1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Trouwen : Meer dan alleen een FeestJE???

    Salaam alekouim,

    Ik vroeg me af hoe de Vrouwen van volwassenen leeftijd ongeacht welke leeftijd eigenlijk, hoe jullie denken over het huwelijk.Wat er plaats zal gaan vinden na de bruiloft na de feest..

    Zal dat van te voren besproken worden?? Of zal het nog een verassinG worden?? Of iets waar je aan zou moeten werken!!!

    Graag zou ik willen weten hoe jullie het huwelijk zien, want er komt nog heel veel meer bij kijken na het feestje..


    Wassalamoe alekouim..

  2. #2
    --

    Reacties
    42.780
    17-05-2002

    Het feestje stelt in mij ogen niets voor, het is een manier om het bekend te maken bij " de mensen"

    Het begint pas erna.. Als ik uit eigen ervaring mag spreken is alles heel goed verlopen, ik kende hem al als beste vriend en wist precies wat zijn opvattingen waren, dit scheelt in mijn ogen een hoop om samen aan een toekomst te werken, Want er samen aan werken moet je zeker, zo groei je dichter naar elkaar toe

    Als je Geloof,Vertrouwen, respect en communicatie hebt samen, dan mag je je zelf gelkkig prijzen

    Liefs Safia

    En oja... Had nooit gedacht dat getrouwd zijn met ..... zo Heerlijk kon zijn!


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    524
    13-11-2002

    Aan de ene kant wil ik een super groot feest geven...Zoadat mensen aan het eind kunnen zeggen :"Damn, dat was een super feest"...maar aan de andere kant wil ik weer niet zoveel shiekie biekie
    © 2006 Bledder

  4. #4
    --

    Reacties
    42.780
    17-05-2002

    Origineel gepost door Gekke_SofSof
    Aan de ene kant wil ik een super groot feest geven...Zoadat mensen aan het eind kunnen zeggen :"Damn, dat was een super feest"...maar aan de andere kant wil ik weer niet zoveel shiekie biekie
    Ik dacht er eerst ook zo over, maar hoe meer de grote dag naderde hoe minder grootst ik het wilde houden

    Ik had een klein en becheiden feest en nu achteraf heb ik er zeker geen spiijt van, ik denk altijd: hoe groter het feest, hoe meer er mis kan gaan!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    524
    13-11-2002

    Origineel gepost door Safia21
    Ik dacht er eerst ook zo over, maar hoe meer de grote dag naderde hoe minder grootst ik het wilde houden

    Ik had een klein en becheiden feest en nu achteraf heb ik er zeker geen spiijt van, ik denk altijd: hoe groter het feest, hoe meer er mis kan gaan!

    Hmm..ja daar heb je wel gelijk in...Kleinere feesten zijn meer gezelliger...
    © 2006 Bledder

  6. #6
    --

    Reacties
    42.780
    17-05-2002

    Gelijk heb je! Veeeel gezelliger! Met alleen de mensen die ECHT om je geven

    Liefs Safia

    ben nou 8 maanden getrouwd en denk niet eens meer terug aan mijn bruiloft, want dat is niet het belangrijkste!


  7. #7
    --

    Reacties
    42.780
    17-05-2002

    Je hebt helemaal gelijk meid, er komt veel meer bij kijken!

    Maar oh oh wat ben ik Gelukkig!!!!

    Liefs Safia


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    524
    13-11-2002

    Origineel gepost door Safia21
    Je hebt helemaal gelijk meid, er komt veel meer bij kijken!

    Maar oh oh wat ben ik Gelukkig!!!!

    Liefs Safia
    Damn dat lijkt me echt gruwelijk...Je bent 21 jaar en hebt een heel leven voor je die je met je mannetje deelt...

    Sommige mensen willen zo laat mogelijk trouwen, op hun 25ste ofzo..maar ik niet :rolleyes...Hoe sneller hoe beter :
    © 2006 Bledder

  9. #9
    la illa ill Allah!

    Reacties
    355
    30-12-2002

    Ik heb zelf ook een klein feestje gehouden (mannen en vrouwen ook apart), en het was heel gezellig en ook niet zoveel om druk over te maken. En wat Safia ook al zegt het gaat om wat erna komt. Ik ben nu ook zo'n 11 maanden getrouwd en we zijn zielsgelukkig, we delen alles samen en ik denk inshAllah dat dit zo zou blijven. Ik ben ook pas 19 en mijn man is pas 24, maar het maakt niet uit, want we waren er beide zeer klaar voor het huwelijk.
    Allahu akbar

  10. #10
    --

    Reacties
    42.780
    17-05-2002

    Origineel gepost door Gekke_SofSof
    Damn dat lijkt me echt gruwelijk...Je bent 21 jaar en hebt een heel leven voor je die je met je mannetje deelt...

    Sommige mensen willen zo laat mogelijk trouwen, op hun 25ste ofzo..maar ik niet :rolleyes...Hoe sneller hoe beter :
    Ben op mijn 21e getrouwd en ben nu 22 en het is werkelijk heerlijk
    het wordt eigenlijk alleen maar beter, want als het goed is groei je dichter naar elkaar toe!

    Liefs Safia

  11. #11
    --

    Reacties
    42.780
    17-05-2002

    Origineel gepost door Dua
    Ik heb zelf ook een klein feestje gehouden (mannen en vrouwen ook apart), en het was heel gezellig en ook niet zoveel om druk over te maken. En wat Safia ook al zegt het gaat om wat erna komt. Ik ben nu ook zo'n 11 maanden getrouwd en we zijn zielsgelukkig, we delen alles samen en ik denk inshAllah dat dit zo zou blijven. Ik ben ook pas 19 en mijn man is pas 24, maar het maakt niet uit, want we waren er beide zeer klaar voor het huwelijk.
    Ik wens je alle geluk toe! geniet ervan en wees lief voor elkaar, behandel elkaar altijd met respect en je kunt werkelijk alles bereiken

    Liefs safia

  12. #12
    All dressed in love

    Reacties
    5.413
    07-10-2001

    Origineel gepost door Gekke_SofSof
    Damn dat lijkt me echt gruwelijk...Je bent 21 jaar en hebt een heel leven voor je die je met je mannetje deelt...

    Sommige mensen willen zo laat mogelijk trouwen, op hun 25ste ofzo..maar ik niet :rolleyes...Hoe sneller hoe beter :
    Een Marokkaanse vrouw na 22 is afgeschreven als kandidaat .


    en TERING Wa7ed vent krijgt wrede klappen toegediend op je avatar

    Wow .

  13. #13
    Liefste Lid

    Reacties
    3.817
    04-11-2002

    Citaat Geplaatst door Half Blood
    Een Marokkaanse vrouw na 22 is afgeschreven als kandidaat .

    en TERING Wa7ed vent krijgt wrede klappen toegediend op je avatar

    Wow .

    » Het leven is als een roos: mooi, maar vol met gevaarlijke en pijnlijke stekels..