1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.492
    13-04-2009

    Thumbs down Ergenisen in de moskee

    1. Mensen die gaan praten tijdens het gebed
    2. Mensen die eigenwijs doen en gebed eerder afsluiten dan de imam en al opstaan
    3. Buiten de moskee scooter mongooltjes die willekeurige moslims naroepen voor Jood

    Dit moest ik even ergens kwijt.

  2. #2
    سورة النور

    Reacties
    1.342
    15-11-2010

    MVC Premium MVC Premium
    andere moskee zoeken.
    In Allah stellen wij ons vertrouwen.

  3. #3
    péace.

    Reacties
    1.566
    10-04-2011

    Basis hygiëne is hetgeen me nog het meest tegenvalt. Daar waar je zou verwachten dat mensen zich opmaken voor het gebed alsof ze naar een bruiloft gaan, is het tegendeel helaas waar. Als sloeber amaam Allaah met de uien-walm om zich heen als een strop voor de broeders die de rij moeten delen met 'm.

    Hadaana Allaah.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.143
    22-01-2011


  5. #5
    LA ILAHA ILLALLAH

    Reacties
    1.925
    20-07-2011

    Citaat Geplaatst door S2000 Bekijk reactie
    ringtones van mimoun rafrouh
    Ik wilde hier lid worden en alle nicks waren bezet. Is elke mens hier lid of heeft iedereen hier 100 accounts? Ik werd helemaal gek en ik typte wat is dit nou weer en tot mijn grote verbazing het lukte.

    Wanneer de mens gezond is wil hij alles hebben. Wanneer hem een ziekte treft wil hij niks hebben, behalve zijn gezondheid.

  6. #6
    Aker3i

    Reacties
    2.262
    16-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    voeten die stinken naar Fromage (kaas)

  7. #7
    LA ILAHA ILLALLAH

    Reacties
    1.925
    20-07-2011

    Waarom gaan jullie hier niet mee naar de imam of andere persoon die het mee zou willen delen. Je kunt pas dingen veranderen als je het aankaart en erover hebt.
    Ik wilde hier lid worden en alle nicks waren bezet. Is elke mens hier lid of heeft iedereen hier 100 accounts? Ik werd helemaal gek en ik typte wat is dit nou weer en tot mijn grote verbazing het lukte.

    Wanneer de mens gezond is wil hij alles hebben. Wanneer hem een ziekte treft wil hij niks hebben, behalve zijn gezondheid.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.015
    04-03-2006

    Citaat Geplaatst door KEKEKEKEKE Bekijk reactie
    1. Mensen die gaan praten tijdens het gebed
    2. Mensen die eigenwijs doen en gebed eerder afsluiten dan de imam en al opstaan
    3. Buiten de moskee scooter mongooltjes die willekeurige moslims naroepen voor Jood

    Dit moest ik even ergens kwijt.
    huh in welke moskee maak je dit mee?


    ik erger me eerlijk gezegd aan
    *mensen die hard met de imaam meelezen (surat el fatiha meer lukt niet)
    *mensen die niet aansluiten en gewoon willekeurig ergens in de moskee gaan meebidden, waardoor allemaal gaten ontstaan in de rijen
    *mensen die gelijk na t gebed een kringetje gaan maken in een hoek om te ouwehoeren, dit terwijl tarawee7 gebed nog in volle gang is.

    en zo kan ik nog wel ff doorgaan..
    Titanis:
    Ik zie véél en véél liever dat de Palestijnen een mate van vrede hebben met de kolonisten.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.015
    04-03-2006

    Citaat Geplaatst door Watisditnouweer Bekijk reactie
    Waarom gaan jullie hier niet mee naar de imam of andere persoon die het mee zou willen delen. Je kunt pas dingen veranderen als je het aankaart en erover hebt.
    ken jij marokkanen wel? daar is geen verandering in te brengen...
    als de imaam herover preekt, denken ze allemaal van.... owww dat ben ik niet...
    Titanis:
    Ik zie véél en véél liever dat de Palestijnen een mate van vrede hebben met de kolonisten.

  10. #10
    LA ILAHA ILLALLAH

    Reacties
    1.925
    20-07-2011

    Citaat Geplaatst door massin_ Bekijk reactie
    ken jij marokkanen wel? daar is geen verandering in te brengen...
    als de imaam herover preekt, denken ze allemaal van.... owww dat ben ik niet...
    Met zo een instelling heeft het zeker geen zin
    Het is het proberen waard en een kwestie van herhalen en het op de juiste manier zeggen en waarom bepaalde dingen voor ergenissen zorgen, zodat een mens het ook begrijpt. . Een mens is een mens, de een bereikt het alleen misschien sneller dan de ander.
    Ik wilde hier lid worden en alle nicks waren bezet. Is elke mens hier lid of heeft iedereen hier 100 accounts? Ik werd helemaal gek en ik typte wat is dit nou weer en tot mijn grote verbazing het lukte.

