1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Mijn moeder kwam aan in marokko..

    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord6
    Mijn vader zit daar al een hele week.. mijn moeder kwam daar aan zij belde mij oom op ze zei dat het daar 44 graden is!!


    Meskiena mijn moeder wollah belangrijkste in mijn leven is zij.. ik ga voor haar door het vuur alles, als mijn moeder niks kon zien had ik mijn ogen aan haar gegeven..
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    511
    28-07-2007

    Onze moeder zijn goud waard ayouma, binnen 50 jaar zijn ze er niet meer. Wa gza chek die OV HC scheveningen straatrkhaab worden ooit moeders
    Thenai yemma be3ed imanaya
    aachak 3ed damezyan wadzemed i'ttamara

    نريد أن نعيش أحرارا مستقلين لا يحكمنا الا الله


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    07-03-2010

    Zorg goed voor haar!

    Follow your dreams.


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Iwa wat maakt temperatuur uit ayouma, belangrijkste is dat ze haar vlucht niet heeft gemist en veilig is aangekomen
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  5. #5
    Gekste Arifi

    Reacties
    1.127
    13-06-2011

    Is het vandaag jou moeder dag topics nigh


    Zo hoort het.. respect voor je moeder moet je hebben.. behandel der als een koningin

  6. #6
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    67
    10-04-2010

    Wees zuinig dermee a yoema.

  7. #7
    <3

    Reacties
    496
    09-05-2010

    Ga na haar toe?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    30
    15-11-2009

    Iwa wat maakt temperatuur uit ayouma, belangrijkste is dat ze haar vlucht niet heeft gemist en veilig is aangekomen


    ___

    Hahahah wollahilaa...Maar ja je moeder is veel waard ..Alleen jammer hoe je vaak jongeren ziet hoe ze met hun ouders omgaan schelden alles...pff wollaah ik kan dat niet hooor!



    ____

    Het Paradijs ligt onder je moeders voeten!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.255
    13-09-2007

    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord6 Bekijk reactie
    Ik heb mijn moeder zeker half uur lang geknuffeld.. ik heb mijn moeder zien huilen voor dat ze wegging om mij a mattie je weet als je moeder ziet huilen je gaat kapot..

    Ze praat nog met mijn oom aan telefoon.. met haar broer, hij zegt waarom huil je nog?
    Zij zegt..


    ''Ik heb mijn hart laten liggen in Nl'' In het berbers, zehma dat ben ik..
    Wollah dan ga je helemaal kapot als je moeder zo hoort praten
    Meskina,
    Ja zekerr!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    07-03-2010

    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord6 Bekijk reactie
    Tuurlijk, mijn moeder heeft altijd voor mij klaar gestaan.. Ik heb veel meegemaakt met mijn moeder samen..
    Goeeedzo, maak haar trots! Insha Allah nog vele jaren samen.

    Follow your dreams.


  11. #11
    Gekste Arifi

    Reacties
    1.127
    13-06-2011

    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord6 Bekijk reactie
    Moet ik topics openen over hoe erg ik mijn moeder haat omdat ik niet naar koopavond mocht gaan zoals die andere hier? En dan weglopen van huis.. of topic openen dat ik mijn vader wil vermoorden omdat hij schreeuwt? Tegsa..
    haha, nishen.. ewa je hebt gelijk.. laatst nog topic eentje die ze vader haat..

    Ewajah, behandel der goed, paradijs ligt onder de voeten van je moeder.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.255
    13-09-2007

    Zorg Gewoon Goed Voor Haar,
    Tover Elke dag een Glimlach op haar gezicht, dat ze jouw elke dag gezond ziet rondlopen is voor haar denk ik genoeg
    Ik Zelf zou het niet aan kunnen mijn lieve moeder in marokko en ik hier ik ga er Hardstikke kapot van als ik haar een hélé dag niet zie laat staan in de vakantie (Ja weet beetje overdrijven) maar goed.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.255
    13-09-2007

    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord6 Bekijk reactie
    Mijn moeder gaat vaker naar marokko maar dan is het voor maar 2 weken.. En afgelopen 2 jaar ben ik niet met mijn moeder naar marokko geweest, maar dan kwamen we elkaar daar tegen.. nu zie ik haar 6 weken niet..
    Ewaa Zorg maar dat je dees week igjen vliegticket te pakken hebt 6 weken is best lang denk ook dat ze haar hartje wel gaat missen vind je niet?

  14. #14
    Tja.

    Reacties
    992
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord6 Bekijk reactie
    Ik heb mijn moeder zeker half uur lang geknuffeld.. ik heb mijn moeder zien huilen voor dat ze wegging om mij a mattie je weet als je moeder ziet huilen je gaat kapot..

    Ze praat nog met mijn oom aan telefoon.. met haar broer, hij zegt waarom huil je nog?
    Zij zegt..


    ''Ik heb mijn hart laten liggen in Nl'' In het berbers, zehma dat ben ik..
    Wollah dan ga je helemaal kapot als je moeder zo hoort praten
    Zoo lief.
    Ok.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.255
    13-09-2007

    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord6 Bekijk reactie
    Komt goed inchallah..
    En ga jij dit jaar?
    Ik?
    Neej Ben 3 jaar niet gegaan dees jaar ook niet gewoon hier blijven dus met de hele familie, alhoewel ik het heb gemist


    Kom zo terug