1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    78
    24-03-2004

    Dromen over luizen

    Salaam oe alikom

    Wat betekent het dromen over luizen, ik heb er een keer overgedroomd en iemand heeft over mij gedroomd dat ik onder luizen zat. Ik heb overal in boekjes gezocht, maar juist luizen staat er niet bij......dus als iemand mij blij zou kunnen maken en de betekenis weet.

    Djazakallah oe gairan....
    Rana mara hna oe mara lhieh

  2. #2
    Assepoester

    Reacties
    1.949
    27-12-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ik heb voor je gekeken maar kan er niets over vinden..
    bel dan een imaam op en vertel wat je hebt gedroomd!!

    veel succes

    "Alle mensen zijn dood, behalve degenen die kennis hebben; en al degenen die kennis hebben slapen, behalve degenen die goede daden verrichten; en zij die goede daden verrichten zijn bedrogen, behalve degenen die oprecht zijn; en degenen die oprecht zijn, zijn altijd in een staat van bezorgdheid."

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    78
    24-03-2004

    Ik vind het wel vreemd, dus jij hebt t ook niet kunnen vinden???? Kivesh is die droom onverklaarbaar? Hoe moet ik weten welke imam ik kan bellen? Ik heb geen nummers van imams.
    Rana mara hna oe mara lhieh

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    78
    24-03-2004

    Alvast bedankt ya oegti
    Rana mara hna oe mara lhieh

  5. #5
    Assepoester

    Reacties
    1.949
    27-12-2003

    MVC Premium MVC Premium
    graag gedaan..
    maar vraag een nummer via een persoon en dan de imaam bellen..

    veel succes!!
    "Alle mensen zijn dood, behalve degenen die kennis hebben; en al degenen die kennis hebben slapen, behalve degenen die goede daden verrichten; en zij die goede daden verrichten zijn bedrogen, behalve degenen die oprecht zijn; en degenen die oprecht zijn, zijn altijd in een staat van bezorgdheid."

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    19
    28-08-2004

    hey meis..k heb voor je gekeken in het boek staat der niks in van luizen..maar wel over insecten...'

    'Een insect in het huis zien betekent dat diegene een grote familie zal hebben''

    en anders staat er wel iets in over andere dieren enso0w maar niet over luizen..
    beslama a oegt0e..
    Whit Out Any Bad Times There Wil Be No Good Times...!!!


    Als je elken nieuwen dag
    aanvangt met een gullen lach.
    Als je met een blij gezicht
    aan je werk denkt en je plicht,
    Als je zonder veel gepraat
    and'ren helpt met woord en daad,
    Als je steeds naar beter streeft,
    heb je niet voor niets geleefd.!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    78
    24-03-2004

    Ja, ik had zelf ook gevonden over sprinkhanen, vliegen en andere insecten, maar dat is niet de juiste defenitie. IK moet gewoon bij luizen kijken voor de juiste verklaring, maar heel erg bedankt oegti fie dien. Ik ga zelf ook verder met zoeken, want ik ben wel benieuwd. Twee keer een droom over het zelfde en ook nog wel een keer die iemand anders over mij heeft gedroomd dus het moet wel wat zijn.
    Gair inshallah
    Rana mara hna oe mara lhieh

  8. #8
    is nu op vakantie :)

    Reacties
    1.060
    23-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    hey luizen betekent volgens mijn moeder (ze heeft een boek over dromen hier ligge)
    geld en baraka voor jouw

    "O mensen! Waarlijk jullie Heer is Eén en jullie vader (Adam) is één. Een Arabier is niet beter dan een niet-Arabier, en een niet-Arabier is niet beter dan een Arabier; een blanke is niet beter dan een zwarte en een zwarte is niet beter dan een blanke - behalve in termen van vroomheid en goede daden". (Uitspraak van de Profeet Mohamed, gemeld door Imaam Ahmad, 22391, al-Silsilat al-Saheeh 2700)

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    54
    27-11-2005

    Hey Lady du maroc,

    Ik las dat je moeder een boek heeft over het verklaren van dromen. Zou je misschien ook mijn droom daarin kunnen terug vinden. Ik droom al een paar hetzelfde maar ik kan het niet verklaren en uit mijn hoofd zetten lukt me ook niet.

    Al een paar keer droom ik dit.

