)
    Je hebt me verkeerd begrepen. Ik vind ook dat de Palestijnen het recht hebben zich te verdedigen. Begrijp me goed, ik vind dat Sharon verschrikkelijk verkeerd bezig is en ik keur af wat hij aan het doen is. Ik begrijp de emotie bij de Palestijnen; het is verschrikkelijk wat hen wordt aangedaan. Maar een proces van wraak en wederwraak is oneindig en zal een keer moeten stoppen. Mijn enige punt was dat ik het onbegrijpelijk vind dat je staat te juichen bij een zelfmoordaanslag. Laten wij hier in Nederland alsjeblieft ons verstand blijven gebruiken. Het geweld moet stoppen; van beide kanten!! Alleen dan kan er een oplossing komen. En wat die oplossing is? Een Palestijnse staat naast een Joodse staat. Dat is de enige oplossing.
    Er wordt gezegd: 'Houd van uw vrienden en haat uw vijanden.' Maar Ik zeg: Houd ook van uw vijanden! En bid voor wie u vervolgen! Als u dat doet, bent u echt zonen van uw hemelse Vader. Want Hij geeft het licht van de zon aan goede en slechte mensen. Hij laat het regenen voor schuldigen en onschuldigen. Als u alleen maar houdt van mensen die ook van u houden, krijgt u geen beloning. Dat doen zelfs bedriegers. Als u alleen maar vriendelijk bent voor uw vrienden, doet u niets bijzonders. Dat doet immers iedereen. (Mattheus 5: 43-47)

  15. #30
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    Re: Re: OORLOG!!!

    Origineel gepost door VanBasten
    Je hebt me verkeerd begrepen. Ik vind ook dat de Palestijnen het recht hebben zich te verdedigen. Begrijp me goed, ik vind dat Sharon verschrikkelijk verkeerd bezig is en ik keur af wat hij aan het doen is. Ik begrijp de emotie bij de Palestijnen; het is verschrikkelijk wat hen wordt aangedaan. Maar een proces van wraak en wederwraak is oneindig en zal een keer moeten stoppen. Mijn enige punt was dat ik het onbegrijpelijk vind dat je staat te juichen bij een zelfmoordaanslag. Laten wij hier in Nederland alsjeblieft ons verstand blijven gebruiken. Het geweld moet stoppen; van beide kanten!! Alleen dan kan er een oplossing komen. En wat die oplossing is? Een Palestijnse staat naast een Joodse staat. Dat is de enige oplossing.
    Vertel wat er rechtvaardig is aan, n illegale staat als die van Israel ?

    Wat geeft het recht om n staat op te richten op bestaand en bewoond land, met als credo: Het joodse volk is uitverkoren door God ?

    Deze staat is opgericht met wandaden over terrorisme gesproken!

    Moordcommando's die palestijnse dorpen uitroeiden ?

    Dan hebben we natuurlijk niet eens de onnoemelijke resoluties die geschonden zijn door Israel besproken.

    Waar blijft die wereldgemeenschap die stelling neemt tegen Israel, net zo goed als zij doet tegen Irak ?

    Irak wordt plat gebombardeerd, en de slachtoffers horen nu eenmaal bij het oorlog voeren.

    Wanneer wordt Israel door de Europese gemeenschap geboycot ?

    Waarom wordt er met 2 maten gemeten.

    De wereld had 50 jr geleden moeten ingrijpen.