1. #1
    Bedazzled!

    Reacties
    87
    26-09-2004

    Raiparty's of hoe ze ook genoemd worden...

    Meid op het werk: Ben je wel eens naar een Raiparty geweest?
    Ik: Nee, nooit.
    Meid: (verbaasder dan verbaasd)
    Ik: (Waar heeft zij last van?)
    Meid: Wat raar. Het is best leuk.
    Ik: Dat is iets waar ik niet achter wil of hoef te komen. Geen behoefte aan.
    Meid: Als je het niet probeert, dan kom je er nooit achter.
    Ik: Probeer jij ook wel eens een fles wijn uit?
    Meid: Oke, ik hou al op.
    Ik: Good.

  2. #2
    olie verversen?

    Reacties
    665
    17-04-2004

    Citaat Geplaatst door Dazzling_Beauty
    Meid op het werk: Ben je wel eens naar een Raiparty geweest?
    Ik: Nee, nooit.
    Meid: (verbaasder dan verbaasd)
    Ik: (Waar heeft zij last van?)
    Meid: Wat raar. Het is best leuk.
    Ik: Dat is iets waar ik niet achter wil of hoef te komen. Geen behoefte aan.
    Meid: Als je het niet probeert, dan kom je er nooit achter.
    Ik: Probeer jij ook wel eens een fles wijn uit?
    Meid: Oke, ik hou al op.
    Ik: Good.

    kun je ook meteen er bij zeggen wat jullie aan hadden?
    Krik_Fit: De beste service voor elke vrouw!

  3. #3
    olie verversen?

    Reacties
    665
    17-04-2004

    nog even worden die partys Gay partys omdat vrouwen dan massaal weg blijven.
    Krik_Fit: De beste service voor elke vrouw!

  4. #4
    Bedazzled!

    Reacties
    87
    26-09-2004

    Citaat Geplaatst door Krik_Fit
    kun je ook meteen er bij zeggen wat jullie aan hadden?


    We hadden kleren aan...


  5. #5
    Bedazzled!

    Reacties
    87
    26-09-2004

    Citaat Geplaatst door *Cleopatra*
    Aan rai party`s moet je nooit beginnen meid

    1 : je hebt binnen no time een slechte naam als je daar door een bekende wordt gezien

    2: ik heb gehoord dat daar alleen ""slechte"" meisjes komen
    dat heb ik nog wel van een jongen gehoord he die daar wel eens is geweest
    hij waarschuwd me altijddd !!

    dus meid ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd

    dikke kus van Cleopatra

    Lief van je dat je me waarschuwt, maar ik heb nooit overwogen er heen te gaan.
    Die jongen die jou trouwens 'waarschuwt' heeft niet echt recht van spreken. Als er volgens hem 'slechte' meiden komen, wat doet hij daar dan? Wat maakt hem dat dan?
    Maar oke, dat is een ander verhaal. Ik was gewoon verbaasd dat die meid zo 'in shock' was omdat ik er nooit geweest ben. Vond ze heel vreemd.

    Dikke kus terug.

  6. #6
    Karma is a Bitch

    Reacties
    3.229
    06-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Als je naar een RAI party gaat hoef je niet per definitie al slecht te zijn!! Je kan namelijk ook.. (lees goed) voor de ontspanning/lol gaan.. gewoon lekker dansen met een vriendin what ever... je hoeft niet per definitie er heen gaan om je ass te gaan weggeven of om versierd te worden of te versieren!! Tis niet handig om er heen te gaan omdat die marokanen over 't algemeen echt zoeh zijn.. altijd maar prate over anderen.. blablabla de hele dag door..

    Voor de rest.. tja als je wilt dansen adviseer ik zelf gewoon lekker thuis te doen.. als je nie zin hebt om alleen te dansen nodig je een vriendin uit.. ga lekker uit je dak!! Dance untill ya drop :maf3: of zo iets ... (Aangezien er veel mensen van uit gaan dat als je uitgaat een **** bent)

    Als je een naam hebt dan krijg je die nooit meer hersteld! om 't maar ff zo uit te drukken.. Alhamdullah ben ik nooit van me leven naar een Raiparty gegaan.. maar ik ga er nie van uit dat als je gaat al slecht bent!!

    Gegroet,

    Berkania

    ps hopelijk volgt men wat ik heb geschreven..

    Alhamdulillah


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    695
    25-09-2003

    Citaat Geplaatst door LadyBerkania
    Als je naar een RAI party gaat hoef je niet per definitie al slecht te zijn!! Je kan namelijk ook.. (lees goed) voor de ontspanning/lol gaan.. gewoon lekker dansen met een vriendin what ever... je hoeft niet per definitie er heen gaan om je ass te gaan weggeven of om versierd te worden of te versieren!! Tis niet handig om er heen te gaan omdat die marokanen over 't algemeen echt zoeh zijn.. altijd maar prate over anderen.. blablabla de hele dag door..