    GHAIR WA SALAMEN
    Ik zit ik heb witte kleren aan alles is wit, een witte jelaba heb ik aan denk ik. Ook draag ik een witte hoofdoek (ik draag geen hoofdoek in het dagelijkse leven). En ik zit daar maar te zitten en te huilen. Ik huil netals een klein kind dat haar speeltje kwijt is zo hard. En niet alleen in mijn droom huil ik maar in het echt. Ik huil in mijn slaap todat ik wakker schrik en opgezwolle ogen heb natte wangen en een met tranen doordrenkt kussen.

    Ik hoop dat je er watt over kunt vinden in het boek, Bijvoorbaat dank.

    INSHALLAH MAY KOUN GHIR EL GHAIR.

    ma3a salama
    el ought Yasmin

  10. #10
    Ohibokom vie'laah

    Reacties
    111
    22-01-2005

    mn moeder zegt als je over luizen droomt,..
    of beter gezegd, dat je droomt dat je luizen hebt,..
    dat je geld binnen krijgt,..:P

    wallaho ja3lam

  11. #11
    Ohibokom vie'laah

    Reacties
    111
    22-01-2005

    lella moulatie,..
    ik denk dat het de hiejab is, die je moet gaan dragen
    wallaho ja3lam

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    54
    27-11-2005

    Misschien...
    Dat kan een verklaring zijn, Maar waarom huil ik dan in mijn droom. ik heb de hoofdoek in mijn droom toch op.
    Wat ik raar vind dat ik zo bang word dat alles zo maagdelijk wit is in mijn droom. Ik zit daar me te huilen in me eentje.

    Ach jah el mohiem het is beter er maar niet te landg over na te denken want dan ga ik allerlij die bedenken die het zouden kunnen zijn.

    El ghair inchallah.

    Toch bedankt voor je antwoord meid, djazzek allah ou ghairen.
    El ought Yasmin

  13. #13
    is nu op vakantie :)

    Reacties
    1.060
    23-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    hey lella,
    ik heb je droom opgezocht in die boek.( De uitleg van dromen - Ibn Sirin)

    het dragen van witte kleren in een droom is een plezierige droom die de goedheid en het succes in alle zaken suggereert

    het dragen van hoofddoel vertegenwoordigt een echtgenoot. elke goedheid, of tekortkoming hiervan reflecteert een vergelijkbare goedheid of tekortkopming van haar man.

    en over het feit dat je huilt:
    als je in dromen huilt: betekent het geluk
    als je in dromen heel gelukkig bent: betekent het verdriet.

    dus het is eebtje omgekeerd die laatste.

    ke moet er ook wel rekening mee houden dat je dromen nooit verkeerd mag vertellen, en ook dat je bij het verklaren van dromen een aantal zaken in rekening moet houden.

    maar Allah weet het beste
    "O mensen! Waarlijk jullie Heer is Eén en jullie vader (Adam) is één. Een Arabier is niet beter dan een niet-Arabier, en een niet-Arabier is niet beter dan een Arabier; een blanke is niet beter dan een zwarte en een zwarte is niet beter dan een blanke - behalve in termen van vroomheid en goede daden". (Uitspraak van de Profeet Mohamed, gemeld door Imaam Ahmad, 22391, al-Silsilat al-Saheeh 2700)

  14. #14
    is nu op vakantie :)

    Reacties
    1.060
    23-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    als er nog mensen die dromen verklaard willen door mij,
    laat julie maar iets wete
    "O mensen! Waarlijk jullie Heer is Eén en jullie vader (Adam) is één. Een Arabier is niet beter dan een niet-Arabier, en een niet-Arabier is niet beter dan een Arabier; een blanke is niet beter dan een zwarte en een zwarte is niet beter dan een blanke - behalve in termen van vroomheid en goede daden". (Uitspraak van de Profeet Mohamed, gemeld door Imaam Ahmad, 22391, al-Silsilat al-Saheeh 2700)

  15. #15
    Women in Islaam

    Reacties
    1.141
    21-07-2005

    Citaat Geplaatst door LaDy_Du_MaRoc
    als er nog mensen die dromen verklaard willen door mij,
    laat julie maar iets wete

    sallaamoe3alkoem

    Nou..ik heb nu 3 keer gedroomd dat ik naar school ga zonder hoofd...Dan ben ik zogenaamd aan gekomen ( zonder hoofddoek dus)..en dan zeg ik nee ik moet naar huis ik moet me hoofddoek opdoen en dan ga ik terug naar huis....Maar terwijl ik dat wel draag in de dagelijkse leven...Kun je het voor me verklaren...

    MocroPrinses