Ik ga voor het eerst een verhaal schryven en hoop dat het in de smaak gaat vallenHeel veel lees plezier............ps t is fictief.
Ja mama, ik ga nu naar school zegt Leyla tege haar moeder... En trekt de deur achter zich dicht. Pfff ik heb zo geen zin om naar school te gaan, maar goed het moet maar......Ik doe een opleiding uiterlijke verzorging en in het weekend sta ik achter de bar in een marokaans cafeetje, verdient lkkr ene week op vrydag en de andere week op zaterdag en dan heb ik weer me zakcentje voor de hele week...... Ben blij dat het vrijdag is want me centjes zijn byna op en vanavond is t mijn vrydag om te werken.
Zo de schooldag is gelukkig snel voorbij gegaan, nu snel naar huis lekker gaan eten en dan op naar me werk. Me vriendin Samira gaat vandaag gezellig met me mee:-) Hoiiii mama ik ben thuissss.............. hey Leyla, ik ben in de keuken en Samira is er ook al......
Onderweg naar werk kletsen Samira en ik de hele weg, Samira heeft al 2 jaar een relatie en ik denk nog helemaal niet aan jongens ben nu 18 maar hou me er gewoon niet mee bezig. Ben lkkr met me studie bezig, weekend een dagje werken en de rest van me tijd gezellig met me familie of vriendinnen... Als ik al die verhalen hoor van alle stress wat die jongens hun vriendinnen bezorgen. Nee daar hoef ik nog niet aan te beginnen!
Eindelijk aan gekomen in cafe Berry, jump meteen achter de bar en zet alvast een pot koffie, het is nog leeg meestal tegen een uur of 9 word t pas drukker.... Ik zet lkkre muziek op en begin met Samira te dansen en te lachen en gek te doen, we zijn tog maar met ze 2..... Tot op een gegeven moment 2 marokaanse jongens en 2 nederlandse meisjes binnen komen en ik raak ineens verstijfd......
OMG ik weet niet wat me overkomt maar ik sta genageld aan de grond en ben zwaar aan het staren, Samira geeft me een elleboog en zegt hallo hallo is het nog op deze aarde! En ik kom uit mn roes of staar of is dit voor mij liefde op het eerste gezicht?????????
Ik ben helemaal in de war en zeg tege Sam please Sam ga jij vrage wat ze wille drinke ik ben even niet in staat en de jongen staart ook naar mij en ik begin te bloze en loop gauw t bij keukentje in...
Sam komt en zegt ze wille 4 tequila en wat the fak is er met jou hahahahha? Ik zeg wallah Sam ik weet niet maar die jongen de getinte van de 2 met die mooie krulle, heb me hart veroverd geloof ik, kan me ogen niet van m af houden!
A wili Sam zou dat zijn vriendin zijn???? Ik hoop t niet vin m zo leuk... Maak je niet druk Leyla, daar kom ik wel achter voor je, ga jij maar gewoon je werk doen en alles komt goed!
Leyla leyla leyla, roept Sam, je gaat nooit gelove hy heeft me een briefje gegeven, die moest ik aan jou geven!!! Ik ben weer even geshokeerd en zeg ja daaaaag dat meen je niet.... a wili laat me lezen roep ik blij!!!!
Briefje:
Hey schoonheid, ik kijk de hele avond al naar je en ben betoverd door je glimlach, ik ben Mohamed en ik hoop dat je me gaat bellen 0623735etc
xxx
IS HET WAT LET ME KNOW DAN GA IK VERDER![]()

Heel veel lees plezier............ps t is fictief.