    Voor de rest.. tja als je wilt dansen adviseer ik zelf gewoon lekker thuis te doen.. als je nie zin hebt om alleen te dansen nodig je een vriendin uit.. ga lekker uit je dak!! Dance untill ya drop :maf3: of zo iets ... (Aangezien er veel mensen van uit gaan dat als je uitgaat een **** bent)

    Als je een naam hebt dan krijg je die nooit meer hersteld! om 't maar ff zo uit te drukken.. Alhamdullah ben ik nooit van me leven naar een Raiparty gegaan.. maar ik ga er nie van uit dat als je gaat al slecht bent!!

    Gegroet,

    Berkania

    ps hopelijk volgt men wat ik heb geschreven..
    Nou ik hoop dat mensen jouw advies niet volgen: absoluut niet!
    mensen die uitgaan kan ook alleen voor de lol? wat een onzin!!
    Allah heeft samenkomst van mannen en vrouwen in een ruimte waar gedanst wordt, waar vrouwen onbeschaamd zich zelf tentoonstellen, waar alcohol wordt gedronken, waar heidense muziek wordt gedraait verboden!!
    Er heen gaan alleen voor de lol is ook verboden!! laat staan nog om te versieren en versiert te worden!

    Wat is slecht? Laten we het houden op mensen die naar rai-parties gaan ( ook al is het alleen om te dansen) zijn aan het zondigen, en vresen Allah niet.
    Lang heb ik gezocht naar de zon in de zomer maar nooit gevonden, de rivieren zijn droog alsnog kan ik niet oversteken!!!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    695
    25-09-2003

    Citaat Geplaatst door *Cleopatra*
    helemaal met je eens .. maar jaa
    vraagje: wat bedoel je met maar ja?
    Lang heb ik gezocht naar de zon in de zomer maar nooit gevonden, de rivieren zijn droog alsnog kan ik niet oversteken!!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    147
    08-04-2004

    raipartys sub7anallah

    valt niet over te discuseren a drari we zijn toch moslims of nie
    Yarab geef ons de kracht om de verleidingen in deze doenya te weerstaan!

  10. #10
    Solitude..

    Reacties
    1.360
    20-10-2001

    ik ben 1 keer in me leven geweest naar zo een feest en dat was met me broer, voor de rest kan het mij echt niks schelen wat mensen van mij denken, hetzelfde gaat voor hun, ik ga daar om een beetje te ontspannen en te lachen, dan ben ik maar een **** in hun ogen, ik ken mezelf beter dan wie dan ook, en de rest laat me koud. By the way de meiden die zehma nooit gaan en shit je weet stille wateren hebben diepe gronden en zwijgen als vermoord. Zij zijn de ergste, liever een gek die ervoor uitkomst dan een die alles in het geheim doet!
    Give me peace...

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    147
    08-04-2004

    Citaat Geplaatst door esma
    ik ben 1 keer in me leven geweest naar zo een feest en dat was met me broer, voor de rest kan het mij echt niks schelen wat mensen van mij denken, hetzelfde gaat voor hun, ik ga daar om een beetje te ontspannen en te lachen, dan ben ik maar een **** in hun ogen, ik ken mezelf beter dan wie dan ook, en de rest laat me koud. By the way de meiden die zehma nooit gaan en shit je weet stille wateren hebben diepe gronden en zwijgen als vermoord. Zij zijn de ergste, liever een gek die ervoor uitkomst dan een die alles in het geheim doet!

    ben trots op je meid dat je ervoor durft uit te komen tbarkelah 3lik a oegtie

    kijk niet naar ons maar naar Allah swt meschien dat je dan anders gaat typen.
    want je typt nu wel erg in de vorm van "i dont care"
    wastagfiroelah
    Yarab geef ons de kracht om de verleidingen in deze doenya te weerstaan!

  12. #12
    Karma is a Bitch

    Reacties
    3.229
    06-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ieffies
    Nou ik hoop dat mensen jouw advies niet volgen: absoluut niet!
    mensen die uitgaan kan ook alleen voor de lol? wat een onzin!!
    Allah heeft samenkomst van mannen en vrouwen in een ruimte waar gedanst wordt, waar vrouwen onbeschaamd zich zelf tentoonstellen, waar alcohol wordt gedronken, waar heidense muziek wordt gedraait verboden!!
    Er heen gaan alleen voor de lol is ook verboden!! laat staan nog om te versieren en versiert te worden!

    Wat is slecht? Laten we het houden op mensen die naar rai-parties gaan ( ook al is het alleen om te dansen) zijn aan het zondigen, en vresen Allah niet.

