1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011



    Check hoe snel Camp Nou leegstroomt door de successupporters van Barcelona!
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Hahahahaha dat was pas een waardige CL-winnaar, in de knockout-fase kampioen van Engeland, Spanje en Duitsland gekickt!
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  3. #33
    Més que un club.

    Reacties
    5.426
    07-11-2007

    Citaat Geplaatst door Maximus. Bekijk reactie


    Ik ben gewoon eerlijk, als madridista moet ik zeggen dat doelpunt is gewoon siexyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    Hahaha, dat was uiteraard een prachtige doelpunt! XD
    Valt niet te ontkennen!


  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    662
    12-06-2011

    Citaat Geplaatst door Skietzo_V5 Bekijk reactie
    Zelfs de "supporters" klagen
    De supporters van Real mogen klagen omdat ze nooit prijzen winnen. Alleen troostprijsje, die niet eens vast kunnen houden
    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord6 Bekijk reactie
    Madrilenen zijn landverraders, net als shab casa/rabat in marokko
    Citaat Geplaatst door Maximus. Bekijk reactie
    Trissintie!
    Hahahahah.
    Citaat Geplaatst door Skietzo_V5 Bekijk reactie
    Barce stelt nu niks voor en zal nooit wat voorstellen.
    Als Barca niks voorstelt, wat is Real dan? Barca wint grote prijzen, you know it
    Citaat Geplaatst door Straatfilosoof Bekijk reactie
    Oke allemaal BB's weg. Jongens doof die joint, goude kettingen en ringen af. Meisje snel die poeder van je gezicht, nagellak eraf, badjas aan en hoofddoek op.Tijd om het gebed voor te bereiden. Moge jullie gebed worden verhoort Inscha Allah.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    23
    23-07-2008

    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord6 Bekijk reactie
    Ik zeg alleen, Landskampioen, Champions league..



    Madrilenen strooien met miljoenen, hebben nog geen goeie elftal, komen nooit ver, en spelen geeneens mooi voetbal..
    Komen nooit ver? Messi verdwaalt in de prijzenkast van Real slimmerik.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    662
    12-06-2011

    Citaat Geplaatst door MrBlue Bekijk reactie
    Komen nooit ver? Messi verdwaalt in de prijzenkast van Real slimmerik.
    Dat was vroeger. NU stellen ze niks voor. Nu kun je ze beter vergelijken met Bruce Lee en Badr Hari, vechtersbaasjes dat ze zijn.
    Citaat Geplaatst door Straatfilosoof Bekijk reactie
    Oke allemaal BB's weg. Jongens doof die joint, goude kettingen en ringen af. Meisje snel die poeder van je gezicht, nagellak eraf, badjas aan en hoofddoek op.Tijd om het gebed voor te bereiden. Moge jullie gebed worden verhoort Inscha Allah.

  7. #37
    Let me rape you!

    Reacties
    14.774
    30-09-2008

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie


    Check hoe snel Camp Nou leegstroomt door de successupporters van Barcelona!
    Jij mag zulke filmpjes niet plaatsen jij bent voor Rubetus gaarste club van de wereld, erger dan Ajax
    Voor die heb ik nog ziekere filmpjes


  8. #38
    Since 2008 ©

    Reacties
    335
    18-07-2011

    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord6 Bekijk reactie


    Deze doet echt pijn he
    Na die wedstrijd ze spelen met 11 man op hun helft

  9. #39
    Let me rape you!

    Reacties
    14.774
    30-09-2008

    Wat Real is als Barca niks voorsteld?
    De beste van Spanje


  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Barca begon pas sinds 2009 prijzen te winnen en succesvol te spelen, waar waren ze ervoor? Real heerste over heel Europa! 2006 won Barca nog CL en La Liga, in 2007 en 2008 stonden ze droog 0 prijzen. Yeh gloryhunters hahahaha waar waren jullie die tijd met jullie grote mond, stiekem voor Real aan het supporteren nigh?
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door Skietzo_V5 Bekijk reactie
    Jij mag zulke filmpjes niet plaatsen jij bent voor Rubetus gaarste club van de wereld, erger dan Ajax
    Voor die heb ik nog ziekere filmpjes
    Hahahaha iwa safe, ik verdedig de Serie A clubs ayamdouker.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  12. #42
    Let me rape you!

    Reacties
    14.774
    30-09-2008



    akesh aanslagen op Juve steken halve stadion in de fik alles.


  13. #43
    Més que un club.

    Reacties
    5.426
    07-11-2007

    Qua barca v real is er niks veranderd hier . Onzinnige discussies. 'T ging over een hele mooie doelpunt van chivas en men eindigt in prijzenkast.


  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door Skietzo_V5 Bekijk reactie


    akesh aanslagen op Juve steken halve stadion in de fik alles.
    Hahahahaha ghataar, zulke taferelen kom je alleen in de Serie A tegen.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    662
    12-06-2011

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    Barca begon pas sinds 2009 prijzen te winnen en succesvol te spelen, waar waren ze ervoor? Real heerste over heel Europa! 2006 won Barca nog CL en La Liga, in 2007 en 2008 stonden ze droog 0 prijzen. Yeh gloryhunters hahahaha waar waren jullie die tijd met jullie grote mond, stiekem voor Real aan het supporteren nigh?
    Serieus al winnen ze een suikerklontje, ik blijf voor Barca. Waarom? Ze spelen mooooi voetbal. Het is een fantastisch team.
    Citaat Geplaatst door Straatfilosoof Bekijk reactie
    Oke allemaal BB's weg. Jongens doof die joint, goude kettingen en ringen af. Meisje snel die poeder van je gezicht, nagellak eraf, badjas aan en hoofddoek op.Tijd om het gebed voor te bereiden. Moge jullie gebed worden verhoort Inscha Allah.