1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    82
    08-06-2011

    Marokkaanse meiden en hoofddoek!!!

    Ik begrijp niet waarom Marokkaanse meiden die hoofddoek dragen in het dagelijkse leven opeens hun hooddoeken afdoen op een bruiloft!
    Sorry ik vind dat echt niet kunnen, soms heb je mannenband,dakka,familie van de bruid, catering er is altijd wel een man. Je draagt jaren hoofddoek en op een bruiloft verpest je al die jaren en de volgende dag weer hoofddoek..
    Het gaat toch om de mannen neem ik aan...? Dan hoort het ook niet op een bruiloft!
    Dit is mijn mening.
    Wat vinden jullie?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    19
    15-08-2009

    Ik vind dat je gelijk hebt maar de meeste hier zullen denken dat je ongelijk hebt.
    Als je hun ermee confronteert zeggen ze het is 2011 hoor.

  3. #3
    offline

    Reacties
    5
    24-06-2011

    ik ben het helemaaal met je eens!! jeh aandacht tekort wijven bah bah,, hou gewoon je hijaab op is nog mooier ook (vind ik persoonlijk) als ik ga trouwen (insha'allah) doe ik niet eens mijn hoofddoek af laat staan op builoft van iemand anders
    bestaat niet meer

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    132
    06-05-2011

    Ik vind het ook niet kunnen

  5. #5
    2 Gebruikers :)

    Reacties
    331
    24-05-2011

    Ik weet niet wat voorn bruiloften mee maakt,

    de bruiloften waar ik ben komt geen 1 man binnen, een anasheed vrouwenband, zelfs de bruidegom komt niet binnen.
    dus ik zou niet weten waarom het dan niet zou moeten kunnen..

    We weten allemaal dat het toegestaan is voor een vrouw om haar hijab af te doen in het bijzijn van alleen maar moslimvrouwen


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    82
    08-06-2011

    Inderdaad hamdoelilah dat er nog mensen net als jullie zijn! Had het niet echt verwacht.
    Allah jkemel 3liek belgair meid wat goed dat je op je bruiloft je hoofddoek op wil houden!! Masha allah vind het echt knap wollah!
    Moge allah je beschermen

  7. #7
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    3.028
    17-08-2009

    Mijn familie is daar heel strikt in. Er zijn echt nooit mannen op de bruiloft!
    Waarom een catering en een band inhuren die mannelijk zijn? Mannelijke familieleden kunnen ook foto's maken met de bruid thuis, in de zaal kunnen ze dat in een kamer doen, genoeg kamers.

    Maar je hebt gelijk. Je hoort je hoofddoek niet af te doen als er mannen zijn, soms gebeurt het dat er iemand binnen loopt, dan doe ik altijd even gauw een sjaal om en als ik aan het dansen ben dan stop ik, maar genoeg dames die het echt niet uitmaakt en die dan verder gaan of juist extra losgaan...

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    40
    26-10-2010

    Begrijp ik ook niet, en zogenaamd als ze een man zien binnen komen pakken ze snel snel hun sjaal om over hun hoofd te doen. Ah ka senniee.

  9. #9
    2 Gebruikers :)

    Reacties
    331
    24-05-2011

    Citaat Geplaatst door Tehndesht_ Bekijk reactie
    ik ben het helemaaal met je eens!! jeh aandacht tekort wijven bah bah,, hou gewoon je hijaab op is nog mooier ook (vind ik persoonlijk) als ik ga trouwen (insha'allah) doe ik niet eens mijn hoofddoek af laat staan op builoft van iemand anders
    Het is ook zwaar niet gepast als een hijaab dame zoiets raars zegt,

    van wie moet je aandacht zoeken als er alleen maar vrouwen zijn, :/

    persoonlijk vind ik jou aandacht zoeken ivm met je ot en je avatar.

    Ghair inchaAllah.


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    82
    08-06-2011

    Citaat Geplaatst door KIPFILET Bekijk reactie
    Ik weet niet wat voorn bruiloften mee maakt,

    de bruiloften waar ik ben komt geen 1 man binnen, een anasheed vrouwenband, zelfs de bruidegom komt niet binnen.
    dus ik zou niet weten waarom het dan niet zou moeten kunnen..

    We weten allemaal dat het toegestaan is voor een vrouw om haar hijab af te doen in het bijzijn van alleen maar moslimvrouwen
    Wat goed dat je zulke alleen zulke bruiloften mee maakt... nee ik maak bruiloften mee met muziek en er komen altijd wel mannen binnen al zeggen ze dat het niet zo is 3amaria dakka enzoo!

  11. #11
    offline

    Reacties
    5
    24-06-2011

    Citaat Geplaatst door lala-tangaouwia Bekijk reactie
    Inderdaad hamdoelilah dat er nog mensen net als jullie zijn! Had het niet echt verwacht.
    Allah jkemel 3liek belgair meid wat goed dat je op je bruiloft je hoofddoek op wil houden!! Masha allah vind het echt knap wollah!
    Moge allah je beschermen
    Ameen meid dankjewel"
    bestaat niet meer

  12. #12
    2 Gebruikers :)

    Reacties
    331
    24-05-2011

    Citaat Geplaatst door lala-tangaouwia Bekijk reactie
    Wat goed dat je zulke alleen zulke bruiloften mee maakt... nee ik maak bruiloften mee met muziek en er komen altijd wel mannen binnen al zeggen ze dat het niet zo is 3amaria dakka enzoo!
    Ja dan ga je toch niet..


  13. #13
    2 Gebruikers :)

    Reacties
    331
    24-05-2011

    En de dames die geen hijaab dragen, mogen die WEL gezien worden door dakka/band&cateringleden? Geen haar beter.


  14. #14
    offline

    Reacties
    5
    24-06-2011

    Citaat Geplaatst door KIPFILET Bekijk reactie
    Het is ook zwaar niet gepast als een hijaab dame zoiets raars zegt,

    van wie moet je aandacht zoeken als er alleen maar vrouwen zijn, :/

    persoonlijk vind ik jou aandacht zoeken ivm met je ot en je avatar.

    Ghair inchaAllah.
    Ameen

    maar je doet je hoofddoek af omdat je je jezelf dan mooier vind toch? nou dat vind ik persoonlijk aandacht tekort,, en ja dus vandaar die bah bah.. en ik heb lang geen bruiloft meer meegemaakt waar geen mannen binnenkomen.. dus >
    bestaat niet meer

  15. #15
    offline

    Reacties
    5
    24-06-2011

    Citaat Geplaatst door KIPFILET Bekijk reactie
    En de dames die geen hijaab dragen, mogen die WEL gezien worden door dakka/band&cateringleden? Geen haar beter.
    dan kun je net zo goed niet over straat gaan
    bestaat niet meer