A3id Mobarak Said wa koel 3am wa antoem bighir.. Allahie taqabala mina wa minkoem! Een gezegend suikerfeest toegewenst..
Liefs,
Nadoria..

A3id Mobarak Said wa koel 3am wa antoem bighir.. Allahie taqabala mina wa minkoem! Een gezegend suikerfeest toegewenst..
Liefs,
Nadoria..
Allah sluit geen deur van een dienaar, met Zijn Wijsheid behalve wanneer Hij twee andere deuren voor hem opent.. Alhamdoelilaah..
Aid Mubaraak dames! Wat hebben jullie je uitgesloofd zeg. TbarkAllah 3liekoem. Ik heb dit jaar helaas niets kunnen maken, maar gelukkig heeft mijn moeder en zus extra gemaakt zodat ik dadelijk ook 2 schalen vol lekkernijen heb thuis. Geniet van deze dag en jullie naasten!

3ied moubarek iedereen. Geniet van deze mooie dag met jullie dierbaren.

3ied mabrouk! Wa koul 3am wa antom bighair.
Hier mijn koekejs van 3ied 2012!!
Maizena chocolade/wafel koekjes
Briwats, rafaello bonbons & cocos jam koekjes![]()
![]()
Donuts![]()
En ons lunch tafel van vanmiddag![]()
![]()
''Truly I am a warner:
No god is there but Allah,
the One, Supreme,
and Irresistible."
{Qur'an 38:65}

Moge Allahonze vasten, gebeden, het staan in de nacht en onze smeekbedes aanvaarden...
Moge Hij onze goede daden accepteren..
Moge Hij ons vergeven voor onze fouten en zonden. Moge Allahons bijstaan in het ...
goede en de kracht geven tegenslagen het hoofd te bieden...
Moge Allahde situatie verbeteren van degenen die onderdrukt worden, die in armoede leven of die welke
vorm van zwaarte en of moeilijkheid ervaren...
Moge wij als mens groeien en succesvol zijn in dit leven en in het Hiernamaals...
Moge wij altijd bewust blijven van Allahen onze relatie met Hem...
Moge wij steeds meer kennis opdoen over het geloof, zodat wij steeds betere mensen en dienaren van Allahkunnen worden...
Moge Allahtevreden met ons zijn en ons toelaten in Zijn Paradijs... Ameen
♥ ♥ ♥ ♥
♥ STEUN STICHTING PARELS VAN MAROKKO! ♥
ACTIE: Voedselpakketten & Kleding voor Het Suikerfeest 2013
Inhoudsopgave van mijn acties VóóR de stichting Parels van Marokko:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4388806

casaOuiiatje masha Allah, ziet er lekker uit!!![]()
Alhamdoelilah ♥

Dit bordje gaat morrgen mee naar stage voor een paar collega's
![]()