Waarommmm… Waarommmm heb je dit gedaan? Ik hield verborgen (onbewust) zoveel van je terwijl ik minder liet blijken.. ik kan me geen leven zonder jou voorstellen.. Waarom Amine? waarom? Onze dromen samen.. zullen zich scheiden. Onze geluk.. wordt elders gezocht. Onze verleden.. slechts een droom. Onze jarenlange contact.. vergeten en gewist. Als je me ondanks alles goed vasthield zouden we er komen maar jij koos ervoor mij los te laten en nu moet ik jou gedwongen los laten.. Vergeet niet, jij woonde stiekem in mijn hart, heel diep in mijn hart waar liefde in overvloed te vinden was, waar warmte en veiligheid enkel voor jou was. Jij vormde het hart in z´n geheel. JIJ WAS HET HART!” schreeuwde ik huilend en schrok wakker. Ik voelde mijn hartslag hard tekeer gaan en mijn wangen waren vochtig van de tranen, zelfs mijn kussen voelde nat aan. Mijn ogen voelden zwaar en moe aan. Ik ging overeind zitten en barste uit in tranen. Ik voelde me zwak, eenzaam en verloren. Ik zocht naar antwoorden voor mijn vragen maar niemand die deze voor me kon beantwoorden. Ik zou geen rust hebben of met mijn leven kunnen doorgaan zolang mijn vragen niet beantwoord werden. Ik ben Raniya, 22 jaar en dit is mijn verhaal..