1. #1
    Babylon Bewust

    Reacties
    489
    29-08-2003

    1 wereldregering

    De wereldregering achter alle regeringen
    In Nederland leven we met z’n allen in een democratisch land, tenminste dat denken we. De regering wordt gekozen en heet daarom de volksvertegenwoordiging. Ook de leden van de Eerste Kamer worden gekozen door alle Nederlanders. Tezamen maken zij het beleid van ons land en schrijven zij de wet voor.

    Normaal gezien zou je er van uit gaan dat dit beleid en wetten betreft die in ons belang zijn, dat is toch ook de reden waarom je voor iemand kiest tijdens de verkiezingen. Maar soms lijkt het alsof men een beleid uits******t of wetten vervaardigt die het Nederlandse volk weinig ten goede komen, maar juist de beleidsmakers en de rijkste bevolkingsgroepen wel. En soms lijkt het er op dat ze toch echt het beste met ons voor hebben.

    Toch hebben onze volksvertegenwoordigers en ook die van alle andere landen weinig in te brengen als het er werkelijk om gaat! Hoe komt dat?

    Er zijn anderen die werkelijk aan de touwtjes trekken. Er is namelijk een zeer klein percentage dat het beleid van alle landen over de hele wereld bepaald. Deze zeer kleine groep mensen, die ook wel “de Illuminati” wordt genoemd, heeft als uiteindelijke doel de hele aarde in z’n macht te krijgen.

    Als je jezelf nu afvraagt wat daar de reden van kan zijn, dan is er maar één antwoord mogelijk namelijk dat macht een lekker gevoel geeft. En wat is er dan betere dan complete macht over alle mensen te hebben.

    Er zijn twee manieren om macht te krijgen:
    1) Respect en eerbied verdienen van anderen, waardoor ze een volledig vertrouwen in je hebben, en daardoor alles voor je over hebben.
    2) Angst bij anderen creëren, zodat zij er alles voor zullen doen om te voorkomen dat hun angst bewaarheid wordt.

    De kortste en makkelijkste weg is angst creëren en dat is de weg die de Illuminati hebben gekozen. Zij hebben er lang geleden voor gekozen eerst veel geld te verdienen, waarmee ze beleidsbepalers konden omkopen. Zodra iemand omgekocht is, is de betreffende persoon bang dat dit bekend wordt en zal er dus veel voor over hebben dat dit bekend wordt. Gevolg is dat zij beslissingen zullen nemen die zij anders nooit hadden genomen, zoals bijvoorbeeld bepaalde wetten aannemen, een bepaald beleid uits******en of andere mensen benoemen in functies waar zij anders nooit terecht waren gekomen.

    Er speelt hierbij echter één probleem mee. Niet iedereen accepteert of gelooft zomaar dat bepaalde wetten aangenomen dienen te worden of dat een bepaald beleid de juiste is voor het volk of dat bepaalde mensen in de juiste functie benoemd worden.

    Het is voor de Illuminati van het grootste belang te voorkomen dat het volk onraad ruikt en in opstand raakt. De Illuminati spelen daarom een spelletje met de mensheid alsof het een potje schaken betreft, alleen maar zodat het grootste gedeelte van de mensheid het onwaarschijnlijk acht dat zij bestaan en zulke plannen hebben.

    Ondertussen hebben zij al een aantal doelen bereikt.
    Vraag jezelf het volgende maar eens af:
    - Ben ik onafhankelijk?
    - Ben ik ergens bang voor?
    - Volg ik gedwee mijn meerdere?
    - Laat ik voor mezelf denken?


    De antwoorden hierop zijn zeer waarschijnlijk:
    - Nee … ik ben afhankelijk van geld, want ik wil een huisje hebben, ik wil dingetjes voor m’n vriendin kopen, ik wil voor een gezonde financiële toekomst van m’n kinderen zorgen, etcetera.

    - Ja … ik ben bang voor de mening van anderen, ik ben bang uitgelachen te worden, ik ben bang zonder geld te komen zitten, ik ben bang geen eten meer te hebben, etcetera.

