1. #1
    Hala Madrid!

    Reacties
    6.867
    06-05-2010

    Voor de s7aab barca fans enzo



    http://www.youtube.com/watch?v=eQHm5...layer_embedded


    Ik ben gewoon eerlijk, als madridista moet ik zeggen dat doelpunt is gewoon siexyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy


  2. #2
    Let me rape you!

    Reacties
    14.774
    30-09-2008

    Barca fans bestaan niet


  3. #3
    Hala Madrid!

    Reacties
    6.867
    06-05-2010

    S7aab gloryhunters in onzinhoekje dan a Skietzo!


  4. #4
    Luister dan.

    Reacties
    4.092
    24-09-2007

    Pak aan bitchess.

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    1.098
    19-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    psssssssssssssssss aaaaaaaaaaaaazzzooott

  6. #6
    Hala Madrid!

    Reacties
    6.867
    06-05-2010

    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord6 Bekijk reactie
    Ik zeg alleen, Landskampioen, Champions league..



    Madrilenen strooien met miljoenen, hebben nog geen goeie elftal, komen nooit ver, en spelen geeneens mooi voetbal..

    Wollah ik wachtte gewoon op jou !!!


    Maar eerlijk a sahbie, dat doelpunt is gewoon sexyyyyyyyyy


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    662
    12-06-2011

    Visca Barca! Visca Catalunya!




    Real met hun troostprijsje. Barca gaat voor de echte prijzen
    Citaat Geplaatst door Straatfilosoof Bekijk reactie
    Oke allemaal BB's weg. Jongens doof die joint, goude kettingen en ringen af. Meisje snel die poeder van je gezicht, nagellak eraf, badjas aan en hoofddoek op.Tijd om het gebed voor te bereiden. Moge jullie gebed worden verhoort Inscha Allah.

  8. #8

  9. #9
    Hala Madrid!

    Reacties
    6.867
    06-05-2010

    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord6 Bekijk reactie
    Is een oefenwedstrijd stelt niks voor
    Madrid geeft weer geld weg aan altintop, sahin, en nog andere prrprr spelers.. Tegen barcelona krijgen jullie weer een pakkie

    Wie heeft barcelona gehaald? Alleen die sanches, en gelijk jeugdspeler doorgestroomd naar het 1e.. Fabregas kan in londen blijven, die thiago is een beeeeeeeeeeeeeeest

    Zie je niet al die clubs winkelen bij Barcelona in de jeugd die Jeffren is naar sporting, die ene 19 jarige naar Chelsea.. Dodelijke elftal zelfs de jeugd knalt em!!

    !!!

    Thiago is wel goeie, mesha jij hebt van die koppigheid. Hoe mooi dat doelpunt ook is je gaat nooit zeggen is mooi doelpunt !!


  10. #10
    Hala Madrid!

    Reacties
    6.867
    06-05-2010

    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord6 Bekijk reactie
    Met jou kan ik praten, en hun beleid is om van te huilen Meer uitkomsten dan inkomsten, ze gaan nog een keer kapot hard failiet
    Niet over schulden beginnen shek, daar is barca nummer 1 in


  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    1.098
    19-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Newly Bekijk reactie
    Visca Barca! Visca Catalunya!




    Real met hun troostprijsje. Barca gaat voor de echte prijzen
    mooi gesproken meid!!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    662
    12-06-2011

    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord6 Bekijk reactie
    Met jou kan ik praten, en hun beleid is om van te huilen Meer uitkomsten dan inkomsten, ze gaan nog een keer kapot hard failiet
    Jaa daarom. Ze halen telkens de duurste spelers, maar als team bakken ze er weinig van. Ze komen niet aan spelen toe tegen Barca en maken om de minuut verschrikkelijke overtredingen. Ze leren geen voetbal van Mourinho, maar die-hard karate en toneell xD
    Citaat Geplaatst door Straatfilosoof Bekijk reactie
    Oke allemaal BB's weg. Jongens doof die joint, goude kettingen en ringen af. Meisje snel die poeder van je gezicht, nagellak eraf, badjas aan en hoofddoek op.Tijd om het gebed voor te bereiden. Moge jullie gebed worden verhoort Inscha Allah.

  13. #13
    Hala Madrid!

    Reacties
    6.867
    06-05-2010

    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord6 Bekijk reactie
    Real madrid staat in de rode cijfers, enige miskopen van Barcelona was die ene verdediger die ze haalde voor 40 miljoen en nog andere 2/3 spelers.. De rest haalden ze voor goedkoop of die dure waren wel geslaagd, en de meeste stromen van de jeugdopleiding door.. Jaarlijks 3/4 nieuwe talenten in de 1e van Barcelona

    Dan weet je nog niks over barca, Barca is nummer 1 club in de schulden a sahbie. 400 miljoen was het laatst.


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    662
    12-06-2011

    Citaat Geplaatst door Zaka90 Bekijk reactie
    mooi gesproken meid!!!
    Citaat Geplaatst door Straatfilosoof Bekijk reactie
    Oke allemaal BB's weg. Jongens doof die joint, goude kettingen en ringen af. Meisje snel die poeder van je gezicht, nagellak eraf, badjas aan en hoofddoek op.Tijd om het gebed voor te bereiden. Moge jullie gebed worden verhoort Inscha Allah.

  15. #15
    -

    Reacties
    3.768
    22-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    hij is wel mooi ja.. kan niet wachten op nieuwe start..

    http://www.youtube.com/watch?v=4A70N...el_video_title

    kijk die, zoek gespeeld