1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3
    05-07-2011

    Papa komt zo thuiss

    Ahahah ik blijf zitten en papa komt zo thuis rwinaaa, nog tips?
    trouwens heb een hele goede verstopplekje gevonden word wel proppen maar met behulp van me broertje gaat t wel lukken hahah kan niet voor eeuwig de deur dicht houden he die handvat zit al los van toen in de 1e toen k moest zakken yemesss

    mohiem hier het vervolg mensen:
    Gisteren rond 23.10 keek ik uit het raam ik was aan de telefoon dus ik had me vader niet binnen horen komen, ik zag z'n fiets staan dus ik drukte de pc snel uit en ging ophangen. Ik dook m'n bed in, me hart klopte in m'n keel toen ik hem met me moeder hoorde praten, hij was zoals verwacht woedend.. Ik hoorde hem schreeuwend de trap op stormen, hij kwam me kamer binnen. Normaal laat ie me gewoon slapen en zegt ie ik zie je morgen nog wel enso je begrijpt me wel hahah, maar dit keer zei die ze3maa slapen, de heletijd zeg je tegen mij ik ga over en dan op het laatste moment kom je met verassing, sta op kom hier eh wollah k maak je kapot whahaha, ik had de tv in de weg gezet en de bank zo verschoven dat hij beetje over heen moest klimmen, Dat was goed van me want ik had paar secondes gewonnen, ik sprong me bed uit als de tierelierrr ging ik uit me kamer terwijl hij nog bezig was met de bank te verschuiven enzo. Ik rende naar beneden sloot me zelf op in de badkamer naar kwartiertje ging die ff weg naar z'n kamer, ik snel d'r uit naar beneden weer hahah en toen kwam ie, kreeg ik izjen confrontatie. Gevolgd met 'n keiharde rechter hahah maar ik blokkeerde 'm gelukkig greep 'm vast en draaide hem om zodat ik via de voordeur weg kon. Dus ik ging op me blote voeten beetje wandelen door de wijk, werd natuurlijk om de seconde gebeld door me moeder en toen had ik opgenomen naar 100x vond het zielig voor d'r abbo straks is ze weer paar tientjes kwijt aan voicemail van me hahah, opeens hoor ik me vader hi jzegt kom nu nuuuu naar huis het was inmiddels al bijna 12 uur dus ik ging giwuun rustig naar huis. Vervolgens stond ie niet bij de deur ik was stomverbaasd en wist dat er hier een luchtje aanzat, toen ging ik naar me kamer snel snel en hij zat daar riep ik me moeder heeft ze m weg gepraat ging ik slapen, ik was al rond 10 uur wakker maar ik bleef liggen hij moest pas om half 12 naar z'n werk echt irritant maar beter dan nog meer klappen vangen in de ochtend, me moeder heeft trauma aan overgehouden zoals elke keer hahah maar komt wel goed toch nog praten met school misskien tog wel over maar ja dat was het dus mensennnn

  2. #2
    Alhamdouli'Allah!

    Reacties
    1.224
    12-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Waarom ga je verstoppen?

    "Wiyakhs adyyinni yinni, rham ya timanna.. Alhassoul d'our ino issfa am ojjanna"


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    07-03-2010

    HAHA, wat gaat er gebeuren?

    Follow your dreams.


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3
    05-07-2011

    Ahahah a3moud

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3
    05-07-2011

    Hahah m'n moeder zegt: ik ga slapen, veel succes zoo

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    18
    01-05-2011

    Marokaaaaaaaaaaanse LOWKICK
    ahahahahah SUCCES!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3
    05-07-2011

    Ahahah nee mijn vader is meer van die rechts links typess

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3
    05-07-2011

    Daarnaast grijpt hij natuurlijk alles wat ie pakken als ie bezig is om vervolgens nog 'n paar flinke tikken uit te delenn

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    71
    11-09-2009

    oeiii ahaha ben je gezakt dan
    Accept the things you can't change.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    234
    26-04-2009

    De Mijne was begripvol
    Meerdere gebruikers

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3
    05-07-2011

    In de 1e van havo-vwo naar mavo, 2e was 'k dik over gegaan bijna naar havo3.. en nu 3e jaar ben van school gestuurd dus nu zit ik op zo'n andere school maar met hele rare cijferss.. Tja hij komt zo thuis dus 'k maak me borst maar nat hahaha gewoon zehma in bed liggen

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    4.015
    14-10-2009

    wat heb je gedaan of juist niet

  13. #13
    La Ilaha Ila Allah

    Reacties
    14.947
    04-10-2005

    wordt je sterk van, zeg Alhamdoelillah
    “...het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.”
    (Soerat al-Baqarah: 216)

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3
    05-07-2011

    Alhamdoelillah hahahah, pff begin me nu pas echt te realiseren dat ik die jongen geweest moest laten gaan dan was er niks aan de hand. En had ik al mijn cijfers van alle toetsen daar gehouden ging ik sowiesoo overr

  15. #15
    La Ilaha Ila Allah

    Reacties
    14.947
    04-10-2005

    Citaat Geplaatst door Ilias_D Bekijk reactie
    Alhamdoelillah hahahah, pff begin me nu pas echt te realiseren dat ik die jongen geweest moest laten gaan dan was er niks aan de hand. En had ik al mijn cijfers van alle toetsen daar gehouden ging ik sowiesoo overr
    beetje je eigen schuld dus je moeder is wel leuk
    “...het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.”
    (Soerat al-Baqarah: 216)