    - Ja … ik doe wat mijn baas van me vraagt (zolang het maar in m’n contract staat) zodat ik geld verdien, ik ben het vaak niet mee eens met de wetten of het beleid in ons land maar doe er verder niks/weinig tegen, als de media zeggen dat het slecht gaat met de economie dan geloof ik dat en geef ik minder geld uit, etcetera

    - Ja … de paus zei vroeger de wereld is plat en wij geloofden het, de ‘kenners’ zeggen dat er geen ufo’s bestaan en wij geloven het, de ‘kenners’ zeggen ons hoe we kinderen op moeten voeden en wij geloven het en lezen de boekjes, president Bush zegt dat de islamitische wereld slecht is en wij geloven het, etcetera.

    Beangstigend hè?!
    Nee hoor, angst bestaat alleen maar in je hoofd. Wees eens niet bang, ga uit van je ware gevoel. Ga eens op zoek naar de waarheid en geloof niet klakkeloos wat een ander je vertelt! En een volk dat de waarheid kent laat niet met zich sollen, dus is dat de enige manier om de Illuminati tegen te gaan, want al is de leugen nog zo snel … de waarheid achterhaalt hem wel! En ach laten we wel zijn, als wij er naast zitten, dan lijkt het net alsof je in een spannende film hebt meegespeeld … nietwaar?

    "...Voorzeker, Allah verandert niet wat er in mensen is zolang zij niet veranderen wat er in hen zelf is..." (zie de vertaling v.d. betekennissen van Soerat : Ar-Ra'd 11)

  2. #2
    Hollandist

    Reacties
    1.784
    27-01-2003

    Als je je echt in de illuminatie wilt verdiepen raad ik je aan om je eerst in het oude Egypte te gaan verdiepen.

  3. #3
    Babylon Bewust

    Reacties
    489
    29-08-2003

    Citaat Geplaatst door klonbyz
    Als je je echt in de illuminatie wilt verdiepen raad ik je aan om je eerst in het oude Egypte te gaan verdiepen.
    ik heb me jarenlang verdiept in vrij metselarij (free masons)

    uiteindelijk kom je bij de conclusie dat zij een vies spelletje met de werld spelen
    en afstammen van de oude egyptenaren (tenminste de ideeen en rituelen)

    maar gelukkig is er Allah swt nog altijd

    "...Voorzeker, Allah verandert niet wat er in mensen is zolang zij niet veranderen wat er in hen zelf is..." (zie de vertaling v.d. betekennissen van Soerat : Ar-Ra'd 11)

  4. #4
    Hollandist

    Reacties
    1.784
    27-01-2003

    Citaat Geplaatst door Kareem82
    ik heb me jarenlang verdiept in vrij metselarij (free masons)

    uiteindelijk kom je bij de conclusie dat zij een vies spelletje met de werld spelen
    en afstammen van de oude egyptenaren (tenminste de ideeen en rituelen)

    maar gelukkig is er Allah swt nog altijd

    Het spelletje moet nog beginnen...dit is enkel een warming-up.
    Pas als de Maytreia zich voorstelt aan de wereldbevolking gaan de spelen echt beginnen.

  5. #5
    waynakh.com

    Reacties
    1.022
    19-10-2004

    Wie zijn de vrijmetselaars?

    Luister dan naar deze bandjes

    From the shadows:
    http://www.dubaibuzz.com/shadow1.ram
    http://www.dubaibuzz.com/shadow2.ram

  6. #6
    Babylon Bewust

    Reacties
    489
    29-08-2003

    ik heb ze allemaal al geluisterd ik praatte er al jaren geleden over en toen verklaarde mensen je bijna voor gek en nu komt iedereen ermee

    is alleen maar positief

    "...Voorzeker, Allah verandert niet wat er in mensen is zolang zij niet veranderen wat er in hen zelf is..." (zie de vertaling v.d. betekennissen van Soerat : Ar-Ra'd 11)

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    20-09-2004

    Citaat Geplaatst door Kareem82
    ik heb ze allemaal al geluisterd ik praatte er al jaren geleden over en toen verklaarde mensen je bijna voor gek en nu komt iedereen ermee

    is alleen maar positief
    Ik verklaar je nog steeds voor gek hoor

    Je ziet echt spoken! Ik heb voor de regering gekozen die er nu zit, en ik ben behoorlijk blij met het beleid. En ik ken nog vele met mij. Wil je weten wie er werkelijk aan de touwtjes trekt, ik en vele Nederlanders met mij, de meerderheid van de Nederlanders.

