1. #1
    ..TeLL Me WHaT You See..

    Reacties
    710
    31-08-2003

    Question Eerste weken van je zwangerschap en de ramadan

    Ik vroeg me af of het wel verstandig is om te vasten tijdens de eerste weken van je zwangerschap. Je krijgt deze maand de essentiële voedingsstoffen niet binnen. Maar het is ook weer raar om niet te vasten als je het gewoon volhoudt. De vraag is dus meer: kan het geen kwaad voor de baby?
    ...::: aLWaYS LooK oN THe BRiGHT SiDe oF LiFe :::...

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    7
    05-06-2011

    hoi lovely

    ik zelf weet sinds afgelopen woensdag dat ik zwanger ben, toevallig had ik die donderdag een afspraak bij de gyn vanwege een miskraam die ik in maart had en nu voor controle terug moest....ik heb toen ook gelijk gevraagd of het wel goed was voor het kindje om mee te vasten.
    voor het kindje is het geen probleem als ik gewoon mee vast omdat het kindje gewoon van mij alles pakt zei ze, maar voor mij zal het wat zwaarder zijn omdat zwangere vaak in het begin veel misselijk zijn en de hele dag door kleine beetjes moeten eten anders word het toch alleen maar overgeven en daar kan je als zwangere behoorlijk van uitputten en uitdrogen wat ook niet goed is.
    ikzelf ben nog niet misselijk en daarom ga ik gewoon meevasten en mocht het alsnog niet gaan dan verbreek ik mijn vasten dus ik ben van plan om elke dag gewoon te vasten nshallah.

    gr.en mabrouk met je zwangerschap