    Wanneer de mens gezond is wil hij alles hebben. Wanneer hem een ziekte treft wil hij niks hebben, behalve zijn gezondheid.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    22
    10-05-2010

    Citaat Geplaatst door massin_ Bekijk reactie
    huh in welke moskee maak je dit mee?


    ik erger me eerlijk gezegd aan
    *mensen die hard met de imaam meelezen (surat el fatiha meer lukt niet)
    *mensen die niet aansluiten en gewoon willekeurig ergens in de moskee gaan meebidden, waardoor allemaal gaten ontstaan in de rijen
    *mensen die gelijk na t gebed een kringetje gaan maken in een hoek om te ouwehoeren, dit terwijl tarawee7 gebed nog in volle gang is.

    en zo kan ik nog wel ff doorgaan..

    Ja helemaal mee eens dit is een echte top-3 ergenissen. Vooral dat hardop mee citeren zoooo irritant

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    4.623
    11-04-2011

    Citaat Geplaatst door S2000 Bekijk reactie
    ringtones van mimoun rafrouh
    deze is echt grappig!
    Allahu Malik el hamd....Inna Allah ma3a el sabirien...
    !!!!! لا تحزن على من يتغير عليك فجأة .. قد يكون اعتزل التمثيل وعاد إلى شخصيته الحقيقية

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    4.623
    11-04-2011

    Citaat Geplaatst door Madalief Bekijk reactie
    Ja helemaal mee eens dit is een echte top-3 ergenissen. Vooral dat hardop mee citeren zoooo irritant


    Ik stond een keer in ene overvolle moskee masha'Allah naast een zuster die mee citeerdemar niet tegelijkertijd met de imam, want dat mocht van haar niet en was volgens haar 'haram' en dan ging ze hem doodleuk iedere zin na citeren, dus als de imam al bezig was met de tweede zin van de vers kreeg ik nog een echo naast me van de eerste zin en zo heel het tarawih gebed door dat was pas frustrerend. Ik tikte haar bijna aan het einde aan met mijn elleboog, zo van fham rasek en hou het stil aub, nee mevrouw ging nog harder citeren het enige wat ik op dat moment dacht was sabr sabr sabr sabr sabr
    Allahu Malik el hamd....Inna Allah ma3a el sabirien...
    !!!!! لا تحزن على من يتغير عليك فجأة .. قد يكون اعتزل التمثيل وعاد إلى شخصيته الحقيقية

  14. #14
    LA ILAHA ILLALLAH

    Reacties
    1.925
    20-07-2011

    Citaat Geplaatst door Djennah2011 Bekijk reactie


    Ik stond een keer in ene overvolle moskee masha'Allah naast een zuster die mee citeerdemar niet tegelijkertijd met de imam, want dat mocht van haar niet en was volgens haar 'haram' en dan ging ze hem doodleuk iedere zin na citeren, dus als de imam al bezig was met de tweede zin van de vers kreeg ik nog een echo naast me van de eerste zin en zo heel het tarawih gebed door dat was pas frustrerend. Ik tikte haar bijna aan het einde aan met mijn elleboog, zo van fham rasek en hou het stil aub, nee mevrouw ging nog harder citeren het enige wat ik op dat moment dacht was sabr sabr sabr sabr sabr
    Een ding is zeker, je hoofd was niet bij het gebed.
    Maar wat heb je aan het eind gedaan? heb je het haar verteld?
    Ik wilde hier lid worden en alle nicks waren bezet. Is elke mens hier lid of heeft iedereen hier 100 accounts? Ik werd helemaal gek en ik typte wat is dit nou weer en tot mijn grote verbazing het lukte.

    Wanneer de mens gezond is wil hij alles hebben. Wanneer hem een ziekte treft wil hij niks hebben, behalve zijn gezondheid.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    4.623
    11-04-2011

    Citaat Geplaatst door Watisditnouweer Bekijk reactie
    Een ding is zeker, je hoofd was niet bij het gebed.
    Maar wat heb je aan het eind gedaan? heb je het haar verteld?
    nee idd.....

    ja ik heb haar aan het einde van het gebed aangegeven dat dat niet fijn is voor de mensen die naast haar bidden ik was het haar nog net heel rustig aan het vertellen, ik heel verhaal aanhangen, begrijpt mevrouw geen nederlands tegelijkertijd dat ze me dat gebaarde nadat ik met mijn verhaal klaar was kwam een landgenoot van haar die haar de wind van voren gaf...

    ik ging er maar vanuit dat ook zij hetzelfde probleem had.

    blijft hilarisch.
    Allahu Malik el hamd....Inna Allah ma3a el sabirien...
    !!!!! لا تحزن على من يتغير عليك فجأة .. قد يكون اعتزل التمثيل وعاد إلى شخصيته الحقيقية