    Gewoon democratie, geen gekke complotten, gewoon democratie.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    20-09-2004

    Fraude kan prima samen gaan met democratie. Er is overgens ook nog iets anders wat meespeelt bij democratie. Er word zeer waarschijnlijk allerlei "geheime" deals gesloten waar de burger niets van afweet.

    Maar daar ben ik OOK blij mee, als ik het niet weet dan weten ook andere mensen het niet. En ik wil niet dat bepaalde mensen bepaalde informatie hebben.

    STEL:
    Dat er uit landsbelang is besloten dat Eric O wel schuldig was maar niet zwaar gestraft mocht worden. Omdat dit de veiligheid van de militairen in Irak in gevaar zou brengen dan ben ik heel blij dat deze deal 'stil' gesloten is. Ik moet er niet aan denken dat de nederlanders een geweldsinstructie hebben waarbij ze absoluut niet mogen schieten, en de Irakeze terroristen zouden dit weten.

    Mooi stil houden ... ben ik helemaal voor.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    701
    23-09-2004

    Ik weet nu pas wat een illuminati is, maar ik wil je goedbedoelde waarschuwing-ook voor de angst die dit bij sommige mensen kan teweegbrengen- van tafel vegen met een belangrijk argument : Er zijn niet eens stabiele landen, want in de meeste landen zelf zijn er ontevreden mensen die zich af willen scheiden van de nationale regering. Ik noem enkele voorbeelden of afscheidingsbewegingen ,waarvan er in totaal rond de 3000 zijn: De F.A.R.C in Colombia, De I.R.A. in Ierland, de E.T.A. ( Basken en Cataloniers) in Spanje, de mannen-met-de-witte-puntmutsen en Portoricanen in Amerika,de rebellen in Indonesie,het Polisario-front in Marokko/Westelijke Sahara,de Koerden in Irak, Iran en Turkije,de Sihks in India ,de Igbo-beweging in Nigeria,Tamil-tijgers in Sri Lanka,de Fransen in Canada,afscheidingsbeweging van Eritrea en Tigre in Ethiopie etc. Voorbeelden van voltooide afscheidingen zijn : Tsjetsjenie , Ingoesjetie, Wit-Rusland,Litouwen,Oekraine,Kazachstan etc. van Rusland,toenmalige Sovjet-Unie,Bangladesh van Pakistan, en Pakistan weer van India etc.

    Wat ik hiermee wil zeggen is dat die illuminati' s er niet in zullen slagen om de wereld te regeren, omdat de wereld zelf te verdeeld is wat betreft land/cultuur/inkomstenverhouding etc. By the way...wie zijn die illuminati' s. En als ze er waren, dan had ik er nog schijt aan. Want als ze zo slim zijn dat ze de wereld kunnen regeren, vraag ik me af of ook zij zich afvragen waarom hen dat zo' n voldoening geeft. Als iedereen zich gedraagt zoals jij dat wil, zou het op een gegeven moment wel gaan vervelen denk ' k. En, als ze toch bestaan, zullen ze het nog moeten opnemen teg
    en mijn types. Fight Of The Titans.

  10. #10
    waynakh.com

    Reacties
    1.022
    19-10-2004

    Citaat Geplaatst door knorknor
    STEL:
    Dat er uit landsbelang is besloten dat Eric O wel schuldig was maar niet zwaar gestraft mocht worden. Omdat dit de veiligheid van de militairen in Irak in gevaar zou brengen dan ben ik heel blij dat deze deal 'stil' gesloten is. Ik moet er niet aan denken dat de nederlanders een geweldsinstructie hebben waarbij ze absoluut niet mogen schieten, en de Irakeze terroristen zouden dit weten.

    Mooi stil houden ... ben ik helemaal voor.
    Dat proces tegen Eric O. Is ook vooraf bepaald. Natuurlijk moest hij vrij komen van de heersende macht. Anders konden ze problemen krijgen in Irak. Daarom mocht het lijk van die man ook niet door de minister worden opgegraven.
    De rede voor het niet opgraven van die Irakees is dat Erik dan kan worden vrij gesproken en dat ze weten dat hij schuldig is.