1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3
    05-07-2011

    Een marokkaan, alleen thuis? RWINAA

    Een marokkaan, alleen thuis? RWINAA

    Dat kan niks goed betekenen toch ahahahahah

    ewa hier zo is t gebeurdd:

    Ik was alleen thuis dus ik nodig een goeie marokkaanse vriend van me uit, nesim en nog een turkse jongen. hem noemen we altijd chinees, dus dit keer ook. Was heel leuk samen met z'n drieën maar naar een tijdje begint het wat te vervelen dus we nodigen een grietje uit die minuut of 2 bij mij vandaan woont aan de andere kant van bushalte, ewaa zij komt we hadden net pizza besteld. Hun zijn ff weg drinken halen enso. Zit ik zo rustig me pizza te eten ik zeg neem ook wat ehhh wollah ik heb spijt dat ik dat heb gezegd, voor ik t wist was di halve pizza weg, ik had maar 2stukken van me pizza genomen en eentje van die andere grote, en zij at bijna alles op. komen de 2 jongens weer zien ze pizza is bijna op ik zeg ewaja die meid had honger jongeee tfoee. Maar is niet erg zolang ze hun maar vermaakt, ik had namelijk niet zoveel zin in haar ookal had ik haar die avond daarvoor toen ze dronken was en mij uitnodigde een beetje moed ingesproken over onze toekomst samen hahahah. Maaruh jah dus die chinees heeft die zachte praatjes maar walou daden en nesim gaat te keer ik kon t niet meer inhouden ahah ik ging stuk wollah, maar ja was heel gezellig tog daarna ging ze weg.. in de avond we keken met ze 3en in mijn 2persoon bed een film op pc, hang over 2 en die ene limitless, opeens me bed zakt in elkaar tfoee was midden in de nacht hahah maar ja volgende dag we zijn net wakker oellleh zo heerlijke ontbeten mede mogelijk gemaakt door me moeder, pingt ze me ja ben je nog alleen? Ik zeg ja want me ouders gingen naar me oma me moeder was al gegaan met me broertje me vader ging net weg op fiets, dus ik zxeg ja maar ik had eerlijk gezegd geenzin die chinees en nesim natuurlijk wel die twee zijn altijd in voor gezelligheid, dus we zitten in de woonkamer ik deed de deur dicht, gordijn van de woonkamer dicht en toen belde ze aan, ze pingde me dood zjen 100keer die Ping!! ook bij nesim en onze chinees, ik d8 fuckhaar ik doe niet open hahaah dus ze belt 1x aan, blijft maar bellen slaat op de deur dus nesim zegt wajoooow ze word wild, Ik wist niet dat ze die kracht had nie normaal hoe hard ze sloeg tegen de ramen en de deur. Dus wij vergaan van het lachen echt niet normaal, ik word gebeld door me meoder 1e keer d8 ik laat maar gaan, 2e keer neem ik op zeg ikw watser? zxegt ze doe eens open voor je VADER hgahahahaha, dus ik doe open hij wsa boos wajooow. want kijk die meisje ze belde aan zag ze me vader aankomen ging ze snel weg.. En wij dachten dat zij het was en toen deden we niet open voor me vader. En hij sloeg dus de heletijd tegen de deur aan enso. Ewajah dat was 1 van de gebeurtenissen hahaha, en ergste was deze: me vader zei tegen me in de avond: pff vorige keer was je nog met een andere turk en nu met deze kaas wat ben jij een rotchooi jonge hahahahahahaha.

  2. #2
    Fi AmaniAllâh

    Reacties
    512
    13-12-2009

    Nog even en je vertelt ons je hele levensverhaal

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3
    05-07-2011

    Citaat Geplaatst door LilMama Bekijk reactie
    Nog even en je vertelt ons je hele levensverhaal
    Hahahah, geen probleem als jij dat wilt hahahah

  4. #4
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    2.104
    09-06-2007

    Wat had je gedaan toen je enkeltje richting Marokko kreeg?

    I thank Allah for opening my eyes. For the rest of my life, I'll be with you..




  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3
    05-07-2011

    Citaat Geplaatst door M_ariiam Bekijk reactie
    Wat had je gedaan toen je enkeltje richting Marokko kreeg?
    Nee heb geen enkeltje gekregen, maar een keer was me vader zo boos dat ie met me bijna vliegticket had geboekt op pc. Ik zat huilends achter pc ik zei NEE papa alsjeblieft wollah niet doen hij zei DOE, als ik t niet deed kreeg ik nog meer vuisten hahah maar me moeder trok internet kabel eruit gelukkig net op tijddd

  6. #6
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    2.104
    09-06-2007

    Citaat Geplaatst door Ilias_D Bekijk reactie
    Nee heb geen enkeltje gekregen, maar een keer was me vader zo boos dat ie met me bijna vliegticket had geboekt op pc. Ik zat huilends achter pc ik zei NEE papa alsjeblieft wollah niet doen hij zei DOE, als ik t niet deed kreeg ik nog meer vuisten hahah maar me moeder trok internet kabel eruit gelukkig net op tijddd


    Ahw goshie hahaha, ik zie het al voor me...

    I thank Allah for opening my eyes. For the rest of my life, I'll be with you..




  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3
    05-07-2011

    Citaat Geplaatst door M_ariiam Bekijk reactie


    Ahw goshie hahaha, ik zie het al voor me...
    Hahahahahahhh ewajahhh zulke dingen gebeuren nou eenmaal in het leven he hahahah.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    29
    17-06-2011

    Geen zin om te lezen..

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.313
    25-02-2011

    Of je ouders nou thuis zijn of niet, gewoon goed gedrag vertonen en niemand binnen laten.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    200
    06-07-2011

    Jij bent kapot grapiig


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    73
    26-12-2009

    wollaaah ik vind jouu leukkk hahahhahahahaha

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.304
    15-07-2010

    kapot lachen wees blij dat jouw mama jouw reddende engel is, want als ze wilt kon ze evengoed aan de kant van jouw papa staan.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3
    05-07-2011

    Hahahah allemaal hatstikke bidankt ekt voor jullie mailtjies enseeuw.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3
    05-07-2011

    Citaat Geplaatst door noortjeuh Bekijk reactie
    kapot lachen wees blij dat jouw mama jouw reddende engel is, want als ze wilt kon ze evengoed aan de kant van jouw papa staan.
    Hahahaha ja toch daarom koop ik elke moederdag wat leuks voor d'r hahah maar op vaderdag ontvangt me vader niksss whaaaahahahahah

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3
    05-07-2011

    Citaat Geplaatst door flipm0de Bekijk reactie
    Of je ouders nou thuis zijn of niet, gewoon goed gedrag vertonen en niemand binnen laten.
    Hahahah nou ik zit er ook niet op te wachten hoor, zo'n hele avond alleen met een chinees en een mocro,, da ken tog nieee