    Hooo jongeman volgens mij begrijp je me helemaal verkeerd!! Die laatste zin bedoelde ik mee dat men 't volgt wat ik schrijf.. niet volgen dat ze uitgaan what so ever.. maar zeg maar begrijpt wat ik bedoel.. Bij nader inzien had ik de zin anders moeten opbouwen.. maar goed.. Nogmaals zo bedoelde ik 't nie!!

    Ik sta zo in 't leven dat als je wilt uitgaan be my geust ga gerust je gang.. intresseert me niet.. (Dat is tussen die persoon en zijn Schepper) En daar heb ik niets mee te maken.. (En ik weet natuurlijk gaat men zeggen maar men zegt dat je er wat van moet zeggen.. Nou nee.. je doet maar wat je niet laten kunt) Sommige liggen er wakker van dat bijv Haloema naar Raiparty's gaat etc.. maar goed.. zo ben ik weer niet.. Tis Haram dat weet ik.. maar als je me tekst heb gelezen zie je dat ik heb geschreven dat ik ALHAMDULLAH nooit naar een Raiparty ben geweest!

    Ik respecteer ieder ander.. zolang ik ook respect krijg van die persoon.. of ie naar Raiparty's gaat of niet.. Je hoeft niet een slecht mens te zijn.. als je er naar toe gaat!!

    Gegroet,

    Berkania

    Alhamdulillah


  13. #13
    Solitude..

    Reacties
    1.360
    20-10-2001

    Citaat Geplaatst door Strijdster
    ben trots op je meid dat je ervoor durft uit te komen tbarkelah 3lik a oegtie

    kijk niet naar ons maar naar Allah swt meschien dat je dan anders gaat typen.
    want je typt nu wel erg in de vorm van "i dont care"
    wastagfiroelah
    grappig want als jij ook keek in de vorm van kijk alleen naar jezelf, had je hetzelfde gereageerd op de anderen ipv alleen op mij, wat ik hiermee wil zeggen is dat er zat meisjes zijn de uit principe niet naar zo een feest gaan maar ondertussen zondes aan de lopende band plegen, ik ben het inderdaad met je eens als iedereen zich nou met zijn eigen problemen bezighield hadden ze een stuk minder aan hen hoofd. en waarom ik in de vorm tik van i dont care is omdat i dont care en niet tegenover allah soebhana wa ta3alla maar tegen over de marokkaanse gemeenschap,
    Give me peace...

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    695
    25-09-2003

    Citaat Geplaatst door esma
    grappig want als jij ook keek in de vorm van kijk alleen naar jezelf, had je hetzelfde gereageerd op de anderen ipv alleen op mij, wat ik hiermee wil zeggen is dat er zat meisjes zijn de uit principe niet naar zo een feest gaan maar ondertussen zondes aan de lopende band plegen, ik ben het inderdaad met je eens als iedereen zich nou met zijn eigen problemen bezighield hadden ze een stuk minder aan hen hoofd. en waarom ik in de vorm tik van i dont care is omdat i dont care en niet tegenover allah soebhana wa ta3alla maar tegen over de marokkaanse gemeenschap,
    De daden van anderen zijn geen rechtvaardiging voor je eigen "verkeerde" daden.
    Op dag des oordeels kun je niet claimen: maar, die en die deden toch ook verkeerde dingen?

    Iedereen weet heel goed dat raiparties/ discotheken gemende feesten haram zijn: Het is aan de persoon zelf wel of niet mee te doen, maar:
    Als moslim heb je de plicht iemand die daar aan mee doet te wijzen op zijn fout.
    Dat moet geaccepteerd worden, en mag niet gedwarsboomd worden door mensen die wijzen naar "scheinheiligen" etc.

    Ik denk ook dat je heel bewust bent dat een raipartie haram is, en je gaat er ook heen: dan moet je denk ik, de afweging maken:
    Wat is mij meer waard: plezier in een raipartie en de nodige dounoebs en niet respecteren van Allahs(Swt) wil, of niet naar een raipartie gaan en de "plezierige tijd" daar mislopen, uit respect en vrees voor Allah (SWT) . En ik denk dat iedereen, elk mens die afweginegn veel vaker moet maken.

    Asaalam alikom
    Lang heb ik gezocht naar de zon in de zomer maar nooit gevonden, de rivieren zijn droog alsnog kan ik niet oversteken!!!

  15. #15
    olie verversen?

    Reacties
    665
    17-04-2004

    Citaat Geplaatst door Dazzling_Beauty
    We hadden kleren aan...


    leuk.

    En wat was vandaag het onderwerp?
    Krik_Fit: De beste service voor elke vrouw!