1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.388
    20-01-2008

    Gouden tip om voegen en tegels spierwit te krijgen!

    Wie heeft voor mij de gouden tip om verkleurde voegen en tegels weer spierwit te krijgen? Met bleek worden de tegels wel witter maar de voegen blijven donker. Wie kan mij helpen?
    Kon Kan Lkhokh Idawi, Kon Dawa Raso.

    2 gebruikers

  2. #2
    ben er niet.

    Reacties
    35.774
    26-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mramramra Bekijk reactie
    Wie heeft voor mij de gouden tip om verkleurde voegen en tegels weer spierwit te krijgen? Met bleek worden de tegels wel witter maar de voegen blijven donker. Wie kan mij helpen?
    Je hebt van HG een voegenreiniger die helpt wel. Als de voegen eenmaal schoon zijn, kun je ook zo'n voegenkleurder gebruiken (bij witte voegen) zodat je voegen er weer als nieuw uit zien (dat voegenkleurspul is ook van HG).

  3. #3
    mama van reyousa

    Reacties
    4.569
    13-10-2004

    Ik doe altijd met een tandenborstel de voegen met bleek schrobben. Het is echt monikkenwerk, vooral als je veel tegels hebt, maar het resultaat mag er zijn.
    three men and a little princess with whom I'm madly in love

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.388
    20-01-2008

    Kijk eens wat ik gevonden heb. Zou dit echt werken?

    http://www.handiginhuis.com/online-s...egenstift.aspx
    Kon Kan Lkhokh Idawi, Kon Dawa Raso.

    2 gebruikers

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.388
    20-01-2008

    Citaat Geplaatst door maaltje Bekijk reactie
    Je hebt van HG een voegenreiniger die helpt wel. Als de voegen eenmaal schoon zijn, kun je ook zo'n voegenkleurder gebruiken (bij witte voegen) zodat je voegen er weer als nieuw uit zien (dat voegenkleurspul is ook van HG).
    Waar kun je producten van HG kopen?
    Kon Kan Lkhokh Idawi, Kon Dawa Raso.

    2 gebruikers

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5.364
    30-10-2003

    Als het echt niet meer wit te krijgen is heb je van hg zo een witte stift. ik heb laatst bij de praxis gezien.
    Peace out!

  7. #7
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    ik heb ook dat spul van HG en het werkt echt heel goed. Vooral bij die vochtvlekken. Dat voegenkleurspul ken ik niet. Is ook een goede. Verder is er ook iets dat voegwit heet ik weet niet welk merk maar zal denk ik ook wel goed zijn.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #8
    ben er niet.

    Reacties
    35.774
    26-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    http://nl.hg.eu/wizard-shop/index/pr...voegenreiniger

    Deze bedoelde ik. Ik had me trouwens vergist, dat andere spul is een voegenbeschermer. Die staat ook op het kleine plaatje onderaan.

  9. #9
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door mramramra Bekijk reactie
    Waar kun je producten van HG kopen?
    bij de hubo, gamma, praxis, hornbach en heel veel supermarkten en drogisterijen hebben dit ook.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #10
    ben er niet.

    Reacties
    35.774
    26-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mramramra Bekijk reactie
    Waar kun je producten van HG kopen?
    Overal zo'n beetje, de doe het zelf zaken, zoals romaisa ook al zei, maar bv de AH heeft ook een aantal HG producten

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    317
    15-06-2011

    gewoon schoonmaakazijn en met tandenborstel,goedkoop en echt een wondermiddel

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.896
    27-01-2006

    Gewoon een spuitfles vullen met chloor en water vervolgens op de tegels sprayen en nacht laten inwerken en afspoelen werkt precies hetzelfde als die dure HG (daar zit trouwens ook chloor in)

    I love my baby boy


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    279
    08-06-2011

    Waterstofperoxide gebruiken

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    4.265
    17-10-2010

    mocht het echt niet meer wit te krijgen zijn dan is je laatste redmiddel (wel klote werk) de voegen met zo'n soort mesje een beetje eruit schrobben zodat de voegen er een beetje eruit worden gehaald (niet helemaal eruit halen) en hierna dus nieuwe witte voegen (spul) erover heen. Dit helpt gegarandeerd, maar zoals ik al zei een laatste redmiddel aangezien het een pokkewerk is.

  15. #15
    Alhamdoelilah

    Reacties
    2.221
    07-01-2008

    Als je tegels zo oud zijn en die voegen zo lang vies zijn, krijgt zelfs HG voegenreiniger er niet uit..

    Ben blij dat ze over een paar maanden beginnen met renoveren..